Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Nice trains shady! Lekker die paused ohp's ook!

Inderdaad sterke paused OHP kerel, zitten daarmee volgens mij ongeveer op hetzelfde gewicht

Zo dan! Die OHP's zijn echt niet verkeerd hoor gozer!:thumbs:

ik zie groen van jaloezie op die OHP....

Tnx broers en broederin :thumbs:
Helaas komt de 1RM test erg close, aangezien ik BW OHP wil pakken en me BW nu op 80kg zit :o
Heb het gevoel er nog niet helemaal klaar voor te zijn, dus volgende week ga ik 2x OHP'en en 1x BP, omdat ik wss fullbody ga doen ma/wo/vr.

Volgende train (week) een top set op 67.5kg en de training erop hopelijk dubbels (en anders singles) op 70kg.
En die week erop 1RM test, als het meezit :D

Als het tegenzit 1RM test opschuiven tot op de 82.5kg BW.

Dacht hetzelfde toen ik in jouw logje keek :o

flinke training, sterke krocs

Gelukkig maar 1 (top)set, man man man wat zijn die krocs slopend!

Jij ook #nohomer.

Tnx Marina ;)

Zo dadelijk even foam rollen voor het eerst, ben benieuwd.
Voeding vandaag;
15:00| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood
17:00| 350g kibbeling + saus
21:00| Spinazie, kip, aardappelen
01:00| 400g lasagne + kwark
~2700/195p

Mirin' op die OHP's! Netjes bro! :thumbs:

Strong OHP, die BW OHP komt eraan! No doubt

heb zin in kibbeling door jou :o

sterke ohp en die chins zijn ook nice man, altijd weer puffen bij mij als ik ze doe (nieteens met extra gewicht dan lol)

heb zin in jou door kibbeling

HUHUHUH

• #3.847
Mirin' op die OHP's! Netjes bro! :thumbs:

Tnx bro, OHP is altijd handig als ik met maten uit mijn klas train die niet heel serieus trainen.
Kan altijd OHP doen terwijl hun squatten zonder gewichten te wisselen :p
Hoef ik bij jou niet te proberen in ieder geval haha.

Strong OHP, die BW OHP komt eraan! No doubt

Tnx for the motivation!
Vorige keer 1x75kg na 10 setjes op de bench met pre-workout.
OHP fris met pre-workout moet gewoon 80kg worden :wl:

heb zin in kibbeling door jou :o

Kibbeling is altijd hnnnggggg :eek:
2700 kcal is eigenlijk iets aan de hoge kant, maar kan het niet laten :o

sterke ohp en die chins zijn ook nice man, altijd weer puffen bij mij als ik ze doe (nieteens met extra gewicht dan lol)

Know those feels; weighted chins zorgen voor een epic verzuring bij mij en vreet gigantisch veel energie.
De eerste 3 sets gingen easy, met zelfs nog 1/2 reps over, terwijl de laatste 2 sets flink struggelen waren om bij de 5 reps te komen.
Edit: ook bij bicep oefeningen ben ik na 4 setjes helemaal naar de klote, snap niet wat sommige 2/3 oefeningen doen met 3 sets per oef.
Snap daarom ook niet dat armen mijn sterkere punt is, al liggen presses me lekker.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

heb zin in jou door kibbeling

HUHUHUH

Genoeg vissen in de zee brah, no worries :heart:

• #3.848
Zojuist ff geoefend met foam roller voor de eerste keer.
Wat een helse pijn, man man man.
Onderrug en quadriceps aangepakt met 3x10, ben van plan dit te doen op 2 van de 3 rustdagen.

Aankomende week;
Maandag: Push + calves (bp/ohp/dips/assistance)
Dinsdag: Pull + legs (pull ups/t-bar/(f)sq/dl/assistance)
Vrijdag: Fullbody

Gisteren full r*tard gegaan op onverwachte binge (slagroomtaart, chips, chocolade), dus vandaag compenseren.
Even kijken wat het gewicht doet; als ik boven de 80kg blijf deze week dan verzet ik BW ohp nog even.
Zo niet; probeer ik hem vrijdag (al ga ik donderdag wel uit).

sow, jij kunt aarding bingen....

klinkt goed dat foamrollen

• #3.850
sow, jij kunt aarding bingen....

klinkt goed dat foamrollen

Zal de hoeveelheden maar niet erbij zetten, anders ga je van je stokje ;)

Na die blessures op mijn lowerbody heb ik eindelijk het besef gekregen dat ik veel meer stabilisatie e.d erbij moet doen.
Foam rollen is meer voor me onderrug, voornamelijk omdat die erg snel verzuurd en ik daar buiten het trainen om ook last van heb als ik hem erg hol maak.
Hoop zo ook betere arch met bench te krijgen :)

Zal de hoeveelheden maar niet erbij zetten, anders ga je van je stokje ;)

Na die blessures op mijn lowerbody heb ik eindelijk het besef gekregen dat ik veel meer stabilisatie e.d erbij moet doen.
Foam rollen is meer voor me onderrug, voornamelijk omdat die erg snel verzuurd en ik daar buiten het trainen om ook last van heb als ik hem erg hol maak.
Hoop zo ook betere arch met bench te krijgen :)

ik heb dit weekend perongeluk een kilo pepernoten opgegeten.

Goeie binge zonder pepernoten :0

Zojuist ff geoefend met foam roller voor de eerste keer.
Wat een helse pijn, man man man.
Onderrug en quadriceps aangepakt met 3x10, ben van plan dit te doen op 2 van de 3 rustdagen.

Aankomende week;
Maandag: Push + calves (bp/ohp/dips/assistance)
Dinsdag: Pull + legs (pull ups/t-bar/(f)sq/dl/assistance)
Vrijdag: Fullbody

Gisteren full r*tard gegaan op onverwachte binge (slagroomtaart, chips, chocolade), dus vandaag compenseren.
Even kijken wat het gewicht doet; als ik boven de 80kg blijf deze week dan verzet ik BW ohp nog even.
Zo niet; probeer ik hem vrijdag (al ga ik donderdag wel uit).

Foam roller geen aanrader dus? :D

Heb er zelf ook over nagedacht om aan te schaffen, maar dit klinkt niet best haha

• #3.856
Goeie binge zonder pepernoten :0

Wrijf het er maar in, had liever karamel pepernoten gehad dan dit, maar had dit niet gepland :(

Jij wel gisteren ofnie
Huehuehue

Ssshhhh :o

Foam roller geen aanrader dus? :D

Heb er zelf ook over nagedacht om aan te schaffen, maar dit klinkt niet best haha

IMO wel een aanrader hoor, maar je moet er wat voor over hebben :p
Merk nu al dat ik verder kan archen zonder pijn en dat na 3 miezerige (pijnlijke) setjes haha.
Weet niet precies hoe die goed werkt voor lats e.d maar daar zijn veel filmpjes over te vinden.
Op quads doet die een stuk pijner tho, daar doe ik setjes van 5 mee :o

Lekkah die presses man! Ook ziek die weighted chins, bw lukt mij nog steeds niet :o :roflol:
Kroc rows nice, die had ik vorig jaar ook in schema. Merk jij bepaalde voordelen tegenover de gewone db row?

IMO wel een aanrader hoor, maar je moet er wat voor over hebben :p
Merk nu al dat ik verder kan archen zonder pijn en dat na 3 miezerige (pijnlijke) setjes haha.
Weet niet precies hoe die goed werkt voor lats e.d maar daar zijn veel filmpjes over te vinden.
Op quads doet die een stuk pijner tho, daar doe ik setjes van 5 mee :o

Grote kans dat ik er ook eentje haal, wat voor een heb jij?

Ik foam roll nu ook al een hele tijd. En merk vooral bij mij LB dat altijd vast zit, veel betere mobilitiet na een goede stretch en foam roll sessie dan zonder. Ik vind het zeker de moeite waard ook.

Terug
Naar boven