MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Vond chins ook altijd een bish, vorig jaar gruwelijk lang vast gezeten op max 8xBW :p
Tnx bro, ik heb de kroc rows nog niet consistent genoeg gedaan om dat oordeel te maken.
Het zou je deadlift positief moeten beinvloeden maar wss meer de explosiviteit richting de lock-out.
Als ik faal is het op de lift-off, dus voor mij persoonlijk zal het niet veel toegevoegde waarde hebben.

Jij hebt echt stappen gemaakt met chins, ik voel meer mijn schouders / onderarmen dan biceps of rug. Dus doe hem niet meer. :D
Oke man, ik ga het volgen ben benieuwd hoe je daar op langer termijn over denkt!
Bij mij is de faal ook op lift off, maar ik heb gelezen dat kroc rows ook goed is om aan je grip te werken.
Na een tijdje ga je wel zien of het wat voor je doet.

Voor een ochtend training geen slechte train man, T-bar row ben je nu sterker in dan mij. :P

halve liter energy en 2 scoops, is OD waardig :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.889
Jij hebt echt stappen gemaakt met chins, ik voel meer mijn schouders / onderarmen dan biceps of rug. Dus doe hem niet meer. :D
Oke man, ik ga het volgen ben benieuwd hoe je daar op langer termijn over denkt!
Bij mij is de faal ook op lift off, maar ik heb gelezen dat kroc rows ook goed is om aan je grip te werken.
Na een tijdje ga je wel zien of het wat voor je doet.

Voor een ochtend training geen slechte train man, T-bar row ben je nu sterker in dan mij. :P

Ik voel onderarmen enorm bij pull ups juist, maar onderarmen moeten toch groeien dus komt goed uit :D
Schema zal alweer aangepast worden nu ik OHP target behaald heb; extra focus voor BP.
Over krocs heb je gelijk, is een prima grip trainer oefening :thumbs:

BOR nog niet :o

bro tip: 1 scoop unstoppable & 1 scoop jack3d micro

denk niet dat je maag dat leuk gaat vinden

Dan kun je waarschijnlijk kleuren horen en geluiden zien..:o

Heb ik weleens geprobeerd..
Wap-modus = aan!

halve liter energy en 2 scoops, is OD waardig :o

holy shit are you still human?

Vandaag geen human meer geweest; 2,5 scoop unstoppable, stond gigantisch te trillen :roflol:

Leggooo;

OHP
10x20
6x40
3x50
2x60
1x70
1x75
0x80 f**k outta here
na 5 min grondstaren en muziek pompen erop af gestapt

1x80 BW PR MAH nig*ah :hedbang::hedbang::hedbang::rocker::rocker::banana::banana::lifter::rocknana::dance::rocker2:
4x70 - VPR
6x65 - VPR

CGBP paused
8x70
6x75
6x75
6x75

Sumo deads
- warm up -
5x140
7x145 - (V)PR, lekkere form ook vergeleken met 5x140kg tijdje terug, credits naar Krimlo voor het filmen (1e rep is veruit het moeilijkste, daarna gaat het beter omdat ik de bewegingsbaan goed te pakken heb en duidelijke spanning erop, denk ik). Wel te zien dat ik hem haast niet los kreeg van de grond :roflol:
Had qua kracht nog wel meer in gezeten maar ik ging bijna knockie door sterretjes.
View My Video

SLDL
10x65
10x70
8x80

Cable fly 3 sets
Chest press 3 sets

Seated leg curl SS db side raises
15x45kg - 15x5kg
15x45kg - 10x7kg
12x45kg - 10x7kg
skip - 10x7kg

Was hier 2 uur mee bezig, dus ik heb besloten om rug, quadriceps en kuiten te skippen en morgen te pakken.

Target 1 is binnen; BW OHP!
Ga nu 2x per week bench als main oefening doen en OHP slechtst als ondersteunende oefening.
Voeding op ~3400 kcal, 300 extra kcals huehuehue.

En nog pic van vorige week (baard is nu weg omdat trimmer het opfockte :( )
Wel tevreden met verhoudingen van UB afgezien van onderarmen; schouders mogen eventueel wat bijtrekken nog maar niet ontevreden erover.
LB is sowieso waardeloos, alhoewel quad gains: 58cm -> 60.5cm (begin september - nu).

Fijn weekend!

2014-11-10 19.13.09-1-1.jpg

Laatst bewerkt:
feli met je bw press :thumb: netjes man
Mooie sumo's ook, en schattige meiskesbeentjes :P Ze komen wel weer, geduld jochie!

god***domme lekker man!

mirin ohp pr

lkkre train. ziet er prima uit die pic.

Gratz me je pr's! Nice hoor

Hehe die BOR haal jij ook wel man! :cool:

2.5 scoop unstoppable.. n**ga wut? 1 scoop is mij al te veel, maar ik ben dan ook een p*ssy :roflol:
Dit was echt een beestachtige train, (V)PR's everywhere.. Congratz man!
Sterk fysiek, chest is vooral goed in die pose!

Fijn weekend!

10377540_10203151937815389_5308504560375278319_n.jpg

wooooooo goed zo shady! :D mirin PR

Super train en yeaaaahhh die OHP gelukt! :thumb:

zie nu pas je filmpje, netjes man.

Watje met je strap(on)s deadliften :P Die platen onder de schijven maken het wel lichter he

maareh, brute ohp pr my n**ga :D Congrats

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.899
feli met je bw press :thumb: netjes man
Mooie sumo's ook, en schattige meiskesbeentjes :P Ze komen wel weer, geduld jochie!

Ze zijn er nooit geweest :(

potverdomme lekker man!

mirin ohp pr

lkkre train. ziet er prima uit die pic.

Tnx brahs!

Hehe die BOR haal jij ook wel man! :cool:

2.5 scoop unstoppable.. n**ga wut? 1 scoop is mij al te veel, maar ik ben dan ook een p*ssy :roflol:
Dit was echt een beestachtige train, (V)PR's everywhere.. Congratz man!
Sterk fysiek, chest is vooral goed in die pose!

Fijn weekend!

Tnx Johan! :thumbs:
Na een flinke pre-workout knal ik er constant prs uit, hopelijk zonder pre-workout ook nu ik ook wil dat me BW wat meer stijgt.

wooooooo goed zo shady! :D mirin PR

Super train en yeaaaahhh die OHP gelukt! :thumb:

zie nu pas je filmpje, netjes man.

Tnx :)

Watje met je strap(on)s deadliften :P Die platen onder de schijven maken het wel lichter he

maareh, brute ohp pr my n**ga :D Congrats

Mixed grip bij sumo vind ik zwaar vervelend doordat de handen tegen mijn benen aanhangen.
Door de hand met de onderhandse grip, hangt de bar verder van me af waardoor de barbell scheef hangt bij de lock-out. Liever straps dan dat de bar alle kanten op slingert ;)
Voor 1RM test pak ik hem wel mixed uiteraard.

Bizarre ohp, lekker brah
Voortaan 2,5 scoop ED? :p

Terug
Naar boven