Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pff goeie OHP! Mirin'
2.5 scoops zijn echt dodelijk voor mij, ik zweet dan 1L per minuut ofzo, dan zie je een heel spoor door de gym waar ik gelopen heb haha
Laat ik dat maar niet doen
Vond 1,5-2 scoops een stuk fijner; stond nu heel verdacht om me heen te kijken, heb de plates op de bar ook 5x gechecked omdat ik dacht dat iemand ze eraf haalde
Thanks Marv, ook de target waar ik het meest blij mee ben
Ik vind me quads groter ogen dan 60.5cm, niet bepaald buff maar zit wel aardig wat vet op.
Al begint de definitie van de 'tear' wel te komen nu
Pff goeie OHP! Mirin'
2.5 scoops zijn echt dodelijk voor mij, ik zweet dan 1L per minuut ofzo, dan zie je een heel spoor door de gym waar ik gelopen heb haha
Seated db curl / incline db curl
10x14
10x14
10x14
10x14
10x14
Voeding; 3x pizza + 1kg kwark
Vandaag Push, hams, calves
BP paused
- warm up -
2x90
3x85
5x80
5x80
Misschien maar eens een keer deloaden op de bench en een fatsoenlijk plan opstellen voor 1RM test binnenkort want dit gaat nergens meer heen.
Incline BP paused
5x70
5x70
10x60
CGBP t&g
4x70
10x60
~3 setjes cable flys, side raises afgekapt door schouderpijn
SLDL
8x70
8x70
8x72.5
8x72.5
Calf press @ leg press
15x135
15x145
12x150
12x155
15x135
- prima, had graag nog een leg curl gepakt maar tijdtekort.
Zoals ik zei ff plan opstellen voor BP, begin bijna zo wanhopig te worden dat ik Wendler overweeg
Denk echter dat ik overstap naar RPT.
Bench nu 2x p/w waarbij ik dan zou kunnen denken aan de top set per week te verhogen met 1 rep en de 2e keer bench een verhoging van de 'back-off' setjes. Suggesties zijn meer dan welkom.
Denk dat ik maar gewoon bodybuilding ga doen
Srs; ik moet later op de dag gaan trainen of zorgen dat ik goed wakker ben, vooral zonder pre-workout merk ik het lage energielevel, zelfs om 15:00.
Men gotta eat
Hele dag bij maten geweest dus lekker simpel gehouden, al kreeg ik wel rare blikken met 3 pizzas in a row.
Ach, sta toch al een tijdje bekend als de vreetzak
---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------
Srs; ik moet later op de dag gaan trainen of zorgen dat ik goed wakker ben, vooral zonder pre-workout merk ik het lage energielevel, zelfs om 15:00.
Men gotta eat
Hele dag bij maten geweest dus lekker simpel gehouden, al kreeg ik wel rare blikken met 3 pizzas in a row.
Ach, sta toch al een tijdje bekend als de vreetzak
---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------
Jij wat maat?
Gewoon prima macros bro, tenzij je low-fat wil blijven
Denk dat ik hier wel eens wat verandering in mag brengen idd.
Pre meal (ontbijt) is vaak rond 14:00 en dat is 'maar' 800 kcal.
Post workout vaak vanaf 18/19:00 en dan nog 2400 kcal.
Misschien tijd om eens kip met rijst mee naar school te nemen, anders gaat het me veel nutella kosten om dat brood op te vullen
Is die troep koud een beetje te eten?
---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------