ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Probeer dan eens meeste voor de training te eten (of zoveel mogelijk en dan dus iets later trainen) en de rest pas na het trainen.
Is er niks verandert in je voeding laatste 4 weken?
Ga ik idd wel proberen, alleen zit de sportschool bij school in de buurt, dus kan nooit echt bepalen hoe laat ik ga trainen.
Vrijdag heb ik bv 2 tussenuren om 11:00, dus zal ik dan gaan trainen en op het beste hopen.
Liefst train ik rond 21:00 maar dan zou ik van gym moeten switchen en dat is eigenlijk geen optie momenteel (huidige gym is veel beter qua apparatuur).
Nope, voeding is juist omhoog gegaan sinds vorige week, alleen minder pepernoten de laatste tijd

Maar goed, ik heb nog geen 1 keer een deload gedaan sinds begin september en zat met bench altijd tegen fail aan.
Daarbij was techniek vandaag ook ruk, had een oude trainingsbroek aan waarbij ik constant begon te glijden op de bench en mn arch verloor.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------
is prima koud te eten
ik eet vaak pasta met tonijn en beetje zonnebloemolie, die shit is pas echt hnnng
Will try, wel met rijst en kip, vind tonijn echt nasty

.