MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.921
Probeer dan eens meeste voor de training te eten (of zoveel mogelijk en dan dus iets later trainen) en de rest pas na het trainen.

Is er niks verandert in je voeding laatste 4 weken?

Ga ik idd wel proberen, alleen zit de sportschool bij school in de buurt, dus kan nooit echt bepalen hoe laat ik ga trainen.
Vrijdag heb ik bv 2 tussenuren om 11:00, dus zal ik dan gaan trainen en op het beste hopen.
Liefst train ik rond 21:00 maar dan zou ik van gym moeten switchen en dat is eigenlijk geen optie momenteel (huidige gym is veel beter qua apparatuur).

Nope, voeding is juist omhoog gegaan sinds vorige week, alleen minder pepernoten de laatste tijd :o
Maar goed, ik heb nog geen 1 keer een deload gedaan sinds begin september en zat met bench altijd tegen fail aan.
Daarbij was techniek vandaag ook ruk, had een oude trainingsbroek aan waarbij ik constant begon te glijden op de bench en mn arch verloor.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

is prima koud te eten

ik eet vaak pasta met tonijn en beetje zonnebloemolie, die shit is pas echt hnnng

Will try, wel met rijst en kip, vind tonijn echt nasty :p

Keertje deloaden dan inderdaad en misschien gelijk goed richten op techniek (mooi meegenomen).

Rijst is ook goed koud te eten vind ik.

• #3.923
Keertje deloaden dan inderdaad en misschien gelijk goed richten op techniek (mooi meegenomen).

Rijst is ook goed koud te eten vind ik.

Ok, top :)
Zit alleen met het probleem dat ik niet graag -10kg doe en dan weer opbouwen, zo dichtbij 1RM test.
Even puzzelen hoe ik het precies aan ga pakken.

Nog gefeliciteerd met je OHP bro, beetje laat maar ach :D

Wel balen van je bench, kan relate
Twijfel zelf ook een beetje hoe ik dit moet aan gaan pakken

Niet teveel blindstaren op bw bro, kijk naar je prestaties en probeer daar op in te spelen. Anders word je net zo fatsig als ik ben :P

Lekkere train van gisteren man, vandaag ging ook niet slecht. Alleen bench, maar de rest ziet er wel goed uit. CGBP komt gewoon door bench die teveel energie vreet.
Wat mij heeft geholpen is flat db BP te doen, ik had vorig jaar tijdje geen bench gedaan alleen DB's en kwam er sterker uit op de barbell BP.

Kan voor jou misschien wel anders werken, die keuze moet je zelf ook maken :D

Lekker volume draai je weg daar op die 3xpizza en 1kg kwark :roflol:

Zet je ego opzij bro, gewoon deload doen ;).

1 stap terug is 2 stappen naar voren:thumbs:

omdat wendler verantwoordelijk is voor flink wat boute schema's maar er onmogelijk tegen te argumenteren valt omdat er ondertussen zo ongelooflijk veel variaties van zijn dat wat je ook zegt direct gecounterd wordt door 'ja maar dat kan ook met wendler hoor'

oorspronkelijk is wendler gewoon een bro split die om 1 of andere mysterieuze reden wel geaccepteerd wordt.

omdat wendler verantwoordelijk is voor flink wat boute schema's maar er onmogelijk tegen te argumenteren valt omdat er ondertussen zo ongelooflijk veel variaties van zijn dat wat je ook zegt direct gecounterd wordt door 'ja maar dat kan ook met wendler hoor'

oorspronkelijk is wendler gewoon een bro split die om 1 of andere mysterieuze reden wel geaccepteerd wordt.

De vrijheid van Wendler is juist een van de dingen dat het zo populair maakt, buiten het feit dat zo goed als iedereen er prima progressie op maakt. Of vind jij van niet?

ff je bw press gemist. Lekker man!

De vrijheid van Wendler is juist een van de dingen dat het zo populair maakt, buiten het feit dat zo goed als iedereen er prima progressie op maakt. Of vind jij van niet?

Progressie die met ieder normaal schema of programma ook minimaal gehaald zou worden en dus wellicht minder interessant omdat er betere opties zijn.

• #3.934
Nog gefeliciteerd met je OHP bro, beetje laat maar ach :D

Wel balen van je bench, kan relate
Twijfel zelf ook een beetje hoe ik dit moet aan gaan pakken

ff je bw press gemist. Lekker man!

Tnx mannen :thumbs:
@Shiz; ik heb een hele lang tijd me bench 'uitgemolken' door steeds lager volume, op hoger gewicht te draaien. Zelf ga ik nu voor een kleine deload, maar je kunt ook altijd repranges/volume switchen.

hey...nu niet mijn bijnaam gaan stelen he.. :rolleyes:

Ik daag je uit :mad:

Lekker volume draai je weg daar op die 3xpizza en 1kg kwark :roflol:

Huehue was post-workout he :D
Ook nog 2 bieries, vergeten te vermelden

Zet je ego opzij bro, gewoon deload doen ;).

1 stap terug is 2 stappen naar voren:thumbs:

Last option standing, dus will do :o

Niet teveel blindstaren op bw bro, kijk naar je prestaties en probeer daar op in te spelen. Anders word je net zo fatsig als ik ben :P

Lekkere train van gisteren man, vandaag ging ook niet slecht. Alleen bench, maar de rest ziet er wel goed uit. CGBP komt gewoon door bench die teveel energie vreet.
Wat mij heeft geholpen is flat db BP te doen, ik had vorig jaar tijdje geen bench gedaan alleen DB's en kwam er sterker uit op de barbell BP.

Kan voor jou misschien wel anders werken, die keuze moet je zelf ook maken :D

I know bro, wil sowieso cut/bulk cycles aanpassen want zit nu op 7 maanden bulk en 5 maanden cutten.
Liever 4 bulk, 2 cut en dat 2 maal per jaar.
Al wil ik niet teveel focussen op de termen, klein overschot voor bulk en rond onderhoud voor cut, steady and slow.

Ik vind DB press echt een ruk oefening tenzij het incline is :o
Tnx voor je input!

en dat is zó wanhopig omdat?

Vind +2.5kg per cycle te weinig bro.

Maar ik doe geen goeie bulkings :(
Morgen wel rijst met kip als pre workout meal, als eckte bobbydildoer :cool:
Kip met rijst en boontjes is prima koud te doen. Ik pakte vaak MM toscaanse kip. Maar gewoon anders kippie lekker marineren. :)
Ook lekker is zoete aardappel... eet dat sinds een paar dagen en smaakt ook koud prima.
Dus morgen ben je een eckte BB er! :roflol:

I know bro, wil sowieso cut/bulk cycles aanpassen want zit nu op 7 maanden bulk en 5 maanden cutten.
Liever 4 bulk, 2 cut en dat 2 maal per jaar.
Al wil ik niet teveel focussen op de termen, klein overschot voor bulk en rond onderhoud voor cut, steady and slow.

Ik vind DB press echt een ruk oefening tenzij het incline is :o
Tnx voor je input!

Bij mij zijn de cuts juist langer en boek dan nog vrij weinig resultaat. Droog worden heeft tijd nodig, het kan wel maar dat gaat gepaard met kracht en massa verlies.
Dat moet je ook niet willen, je bulk dus daar weer op instemmen.
Precies, rond onderhoud voor cut lijkt mij wel verstandig. Beter voor kracht behouden.

Daar ben ik het mee eens, je triceps en schouders worden echt leeg gezogen. En dat zijn dus mijn zwakste schakels, bij jou dus niet. Denk dat een kracht doelgericht schema meer tot zijn recht komt ;)
:thumb:

Terug
Naar boven