Vanuit je hielen drukken lukt mij ook nog niet echt geweldig. Denk gewoon een kwestie van veel squatten en er op letten en dan komt het wel. Power perfects dragen er wel aan bij dat wat makkelijker te maken imo, maakt het ook wat makkelijker dieper te gaan
Klopt, moest tijdje terug kiezen tussen nikes of power perfects

Kan wel kijken of ik ze met kerst op me lijstje zet.
700 kcal voor cheat over... inbe4 1 hap pizza en dan dan -200 kcal over voor cheat
Cake bakken hnnngggg
Heb je iets van squat shoos shady?
Moet zeggen dat het mijn wel echt geholpen heeft uit de hiel te kunnen drukken ipv dat het gewicht naar voren verschuift. En een sterke core hebben (wat ik dus niet heb) helpt ook een hele boel.
Klinkt als een enkel/soleus inflexibiliteitsprobleem.
Mijn vriendin heeft daar ook heel erg last van, die krijgt haar knieën amper naar voren toe, waardoor het zwaartepunt te ver naar achter verschuift en ze naar achteren valt.
Als compensatie moet je dan inderdaad je bovenlichaam verder naar voren gooien om het zwaartepunt over het midden van je voet te houden.
Ze gebruikt momenteel 2cm verhogingen voor haar hak, om goed te kunnen squatten.
Squat shoos heb ik niet, de verhoging onder me hak ook nog niet geprobeerd.
Vind het sowieso klote; vorig jaar squatte ik met prima techniek en had ik een PR op 3x117.5 / 1x125 onder/op par.
Toen ben ik tijdje ATG gaan focussen en sindsdien faalt mijn squat enorm, zelfs nu ik op par wil squatten.
Des te meer ik aan het mierennken ben op de techniek, des te meer er fout dreigt te gaan.
Tnx voor de input boys, volgende keer eens kijken met een schijf onder me hakken!
Achja ik ben zelf volgens mij te lomp op FSQ goed uit te voeren... Ik faal er echt in haha

Goeie training toch bro!
Ik heb er soms ook nog steeds moeite mee

Tnx kerel!
Eens!
What a surprise
Gisteren fullbody tren gedaan.
Beetje ander schema dit week omdat ik een lichte deload/minder volume wou hanteren op push oefeningen.
Wat last van schouder bij heavy presses en ook pull ups wide grip, vandaar die even eruit behalve bp.
Chins
5xBW
5xBW+12 - pr
5xBW+12
5xBW+12
5xBW+12
5xBW+12
lekkor, wel grind op laatste rep bij laatste 2 sets, volgende keer 6x4x+14
Seated row (chest supported); vage machine voor het eerst geprobeerd, gelijk de laatste keer
BP paused
8x30
5x60
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75
zelfs de 75 voelt zwaar terwijl deload van -10kg
Face pulls SS rope pushdown
15x15 - 15x15
12x21 - 15x21
10x21 - 12x21
FSQ
8x20
8x40
5x65
5x65
5x65
stik erin, last van quad dus afgekapt
Leg press
12x110kg
10x115kg
Calf press @ leg press
15x135
15x140
15x145
12x145
-gemengde gevoelens, alleen tevreden over chins.
Hamstrings niet aan kunnen pakken, was hier al 1,5 uur mee bezig.
Voeding;
Pre| 3 sneden brood nutella, 300gr kwark, 25g whey&250ml melk
Direct post| Banaan
Post meal| 2x pizza
Pre sleep| 120g rijst, 150g kip, beetje chilisaus
~3250/170p