- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere trainingen kerel. Ben benieuwd weer naar je DL van morgen, zijn bij jou altijd wel sterk![]()

Vind je het niet zonde van de kcals/macro's om een liter chocomelk te drinken? Ik kan me wel lekkerdere dingen indenken dan die rotzooi..
Toch sterke paused benches en Sumo's!
Waarom 'iedereen' ineens aan de sumo's eigenlijk..?
Vanwaar alleen carbs voor het slapen?
Voor zover ik weet is casseine eiwit efficiënter voor herstel 's nachts![]()
het is inderdaad wel iets efficienter, maar imo gaat het uiteindelijk om dagtotaal.
wat zit er in je 'hole' tijdens het omhoog komen?
zo weinig volume op bp ivm ohp?

Lekker die rows man, nog even en je haalt mijn oude PR in![]()
Squats gaan je lekker, rustig door blijven gaan zo
T&G is herkenbaar, doe ik ook vaak als ik moeite heb met lift off bij de laatste reps![]()

Vanwaar alleen carbs voor het slapen?
Voor zover ik weet is casseine eiwit efficiënter voor herstel 's nachts![]()

Vind je het niet zonde van de kcals/macro's om een liter chocomelk te drinken? Ik kan me wel lekkerdere dingen indenken dan die rotzooi..
Toch sterke paused benches en Sumo's!
Waarom 'iedereen' ineens aan de sumo's eigenlijk..?
Ik merkte het ook al op :') maar volgens mij doet hij al wel langer sumo
Lekker pizza, zou willen dat ik dat ook kon eten![]()

Tnx J!!
Ben nooit verder gekomen dan 3x5x70 op rows, hoop nu even progressive te kunnen loaden en dat de PR na het benchen ook lukt bij het fullbody schema
T&g vind ik zo soepel verlopen vergeleken met deadstop; net alsof je een litertje chocomel omhoog trekt![]()
maar ik begrijp het zeker, met deadstop voelt het 20kg zwaarder 

Come at me bro..
Die 100kg komt wel man, rustig opbouwen het gewicht. En wees niet bang voor slechte form. Bij het maxen mag dat.
Je word er alleen maar sterker van, wat je te goede komt bij de setjes waar je form wel goed is.
Ik heb daarnet BOR gedaan met een big american texas pizza als pwo. Na 2 maand geen bor toch 6x80
"Een litertje chocomel"maar ik begrijp het zeker, met deadstop voelt het 20kg zwaarder
Edit: Ik heb toch besloten weer te gaan loggen, de pomp heeft me overgehaald

Goed bezig hier, nee heb niet alles doorgelezen dus ik roep maar wat
Zonder dollen, gewichten zien er netjes uit kerel![]()