Heb je dat meisje niet ff geholpen om dieper te gaan dan?
Lange training

jammer van je quad nog steeds.
Ik houd er niet van om ongevraagd advies te geven

Ben dan ook vrij lang bezig bij alles wat ik zie in de gym.
Tjah balen, begin het een beetje zat te worden onderhand.
Precies, even goed de beuk erin
Oke man, straps om de bar en vasthouden aan de uiteinde van de straps?
Gekruisd voelt wel het beste, alleen schouders kunnen vrij weinig hebben. Voelt niet echt fijn ofzo
Ik zal eens kijken wat het beste voelt, morgen zal dat worden. Thanks voor de tips!
Lekker die vpr op UB!! Wel klote van BP, deload zal niet helpen?
Jammer van squat, maar FSQ daarentegen ging wel lekker. Sumo is ook sterk na die squats, heb je de 150 al eens gepakt?
Jep, ik rol de straps om mijn hand heen totdat ze strak zitten en pak dan het uiteinde ervan

Zul je weinig aan hebben zie ik nu

Is het gelukt?
Heb al deload gedaan van 5x5x85 naar 5x5x75, maar begon nu al te grinden op 4x4x85.
f**k it; ik ga niet meer pushen (hehe) op die shit, ga OHP ook weer gewoon als main oefening doen omdat ik die leuk vind en het gevoel heb deze nog wel te kunnen verbeteren.
Iets van 85kg op 1RM eind bulk oid, lijkt me lekker.
Ik wist het! Iemand moest zo gaan reageren op mijn post..
Ik lees en zie alleen maar luxe problemen...

Ter verdediging; op school deelde ze kroketten uit

Ik tel nutella niet eens meer als een IIFYM product, dat is gewoon iets dat er standaard in hoort

Beetje suikers voor de tren is prima
Lekkere training!
Ik zie het hier ook vaak.... kwart rom... en dan zo trots staan kijken. En zo neerbuigend als ik met minder gewicht tot net onder parallel ga.. Ach ja...
Nice food ook weer! en dat gewicht.. ach met 82 kg het jaar uit! Klinkt toch wel goed he!
Zie hier genoeg 'stoere boys' 140kg squatten op kwart reps met spot vanaf de 1e rep, wel lachen

Vorig jaar was ik veel zwaarder maar dit zal me nu flink wat cutwerk schelen
Als je meer wilt benchen moet je meer benchen.
Ik weten.
De enige reden dat ik van ub/lb naar fullbody gegaan ben is om vaker te kunnen benchen.
Maar op fullbody schiet het ook niet op met 2/3/4 sets per training (max 10 reps per training).
Waarschijnlijk verwacht ik er ook teveel van om alles op zo korte termijn om te gooien.
Daarom doe ik geen 1RM test dit jaar meer voor de bench, ga terug naar ub/lb en pak 1RM test wel aan het einde van de bulk (wil die 110 sowieso nog pakken).
Desnoods bij PHM.