- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
poffer!!
solliciteer je weer naar die foot under your ass of wa??

lullig van de planning, vind het zelf ook ergerlijk als zoiets gebeurt. ahja, shit happens, de alternatieve opzet ziet er prima uit. woensdag wordt het wel heavy as f**k zo te zien. en ja, de gewichtstoename moet wel vocht oid zijn

wacht maar tot de feestdagen voorbij zijn
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140328012127/degrassi/images/3/32/No_Ragrets.jpg

BOR met 6x80, dayum n*gger
Blij dat je motivatie weer wat hoger is, mijne is juist wat minder ghehe.
Bij deze: in!![]()

Met niet lekker zijn en dan minder eten en daarna in ene keer weer normaal of meer kan je gewicht gewoon heel raar doen.
Wel balen dat je alles om moet gooien. Maar morgen dan maar lekker knallen he!

Die pak jij ook nog wel man. Denk dat die 80 er bij jou ook wel in zit.
Haha niet zitten kniezen man!! En door pakken, die paar kilo moet je je niks van aantrekken. Zal vast niks voorstellen!
En ik ben benieuwd naar je schema, ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoe frontsquat gaat
Ik zal deze woensdag ook nog eens een kans geven. Heb je tips? Bij mij voelt 30kg al zwaar klote op mn schouders.
Ik zag het, thanks!![]()

Succes vandaag met LBDe bench is qua progress soms niet vooruit te branden! Waardeloos is dat..het enige dat je dan kunt doen is je kcals weer omhoog gooien (maar dat is uiteindelijk weer niet bevorderlijk voor je Wilks..).. Verder ziet de training er prima uit en pak je nog een VPR op de pendlays!Succes vandaag met LB
![]()
Lekkere train!
succes met wegen morgen dan he! en met LB day!

De bench is qua progress soms niet vooruit te branden! Waardeloos is dat..het enige dat je dan kunt doen is je kcals weer omhoog gooien (maar dat is uiteindelijk weer niet bevorderlijk voor je Wilks..)..
Verder ziet de training er prima uit en pak je nog een VPR op de pendlays!Succes vandaag met LB
![]()

Heb je dat meisje niet ff geholpen om dieper te gaan dan?
Lange trainingjammer van je quad nog steeds.
Met beukwerk vast wel
Ik pak bij FSQ zelf altijd straps bij de werksetjes, puur zodat de stang er niet af rolt, al vind ik hem met straps wel minder fijn liggen.
Als je geen moeite hebt met het rollen zou ik armen gekruisd houden, alhoewel er ook zat mensen zijn die de armen recht naar voren toe strekken
Benieuwd wat je ervan vind man, let me know!

Ik wist het! Iemand moest zo gaan reageren op mijn post..

Ik lees en zie alleen maar luxe problemen...Heb tevens kcals al aardig vaak verhoogt en merk in de bulk dat ik gewoon veel meer verbrand.
Op 78kg in de cut at ik ~2400 op trainingsdagen en ~2000 op rustdagen om mijn gewicht stabiel te houden.
Sinds 80kg zit ik op ~3200 en ~2800 en blijft mijn gewicht alsnog stabiel, heerlijk
Nu even lastig door die +2kg van het weekend en de kerstdagen die eraan komen, maar ben van plan om vanaf januari kcals weer even te uppen in ieder geval
Foods;
Pre meal| Pistolet kaas + 2 sneden brood nutella + kroket + 25g whey&250ml melk
Post| Banaan + 2 sneden brood nutella
Post meal| 120g rijst, 150g kip, 50ml satesaus
Pre sleep| 120g macaroni, 250g gehakt, 250ml pastasaus + kwarkshake
~3200/180p