Fitness Seller

Shady's Recomp Log

wat wat wat

in 1 weekend 9 kg zwaarder?????????????????????????

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
poffer!!
solliciteer je weer naar die foot under your ass of wa??

Poffertjes? Ik eet al friet vandaag, pannenkoek :eek:
Ben erg lazy, vooral in en na weekenden.

lullig van de planning, vind het zelf ook ergerlijk als zoiets gebeurt. ahja, shit happens, de alternatieve opzet ziet er prima uit. woensdag wordt het wel heavy as f**k zo te zien. en ja, de gewichtstoename moet wel vocht oid zijn

Vind het extra vervelend omdat ik genoeg tijd heb om te gaan trainen, maar gewoon totaal geen zin in 1,5 reizen voor 1,5 uur trainen.
Daarnaast moet ik zeggen dat ik stiekem toch verlang naar ub/lb; ik heb het gevoel hier meer massa mee te pakken dan met een fullbody + in de kerstvakantie zal ik sowieso 2 weken lang fullbody aanhouden.
Push assistance is ook al een tijdje geleden, zin in dem dips! :D

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

wat wat wat

in 1 weekend 9 kg zwaarder?????????????????????????

Kunde gij lezen of wa

:roflol: las 89.2 ipv 82.9 rip ogen

wacht maar tot de feestdagen voorbij zijn

No_Ragrets.jpg

Met niet lekker zijn en dan minder eten en daarna in ene keer weer normaal of meer kan je gewicht gewoon heel raar doen.
Wel balen dat je alles om moet gooien. Maar morgen dan maar lekker knallen he!

BOR met 6x80, dayum n*gger :o
Blij dat je motivatie weer wat hoger is, mijne is juist wat minder ghehe.
Bij deze: in! ;)

Die pak jij ook nog wel man. Denk dat die 80 er bij jou ook wel in zit. ;)
Haha niet zitten kniezen man!! En door pakken, die paar kilo moet je je niks van aantrekken. Zal vast niks voorstellen!
En ik ben benieuwd naar je schema, ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoe frontsquat gaat
Ik zal deze woensdag ook nog eens een kans geven. Heb je tips? Bij mij voelt 30kg al zwaar klote op mn schouders. :o
Ik zag het, thanks! :thumb:

• #4.069
Met niet lekker zijn en dan minder eten en daarna in ene keer weer normaal of meer kan je gewicht gewoon heel raar doen.
Wel balen dat je alles om moet gooien. Maar morgen dan maar lekker knallen he!

Tjah vervelend, maar ga niks aan voeding veranderen, morgen weer eens wegen.
Goed gelukt :)

Die pak jij ook nog wel man. Denk dat die 80 er bij jou ook wel in zit. ;)
Haha niet zitten kniezen man!! En door pakken, die paar kilo moet je je niks van aantrekken. Zal vast niks voorstellen!
En ik ben benieuwd naar je schema, ziet er goed uit! Ben ook benieuwd hoe frontsquat gaat
Ik zal deze woensdag ook nog eens een kans geven. Heb je tips? Bij mij voelt 30kg al zwaar klote op mn schouders. :o
Ik zag het, thanks! :thumb:

Met beukwerk vast wel :D

Ik pak bij FSQ zelf altijd straps bij de werksetjes, puur zodat de stang er niet af rolt, al vind ik hem met straps wel minder fijn liggen.
Als je geen moeite hebt met het rollen zou ik armen gekruisd houden, alhoewel er ook zat mensen zijn die de armen recht naar voren toe strekken ;)
Benieuwd wat je ervan vind man, let me know!

Al deze shots!
een aanwinst voor mijn logje :o

Vandaag UB tren.

Bench paused
8x20
8x50
5x70
4x85
4x85
4x85
4x85 lekkere grind op laatste rep, zit ook geen vooruitgang in gvd

Pendlay row
8x40
6x70
6x70
6x70
6x70 vpr

OHP
6x20
5x40
6x60
6x60
6x60
lekker

Pull ups
8xBW
7xBW
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW

Cable fly
12x12.5
10x15
10x12.5
12x10

Side raises
20x4
15x6
10x7
10x7

Feedback & voeding
Voelde prima aan, lang geleden geweest zo een ub dagje, lekkor.
Morgen LB, nog even kijken of ik hams isoleer of dat vrijdag doe.

Voeding op 3200 kcal; pizza & rijst met kip als post-workout meals.

Lekkere train!
succes met wegen morgen dan he! en met LB day!

De bench is qua progress soms niet vooruit te branden! Waardeloos is dat..het enige dat je dan kunt doen is je kcals weer omhoog gooien (maar dat is uiteindelijk weer niet bevorderlijk voor je Wilks..)..

Verder ziet de training er prima uit en pak je nog een VPR op de pendlays!:D Succes vandaag met LB:thumb:

De bench is qua progress soms niet vooruit te branden! Waardeloos is dat..het enige dat je dan kunt doen is je kcals weer omhoog gooien (maar dat is uiteindelijk weer niet bevorderlijk voor je Wilks..).. Verder ziet de training er prima uit en pak je nog een VPR op de pendlays!:D Succes vandaag met LB:thumb:

crrgw2qb8n.jpg

• #4.073
Lekkere train!
succes met wegen morgen dan he! en met LB day!

Thanks Marina ;)
Al iets gedropt, zat vanochtend op 81.6kg, alsnog aan de hoge kant want voor het weekend zat ik op 80.8kg.
Morgen nog eens kijken en anders pech, vind 82kg eind dit jaar prima in ieder geval.

De bench is qua progress soms niet vooruit te branden! Waardeloos is dat..het enige dat je dan kunt doen is je kcals weer omhoog gooien (maar dat is uiteindelijk weer niet bevorderlijk voor je Wilks..)..

Verder ziet de training er prima uit en pak je nog een VPR op de pendlays!:D Succes vandaag met LB:thumb:

Dem feels, vorig jaar in de bulk ging bench het hardst vooruit van alles terwijl die nu vastloopt of zelfs dropt.
Bench lijkt een beetje op jouw kcals; shit aint going up :o

Heb tevens kcals al aardig vaak verhoogt en merk in de bulk dat ik gewoon veel meer verbrand.
Op 78kg in de cut at ik ~2400 op trainingsdagen en ~2000 op rustdagen om mijn gewicht stabiel te houden.
Sinds 80kg zit ik op ~3200 en ~2800 en blijft mijn gewicht alsnog stabiel, heerlijk :D
Nu even lastig door die +2kg van het weekend en de kerstdagen die eraan komen, maar ben van plan om vanaf januari kcals weer even te uppen in ieder geval :)

:roflol: :roflol: :roflol:

Vandaag LB tren, hams isolatie geskipt; pak deze vrijdag met UB mee.

Squat (techniek klote)
8x13
8x33
5x53
3x73
3x73
3x75.5
3x75.5

FSQ (deelde hier het rack met een meisje die 53kg pakte op squat, geen warmup maar meteen bam, was suprised
bleek kwart ROM te zijn ???
8x13
6x53
5x63
5x63
5x63
5x63

Squat
6x68
6x68

Sumo deads
5x60
5x90
5x120
5x140 (belt)
5x140 (belt)
werksets voelde loodzwaar na die squats, wou eigenlijk 3x3x150, maar doe dat wel als ik 'fresh' ben volgende x

Leg extensions
15x105
10x115
12x105

Calf press @ leg press
20x ?
20x ?
15x ?
15x ?

Back extensions
20xBW
15xBW+10kg
20xBW

Ab crunch
20x+5kg
12x+7.5kg
10x+7.5kg

Leuk geweest zo.
FSQ was echt heavy shit, meeste reps waren ook pauzed.
Nog steeds last van quad bij squatten, schiet niet echt op zo, bij FSQ minder last van.
Binnenkort 1RM van deadlift even verbeteren, zin in.

Foods;
Pre meal| Pistolet kaas + 2 sneden brood nutella + kroket + 25g whey&250ml melk
Post| Banaan + 2 sneden brood nutella
Post meal| 120g rijst, 150g kip, 50ml satesaus
Pre sleep| 120g macaroni, 250g gehakt, 250ml pastasaus + kwarkshake
~3200/180p

Heb je dat meisje niet ff geholpen om dieper te gaan dan? :eyebrow:

Lange training :D jammer van je quad nog steeds.

Met beukwerk vast wel :D

Ik pak bij FSQ zelf altijd straps bij de werksetjes, puur zodat de stang er niet af rolt, al vind ik hem met straps wel minder fijn liggen.
Als je geen moeite hebt met het rollen zou ik armen gekruisd houden, alhoewel er ook zat mensen zijn die de armen recht naar voren toe strekken ;)
Benieuwd wat je ervan vind man, let me know!

Precies, even goed de beuk erin :D

Oke man, straps om de bar en vasthouden aan de uiteinde van de straps?
Gekruisd voelt wel het beste, alleen schouders kunnen vrij weinig hebben. Voelt niet echt fijn ofzo
Ik zal eens kijken wat het beste voelt, morgen zal dat worden. Thanks voor de tips! :thumb:

Lekker die vpr op UB!! Wel klote van BP, deload zal niet helpen?
Jammer van squat, maar FSQ daarentegen ging wel lekker. Sumo is ook sterk na die squats, heb je de 150 al eens gepakt?

Ik wist het! Iemand moest zo gaan reageren op mijn post..:o

Heb tevens kcals al aardig vaak verhoogt en merk in de bulk dat ik gewoon veel meer verbrand.
Op 78kg in de cut at ik ~2400 op trainingsdagen en ~2000 op rustdagen om mijn gewicht stabiel te houden.
Sinds 80kg zit ik op ~3200 en ~2800 en blijft mijn gewicht alsnog stabiel, heerlijk :D
Nu even lastig door die +2kg van het weekend en de kerstdagen die eraan komen, maar ben van plan om vanaf januari kcals weer even te uppen in ieder geval :)
Foods;

Pre meal| Pistolet kaas + 2 sneden brood nutella + kroket + 25g whey&250ml melk
Post| Banaan + 2 sneden brood nutella
Post meal| 120g rijst, 150g kip, 50ml satesaus
Pre sleep| 120g macaroni, 250g gehakt, 250ml pastasaus + kwarkshake
~3200/180p
Ik lees en zie alleen maar luxe problemen...:o:D

Lekkere training!
Ik zie het hier ook vaak.... kwart rom... en dan zo trots staan kijken. En zo neerbuigend als ik met minder gewicht tot net onder parallel ga.. Ach ja... :rolleyes:

Nice food ook weer! en dat gewicht.. ach met 82 kg het jaar uit! Klinkt toch wel goed he! :)

Als je meer wilt benchen moet je meer benchen.

Terug
Naar boven