DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch lekker dat de rows goed gingen.
en beter een korte training dan geen training he!

Nice pr
Jammer dat rest kut gingvolgende keer beter
![]()

Succes met trainen...je verwacht full r*tard maar 1kg te gainen..?

Duidelijk...helaas heb ik ook nog een haat-liefde verhouding met carbs...dus ben bang...Thanks Marv.
Ik ben een echte vlees eter + het is een ballentent waar we heen gaan
Vorige keer had ik alleen 18 steaks op en wat kipfilet, qua kcal valt dat wel mee.
Zal iets van ~2500 kcal uitkomen met all you can eat, met de voeding daarbuiten slechtst een overschot van 1000 kcal ongeveer
Probeer wel exclusief vochttoename te rekenen, dus ga niet direct na kerst wegen maar met oudjaarsdag bijvoorbeeld![]()

Duidelijk...helaas heb ik ook nog een haat-liefde verhouding met carbs...dus ben bang...
Wel verstandig om pas oudjaarsdag weer te wegen, echter ben ik wel zo massochistisch ingesteld dat ik me iedere dag ga wegen..![]()

en aan de hand daarvan je oliebollen en ananasbeignetinname bepalen?Thanks Marv.
Ik ben een echte vlees eter + het is een ballentent waar we heen gaan
Vorige keer had ik alleen 18 steaks op en wat kipfilet, qua kcal valt dat wel mee.
Zal iets van ~2500 kcal uitkomen met all you can eat, met de voeding daarbuiten slechtst een overschot van 1000 kcal ongeveer
Probeer wel exclusief vochttoename te rekenen, dus ga niet direct na kerst wegen maar met oudjaarsdag bijvoorbeeld![]()

en aan de hand daarvan je oliebollen en ananasbeignetinname bepalen?
fijne dagen schatje!

en aan de hand daarvan je oliebollen en ananasbeignetinname bepalen?![]()
Whaha..wilde het net zeggen...was All you can eat toch?Oliebollen en inname bepalen in één zin?
Die bollen eet ik ook onbeperkt![]()

May the gains be with you gozer!Fijne feestdagen iedereen, may the gains be with us

Zal het doorgeven aan mijn moeder..zal ik dan DE tip geven? maak je oliebollen van soezendeeg (uit dat oude boekje van Dr. Oetker wat ieders oma in de kast heeft staan). Zo train je gelijk je armen met het maken van dat deeg en je hebt de aller- allerlekkerste oliebollen en beignets.

Nice train en lekkere foods weer!
Jij ook super fijne gainvolle feestdagen!![]()

Whaha..wilde het net zeggen...was All you can eat toch?
In het verleden vrat ik op oud en nieuw niks anders als oliebollen met poedersuiker..mijn 'record' staat waarschijnlijk op een stuk of 50
May the gains be with you gozer!![]()

Iedereen maakt gains tijdens de feestdagen.. en ik zit hier met mijn kip & low carb![]()