Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die PR op Sumo deads! Korte tren maar wel krachtig!![]()

Lekkere sumo's weer man. Weer (v)pr's, jaar goed begonnen
Pics van het meisje uit je klas?
Kwestie van tijd voordat je me inhaalt, helemaal nu
Goede voeding ook, leef de donut leven

jeej @ pendlays
en verdorie....ik ga zwichten voor donuts

AH medewerker brotip: dan zou ik vragen of je die donuts ingevroren mee kan nemen. Dan kun je ze thuis in de vriezer leggen en dan blijven ze langer 'vers'.

Wie wat bewaard heeft wat...pepernoten in januari
Oja..en goede trainingen gozer! Vooral die pulldag!lekker veel PR's gepakt!

Twijfel ook een beetje om het 2x p/w te doen, maar zal ten kosten gaan van cable row in dat geval.

Goede rug!
Je kan toch best 1x per week row doen en 1x per week cable row? Zal elkaar wel helpen, als je de row gewoon hoog in volume blijft doen![]()
Nice pic!
waarom niet gewoon proberen met 2xpw rows?
Goede rug!
Dus? Alsof cable row een van de beste rug oefeningen is waar je maximaal op wilt presteren![]()

Probeer anders eens seated high cable row te doen met de benen omhoog gezet. Geeft ook weer een heel ander gevoel.

Begrijpbaar.Tnx voor je input maar voeg niet graag 'nieuwe' oefeningen toe aan mijn schema.
Reden voor cable row zou zijn omdat die vrij zwak is, terwijl reden voor pendlay row zou zijn om er beter in te worden en zo hopelijk langer progressie te kunnen maken.
Heb echter geen reden om van stance/oefening te switchen
Houd me schema nog even hetzelfde, als pendlay rows stagneren ga ik ze 2x p/w doen.