XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Beterschap.
Ik dacht dat een mod enkel logtitel kon aanpassen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.302

Tnx, mini :)

Hè kak! Nog steeds niet beter!:sad:

Zelfs goudbeertjes hebben niet geholpen!:o Aardige gewichtsdrop ook al!:eek!: In hoeveel dagen was dat?

Ook echt klote dat je zo'n 16 uur bed ligt per dag..ik kon gelukkig tijdens de griep overdag nog wel een filmpje kijken..

Lijkt nu langzamerhand beter te gaan :)
Maar goed, op bed gelegen van gisteren 14:00 tot vandaag 12:00, al was slapen een absolute ramp, ieder uur voorbij zien komen op de wekker. Ben iig goed uitgerust nu.
Daarbij zat ik non-stop rond de 40 graden koorts; heb om het uur gemeten om te kijken of het onder de 41 bleef.

Zondag/maandag/dinsdag niet gegeten, 4kg in 3 dagen dus.
Vandaag paar frietjes op, paar glazen chocomel, chips en een plak cake.
Morgen flink aan de bak :eating:

Zin in kapsalon maar voor een lekkere kapsalon moet ik 20 min rijden :(

Danku danku broski's

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Beterschap.
Ik dacht dat een mod enkel logtitel kon aanpassen.

Heb even gekeken maar ik krijg het ook niet voor elkaar :o
Bij 'Geavanceerd' in beginpost wijzig ik slechtst de titel van die post, niet van het topic/log.
Tnx.

Tnx, mini :)

Lijkt nu langzamerhand beter te gaan :)
Maar goed, op bed gelegen van gisteren 14:00 tot vandaag 12:00, al was slapen een absolute ramp, ieder uur voorbij zien komen op de wekker. Ben iig goed uitgerust nu.
Daarbij zat ik non-stop rond de 40 graden koorts; heb om het uur gemeten om te kijken of het onder de 41 bleef.

Zondag/maandag/dinsdag niet gegeten, 4kg in 3 dagen dus.
Vandaag paar frietjes op, paar glazen chocomel, chips en een plak cake.
Morgen flink aan de bak :eating:

Zin in kapsalon maar voor een lekkere kapsalon moet ik 20 min rijden :(

Danku danku broski's

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Heb even gekeken maar ik krijg het ook niet voor elkaar :o
Bij 'Geavanceerd' in beginpost wijzig ik slechtst de titel van die post, niet van het topic/log.
Tnx.

Woon je buiten de stad haha, 20 min rijden voor een fatsoenlijke kapsa. Ik hoef alleen maar de deur te lopen en het aan te pakken

Ooh shit man, ik ging ook helemaal slecht toen ik zag hoe mijn gains de deur uit vlogen bij die paar 100kcal per dag! Gelukkig ziet het ernaar uit dat je weer wat kan eten, toch nog beterschap!

Ik weet niet precies wat het bij jou dan doet, maar als ik dit aanpas verandert ook mijn topictitel;

• #4.305
Woon je buiten de stad haha, 20 min rijden voor een fatsoenlijke kapsa. Ik hoef alleen maar de deur te lopen en het aan te pakken

Jep, ik woon in een dorp haha.
Wel iets van 3/4 snackbars hier maar een goede kapsalon vinden die aan mijn eisen voldoet blijft een hele lastige opgave :(

Ooh shit man, ik ging ook helemaal slecht toen ik zag hoe mijn gains de deur uit vlogen bij die paar 100kcal per dag! Gelukkig ziet het ernaar uit dat je weer wat kan eten, toch nog beterschap!

Ik weet niet precies wat het bij jou dan doet, maar als ik dit aanpas verandert ook mijn topictitel;

Tnx Bureau, hoop dat het kracht verlies meevalt als ik weer wat aan sterk met voeding dit weekend :)
En dat werkt niet, slechtst de titel van de beginpost veranderd dan, niet die van me log.
Toch bedankt!

Misschien ipv die fastfood wat vitamientjes binnen krijgen? :P

Beterschap in elk geval!

• #4.307
Balen zeg dat je ziek bent... :(
Beterschap.

Misschien ipv die fastfood wat vitamientjes binnen krijgen? :P

Beterschap in elk geval!
+1! Hoe krijg je het weg trouwens met 40°C koorts...moest niet denken aan friet en kapsalon..hoewel..misschien wel eraan denken, maar het niet in mijn mond stoppen!

• #4.310
Balen zeg dat je ziek bent... :(
Beterschap.

Back on track!

+1! Hoe krijg je het weg trouwens met 40°C koorts...moest niet denken aan friet en kapsalon..hoewel..misschien wel eraan denken, maar het niet in mijn mond stoppen!

Nja het is erg lekker in gedachte (irl wss ook), maar ik had al moeite met een kroket, dus was zonde geweest ;)

Vandaag weer beetje recovery training enzo.
Niet meer ziek in ieder geval, hoest mezelf wel kapot.
Al 8 dagen niet meer gerookt, goed vol te houden :)
Eetlust is wel zoek helaas!

Fullbody, 70 min.

Squat
5x75
5x75
5x75
6x70
6x70

Pendlay row
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

OHP
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

- Niks bijzonders, uiteraard.
OHP viel me echt zwaar; volgens mij lever ik sowieso het snelste in op press kracht.
Had al een grinder erbij zitten op de laatste set inclusief flinke verzuring.
Row + squat + OHP verhogen met 2.5kg per training (squat volgende keer gewoon 5x5).
OHP moet wel veel rek in zitten, voor ziekte zat ik op 5x5x60/62.5, misschien volgende keer 55kg en vanaf daar stapjes van 2.5kg.
Even kijken hoe ik aan ga sterken, moet niet vergeten dat ik nu na de squat + row al kapot was.
Ach who am I kidding, na de squat stortte ik al bijna in, srs.

Food: amrap :mad:

Toch wel even lekker wezen trainen, ik dacht wel deze log kan alleen shady zijn 40 graden koorts en friet,choco en chips :D:D Hopen dat je snel aansterkt man ! en die gewichtsdrop komt wel snel weer terug hoor had ik zelf ook ! Afgelopen week had ik na ziek zijn ook nog geen eetlust maar is nu helemaal terug ;)

Goed te horen dat je back on track bent!
Enne.. stoppen met roken ga je doorzetten? Zou wel mooi zijn!
Balen van je hoest.. dat houdt nog wel even aan als ik naar mijn mannetje kijk.
Hoop dat je eetlust een beetje snel terug gaat komen.

Toch netjes opgepakt met trainen. Goed eten en kracht zal dan vast snel terugkomen.

nie mouwen maar kauwen

nee geintje mane, sterkte met de food struggles

Momenteel bekijken: 5 gebruiker(s) (4 leden en 1 gasten) dit topic
VinnieVince, marina1975, Maisfield, Ashbringer45

Huh ashbringer back?

Prima man, nette train zo na ziekte

Best een lompe train na zo'n terugval, prima! En laat die peuken nu ook lekker liggen idd :D Ik heb me laten vertellen dat je lichaam na 3 dagen van de nicotineverslaving af is dus als je nu weer begint is het puur een mentale keuze :o

Ah je bent al wat beter aan t worden! Kracht komt wel weer aanzetten. Voor goede kapsalon moet je bij mijn city zijn:)

fijn dat je aan de beterende hand bent.
Nice, dat je gestopt bent met roken

good luck met de amrap ;)

nette eerste train weer hoor

Haha zonder al die munchies krijg je die kant en klare lasagnes natuurlijk niet weg :roflol:

Grapje jung, lekker beter worden en weer knallen dalijk he!

Kusje erop

• #4.319
Toch wel even lekker wezen trainen, ik dacht wel deze log kan alleen shady zijn 40 graden koorts en friet,choco en chips :D:D Hopen dat je snel aansterkt man ! en die gewichtsdrop komt wel snel weer terug hoor had ik zelf ook ! Afgelopen week had ik na ziek zijn ook nog geen eetlust maar is nu helemaal terug ;)

Tnx Jim, je weet precies waaraan je het kunt herkennen zo te zien ;)
Ben in ieder geval al blij als ik me kcal haal nu, zolang de eiwitten voldoende zijn maakt het me niet uit waar de rest uit bestaat.
Vandaag was nog redelijk 'clean'; vrij veel vaste carbs, redelijk low fat en >170 gram eiwitten.

Goed te horen dat je back on track bent!
Enne.. stoppen met roken ga je doorzetten? Zou wel mooi zijn!
Balen van je hoest.. dat houdt nog wel even aan als ik naar mijn mannetje kijk.
Hoop dat je eetlust een beetje snel terug gaat komen.

Toch netjes opgepakt met trainen. Goed eten en kracht zal dan vast snel terugkomen.

Stopt met roken -> hoest in 4 dagen meer dan in een heel jaar :roflol:
Wil het wel aanhouden inderdaad, geen tabak meer voor mij!

nie mouwen maar kauwen

nee geintje mane, sterkte met de food struggles

Momenteel bekijken: 5 gebruiker(s) (4 leden en 1 gasten) dit topic
VinnieVince, marina1975, Maisfield, Ashbringer45

Huh ashbringer back?

Goeie motto, srs :cool:
Ashbringer mired nog steeds maar hij doet beetje sneaky :$

Prima man, nette train zo na ziekte

Tnx Jochem, voelde wel heavy as f**k allemaal!

Best een lompe train na zo'n terugval, prima! En laat die peuken nu ook lekker liggen idd :D Ik heb me laten vertellen dat je lichaam na 3 dagen van de nicotineverslaving af is dus als je nu weer begint is het puur een mentale keuze :o

Tnx BL :D
Is idd ook de bedoeling en heb er weinig moeite mee tot nu toe, al is het wel verleidelijk als ik op de bus wacht bijvoorbeeld. Maar goed, heb niks bij op die momenten dus kan vrij weinig, mocht de verleiding echt te hoog worden :o

Ah je bent al wat beter aan t worden! Kracht komt wel weer aanzetten. Voor goede kapsalon moet je bij mijn city zijn:)

Indeed!
Jammer dat je niet naar de meet gaat bro, anders konden we van te voor een kapsalon halen! ;)

fijn dat je aan de beterende hand bent.
Nice, dat je gestopt bent met roken

good luck met de amrap ;)

nette eerste train weer hoor

Jeuj I made Nicky proud :cool:
Snap niet waarom iedereen er zoveel moeite mee heeft, of ik heb het makkelijker omdat ik sowieso al 4 dagen niet kon roken door keelontsteking (zie verhaal hierboven van Bureauwlamp) :dunno:

Danke danke, voelde wel allemaal erg zwaar hoor.
Na de eerste 3 setjes squat dacht ik bij mezelf ook: f**k it, ik gooi er 5kg af.
Was aan het hijgen als een paard namelijk :roflol:

Haha zonder al die munchies krijg je die kant en klare lasagnes natuurlijk niet weg :roflol:

Grapje jung, lekker beter worden en weer knallen dalijk he!

Kusje erop

Hee hee, gestopt met tabak roken he, ff normaal doen vieze animal dat je bent.

Ga nu beetje fullbody doen, trek het volume van een UB/LB echt nog niet haha.
3/4 oefeningen, dikke prima voorlopig.
Na herstel ff samen UB pakken mane!

Shit hoe kon ik ook met m'n stomme harses bedenken dat je gestopt was met smoken :roflol:

Terug
Naar boven