MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Lekkere pauseds quats
Kunnen echt bitches zijn als je in je 3e set of verder zit :D

Congrats met die PR's man! Het belangrijkste is weer gedaan:thumbs: Goed bezig IMO!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.363
Nice pr's! :)
Paused squats zijn kut, maar werken wel :D

Thanks!
Mijn moeilijkste deel is veruit om 'uit de hole' te komen, al hebben andere dit ook wss, heb ik er wel erg veel last van.
Schiet snoeihard omhoog zodra ik er eenmaal goed uit ben.

Ach... ik dacht es effe tegen wat anders aankijken. :D Nu ik ze nog heb. :o

Mooie training en lekkere PR!

Lekkere pauseds quats
Kunnen echt bitches zijn als je in je 3e set of verder zit :D

Vooral na 5 setjes squat :o
Baal er enorm van: die 85kg is 65% procent van mijn 1RM en heb er al moeite mee op 5x3.
Al is de 1RM wel onder top omstandigheden gezet, had ik alsnog niet verwacht dat het zo stroef ging.

Congrats met die PR's man! Het belangrijkste is weer gedaan:thumbs: Goed bezig IMO!

Thanks Marv, mijn SLDL mag wel in de buurt van mijn deadlift komen binnenkort.
Zit er veel verder van af dan de meeste in verhouding ;)

Vandaag UB training gedaan, 2 uurtjes bezig geweest.
Was vrij druk dus heb bench als main gedaan in plaats van OHP, gewichten beetje gefreestyled.

Bench paused
- warm up -
5x80
5x80
3x87.5
3x87.5
2x90
3x90

Strict press
- warm up -
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
8x50
8x50

Pull ups
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

Pendlay row
8x60
8x60
8x60
8x60

CGBP t&g
8x70
8x70
7x70

Seated db curl
10x14
10x14
10x14

-Prima training.
3x90 bench als laatste set geeft vertrouwen voor de 5x3x87.5 voor volgende week.
Pendlay row voornamelijk gefocust op uitvoering, lekker traag enzo.
Had nog side raises willen doen maar een instructeur kwam 5 min praten tegen me over de uitvoering van me pendlay row (omdat ik in sumo stance sta hierbij), dus moeten skippen vanwege bustijd.

Voeding;
Pre meal| 100g pasta, 200g gehakt, 250g pastasaus + kwart blok chocolade
Pre snack| Banaan + energy drink
Direct post| 500ml chocomel + 2 sneden brood nutella
Post meal| 2x pistolet ham&kaas
Post meal| Spinazie, kip, aardappelen
Pre sleep| Kwarkshake
~3500/170p

Nice die bench!!
Lekker veel volume op de pull ups :)

Met paused squats kan je dat wel oefenen inderdaad, spanning vasthouden onderin en dan weer zonder bounce omhoog.

Volumineuze training in ieder geval! Ziet er goed uit.

flink volume op die pullups.

• #4.367
Nice die bench!!
Lekker veel volume op de pull ups :)

Met paused squats kan je dat wel oefenen inderdaad, spanning vasthouden onderin en dan weer zonder bounce omhoog.

Volumineuze training in ieder geval! Ziet er goed uit.

flink volume op die pullups.

Tnx :)
Aimde op 40 reps pull ups, lekker 8x5 gedaan dus, volgende keer meer reps/minder sets.

Morgen BP+SQ, zin in.
Beide 5x3x87.5 op planning en nog wat extra volume op squat erbij vervolgens.

40 reps pull-ups is niet verkeerd hoor!!:thumb:

Succes vandaag met benches en squatten!:D

• #4.369
40 reps pull-ups is niet verkeerd hoor!!:thumb:

Succes vandaag met benches en squatten!:D

Mijn pull up struggle is net zo real als bij jou :o
Zowel chins als pull ups gingen een tijd erg lekker weighted, nu heb ik al moeite met bodyweight.
Vaker doen dus :D

Vandaag kleine training gedaan van 70 min voor school.

Bench paused
3x87.5
3x87.5
3x87.5
3x87.5
3x87.5
allemaal zonder grinders, prima

Squat
5x80
5x80
3x90
3x90
2x95
2x95
4x85
4x85

-Prima.
Aardige grinds op de squat, maar dit blijft voor mij toch een lift waarbij ik nooit weet hoeveel reps er in zitten. 1RM test begon ik ook al te grinden op 115kg, uiteindelijk toch de 130kg gepakt.
Had weinig zin om de planning te volgen ook, schijfjes van 2.50 + 1.25 waren allemaal loesoe en moest de tijd in de gaten houden.
Houd de progressive overload natuurlijk wel in de gaten, vrijdag weer squatten.
1 rep gaat veel beter dan werksetjes op de squat in ieder geval.

Voeding;
Pre| 3 broodjes nutella, 25g whey, banaan
Post| 500ml chocomel, 2x pistolet kaas&ham, energy drink
Post meal| 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
Pre sleep| Kwarkshake
~3300/170p

Morgen pull dagje, woensdag BP+DL.

nice train mooi volume op die bench en sq.

• #4.372
nice train mooi volume op die bench en sq.

Tnx bric.
Paused squat was de bedoeling na 5 setjes squat, maar vanwege kniepijn dit weekend, paused even weg gelaten voor de zekerheid.

know that feel

hoe zag je schema er nu uit

Weet niet wat jouw 1RM is, maar die 3x5x95 werkset van jou doe ik je zeker niet na bro.

Deze week wat anders vanwege school;
Ma; BP+SQ
Di; Pull + kuiten en beetje abs indien tijd over (beperkt volume op pull)
Wo; BP+DL&SLDL
Vr; OHP+SQ+(CG)BP+ 1 rug oefening naar keuze

Normaal gesproken UB/LB nog steeds, zoals mijn schoolrooster er nu uit ziet kan ik volgende week UB/LB hanteren.

Okidoki. Beetje ub lb fb schema dus :p

Nu kan ik wel relatief meer volume hebben, maar toen ik 1rm op sq ging testen in oktober had ik max 4x 87.5 gedaan en was m'n 1rm 120 :o

• #4.374
Okidoki. Beetje ub lb fb schema dus :p

Nu kan ik wel relatief meer volume hebben, maar toen ik 1rm op sq ging testen in oktober had ik max 4x 87.5 gedaan en was m'n 1rm 120 :o

Wou eigk push/pull/legs, maar zit dan met de vrijdag omdat dat van woensdag nog niet goed hersteld is dan.
En vind t zonde omdat bij push best een SQ kan, met oog op rust door pull :p
Andersom dus ook bench bij legs (woensdag) en SQ naar vrijdag verplaatst om op DL te focussen en meer volume te kunnen draaien op squat op beide dagen :rolleyes:

Dat komt wel overeen met mijn huidige squat haha, 1x130/3x95.
Bij bench draai ik daarentegen wel triples op 90% van 1RM, bij squat zo'n 70% op triples :p

Hey bro je gaat lekker man, squat je nu ook op adipowers? Je bench gaat ook lekker, dik volume..
Zal je weer wat actiever volgen, heb mn game verslaving nu opgegeven. Word voor mij ook tijd om weer te knallen :D
Mijn mp was op een gegeven moment sterker dan squats :o

Lekkere training! 70 min kort? zou voor mij nu normaal zijn omdat ik niet meer red na een werkdag. :o
maar ziet er goed uit.
:)

• #4.377
Hey bro je gaat lekker man, squat je nu ook op adipowers? Je bench gaat ook lekker, dik volume..
Zal je weer wat actiever volgen, heb mn game verslaving nu opgegeven. Word voor mij ook tijd om weer te knallen :D
Mijn mp was op een gegeven moment sterker dan squats :o

Tnx bruh :)
Squat nu op Adidas powerlift 2.0 :p
Bench valt echter tegen, paar keer moeten deloaden omdat het niet lekker ging, weinig schot in de zaak.
Met 5x3x90 zou ik me oude pr aantikken, hoop door te kunnen verhogen tot minimaal 3x3x92.5 voor progressie ;)

Vond het al erg dat mijn bench werksetjes vrij gelijk lagen aan me squat, maar ohp... crazy bastard :roflol: :o

Lekkere training! 70 min kort? zou voor mij nu normaal zijn omdat ik niet meer red na een werkdag. :o
maar ziet er goed uit.
:)

In principe genoeg voor de belangrijke oefeningen, assistance wel moeten skippen :o
Thanks Marina :)

Tnx bruh :)
Squat nu op Adidas powerlift 2.0 :p
Bench valt echter tegen, paar keer moeten deloaden omdat het niet lekker ging, weinig schot in de zaak.
Met 5x3x90 zou ik me oude pr aantikken, hoop door te kunnen verhogen tot minimaal 3x3x92.5 voor progressie ;)

Vond het al erg dat mijn bench werksetjes vrij gelijk lagen aan me squat, maar ohp... crazy bastard :roflol: :o

Nice! Hoe bevalt dat, merk je een groot verschil? Zit denk ik niet zoveel verschil in als die knalrode die ik heb toch?
Ja je blijft hangen, maar toch het volume dat je pakt laat wel zien dat er meer in zit ;)
Kleine stapjes vooruit is ook progressie, dus neem de tijd ervoor man :thumb:

Haha :roflol: heb squat zwaar laten verwaarlozen, altijd de gedachte van dat kan ik niet.. ben nu begonnen met pin squats omdat zwakte vooral onderin de lift zit. En pak daarnaast nog frontsquat dus nu 2x in de week, er zit weer wat vooruitgang in :)

Bij jou ook nog alles goed met de motivatie? :cool:

je wilde eigenlijk push pull legs doen, en dan 3x p week??? Goed dat je dat niet hebt gedaan

Doe je serieus 70 minuten over die training?? Als je doel kracht is snap ik het wel..wil je meer richting bodybuilding kan IMO dat tempo wel omhoog..

Terug
Naar boven