Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach... ik dacht es effe tegen wat anders aankijken.Nu ik ze nog heb.
Mooie training en lekkere PR!
Lekkere pauseds quats
Kunnen echt bitches zijn als je in je 3e set of verder zit![]()

Congrats met die PR's man! Het belangrijkste is weer gedaanGoed bezig IMO!

Nice die bench!!
Lekker veel volume op de pull ups![]()
Met paused squats kan je dat wel oefenen inderdaad, spanning vasthouden onderin en dan weer zonder bounce omhoog.
Volumineuze training in ieder geval! Ziet er goed uit.

40 reps pull-ups is niet verkeerd hoor!!
Succes vandaag met benches en squatten!![]()

1 rep gaat veel beter dan werksetjes op de squat in ieder geval.
Okidoki. Beetje ub lb fb schema dus
Nu kan ik wel relatief meer volume hebben, maar toen ik 1rm op sq ging testen in oktober had ik max 4x 87.5 gedaan en was m'n 1rm 120![]()

Hey bro je gaat lekker man, squat je nu ook op adipowers? Je bench gaat ook lekker, dik volume..
Zal je weer wat actiever volgen, heb mn game verslaving nu opgegeven. Word voor mij ook tijd om weer te knallen
Mijn mp was op een gegeven moment sterker dan squats![]()

Lekkere training! 70 min kort? zou voor mij nu normaal zijn omdat ik niet meer red na een werkdag.
maar ziet er goed uit.
![]()

Tnx bruh
Squat nu op Adidas powerlift 2.0
Bench valt echter tegen, paar keer moeten deloaden omdat het niet lekker ging, weinig schot in de zaak.
Met 5x3x90 zou ik me oude pr aantikken, hoop door te kunnen verhogen tot minimaal 3x3x92.5 voor progressie
Vond het al erg dat mijn bench werksetjes vrij gelijk lagen aan me squat, maar ohp... crazy bastard![]()

heb squat zwaar laten verwaarlozen, altijd de gedachte van dat kan ik niet.. ben nu begonnen met pin squats omdat zwakte vooral onderin de lift zit. En pak daarnaast nog frontsquat dus nu 2x in de week, er zit weer wat vooruitgang in