ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Nice! Hoe bevalt dat, merk je een groot verschil? Zit denk ik niet zoveel verschil in als die knalrode die ik heb toch?
Ja je blijft hangen, maar toch het volume dat je pakt laat wel zien dat er meer in zit
Kleine stapjes vooruit is ook progressie, dus neem de tijd ervoor man
Hahaheb squat zwaar laten verwaarlozen, altijd de gedachte van dat kan ik niet.. ben nu begonnen met pin squats omdat zwakte vooral onderin de lift zit. En pak daarnaast nog frontsquat dus nu 2x in de week, er zit weer wat vooruitgang in
Bij jou ook nog alles goed met de motivatie?![]()
Merk tov nikes een erg groot verschil haha. Volgens mij zit er tussen die van jou/mij weinig verschil inderdaad, zal wss een paar millimeter schelen met hakverhoging

Zelf ook wel vertrouwen in de 5x3x90 bench, mits ik me goed voel (effect van ochtendtrainingen wisselt nog wel eens
).Nice man, zal het eens opzoeken.
Doe zelf paused squats omdat ik onderin ook veel meer moeite heb

Motivatie is prima sinds kort, ff langs geweest bij powerhouse Middelburg (zitten ook op dit forum) en squat pr van 130kg op de kop getikt. Was goede motivatieboost

je wilde eigenlijk push pull legs doen, en dan 3x p weekGoed dat je dat niet hebt gedaan
Push/pull/legs (ma/di/wo) en vrijdag fullbody, maar zou dan erg laag op volume moeten zitten de woensdag vanwege herstel. Daarom beetje gespeeld met oefeningen en hierop uitgekomen.
Doe je serieus 70 minuten over die training?? Als je doel kracht is snap ik het wel..wil je meer richting bodybuilding kan IMO dat tempo wel omhoog..
Mijn doel op de bench en squat (en DL en OHP) is inderdaad kracht

Here you go Marvin:
Pull ups
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW
Incline pull machine
10x67
8x77
T-bar row
12x55
10x60
10x65
8x70
Db row
10x34
10x34
10x34
Db curl
10x16
10x16
10x14
10x14
10x14
-Afgerond in 60 min.
Voeding 3400/190p

heb squat zwaar laten verwaarlozen, altijd de gedachte van dat kan ik niet.. ben nu begonnen met pin squats omdat zwakte vooral onderin de lift zit. En pak daarnaast nog frontsquat dus nu 2x in de week, er zit weer wat vooruitgang in
Goed dat je dat niet hebt gedaan