AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.381
Nice! Hoe bevalt dat, merk je een groot verschil? Zit denk ik niet zoveel verschil in als die knalrode die ik heb toch?
Ja je blijft hangen, maar toch het volume dat je pakt laat wel zien dat er meer in zit ;)
Kleine stapjes vooruit is ook progressie, dus neem de tijd ervoor man :thumb:

Haha :roflol: heb squat zwaar laten verwaarlozen, altijd de gedachte van dat kan ik niet.. ben nu begonnen met pin squats omdat zwakte vooral onderin de lift zit. En pak daarnaast nog frontsquat dus nu 2x in de week, er zit weer wat vooruitgang in :)

Bij jou ook nog alles goed met de motivatie? :cool:

Merk tov nikes een erg groot verschil haha. Volgens mij zit er tussen die van jou/mij weinig verschil inderdaad, zal wss een paar millimeter schelen met hakverhoging ;)
Zelf ook wel vertrouwen in de 5x3x90 bench, mits ik me goed voel (effect van ochtendtrainingen wisselt nog wel eens :o).

Nice man, zal het eens opzoeken.
Doe zelf paused squats omdat ik onderin ook veel meer moeite heb :p
Motivatie is prima sinds kort, ff langs geweest bij powerhouse Middelburg (zitten ook op dit forum) en squat pr van 130kg op de kop getikt. Was goede motivatieboost :)

je wilde eigenlijk push pull legs doen, en dan 3x p week??? Goed dat je dat niet hebt gedaan

Push/pull/legs (ma/di/wo) en vrijdag fullbody, maar zou dan erg laag op volume moeten zitten de woensdag vanwege herstel. Daarom beetje gespeeld met oefeningen en hierop uitgekomen.

Doe je serieus 70 minuten over die training?? Als je doel kracht is snap ik het wel..wil je meer richting bodybuilding kan IMO dat tempo wel omhoog..

Mijn doel op de bench en squat (en DL en OHP) is inderdaad kracht ;)

Here you go Marvin:

Pull ups
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW

Incline pull machine
10x67
8x77

T-bar row
12x55
10x60
10x65
8x70

Db row
10x34
10x34
10x34

Db curl
10x16
10x16
10x14
10x14
10x14

-Afgerond in 60 min.

Voeding 3400/190p

hnnggg lekkere train sjeedie

Merk tov nikes een erg groot verschil haha. Volgens mij zit er tussen die van jou/mij weinig verschil inderdaad, zal wss een paar millimeter schelen met hakverhoging ;)
Zelf ook wel vertrouwen in de 5x3x90 bench, mits ik me goed voel (effect van ochtendtrainingen wisselt nog wel eens :o).

Nice man, zal het eens opzoeken.
Doe zelf paused squats omdat ik onderin ook veel meer moeite heb :p
Motivatie is prima sinds kort, ff langs geweest bij powerhouse Middelburg (zitten ook op dit forum) en squat pr van 130kg op de kop getikt. Was goede motivatieboost :)

Zoiets dacht ik al, als ze maar fijn squatten toch! :thumb:
Haha ochtend trainingen doe ik niet meer aangezien ik nu werk is het 's avonds gelijk na avond eten, gelijk energie boost dan :P
5x3x90 is al behoorlijk, ik red de 70 al niet met 3 reps. Maar jou presses zijn ook dik.

Ja doe dat. Zelfde principe als paused, de bar op spotter bars en vanuit daar beginnen als startpositie, zorgt voor meer explosiviteit.
Vorm blijft goed omdat je al start in goede positie. Zal voor jou misschien ook wel werken, moet je maar eens bekijken. ;)
Nice man, timbo en sticky trainen daar toch? Dat zijn echt beesten, zou voor mij alleen maar tegen werken met mij stats op het moment :roflol:
Potverdomme 130kg squat is niet mis!

--

Nette training weer kerel, lekker volume pull ups.
En curls :sd:

:roflol:

Nice train man :)

Tik m aan sticky

We zijn beesten

Lkkre train maat en 60min meer als zat.

• #4.391
Gisteravond snotverkouden geworden en voelt allemaal niet zo lekker.
Maand terug nog 10 dagen ziek geweest, mag toch potverdomme hopen dat dit niet doorzet.
Gewoon trainen na school iig, tenzij t tegen die tijd echt klote gaat.

hnnggg lekkere train sjeedie

Tnx At ;)

Zoiets dacht ik al, als ze maar fijn squatten toch! :thumb:
Haha ochtend trainingen doe ik niet meer aangezien ik nu werk is het 's avonds gelijk na avond eten, gelijk energie boost dan :P
5x3x90 is al behoorlijk, ik red de 70 al niet met 3 reps. Maar jou presses zijn ook dik.

Ja doe dat. Zelfde principe als paused, de bar op spotter bars en vanuit daar beginnen als startpositie, zorgt voor meer explosiviteit.
Vorm blijft goed omdat je al start in goede positie. Zal voor jou misschien ook wel werken, moet je maar eens bekijken. ;)
Nice man, timbo en sticky trainen daar toch? Dat zijn echt beesten, zou voor mij alleen maar tegen werken met mij stats op het moment :roflol:
Potverdomme 130kg squat is niet mis!

--

Nette training weer kerel, lekker volume pull ups.
En curls :sd:

:roflol:

Ah, met die pin squat heb ik mijn vorige blessure opgelopen, toen mijn form nog bout was :o
Vrijdag hopelijk vpr op OHP, die lift lag me altijd wel lekker :)

En klopt, baashaag traint er ook (en pleurklaat en yvn, rest weet ik niet precies).
130kg squat stelt ook vrij weinig voor maar gelukkig is het form>weight, liever dit dan 20x170kg squats boven par ;)
Heb nu in ieder geval bevestiging dat de basis goed genoeg is om hierop verder te bouwen, zonder teveel aan techniek te klote.

Tnx J, hoe vaak per week train jij nu dan?

Tik m aan sticky

We zijn beesten

20rqxl3.jpg

Man man man

Lkkre train maat en 60min meer als zat.

Tnx bois, vond t wel prima met oog op training van vandaag.

Hoppa! Gang d'r in als een eckte bodybuilder ;)

Zolang je mij niet verward met een bodybuilder mag je dit zeggen Marvin ;)
Anders moet ik er toch eens over nadenken om mijn logje naar een andere sectie te verplaatsen :o
Na mijn 1RM tests met wat meer structuur in me trainingen ga ik sws richting PL sectie wss

Zolang je mij niet verward met een bodybuilder mag je dit zeggen Marvin ;)
Anders moet ik er toch eens over nadenken om mijn logje naar een andere sectie te verplaatsen :o
Na mijn 1RM tests met wat meer structuur in me trainingen ga ik sws richting PL sectie wss
*Doei*:wave::wave:

Ah, met die pin squat heb ik mijn vorige blessure opgelopen, toen mijn form nog bout was :o
Vrijdag hopelijk vpr op OHP, die lift lag me altijd wel lekker :)

En klopt, baashaag traint er ook (en pleurklaat en yvn, rest weet ik niet precies).
130kg squat stelt ook vrij weinig voor maar gelukkig is het form>weight, liever dit dan 20x170kg squats boven par ;)
Heb nu in ieder geval bevestiging dat de basis goed genoeg is om hierop verder te bouwen, zonder teveel aan techniek te klote.

Tnx J, hoe vaak per week train jij nu dan?

Dan zal ik pin squats achterwege laten, paused voldoen ook wel heeft zelfde principe. Alles wat blessure gevoelig is vermijden. :p
Jou OHP was altijd wel goed, ik hoop het voor je man. Ik pak OHP nu 2x in de week, mijn schouders hebben meer aandacht nodig..

Nice, dat moet wel motiveren.
Ja precies voor jou wel, maar voor mij is de 100 al iets wat nog jaren zal duren ben ik bang voor :o Mee eens form gaat voor. ;)
Dat is fijn om te weten, niks veranderen aan iets dat wel goed zit!

Ik train nu weer 4x in de week Ma/Di/Do/Vr.. gewoon weer split, werkt in bulk beste voor mij. Cut word het weer up/lb
En ga tijdens cut op low reps blijven om krachtverlies te beperken, kom nu in bulk ook niet boven de 6 reps.

• #4.396
Goed idee

In de pl sectie zitten twee flinke beesten heb ik gehoord

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ff evolueren van kip naar haan voordat ik me bij de kudde voeg, brb

Dan zal ik pin squats achterwege laten, paused voldoen ook wel heeft zelfde principe. Alles wat blessure gevoelig is vermijden. :p
Jou OHP was altijd wel goed, ik hoop het voor je man. Ik pak OHP nu 2x in de week, mijn schouders hebben meer aandacht nodig..

Nice, dat moet wel motiveren.
Ja precies voor jou wel, maar voor mij is de 100 al iets wat nog jaren zal duren ben ik bang voor :o Mee eens form gaat voor. ;)
Dat is fijn om te weten, niks veranderen aan iets dat wel goed zit!

Ik train nu weer 4x in de week Ma/Di/Do/Vr.. gewoon weer split, werkt in bulk beste voor mij. Cut word het weer up/lb
En ga tijdens cut op low reps blijven om krachtverlies te beperken, kom nu in bulk ook niet boven de 6 reps.

Dem feels, kleine schouderproblemen ken ik al te goed.
Vaak squatten heeft mij veel geholpen, misschien beetje anti-split, maar mocht het mogelijk zijn kun je eens kijken om 2x p/w te squatten.
Vind het zelf fijner om 2 trainingen 4 sets per keer te doen dan in één training 8 sets bij wijze van, voornamelijk om techniek op peil te houden ;)

Welkom bij de 6-reps-max-op-werksets crew bro :)
Hou me op de hoogte van je progress!

Gisteravond snotverkouden geworden en voelt allemaal niet zo lekker.
Maand terug nog 10 dagen ziek geweest, mag toch potverdomme hopen dat dit niet doorzet.

Shit raakte de ventilator.
Gisteren te ziek, vandaag eigenlijk ook maar wou niet nogmaals skippen.
Korte LB training gedaan dus.

Squat
8x20
8x40
5x60
4x80
4x80
4x80
4x80
3x85
3x85
3x85

SLDL
8x60
8x80
6x85
6x90
6x90 vpr

-Done.
Ademhalen met verstopte neus is echt een b*ch bij het squatten.
Daarom ook normale deads weggelaten en wat sldl gedaan (en omdat ik me enorm slap voelde).
Zit ook nog genoeg rek in bij sldl, binnenkort ff over de 100kg heen voor werksetjes.
Nu weer lekker gaar eten proppen.

Voeding 3400/170p

Dem feels, kleine schouderproblemen ken ik al te goed.
Vaak squatten heeft mij veel geholpen, misschien beetje anti-split, maar mocht het mogelijk zijn kun je eens kijken om 2x p/w te squatten.
Vind het zelf fijner om 2 trainingen 4 sets per keer te doen dan in één training 8 sets bij wijze van, voornamelijk om techniek op peil te houden ;)

Welkom bij de 6-reps-max-op-werksets crew bro :)
Hou me op de hoogte van je progress!

I know, ik doe nu ook 2x in de week. Dag 1 frontsquat, en dag 3 pin squats. Wanneer ik pinsquats rond de 90kg zit dan ga ik weer backsquat doen.
Ik ben ook geen voorstander van split, maar ga er beter op dan ub/lb of push/pull :o

Haha 6 reps bevalt goed, doe nu alleen geen BOR meer. Vind db row fijner op dit moment.
Trainingen zijn vrij kort maar wel intensiever dan voorheen. Ik hou je op de hoogte bro :D

Lekkere train voor iemand die ziek is, beterschap man ;) ben zelf ook al verkouden, en zojuist been train gedaan..heb doelstelling gehaald alleen de reps niet, 2 scoops unstoppable werd me ook iets te veel :o

Sheeds wtf. Ik hoest momenteel als een Smoker uit L4D en pleurde zo twee PR'tjes uit me training :S.

J/K beterschap zware lifter. Ik zag dat je nu ook bij de ADI Power 2.0 crew hoort. Welkom!

Als ju beter bent gaan we skwatten ja!?

• #4.399
I know, ik doe nu ook 2x in de week. Dag 1 frontsquat, en dag 3 pin squats. Wanneer ik pinsquats rond de 90kg zit dan ga ik weer backsquat doen.
Ik ben ook geen voorstander van split, maar ga er beter op dan ub/lb of push/pull :o

Haha 6 reps bevalt goed, doe nu alleen geen BOR meer. Vind db row fijner op dit moment.
Trainingen zijn vrij kort maar wel intensiever dan voorheen. Ik hou je op de hoogte bro :D

Lekkere train voor iemand die ziek is, beterschap man ;) ben zelf ook al verkouden, en zojuist been train gedaan..heb doelstelling gehaald alleen de reps niet, 2 scoops unstoppable werd me ook iets te veel :o

Ah nice, vertrouwen op je gevoel hebben dan ;)
Db row is ook prima, BOR is bij mij liefde/haat, lange tijd niet gedaan maar heb ze sinds een aantal maanden er weer in.

Tnx man.

2 scoops unstoppable, not even twice, stond helemaal te trillen en was enorm achterdochtig, checkte ook iets van 3x het gewicht per setje :roflol:

Sheeds wtf. Ik hoest momenteel als een Smoker uit L4D en pleurde zo twee PR'tjes uit me training :S.

J/K beterschap zware lifter. Ik zag dat je nu ook bij de ADI Power 2.0 crew hoort. Welkom!

Als ju beter bent gaan we skwatten ja!?

Huehue tnx.
Kunnen volgende week vrijdag miss wel ff kijken, ben dan vrij, alleen beetje krom schema door zondag training aankomend weekend.

Vandaag UB traininkje gepakt na erg lang reizen.
Moest een rechtszitting bijwonen (studie opdracht), eenmaal aangekomen bleek de zaal vol te zijn, gelukkig wel KFC geweest.

OHP
- warm up -
3x65
3x65
3x65
3x65
3x65
planning was 67.5 maar door verkoudheid/weinig energie nog keer 65 gedaan, ging prima

Bench paused
- warm up -
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

CGBP T&G
7x72.5
7x72.5
7x72.5

Cable row
12x57
10x67
8x67

Lat pulldown
10x57
10x57
10x57

-Wel oké.
Moest weer inkorten, rug oefeningen in 15 min afgerond, de rest in een uurtje.
Morgen verjaardag hier thuis, dus word flink snaaien wss.
Met een beetje geluk zondag LB training.

Foods;
Pre| 23 hotwings + friet + cola medium
Post| Whey shake + 2x banaan
Post| 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
Post| 2x pistolet kaas&ham
Pre sleep| Kwarkshake
~3500-4000 kcal ofzo, fine.

lekkere training! Morgen dus goeie snaaidag in petto! Geniet ervan!

Terug
Naar boven