- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah nice, vertrouwen op je gevoel hebben dan
Db row is ook prima, BOR is bij mij liefde/haat, lange tijd niet gedaan maar heb ze sinds een aantal maanden er weer in.
Tnx man.
2 scoops unstoppable, not even twice, stond helemaal te trillen en was enorm achterdochtig, checkte ook iets van 3x het gewicht per setje
Ik zit al op een dirty bulk met 2700/3000 kcal.
lekkere training! Morgen dus goeie snaaidag in petto! Geniet ervan!

Ja precies, Ik wil te zwaar bij BOR waardoor het meer shrugs worden.. ga ze later wel weer doen, blijft een ruk oefening..
Haha 2 scoops geeft mij een TE sterke focus, ogen staan strak en ook trillen idd![]()
Lekker man, OHP is nog netjes ondanks verkoudheid
Nice die voeding.. 3500/4000 kcalIk zit al op een dirty bulk met 2700/3000 kcal.
Tik alweer bijna de 95kg aan
Fijne verjaardag morgen bro

Al overwogen om de BOR gewoon te vervangen met Pendlay Row?

Om vast in te komen qua snaaien vandaag nam je gisteren 23 hotwings...
GOOODHave fun vandaag!
Lkkre train ondanks verkouden, lkkre pre meal trouwens, kfc?

Misschien eens kijken naar wat Massive hieronder zegt, hielp voor mij veel
Thanks bro, laag onderhoud wel dan!
Kijk uit voor je vet bro
Alsnog mirin de bijna 95kg

Hier is er zelfs geen Burger King of KFC.. arm België.
Hier is er zelfs geen Burger King of KFC..
arm België.

Oke thanks zal pendlay rows eens proberen, zal wel low weights worden en elke week verhogen want mobiliteit in hams zijn niet al te best
Onderhoud is bij mij zeker laag, heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen zoals tijdens cut!
Komt goed, als alles goed gaat ga ik in Mei cutten, en dit keer zo snel mogelijk proberen. Niet zoals voorheen 7 maanden cut
niet zo mirin man, begin weer aardig vet te worden
Klinkt als een geslaagde verjaardag met 4 stukken taart haha, met dat soort dagen moet je je lekker laten gaan![]()

flinke training voor 40min man lekker doorgegaan dus.
epic pizza.

Same here, daarom sta ik in sumo stance bij pendlay row, al ziet het er lijp uit
Mooie planning bro, ik begin zelf dit jaar de cut iets eerder zodat ik in zomervakantie kan bulken, heb dan veel tijd en train dan in de buurt hier
Tenzij ik studievertraging oploop, dan ben ik fucked met mijn planning...
Uiteraard, pakte zelfs 1 stuk taart extra omdat ik nog vrij laag in kcal zat, resultaat: gewicht hetzelfde gebleven![]()

Nice train! en lekker eten! hahahaha.. jouw log doet iedereen trek krijgen.![]()

Haha zal bij mij ook wel het geval worden
Die planning maak ik ook altijd, lijkt mij heerlijk te bulken in de zomer. Maar ben bang niks over te houden door nu al te starten met cut.
Wel lekker dat je dan de tijd hebt om eens goed te bulken, hopen dus dat het goed uitkomt met je studie! Wat is je vp nu? Die van mij kan ik beter voor me houden
Nice! Wou dat mijn metabolisme zo was als die van jou haha

Haha. Idd. 25 reps DB press en dan klagen over verzuring bij zijn overhead van een paar reps![]()