3 uur smiddags pizza
nice
Das it manes, mirin pic
Nice pizza breakfast @ 15:00. hahaha
'Voeding blijft altijd leuk om te zien bij jou.
Ondanks het krap op ontbijt trainen een lekkere train.
Vind ontbijt het belangrijkst in de vorm van dat het bepaald of ik de komende uren honger heb of goed verzadigd ben. Na een stevig ontbijt kan ik er wel weer tegenaan, ook met kleine tussendoortjes, tot voor het slapen.
Echter begint dan vaak de honger terug te komen, kwestie van discipline.
Voeding moet ook leuk blijven IMO, denk dat Marvin dat kan bevestigen (afgezien van de low kcal dagen

)
lekkere db rowtjes
ben&jerrys dieet das it
Wou die shit kroccen maar voelde wel lekker zo strikt.
En inderdeed; 200 kcal prop ik wel ergens tussen, al heb ik net zo lief slagroomijs als B&J (overrated imo).
Tren van zojuist:
Bench spoto
3x4x82.5
5x82.5
Squat - beetje oefenen met verschillende snelheden op de neerwaartse fase, ook op spanning
Paused: 4x92.5
Extra slow (geen paused): 2x4x95
'Normaal': 2x3x97.5
Cgbp paused
3x4x82.5 pr
tfw cgbp vrijwel net zo sterk als reguliere grip
Pull ups - soort myo, ~30 sec rust
6xbw
6x4xbw
-Ging wel aardig, 1.5 uur over gedaan.
Ook beetje met squat lopen ouwehoeren omdat ik toch aardig wat moeite heb met 5x3x100 terwijl 1RM toch op 140 staat.
Ondanks dat de omstandigheden totaal anders zijn en het daardoor vrij logisch is dat de verhouding niet 'klopt', vind ik het verschil toch erg groot.
Echter geen safety bars dus constant verhogen op triples durf ik niet zo goed.
Blijf denk ik, vooral nu in de cut, een beetje rond de 5x3x100 in de hoop dat ze soepeler aan gaan voelen en erg langzaam toch verhogen.
Gooi ook FSQ er weer in op de DL dagen, andere 2 dagen zijn squat en paused squat.
Training wel weer wat ingekort door tentamenweek. Morgen begint de strijd

Woensdag + vrijdag nog trainen.
Woensdag waarschijnlijk beetje op techniek en wat lichter dan vandaag omdat energie nodig voor leren.
Vrijdag heavy DL en heavy alles.
Foods:
Pre| 3x worstebroodje + 250g kwark & whey + blikje energy
Intra workout: 'Pick up' -> heerlijke chocobiscuit, goede aankoop
Post| 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
Pre sleep| 500g kwark + scoop whey
~2500/180p