MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.721
10g zout dagje zorgt wel voor een supervol fysiek!:thumbs:

Zout = supervol fysiek
Zout + powerlifter = ultravol fysiek = fatness level over 9000?
Huh wut

Gewicht vanochtend 86.4kg ondanks cheat*.
*kon het niet laten om een chocobar te pakken, verdomde chocorape altijd als vreetkick.

Tren vandaag;

Bench t&g
3x92.5
3x92.5
3x92.5
3x92.5
3x92.5
heavy

Pendlay row
5x70
5x70
voelt klote

Block pull (3-5cm onder knie denk)
3x140
3x140

Lat pulldown
10x59
10x59
8x59

Chest dips
7xbw+15
7xbw+15
7xbw+15

Db row
10x40
8x40

-Prima.
Vrij dicht na mijn ontbijt gaan trainen, voelde niet heel lekker.
Was ook enorm rustig dus spotter bij bench fixen was lastig, duurde ff voordat er iemand binnenkwam. Eerste 2 sets zonder spotter gedaan, toen werd t heavy.

Foods;
- 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
- 3x worstebroodje
- Spinazie, aardappelen & kip
- Ben en Jerry mini cup
- 500g kwark + scoop whey

~2550/180p

Chocorape:roflol: Hoe kom je erop! Rest van de voeding ziet er ook goed uit! Welke B&J was het?

Vind het best nog een aardige workout voor s'ochtends!:D

Chocorape :roflol:
1385841776098.jpg

Toch nice die bench, ondanks je vroege training :D

• #4.724
Chocorape:roflol: Hoe kom je erop! Rest van de voeding ziet er ook goed uit! Welke B&J was het?

Vind het best nog een aardige workout voor s'ochtends!:D

Heb de B&J geruild voor 2 stroopwafels, al waren de stroopwafels wat meer kcal :o
Hebben van de staatsloterij een paar bonnen gekregen voor die mini packs dus komen nog 2 dozen binnen :D
Tnx Marv, maar het was rond 14:00 geloof ik... ontbijt was rond 13:00 :rolleyes:

Huh wait...worstebroodjes approved? :eek:

Gvd die pic :roflol: :roflol: :roflol:
Tnx, merkte wel dat energie er nog niet helemaal inzat :(

Gisteravond verjaardag gehad, zat exclusief verjaardag op 1900 ofzo.
Gewicht vanochtend 86.4kg, goed.
Foods vandaag;

15:00| Pizza salami + blikje energy
19:00| Spinazie, aardappelen, kip
22:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
01:00| 500g kwark + scoop whey

~2500/180p

3 uur smiddags pizza

nice

Nice pizza breakfast @ 15:00. hahaha
'Voeding blijft altijd leuk om te zien bij jou.
Ondanks het krap op ontbijt trainen een lekkere train. :)

pizza hnnngg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekkere db rowtjes

ben&jerrys dieet das it :D

• #4.729

Das it manes, mirin pic :(

Nice pizza breakfast @ 15:00. hahaha
'Voeding blijft altijd leuk om te zien bij jou.
Ondanks het krap op ontbijt trainen een lekkere train. :)

Vind ontbijt het belangrijkst in de vorm van dat het bepaald of ik de komende uren honger heb of goed verzadigd ben. Na een stevig ontbijt kan ik er wel weer tegenaan, ook met kleine tussendoortjes, tot voor het slapen.
Echter begint dan vaak de honger terug te komen, kwestie van discipline.
Voeding moet ook leuk blijven IMO, denk dat Marvin dat kan bevestigen (afgezien van de low kcal dagen :o)

lekkere db rowtjes

ben&jerrys dieet das it :D

Wou die shit kroccen maar voelde wel lekker zo strikt.
En inderdeed; 200 kcal prop ik wel ergens tussen, al heb ik net zo lief slagroomijs als B&J (overrated imo).

Tren van zojuist:

Bench spoto
3x4x82.5
5x82.5

Squat - beetje oefenen met verschillende snelheden op de neerwaartse fase, ook op spanning
Paused: 4x92.5
Extra slow (geen paused): 2x4x95
'Normaal': 2x3x97.5

Cgbp paused
3x4x82.5 pr
tfw cgbp vrijwel net zo sterk als reguliere grip

Pull ups - soort myo, ~30 sec rust
6xbw
6x4xbw

-Ging wel aardig, 1.5 uur over gedaan.
Ook beetje met squat lopen ouwehoeren omdat ik toch aardig wat moeite heb met 5x3x100 terwijl 1RM toch op 140 staat.
Ondanks dat de omstandigheden totaal anders zijn en het daardoor vrij logisch is dat de verhouding niet 'klopt', vind ik het verschil toch erg groot.
Echter geen safety bars dus constant verhogen op triples durf ik niet zo goed.
Blijf denk ik, vooral nu in de cut, een beetje rond de 5x3x100 in de hoop dat ze soepeler aan gaan voelen en erg langzaam toch verhogen.
Gooi ook FSQ er weer in op de DL dagen, andere 2 dagen zijn squat en paused squat.

Training wel weer wat ingekort door tentamenweek. Morgen begint de strijd :(
Woensdag + vrijdag nog trainen.
Woensdag waarschijnlijk beetje op techniek en wat lichter dan vandaag omdat energie nodig voor leren.
Vrijdag heavy DL en heavy alles.

Foods:
Pre| 3x worstebroodje + 250g kwark & whey + blikje energy
Intra workout: 'Pick up' -> heerlijke chocobiscuit, goede aankoop
Post| 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
Pre sleep| 500g kwark + scoop whey
~2500/180p

• #4.731
know that feel. Hoeveel smaller pak je cgbp tov reguliere bp?

ook cut btw?

Yes mane, ook cut idd.
Om ff beeld te schetsen (voor mezelf en evt voor jou):
https://www.google.nl/search?q=olym...oduct%3Dolympische-barbell-220cm-50mm;300;132

Ik pak close grip ongeveer 1-2cm van het gladde deel af.
Normale grip is pink net binnen/op de ringen (staat niet op pic).
Weet ook niet precies hoe ik reguliere grip sterker kan maken naast veel benchen, want imo bench ik al aardig frequent.
Nu 3x p/w met spoto, paused en t&g, al moet ik wel op het volume letten nu in de cut want die ligt niet veel lager dan in de bulk toen ik ook 3x p/w benchde met fullbody schema.

lkkre train, mooi cgbp pr

Reguliere bp pak ik ong even breed als jij maar cgbp wel stuk minder smal, denk max 5cm smaller

Volume van je ligt idd wel vrij hoog (voor mij althans :p)

• #4.734

Tnx bric, nog ruimte voor verbetering zelfs op cgbp ;)

Reguliere bp pak ik ong even breed als jij maar cgbp wel stuk minder smal, denk max 5cm smaller

Volume van je ligt idd wel vrij hoog (voor mij althans :p)

Pak hem idd niet erg smal voor close grip, heb ik vaker gehoord van random gasten in de gym :p
Mja boeie, hoef de triceps niet te 'isoleren' oid, voel dit prima in triceps en zal vast een bijdrage leveren aan de lock-out.

Ik ben van plan het volume te minderen naar mate BW dropt. iets van 5x3 / 4x4 / 4x6 oid verspreid over de bench dagen.
Verhaal over bench is bullshit dacht ik net, in de bulk maakte ik op het eind wel progressie toen ik afstapte van maximale intensiteit :o

Bedoelde dat ik m'n cgbp max 5cm smaller pak dan m'n reguliere, niet dan die van jou :p Ik pak m dus nog een stuk minder smal. Vind het er sws echt belachelijk uitzien als mensen benchen met handen bijna tegen elkaar aan :roflol:

4x6 lijkt me nog steeds wel veel btw. 3 reps weet ik niet zo goed of dat ideaal is, zeker goed om je kracht op peil te houden maar denk dat het wel weer zorgt voor trager herstel

• #4.736
Bedoelde dat ik m'n cgbp max 5cm smaller pak dan m'n reguliere, niet dan die van jou :p Ik pak m dus nog een stuk minder smal. Vind het er sws echt belachelijk uitzien als mensen benchen met handen bijna tegen elkaar aan :roflol:

4x6 lijkt me nog steeds wel veel btw. 3 reps weet ik niet zo goed of dat ideaal is, zeker goed om je kracht op peil te houden maar denk dat het wel weer zorgt voor trager herstel

Oh lawl, moet ik misschien ook maar eens doen om focus meer te leggen op een grip die meer lijkt op reguliere bench, aangezien close grip dus zo goed gaat en reguliere achter blijft.
Eensch met stelling; kun je imo beter een andere tricep isolatie pakken en om je bench te verbeteren lijkt het gladde deel me niet ideaal.

Tnx voor je input, de vrijdag wil ik nog wel eens wat meer volume pakken omdat za+zo rust.
Van 5x3 misschien beter 3x3 maken dan?

Tnx voor je input, de vrijdag wil ik nog wel eens wat meer volume pakken omdat za+zo rust.
Van 5x3 misschien beter 3x3 maken dan?

Same here.
Denk dat je met 3x3 eerder geneigd bent om zwaarder te gaan aka langzamer herstel. Als je het gewicht pakt dat je met 5x3 zou willen doen en dan 3x3 doen, zit je wel goed wrs.

• #4.738
Same here.
Denk dat je met 3x3 eerder geneigd bent om zwaarder te gaan aka langzamer herstel. Als je het gewicht pakt dat je met 5x3 zou willen doen en dan 3x3 doen, zit je wel goed wrs.

Tnx mane, ga eens puzzelen na tentamens :thumbs:

Vandaag beetje tren gedaan omdat morgen niet lukt ivm leren en wachten tot vrijdag doe ik nie.
Eerste tentamen gehad om 09:00, dus uiteraard weer ~3 uurtjes slaap gehad.
01:00 erin, plafonddienst tot minimaal 03:00, nog een keer eruit om 05:00 en wekker om 07:00.
Hele dag erbij gelopen als een zombie, zweten en epic hartkloppingen wss door de stress (normaal wel te hendellen maar de stress is al 2 weken bezig en kickt er nu nog harder in, voornamelijk met oog op dat de rit nog bijna een week duurt)
Vandaar maar singles gedaan op deadlift, geen zin in ambulance.

Conventional deadlift
5x1x160

Foods:
Pre tentamen| chocobiscuit + banaan
Post tentamen| 3x gekookt ei
Pre workout| Macaroni, gehakt, pastasaus
Post| Spinazie, aardappelen, kip
Pre sleep| 500g kwark + scoop whey
~2550/185p

Wel netjes gedeadlift, ondanks de omstandigheden.
Misschien toch deze week en volgende week iets meer eten? Cutten op zichzelf is al stress he, misschien dat het maar een klein verschil maakt, maar het is iets ;)

Vandaag beetje tren gedaan omdat morgen niet lukt ivm leren en wachten tot vrijdag doe ik nie.
Eerste tentamen gehad om 09:00, dus uiteraard weer ~3 uurtjes slaap gehad.
01:00 erin, plafonddienst tot minimaal 03:00, nog een keer eruit om 05:00 en wekker om 07:00.
Hele dag erbij gelopen als een zombie, zweten en epic hartkloppingen
Klinkt alsof je echt een beetje Tren hebt gedaan:roflol:

Terug
Naar boven