XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.741
Wel netjes gedeadlift, ondanks de omstandigheden.
Misschien toch deze week en volgende week iets meer eten? Cutten op zichzelf is al stress he, misschien dat het maar een klein verschil maakt, maar het is iets ;)

Tnx, was vooral om techniek onder controle te kijken, beetje aanvoelen welke rep het beste voelde onder welke techniek.
Volgende week flinke BBQ gepland staan en die week erop ook, dus dat meer eten komt dan wel ;)
En mocht het slechter gaan, ga ik eerder wat meer eten :)

Klinkt alsof je echt een beetje Tren hebt gedaan:roflol:

Busted :sad:

Foods vandaag;
12:00| Minisnacks @ frituur + mayo + blikje energy
17:30| 200g kip + pita broodje + mayo
21:00| Low fat burger + broodje + curry
00:00| 2x tosti + curry + 500g kwark & 1 scoop whey
~2350/195p

De saus leef, wss eerder tegen 2500 kcal aan daardoor maar is prima.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Vandaag beetje gym als study break.

Bench t&g
4x90
4x90
1x100
1x102.5

Paar setjes rows en chin ups.
Zelf db gebouwd met mini halter maar de 20kg plates waren iets te groot voor volle RoM op db row.

Vrijdag weer fullbody.

Kijk..dat lees ik liever! Mini-snacks ipv worstenbroodjes!:meal:

• #4.743
Kijk..dat lees ik liever! Mini-snacks ipv worstenbroodjes!:meal:

Zal het onthouden :cool:

Beetje squats als study break.
Vanmiddag afgekapt na 2 warm up setjes omdat ernstige hooikoorts.
Vanavond 2e poging, ging goed.

Squat
5x5x90

Beetje techniek focus ook, iets lagere bar placement.
Weet niet hoezo maar 2e set ging snoeihard t.o.v andere sets.

Foods:
Pre tentamen| 2 broodjes kaas + whey shake
Lunch| 100g macaroni, 200g gehakt, 250g pastasaus
Post workout| Spinazie, kip, aardappelen
Pre sleep| 2 gekookte eieren + 250g kwark en whey
~2450/180p

Herkenbaar. Mss omdat je dan nog relatief fresh bent en wel aan het gewicht gewend

ofzo

• #4.745
Ff korte update weer.
Druk bezig laatste tijd, nu zo goed als vakantie.
Vind de trainingen niet zo interessant, maak toch geen progressie in de cut (hier en daar klein pr'tjes maar weinig noemenswaardig).
Allerlei factoren zoals t*fus hitte en niet een geweldige gym zorgen voor veel schommelingen in de trainingen. Als de zon naar binnen schijnt, staat die recht op de cage.
Scheelt bij mij zo 5-10kg op werksetjes wanneer het bloedbenauwd is.

Zal af en toe een kleine update geven maar trainingen niet meer actief loggen.
Zodra ik ga bulken wil ik weer gaan loggen, hopelijk heb ik dan ook de keuze kunnen maken om meer op PL te richten of het een beetje 50/50 houdt met kracht/massa.
UB/LB beviel me goed met bench (en evt ohp) wat meer op kracht en de rest wat meer op massa. LB sws sq/dl all the way. Echter word ik op een gegeven moment te hongerig voor pr's en richt ik meer op kracht.
Vervolgens te weinig geduld om sterker te worden wat me tegen gaat werken.
Even kijken wat ik leuk vind dus. Wil op zijn laatst begin augustus bulken met 5/6 trainingsdagen p/w, genoeg tijd in de vakantie.
Ergens in augustus nog PHM dus hoop dan toch weer een hoger wilks te halen t.o.v op 88kg toen ik er was.

Vandaag erachter gekomen dat mijn paused squats bijna gelijk liggen aan mijn normale squats.
Vermoed dat het komt doordat ik met normale squat de spanning onderin een beetje verlies wanneer ik te ver onder parallel kom. Flink hieraan werken dus aankomende tijd.
Wel al mensen mirin op een easy 4x90 paused squat, hoorde tijdens mijn setje: ''t*ring zeg, lijkt wel warm-up voor die gast met al da gewicht erop'' :roflol:

Na de squat was er NIEMAND in de gym, dus ff pic gemaakt omdat het kon.
Zal stabiel rond de 85.5kg zitten denk ik:
xbi6f8.jpg

Armen 40 cm, benen 66 cm, rest onbekend.

Herkenbaar. Mss omdat je dan nog relatief fresh bent en wel aan het gewicht gewend

ofzo

Dat zou kunnen idd, maar op een of andere manier ging die ook veel harder dan de eerste.
Toch bevestiging om meer aan techniek te werken.

Laatst bewerkt:
Nice, gaat lekker, ziet er goed uit ;) Wel chill, lege gym :cool:
Ik ben benieuwd naar je keuze :)

Best buff g ;)

Ziet er netjes uit shady

Ziet er goed uit hoor!
Mooie gym ook. :) vergeleken bij mijne. :o

• #4.750
Vrijdag wezen survivallen: wat een ramp was dat.
Man man man, al het eelt is losgekomen inclusief de huid eronder, kan nauwelijks iets vastpakken.
Bench lukt nog net als ik uitkijk met bar placement, net zoals een lat pulldown en de bar bij squat stabiliseren. Train deze week dus ook iedere dag Sq/Bp/Lat pulldown :o
Baal enorm dat ik niet fatsoenlijk kan trainen, voornamelijk veel zin in deadlift.

Voor de liefhebbers:
11vi98z.jpg

Nice, gaat lekker, ziet er goed uit ;) Wel chill, lege gym :cool:
Ik ben benieuwd naar je keuze :)

Danku, gym is echt niks te beleven als het ook maar een beetje warm is :roflol:
Zo dedicated al die mensen met hun brosplits hier.
Ben zelf ook benieuwd, wel eckte powerlift taille volgens mij :p

Tnx Zyzzbrah

Tnx maat

Ziet er goed uit hoor!
Mooie gym ook. :) vergeleken bij mijne. :o

Dankje Marina :)
Als je wist hoe het krachthonk eruit zag piepte je wel anders :o
Wat je op de pic ziet is vrijwel het gehele honk, afgezien van een cage (zonder safety bars :mad:) en een verlepte bench die veel te laag staat.
Korte opsomming: cable station / lat pulley / cable row / 4 bankjes / db's t/m 34kg en los setje van 40kg / smith machine / cage / bench.

Net fysiek voor al die pizza's en lasagne die je naar binnen werkt :P

• #4.752
Net fysiek voor al die pizza's en lasagne die je naar binnen werkt :P

Tnx mane, al is dat een beetje vervangen door spareribs op de bbq tegenwoordig :roflol:
Afgelopen week voor de grap eens watercut een kans gegeven.
Kwam erachter dat ik serieus elke dag op minimaal 10g zout zat (wss al jaren lang, met uitzonderingen hier en daar).
Alles dat ik at/eet zat/zit zout in (worstenbroodjes / pistolets / pastasaus bij macaroni / pizza / lasagne / chocomel / etc). De dagen met maximaal 1g zout waren ook nauwelijks haalbaar voor mij :o

Laatst bewerkt:
ziet er nasy uit

maareh, no pain no gain. Gewoon deadliften want f**k pijn

/thug modus off

Nou ons krachthonk is nog kleiner hoor..:o en oude spullen.. maar ach..het is effectief. ;)

Tnx mane, al is dat een beetje vervangen door spareribs op de bbq tegenwoordig :roflol:
Afgelopen week voor de grap eens watercut een kans gegeven.
Kwam erachter dat ik serieus elke dag op minimaal 10g zout zat (wss al jaren lang, met uitzonderingen hier en daar).
Alles dat ik at/eet zat/zit zout in (worstenbroodjes / pistolets / pastasaus bij macaroni / pizza / lasagne / chocomel / etc). De dagen met maximaal 1g zout waren ook nauwelijks haalbaar voor mij :o
Het is inderdaad echt lastig om zout te mijden. Vrijwel overal zit zout in, maar 10 gr zout is wel overdreven veel ja :roflol:

Goeie faphand

Goede bicepsen Shady!! En met 66cm legs is ook niks mis!:eek!:

• #4.758
ziet er nasy uit

maareh, no pain no gain. Gewoon deadliften want f**k pijn

/thug modus off

Ben niet zo'n thugger, deze week weer deadlifts als het goed is.
Nog niet helemaal genezen tho.

Nou ons krachthonk is nog kleiner hoor..:o en oude spullen.. maar ach..het is effectief. ;)

Hier kan het effectiever, meer iets van 'roeien met de riemen die je hebt'.
Ben ook te lui om 20 min te reizen voor betere gym, vooral in de vakantie :o

Het is inderdaad echt lastig om zout te mijden. Vrijwel overal zit zout in, maar 10 gr zout is wel overdreven veel ja :roflol:

Schrok er zelf ook van: pistolet ham&kaas bevat al iets van 2-2.5g zout en at er standaard 2 als ontbijt op schooldagen :o
Niet te vergeten de 3 pizza's per week en dagelijks macaroni met gehakt en pastasaus.

tnx :roflol:

Goede bicepsen Shady!! En met 66cm legs is ook niks mis!:eek!:

Tnx Marv, nu nog die squat gains (2x BW squat mag toch wel eens gaan gebeuren dit jaar).

Over zout gesproken zeg...
2 dagen achter elkaar BBQ gehad met flink wat drank.
Yolo gegaan op de BBQ; gelukkig eet ik vrijwel alleen maar vlees en niet de stokbroodjes/salades.
Daarbij naast de BBQ + drank niet zoveel op de rest van de dag, iets van 500g kwark en wat whey met een broodje.
BW is van 85.6 naar 85.3 gegaan dus tevreden. Nog 2 weekjes cutten en dan is t mooi geweest.

Heb vanaf september stage en daarom minder tijd dan nu in de vakantie.
Ga liever dan verder met cutten en binnenkort recompen/bulken.

• #4.759
Ga maar weer eens loggen.
Beetje cut/recomp gedaan afgelopen maanden.
Eind mei begonnen op 88.5kg, weeg momenteel 84kg.
Vanwege een onderarm blessure een maandje geleden op onderhoud gaan eten en stabiel gebleven op 84kg.
Blessure is weg maar paar weken niet kunnen benchen, dus dat is nog opbouwen, net als ohp.

Squat nu sinds een paar weken lowbar, heb het redelijk onder de knie maar zitten nog genoeg verbeterpunten. Ga over op een pull/push/legs schema van 6 dagen per week, waarbij ik dl heavy + fsq pak op de eerste pull dag, leg dagen zijn gefocust op sq met deadlift varianten. Omdat de bench in de gym waar ik train echt ruk is, zal ik op push dagen ook veel dingen erin gooien als chest dips en flyes, beetje massa enzo.

Zondag bij PHM geweest en gekeken hoe het ervoor stond met mijn kracht.
Mooi meetmoment was de mockmeet eind mei.
Lifts daar @88.5kg op de 3e beurten:
Squat 140
Deadlift 182.5

Training @ PHM op 84kg BW:
Squat
8x20
5x60
3x80
2x100
120
135
145 PR
150 PR
155 PR
160 PR

Deadlift
5x60
3x100
140
160
175
185 pr
190 pr
195 pr
Fx200

Filmpje van de lifts (mis de 195kg DL): http://www.youtube.com/watch?v=WS-Q9K1xLJs

Bedankt PHM voor het filmen en Hell93 die zo lief is om het filmpje te maken.

Ziet er goed uit man. Mooie Pr's

Terug
Naar boven