supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraag me alleen af hoe de gewichten van de leg press zo laag zijn.
Zou dit komen omdat ik de stoel + mezelf wegduw, dus dat ik voor het 'echte gewicht' me bodyweight + de stoel erbij zou moeten tellen?

bestellingen van b&f komen wel vaker één of twee dagen te laat aan, schuld geven ze altijd aan postnl.

Is gewoon per apparaat verschillend.
Gaat ook niet om de getallen man, zolang je maar progressie boekt
Boeiend of er nu 20kg op staat of 2000kg
Voor echte gewichten en getallen moet je kijken naar freeweight oefeningen alleen die zijn betrouwbaar!

al was het om 21:59:59
moet geen verschil maken, ik kan me daar erg aan irriteren.
heb dat nou al zo vaak gehad bij b&f, je moet de hele tijd rekening houden dat ze iets komen afleveren...dus je moet thuis blijven.

Maakt me ook niet echt uit idd
Vooral niet op de leg press ghehe. Maar vroeg het mezelf af, omdat je jezelf wel wegduwt.
Heb jij verschil zitten tussen smal en wijd bij de leg press? Bij mij liggen de gewichten iig op beide hetzelfde, is dit normaal?
Heb jij geen "pick-up point"
Ik laat dat van mij altijd bij de supermarkt afleveren is er altijd de volgende dag.
Vervolgens haal ik het op wanneer het mij uitkomt
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:01 ----------
Ik ben wijd sterker dan smal.
Maar ik vind wijd vergelijkbaar met me back squat en smal vergelijkbaar met me front squat.
Ik ben wijd sterker dan smal.
Maar ik vind wijd vergelijkbaar met me back squat en smal vergelijkbaar met me front squat.

Heb serieus nooit problemen gehad met B&F en ook gruwelijk veel extra gehad nadat noxipro zo'n succes was.
@Shady, Sterke DL's weer kerel, merkte je goed verschil bij het gebruik van magnesium ?
Daarnaast wel nette vooruitgang met je 28kilo winst op dl :O

Die zooi is goedkoop als wat maar als de gym zegt: Nee mag je niet gebruiken maakt de prijs niks uit helaas
Zat toen te kijken naar liquid chalk, alleen de 1 zegt dat het niks achterlaat en de ander zegt weer van wel dus ja klote te beoordelen.
Baal wel want vandaag een snee opgelopen onder eeltplek door DL.

Fijn dat je zoveel profijt merkt van de magnesium! nou die deadlift van 115 kg zit er vast ook wel in hoor! beetje etra pushen en je komt er zeker!
Ik moet zeggen dat ik wijd en smal legpress ook ongeveer gelijk heb. Bij mij is smal zelf wat makkelijker dan breed. Maar misschien ben ik gewoon wat vreemd.
Bij ons is het ook zo een stoeltje waar je opzit en je jezelf + stoeltje wegdrukt.