Fitness Seller

Shady's Recomp Log

bestellingen van b&f komen wel vaker één of twee dagen te laat aan, schuld geven ze altijd aan postnl.

lekkere deads

gaat lekker de laatste tijd toch?

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me alleen af hoe de gewichten van de leg press zo laag zijn.
Zou dit komen omdat ik de stoel + mezelf wegduw, dus dat ik voor het 'echte gewicht' me bodyweight + de stoel erbij zou moeten tellen?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:49 ----------

Thanks Joey :)

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:50 ----------

lekkere deads

gaat lekker de laatste tijd toch?

DL gaat nog zeker goed. +28kg in zo'n 3-4 weken tijds, begon op de 80kg.
Plateau is ook nog lang niet bereikt ;)

Vraag me alleen af hoe de gewichten van de leg press zo laag zijn.
Zou dit komen omdat ik de stoel + mezelf wegduw, dus dat ik voor het 'echte gewicht' me bodyweight + de stoel erbij zou moeten tellen?

Is gewoon per apparaat verschillend.
Gaat ook niet om de getallen man, zolang je maar progressie boekt ;)
Boeiend of er nu 20kg op staat of 2000kg :P
Voor echte gewichten en getallen moet je kijken naar freeweight oefeningen alleen die zijn betrouwbaar!

PS. de zilvere barbells zijn 18kg die beetje grijs/zwarte zijn 20kg ;)

bestellingen van b&f komen wel vaker één of twee dagen te laat aan, schuld geven ze altijd aan postnl.

Eerste keer dat ik het heb, maar heb de betaling ook voltooid om 21:58 :P
Heb er 1kg ultra fine oats bij zitten, die in de supersale zitten tot en met woensdag.
Dus morgen even proberen en meteen meer bijbestellen als het me bevalt!

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:52 ----------

Is gewoon per apparaat verschillend.
Gaat ook niet om de getallen man, zolang je maar progressie boekt ;)
Boeiend of er nu 20kg op staat of 2000kg :P
Voor echte gewichten en getallen moet je kijken naar freeweight oefeningen alleen die zijn betrouwbaar!

Maakt me ook niet echt uit idd ;)
Vooral niet op de leg press ghehe. Maar vroeg het mezelf af, omdat je jezelf wel wegduwt.
Heb jij verschil zitten tussen smal en wijd bij de leg press? Bij mij liggen de gewichten iig op beide hetzelfde, is dit normaal?

al was het om 21:59:59
moet geen verschil maken, ik kan me daar erg aan irriteren.
heb dat nou al zo vaak gehad bij b&f, je moet de hele tijd rekening houden dat ze iets komen afleveren...dus je moet thuis blijven.

al was het om 21:59:59
moet geen verschil maken, ik kan me daar erg aan irriteren.
heb dat nou al zo vaak gehad bij b&f, je moet de hele tijd rekening houden dat ze iets komen afleveren...dus je moet thuis blijven.

Heb jij geen "pick-up point"
Ik laat dat van mij altijd bij de supermarkt afleveren is er altijd de volgende dag.
Vervolgens haal ik het op wanneer het mij uitkomt ;)

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:01 ----------

Maakt me ook niet echt uit idd ;)
Vooral niet op de leg press ghehe. Maar vroeg het mezelf af, omdat je jezelf wel wegduwt.
Heb jij verschil zitten tussen smal en wijd bij de leg press? Bij mij liggen de gewichten iig op beide hetzelfde, is dit normaal?

Ik ben wijd sterker dan smal.
Maar ik vind wijd vergelijkbaar met me back squat en smal vergelijkbaar met me front squat.

Heb jij geen "pick-up point"
Ik laat dat van mij altijd bij de supermarkt afleveren is er altijd de volgende dag.
Vervolgens haal ik het op wanneer het mij uitkomt ;)

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:01 ----------

Ik ben wijd sterker dan smal.
Maar ik vind wijd vergelijkbaar met me back squat en smal vergelijkbaar met me front squat.

ja dat zou ook nog eens kunnen!

Heb serieus nooit problemen gehad met B&F en ook gruwelijk veel extra gehad nadat noxipro zo'n succes was.

@Shady, Sterke DL's weer kerel, merkte je goed verschil bij het gebruik van magnesium ?
Daarnaast wel nette vooruitgang met je 28kilo winst op dl :O

Heb serieus nooit problemen gehad met B&F en ook gruwelijk veel extra gehad nadat noxipro zo'n succes was.

@Shady, Sterke DL's weer kerel, merkte je goed verschil bij het gebruik van magnesium ?
Daarnaast wel nette vooruitgang met je 28kilo winst op dl :O

Ja man, merkte echt gigantisch veel verschil met magnesium.
Als het niet te duur is dan is het zeker een aanrader wanneer je teveel moeite krijgt met grip op de DL.
Volgende keer sowieso 110kg, misschien 115kg ;)

Die zooi is goedkoop als wat maar als de gym zegt: Nee mag je niet gebruiken maakt de prijs niks uit helaas :P
Zat toen te kijken naar liquid chalk, alleen de 1 zegt dat het niks achterlaat en de ander zegt weer van wel dus ja klote te beoordelen.
Baal wel want vandaag een snee opgelopen onder eeltplek door DL.

Fijn dat je zoveel profijt merkt van de magnesium! nou die deadlift van 115 kg zit er vast ook wel in hoor! beetje etra pushen en je komt er zeker! ;)

Ik moet zeggen dat ik wijd en smal legpress ook ongeveer gelijk heb. Bij mij is smal zelf wat makkelijker dan breed. Maar misschien ben ik gewoon wat vreemd. :o
Bij ons is het ook zo een stoeltje waar je opzit en je jezelf + stoeltje wegdrukt.

Die zooi is goedkoop als wat maar als de gym zegt: Nee mag je niet gebruiken maakt de prijs niks uit helaas :P
Zat toen te kijken naar liquid chalk, alleen de 1 zegt dat het niks achterlaat en de ander zegt weer van wel dus ja klote te beoordelen.
Baal wel want vandaag een snee opgelopen onder eeltplek door DL.

Vind dat zo'n onzin dat je het niet mag gebruiken he, maar goed, niks aan te doen :p
Denk dat het niet veel achterlaat als je er goed mee omgaat overigens, ik had nergens last van iig.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 17:47 ----------

Fijn dat je zoveel profijt merkt van de magnesium! nou die deadlift van 115 kg zit er vast ook wel in hoor! beetje etra pushen en je komt er zeker! ;)

Ik moet zeggen dat ik wijd en smal legpress ook ongeveer gelijk heb. Bij mij is smal zelf wat makkelijker dan breed. Maar misschien ben ik gewoon wat vreemd. :o
Bij ons is het ook zo een stoeltje waar je opzit en je jezelf + stoeltje wegdrukt.

Even kijken hoe de 110kg aanvoelt en dan beslissen of die 115kg gaat komen ;)
Ben met DL wel voorzichtiger dan met andere oefeningen :)

Zelf heb ik nog niet echt gekeken of ik smal of wijd meer kan, maar het zal niet veel schelen!

Nou, het lullige is dat ze het op de oude locatie wel mochten gebruiken.
Alleen mensen maakte er een tyfusbende van dus toen ze verhuisden naar nieuwe locatie hebben ze het afgeschaft.
Daar ben ik nu de dupe van gvd xD

Achja, die 2kg verschil zul je weinig van merken joh. Alsnog netjes!

Thanks Jochem!

Ik heb net even een voedingsschema in elkaar gezet voor me moeder, die wil graag 20 kilo afvallen voor der verjaardag. Altijd dat gekloot met diëtisten en al die praatjes die der wijs zijn gemaakt.. ik wil bewijzen dat mijn methode goed werkt ( die ik geleerd heb op DBB ofcourse! )
Hopen dat het der lukt!

Update over mezelf:
Omdat me moeder aan het wegen was heb ik ook even gekeken naar mijn eigen gewicht.
Zaterdag 31-08-2013 -> 78,9kg
Vandaag (5 dagen later) -> 79,4kg

Ik vind een gain van 0,5kg iets te veel in 5 dagen, dit zou betekenen +3kg in een maand. Ik had ultra fine oats op mijn schema staan als vervanging voor wat extra sneden brood, maar de ultra fine oats bevalt me niet. Dit is 100 kcal's, die ik dus ga schrappen en niet ga compenseren.
Dit wil zeggen dat ik van +850 naar +750 kcal's ga op de 4 trainingsdagen. Rustdagen blijft hetzelfde, namelijk gewoon op onderhoud.
Of terwijl een overschot van +3000 kcal's per week.
Natuurlijk blijf ik puzzelen en het was zeker niet de bedoeling om in de eerste week al te switchen naar minder, maar voor mijn gevoel is dit beter. Ik voer het liever later op dan dat ik het terug moet voeren over een tijdje.
Volgens mijn berekening had ik 0,2kg aangekomen moeten zijn, dus er is gewoon iets (dramatisch) fout gegaan, aangezien het 2,5x zoveel is :o

De +750 kcal's ga ik aanhouden tot eind volgende weekend en vanaf daar mijn keuze maken of ik het zo houd of toch weer opvoer naar de +800-850.

Opmerking: Mijn getallen zijn lichte schattingen, zoals het avondeten. Het zou kunnen dat die +850 gewoon +950 was en die +750 van nu, eigenlijk alsnog +850 is. Maar de -100 klopt iig wel!

Die halve kilo kan natuurlijk water of darminhoud etc zijn, maar het is niet onverstandig om de carbs iets te verlagen. Een overzichtelijk beeld krijgen van de invloed van je voedingsschema op je gewicht, zal een paar weken duren.

Laatst bewerkt:
Hoe kunnen ultra fine oats niet bevallen ?.
Die bende is perfect voor bij een whey shake :P

Snap alleen niet waarom je gaat verlagen, je hebt niks fout berekend maar je lichaam heeft opeens veel meer voeding binnen.
Kan me herinneren dat ik binnen 1 week 2 kilo aankwam en de week erop die 2 kilo alweer kwijt was zonder voeding aan te passen.
Vind persoonlijk een halve week te kort om te oordelen hoe wat werkt.

Het duurt enige tijd voordat je effect ziet van een schema. Je kan beter even 2 weken volhouden.
Vaak met ophogen hou je ook wat meer vocht vast (eigen ervaring)

Terug
Naar boven