AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Yeahhh credits :P
Maar goede training bro, je zag er ook heerlijk aesthetic uit vandaag ;)
Ben benieuwd of die gasten het kunnen bijbenen, voornamelijk omdat de meeste vaak geen benen trainen hehe

Wouldn't dare to steal, fraude is niks voor mij :p
Thanks bro, blame the summer! Jij zag er ook goed zomers uit, chillend in de zon :)
Zei nog tegen dat meisje waar ik mee liep dat ik je via KT kende @ USC (waar we sportdag hadden), der opmerking; ''Ah..je kunt wel zien dat, dat ook zo'n 'fitness' jonge is ja!''
Ik was helaas al 5 min te laat voor de les, anders kwam ik wel even een praatje maken! ;)
En tjah die gasten, benen trainen doen ze idd niet geloof ik, maar een upperbody dagje kan ook leuk worden.
Heb ik tenminste een spotter bij de BP :P
Zit btw ook een meisje in me klas die KT les geeft, zal binnenkort eens gaan praten met der of ze ook zelf serieus aan KT doet.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 21:27 ----------

Oh een DBB DreamTeam member :rolleyes:
Welkom, ik zie je naam vaak voorbij komen op dit forum!

Lekker bezig kerel !

Weer terug van de training. Voelde me tijdens de training niet lekker dus ik heb een aantal oefeningen geskipt.
2e ronde barbell squat is er wel van gekomen gelukkig!
Lig nu thuis in bed met 41 graden koorts, FML :mad:

Lowerbody. Trainingsduur 40 minuten.

Squat
12x20kg
8x40kg
8x60kg
5x80kg
3x90kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg
4x90kg

Leg press small
10x75kg
6x105kg
6x105kg
6x105kg

Leg extensions
10x45kg
6x85kg
8x85kg
8x85kg

Leg curl
12x35kg
6x65kg
6x65kg
6x65kg

Feedback
Ondanks alles toch een lekkere pomp!
Nu even powernappen wss :o

Voeding:
Boven onderhoud. Ga gewoon de 3700 proberen te halen, zit momenteel pas op 1000 kcal's.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:46 ----------

Thanks Inex! jij draait ook netjes ;)

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:47 ----------

Indeed :p
Achja ik noem het maar fitness, maar ze weten donders goed dat het KT is ;)

Beterschap!

Beterschap.

Mooie training, zeker gezien het feit dat je daarna met 41 graden koorts in bed lag!

Thanks allemaal!
Gelukkig is het weekend toch rust voor mij, dus als mijn voeding in orde blijft zal me volgende training er weinig onder lijden :)
Staying positive!

Beterschap man :)

beterschap! met 41 graden koorts toch nog 3x3x95 kunnen squatten is nice hoor

Voeding gister was erg slecht, heb de hele tijd liggen powernappen en geslapen van 23:00 tot zonet.
Ben op de 1500 kcal's blijven hangen :(
Kijken of ik het in het weekend kan compenseren!

Thanks bro! Koorts is al minder maar keelontsteking is nog aan :(

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 10:52 ----------

beterschap! met 41 graden koorts toch nog 3x3x95 kunnen squatten is nice hoor

Thanks Joey.
Officieel squat ik sinds gister. De keer ervoor was half juli als 'test' en daarvoor altijd in de smith machine.
Half juli was het 3x100, een verlies van maar 5kg op 2 maanden kan ik hebben, vooral omdat ik niet 100% fit was.

Laatst bewerkt:
Ah, met keelontsteking lijkt eten me moeilijk.
Verdomd lekker die squat van je vooral voor de eerste keer.

Het is zeker niet ideaal nee. Kopje thee op net en gister biefstuk uit de vriezer gehaald.
Zo biefstuk proberen en als het me bevalt vanmiddag naar de visboer.

Ook lekker om met keelontsteking half schreeuwend aan de telefoon te hangen om je internet provider kapot te schelden. Heb in de laatste 2 dagen de internet modum meer dan 10x moeten restarten omdat internet in het hele huis wegvalt. En als internet het doet is die gigantisch traag.. heb DBB 3x moeten refreshen voordat die um pakte. Gelijk switchen van provider + laptop dit weekend leeghalen en verkopen aan een meisje die er nog een zoekt nadat ik net een paar klappen heb gegeven op dit pokkeding.

Goed dat ik aan KT doe, anders was er veel naar de klote gegaan in dit huis met mijn korte lontje :P

Zul je altijd zien, als 1 ding mis gaat volgen er meerdere dingen.
Heb hetzelfde met KT, kan daar veel rage in kwijt op een positieve manier :P

Zul je altijd zien, als 1 ding mis gaat volgen er meerdere dingen.
Heb hetzelfde met KT, kan daar veel rage in kwijt op een positieve manier :P

Dat heb ik dus ook, maar nu ik bulk merk ik gewoon dat ik meer energie heb, ook buiten het trainen om :p
Heb van iemand een stang gekregen met gewichten eraan, erg oldskool ziet die eruit, geen idee hoe zwaar die is, ik schat rond de 15kg-20kg.
Aangezien ik bij upperbody maar 1 setje biceps en 1 setje triceps doe, ga ik misschien wat arm werk doen op de zaterdagen met dit ding. Beetje curlen en heb ook nog dumbells voor tricep oefeningen :)

Het is zeker niet ideaal nee. Kopje thee op net en gister biefstuk uit de vriezer gehaald.
Zo biefstuk proberen en als het me bevalt vanmiddag naar de visboer.

Goed dat ik aan KT doe, anders was er veel naar de klote gegaan in dit huis met mijn korte lontje :P
Lekker haring is nooit weg en goed voor je keel. :D

Providers.. praat me er niet van... Ik heb zelf nooit problemen gehad. Maar ik heb vaak zat voor anderen de ellende opgelost.. uren kost dat en teveel geduld.. je zou ze soms door de telefoon trekken als ze na het einde van hun standaard "probleem oplos vragenlijstje' weer op nieuw beginnen.. :mad:
Ik hoop dat dat probleem snel uit de wereld geholpen is...

en ja.. afreageren.. kan perfect in KT. Helpt je ook nog om een PR te zetten ook zo nu en dan. hahaha

Lekker haring is nooit weg en goed voor je keel. :D

Providers.. praat me er niet van... Ik heb zelf nooit problemen gehad. Maar ik heb vaak zat voor anderen de ellende opgelost.. uren kost dat en teveel geduld.. je zou ze soms door de telefoon trekken als ze na het einde van hun standaard "probleem oplos vragenlijstje' weer op nieuw beginnen.. :mad:
Ik hoop dat dat probleem snel uit de wereld geholpen is...

en ja.. afreageren.. kan perfect in KT. Helpt je ook nog om een PR te zetten ook zo nu en dan. hahaha

Onze modem staat op echt een rot plek en heb hem vanmorgen 3x moeten resetten in 1 uur tijd.
Vanwege de rot plek en mijn status op dit moment, werd ik steeds gigantisch duizelig en moest ik even 5 minuten op bed gaan liggen... dat 3 maal in 1 uur :mad:

Pr's....me want!!!

Is het geen optie de modem /router te verplaatsen?
Naar van je dizzy worden.. hoop dat je snel opknapt!

enne.. we all want PR's! :D

Dat heb ik dus ook, maar nu ik bulk merk ik gewoon dat ik meer energie heb, ook buiten het trainen om :p
Heb van iemand een stang gekregen met gewichten eraan, erg oldskool ziet die eruit, geen idee hoe zwaar die is, ik schat rond de 15kg-20kg.
Aangezien ik bij upperbody maar 1 setje biceps en 1 setje triceps doe, ga ik misschien wat arm werk doen op de zaterdagen met dit ding. Beetje curlen en heb ook nog dumbells voor tricep oefeningen :)

Ik doe heel stiekem al een tijdje 2 oefeningen voor armen bij UB :P
Meestal wat lichter gewicht supersetjes met weinig rust.
Bijvoorbeeld tricep rope pulldown en rope hammercurl supersetje.

Hey Shady, nette trainingen. Leuk om iemand z'n log te zien die (ongeveer) dezelfde stats heeft als ik. Ga je zeker volgen.

Terug
Naar boven