MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen! :)
Het zou inderdaad een tijdje kunnen duren voor ik een overzichtelijker beeld krijg van de kilo gains, maar ik vind +750 alsnog aardig wat to be honest. Zoals ik zei is het een schatting, de olijfolie waarin avondeten gemaakt word heb ik bijvoorbeeld niet erbij gerekend en dit is ook al 1 lepel -> 90kcal. Ik neem liever het zekere voor het onzekere; +750 is sowieso genoeg voor mijn gevoel.
Vanwege de schatting ben ik bang dat die +850 gewoon een zekere +950-1000 is, vandaar dat ik liever 100 kcal's schrap ;)
Ook eet ik nu al 10 sneden brood en zie ik het niet zitten om dit te verhogen naar 11 á 12 sneden.
Groeien op (minstens) +750 moet geen probleem zijn, dus dit ga ik even aanhouden nog. Naar mate me gewicht stijgt moet ik toch mijn innames verhogen, dus wss zit ik na volgend weekend weer terug op die +850!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:01 ----------

Het duurt enige tijd voordat je effect ziet van een schema. Je kan beter even 2 weken volhouden.
Vaak met ophogen hou je ook wat meer vocht vast (eigen ervaring)

Ik begrijp het Marina, en ik waardeer je mening zeker ;)
Toch houd ik liever de 750 aan voor die anderhalve week voordat ik terug ga naar de 850. ( damn ik begin op arturato te lijken :p )
Bedankt voor je feedback! :)

Zie uitleg hierboven trouwens... vanwege de schatting zou het zomaar alsnog +850 kunnen zijn, who know's ;)

Damn lekker veel brood xD

Ik snap je ook hoor! en op arturke lijk je niet.. jij eet gewoon wat je moet eten! ;)
Ik eet nu ook +3000kcal en mijn onderhoud zou berekend rond 1750 liggen.. ach ja.. een lichaam is nooit te voorspellen. Gewoon aankijken en over 2 weken zien hoe je lichaam reageert. :)

Tjah, ik ben iemand die weinig lust :p
Geen noten, geen vis (behalve kibbeling xD) en noem het maar op.
Maar ik kan ermee leven ;)

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:21 ----------

Ik snap je ook hoor! en op arturke lijk je niet.. jij eet gewoon wat je moet eten! ;)
Ik eet nu ook +3000kcal en mijn onderhoud zou berekend rond 1750 liggen.. ach ja.. een lichaam is nooit te voorspellen. Gewoon aankijken en over 2 weken zien hoe je lichaam reageert. :)

Ik ben zelf ook van 95kg afgekomen met gigantisch hoog VP dus diep van binnen zit de angst er wel om weer te fat te worden, ook al weet ik dat het zo weer eraf te cutten is ;)

Voedingsschema even toegevoegd in spoiler ( niet heel duidelijk, maar voor degene die geïnteresseerd zijn )!
Over 30 min is mijn gemarineerde kip klaar, ziet er verrukkelijk uit in de oven! :D

Onderhoud = 3000.

Rustdagen:
7 sneden brood met kipfilet =654/40 (12g vet)
All in one shake kwark.whey,melk = 530/60 melk (10gr vet)
Nectarine 1x = 50
5x gekookt ei = 370/35 (10gr vet) -> 2x eigeel
1L volle melk = 670/37 (34g vet)
Groente,aardappelen,kip/gehakt = 600/35 (20gr vet)
Energy drink =125
Totaal = 3000kcal's / 212p (86 gr vet)

Trainingsdagen:
All in one shake kwark,whey, melk (1 lepel olijfolie) = 650/60p (19gr vet)
10 sneden brood met kipfilet = 935/58p (17 gr vet)
3x gekookt ei = 225/21p -> geen eigeel.
1L volle melk = 670/37p (34g vet) 400ml @ whey - 600 ml avond
Pasta/rijst met gehakt/kip = 600/35p (20g vet)
Whey = 150/25p postworkout
Creatine shake + Dubbeldrank = 250
Banaan = 100 preworkout
Energy drink = 125
Nectarine = 50
Totaal = 3750kcal's / 215p (90g vet)

Laatst bewerkt:
Ik lust ook erg weinig en heb veel moeten LEREN eten ;).
Vis moet je leren eten, makreelfilet met mayo en binnen werken !
Na een paar blikjes ben je het gewend :P
Met brood wel opletten, weet niet hoeveel zout je binnen krijgt maar brood bevat ook iets van halve gram per snee.
Zout houd vocht vast dus :)

zalm wraps, easy kcal en lekker!

Ben wel benieuwd naar de hoeveelheden koolhydraten die je binnen krijgt.
Die had je hiervoor ook niet vermeld maar dat zijn juist de dikmakers ;)

Ik ben zelf ook van 95kg afgekomen met gigantisch hoog VP dus diep van binnen zit de angst er wel om weer te fat te worden, ook al weet ik dat het zo weer eraf te cutten is ;)

Voedingsschema even toegevoegd in spoiler ( niet heel duidelijk, maar voor degene die geïnteresseerd zijn )!
Over 30 min is mijn gemarineerde kip klaar, ziet er verrukkelijk uit in de oven! :D
Ik snap je wel hoor. Ik dacht eerst ook met een ophoging zoals nu kom ik giga aan. Maar het tegendeel is zo.. 8 ons in 2 weken vind ik netjes.. maar ja.. hoe snel het nu gaat.. ik heb geen idee..
maar ik snap je angst wel... gewoon doe waar jij je het beste bij voelt! :)

schema ziet er netjes uit. eet ze.. ik ga aan mijn kwark met druiven. Noten zitten er al in.
Jij lust geen noten he? misschien eens zonnebloempitten proberen. Kan je erg lekker ook bij het avondeten doen. of op een boterham met beleg.

Ben wel benieuwd naar de hoeveelheden koolhydraten die je binnen krijgt.
Die had je hiervoor ook niet vermeld maar dat zijn juist de dikmakers ;)

Nu komt het erge... het is zelfs tarwe brood omdat ik volkoren brood ook al niet lust :o
Binnenkort volkoren brood toch maar eens proberen, misschien dat ik het wel kan hebben :p
Meeste KH zoals energy drink en dubbeldrank zijn als pre workout, net zoals het brood.
Post workout is de macaroni en de banaan. De melk zal ook wel een boosdoener zijn, maar het moet maar xD
Meeste KH zijn iig allemaal rondom de training, misschien dat dat het minder erg maakt ;)

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:44 ----------

zalm wraps, easy kcal en lekker!

Zal eens zalm halen bij de visboer op een zaterdag en het proberen!
Wss volgende week, want kibbeling heb ik enorm veel zin in en is al lang geleden, dus die komt aankomende zaterdag op het lijstje ;)

Ongelooflijk, je bent gewoon erger dan ik, wist niet dat dat mogelijk was :P
Sinds kort ben ik overgestapt op brood met spelt, veel gezonder en beter dan die verwerkte meuk dat moet doorgaan voor brood. Alleen wel prijzig.

Ik snap je wel hoor. Ik dacht eerst ook met een ophoging zoals nu kom ik giga aan. Maar het tegendeel is zo.. 8 ons in 2 weken vind ik netjes.. maar ja.. hoe snel het nu gaat.. ik heb geen idee..
maar ik snap je angst wel... gewoon doe waar jij je het beste bij voelt! :)

schema ziet er netjes uit. eet ze.. ik ga aan mijn kwark met druiven. Noten zitten er al in.
Jij lust geen noten he? misschien eens zonnebloempitten proberen. Kan je erg lekker ook bij het avondeten doen. of op een boterham met beleg.

8 ons in 2 weken is zeker niet slecht! :)
Ik denk dat jij wel wat meer mag hebben als mij, ik sta namelijk niet echt droog, maar ik mik op 2kg per maand :)
Zonnebloempitten vind ik ook niks aan helaas :(
Ik red het wel qua vetten, alleen zijn het niet allemaal gezonde vetten helaas..
Binnenkort eens vis (zalm) proberen!
Zou een lekkerbekje ook goed zijn, of telt dit eigenlijk hetzelfde als kibbeling?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:48 ----------

Ongelooflijk, je bent gewoon erger dan ik, wist niet dat dat mogelijk was :P
Sinds kort ben ik overgestapt op brood met spelt, veel gezonder en beter dan die verwerkte meuk dat moet doorgaan voor brood. Alleen wel prijzig.

Shit happens bro xD
Brood met spelt heb ik nog nooit van gehoord, zal eens even research doen! ;)

hahaha.. nou ik ben gek op all soorten brood! vooral donker met veel pompoenpitten en zonnebloempitten enzo. :lick:

alleen jammer dat ik er niet goed tegen kan.. :( ben ik sinds een aantal weken achter.. maar nu weet ik in ieder geval wel waar ik elke dag buikpijn van had... ik zit nu volledig op havermout en rijst.

---------- Post added 4 September 2013 at 22:53 ----------

8 ons in 2 weken is zeker niet slecht! :)
Ik denk dat jij wel wat meer mag hebben als mij, ik sta namelijk niet echt droog, maar ik mik op 2kg per maand :)
Zonnebloempitten vind ik ook niks aan helaas :(
Ik red het wel qua vetten, alleen zijn het niet allemaal gezonde vetten helaas..
Binnenkort eens vis (zalm) proberen!
Zou een lekkerbekje ook goed zijn, of telt dit eigenlijk hetzelfde als kibbeling?

Ik kan het zeker gebruiken.. maar daarvoor ging het tergend langzaam.. zeg 6 weken in totaal 1,4 kg erbij.. waarvan 8 ons in de laatste weken toen ik +3000 kcal ging eten... dus op zich netjes. :D
2 kg per maand is netjes.. misschien ga ik dat ook nog halen. :D
Helaas van de zonnebloempitten... en pompoenpitten dan zeker ook niet?
Lekkerbekje is gewoon kibbeling. hahhaha..

Misschien het volgende eens proberen.
makreel + wat blokjes appel + tomaat + uitje + hardgekookt eitje + klein beetje mayo
Alles fijnsnijden en door elkaar. smaakt echt lekker! :)

Laatst bewerkt:
Net terug van de training. Heb mezelf helemaal kapot gezweet, na me eerste werkset begon het al te druppelen :eek:

Upperbody. Trainingsduur 1 uur en 30 minuten.

Incline dumbell press
14x16kg
8x22kg
5x28kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

One arm dumbell row
10x20kg
8x26kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

Standing MP
10x18kg
8x38kg
4x53kg -> PR!
3x53kg
3x53kg
5x48kg
5x48kg

Dips chest version
8xBW
8xBW
8xBW
8xBW

Barbell shrug
8x58kg
8x78kg front
8x78kg back
6x83kg front -> PR
6x83kg front
5x83kg front

Dumbell side raises
10x7kg
10x7kg
8x8kg
8x8kg

Chin-up
6xBW
6xBW
6xBW

Tricep pushdown
10x28kg
8x28kg
8x28kg

Dumbell hammer curl
10x14kg
10x14kg
10x14kg
8x12kg -> epic burn

Feedback
Prima training imo!!
PR op de MP terwijl ik al incline db press achter de rug had, en zonder leg drive :)
Volgende keer wanneer MP als eerste komt, mik ik op nog een flinke PR ;)
Laatste set op de incline dumbell press had ik erg veel moeite mee, zodra ik reps van 3 aanhoud ga ik de 36kg proberen ( wss volgende week zodra BP als main oefening staat, mocht alles volgens plan verlopen ).

Voeding:
3700 kcal's.

Nog 2 mensen uit mijn klas gaan zich inschrijven bij de gym + 2 die er al sporten.
Ik voel een meet opkomen volgende week of die week erop. Als ik ze zover krijg voor een beentraining op mijn manier ( eigenlijk Tim's manier :p ), gaan we plezier beleven!

Goede training, keep it up!

mooie training! gaat lekker zo!

Nog 2 mensen uit mijn klas gaan zich inschrijven bij de gym + 2 die er al sporten.
Ik voel een meet opkomen volgende week of die week erop. Als ik ze zover krijg voor een beentraining op mijn manier ( eigenlijk Tim's manier :p ), gaan we plezier beleven!

Yeahhh credits :P
Maar goede training bro, je zag er ook heerlijk aesthetic uit vandaag ;)
Ben benieuwd of die gasten het kunnen bijbenen, voornamelijk omdat de meeste vaak geen benen trainen hehe

Mooie training, ik volg!

Terug
Naar boven