XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Voeding gister was erg slecht, heb de hele tijd liggen powernappen en geslapen van 23:00 tot zonet.
Ben op de 1500 kcal's blijven hangen :(
Kijken of ik het in het weekend kan compenseren!

Thanks bro! Koorts is al minder maar keelontsteking is nog aan :(

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 10:52 ----------

Thanks Joey.
Officieel squat ik sinds gister. De keer ervoor was half juli als 'test' en daarvoor altijd in de smith machine.
Half juli was het 3x100, een verlies van maar 5kg op 2 maanden kan ik hebben, vooral omdat ik niet 100% fit was.

Snikkel.

Pak dit:
500ml melk
60gr whey
100gr oats

dat dere epic mealtime en redelijke macro's, daarnaast is het nog eens ****ing lekker ook.

Goed uitzieken bro. En probeer gewoon meer vloeibaar eten klaar te maken als het andere niet lukt.

• Topic Starter Topic Starter
Even tijdje eruit gelegen, ik had zoveel gezeik met mijn internet router van kpn de afgelopen paar dagen dat ik er een gat in geslagen heb :mad:
Sinds gistermiddag geen internet gehad.
Morgen internet op school ( nog zo ziek als wat, maar heb een verplicht vak staan ).
Nu toevallig internet van 2 huizen verder van bekende, maar zeer slecht signaal waardoor die non stop wegvalt. Morgen even overstappen naar internet en bellen van UPC.

Edit: Internet doet het nu wel in eens erg vlot! :)

Grote kans dat de training van morgen geskipt word, ik ben nog goed naar de klote.. zweet staat op mijn voorhoofd als ik een keer hoest.

Gister gelukkig wel op onderhoud gekomen in kcal's, wel met één chocolade reep en halve zak chips. 3 parcetamols door me kwark shake heen en heb 13 uur lang aan een stuk door geslapen :)

Voeding vandaag:
- 2 hamburgers met 2 broodjes en curry
- 300gr gemarineerde kip uit de oven
- Whey shake met volle melk
- Kwark shake met volle melk en whey
- 5 plakjes cake

Vanavond nog iets van circa 200 kcal's naar binnen werken.

Laatst bewerkt:
Hey Shady, nette trainingen. Leuk om iemand z'n log te zien die (ongeveer) dezelfde stats heeft als ik. Ga je zeker volgen.

Thanks!
Ik zag net ook staan dat je bij USC sportte? Zal eens uitkijken naar een dik zwart vest :p
Welkom :)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 22:11 ----------

Ik doe heel stiekem al een tijdje 2 oefeningen voor armen bij UB :P
Meestal wat lichter gewicht supersetjes met weinig rust.
Bijvoorbeeld tricep rope pulldown en rope hammercurl supersetje.

Ja ik ook, en het is in principe wel genoeg voor me. Maar het klinkt als zo 'weinig' :p
Maar goed, na compounds op kracht en assistance oefeningen ook redelijk laag in reps, merk ik toch wel dat me armen niet veel meer kunnen hebben op het einde.
Supersetjes zal ik er eens ingooien, is lang geleden.. goede reminder! ;)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 22:13 ----------

Snikkel.

Pak dit:
500ml melk
60gr whey
100gr oats

dat dere epic mealtime en redelijke macro's, daarnaast is het nog eens ****ing lekker ook.

Thanks voor het meedenken bro, maar de ultra fine oats van B&F bevallen me echt niet :(
Heb de zak alweer weggegeven :o

ik had zoveel gezeik met mijn internet router van kpn de afgelopen paar dagen dat ik er een gat in geslagen heb :mad:

Volgens mij moet jij meer gaan sporten bro :P
Je hebt namelijk genoeg opgekropte energie zitten die je nu uit in agressie...
Eerder toen je mobiel al kapot gegooid nu je router gemold... Is zonde man!!
Als je dat gevoel kan weerleggen in je trainingen zul je echt vette PR's maken ;)

Goed uitzieken bro. En probeer gewoon meer vloeibaar eten klaar te maken als het andere niet lukt.

Will do, morgen nog even rusten denk ik en even puzzelen hoe ik het met trainen doe deze week.
Denk een 3 daagse split, als ik vanaf dinsdag of woensdag begin.
Vaag genoeg heb ik met junkfood geen moeite, dus ik zorg dat ik aan mijn eiwitten kom en de rest van de kcal's vul ik op met junkfood. Gelijk een cheatdagje dus :)

ziek zijn gaat vaak gepaard met lekker willen eten en juist dingen die je gewoonlijk niet eet. :D
beterschap en sterkte morgen met naar school gaan.
Hoop dat je wat opknapt om even die agressie in een paar PR's te gooien.

Volgens mij moet jij meer gaan sporten bro :P
Je hebt namelijk genoeg opgekropte energie zitten die je nu uit in agressie...
Eerder toen je mobiel al kapot gegooid nu je router gemold... Is zonde man!!
Als je dat gevoel kan weerleggen in je trainingen zul je echt vette PR's maken ;)

Één slechte training en dan krijg je dit he :P
Normaal valt het wel mee hoor, maar ik moest de router 5 maal resetten in 1 uur tijd en ik was al flink chagrijnig omdat ik zo ziek was.
Merk wel bij de trainingen dat die agressie net een extra rep geeft wanneer ik het er moeilijk mee krijg :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 22:44 ----------

ziek zijn gaat vaak gepaard met lekker willen eten en juist dingen die je gewoonlijk niet eet. :D
beterschap en sterkte morgen met naar school gaan.
Hoop dat je wat opknapt om even die agressie in een paar PR's te gooien.

Dat merk ik maar al te goed, gelukkig zit er in vlees eiwitten! Lekker en goed ;)
Dat verplichte vak is van 15:15 - 16:45, mocht ik eerder wakker zijn en me goed voelen ga ik ook gewoon naar de andere lessen maar ik zet geen wekker :)
Volgende hoofdoefening is MP, daarop red ik een PR sowieso nog wel als ik goed eet de komende dagen!

Laatst bewerkt:
Thanks!
Ik zag net ook staan dat je bij USC sportte? Zal eens uitkijken naar een dik zwart vest :p
Welkom :)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 22:11 ----------

Ja ik ook, en het is in principe wel genoeg voor me. Maar het klinkt als zo 'weinig' :p
Maar goed, na compounds op kracht en assistance oefeningen ook redelijk laag in reps, merk ik toch wel dat me armen niet veel meer kunnen hebben op het einde.
Supersetjes zal ik er eens ingooien, is lang geleden.. goede reminder! ;)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 22:13 ----------

Thanks voor het meedenken bro, maar de ultra fine oats van B&F bevallen me echt niet :(

gewoon havermout pakken dan

Is er iets wat je wel lust ? :P
OT: mooi dat je eetlust al weer verbeterd :)

Is er iets wat je wel lust ? :P
OT: mooi dat je eetlust al weer verbeterd :)

Weinig bro, erg weinig :(
Bij oats voelt het gewoon alsof mijn keel verstopt raakt, moet ook steeds een slok water nemen na een slok van die melk met oats. Het is niet eens de smaak, maar gewoon het gevoel in me keel erbij. Heb ook erg veel moeite met pillen slikken en dergelijke.
Moet die 300gr kip nog bakken, die moet 40 min in de oven, dus dat ga ik nu doen. Vervolgd door een kwark shake voor het slapen :)

Hmm dat is wel apart kerel :P.
Wel klote om te hebben lijkt mij :(

Vandaag op onderhoud gezeten met voeding, wel een cheat snack erbij, again.
1 liter volle melk | Spinazie met kip en aardappelen | Biefstuk | Whey shake met 400ml volle melk | Energy drink | 2 plakken cake | Mini magnum | Energy drink | All in one shake |

3000 kcal, 190p, low carb, ~90f

Dit word wss mijn schema deze week, uitgaande van dat ik morgen weer begin met knallen. Als ik woensdag begin dan vervalt de rustdag van donderdag en worden het 3 dagen achter elkaar.

Dinsdag. Borst/Voorkant schouder/ Triceps
MP
BP
Dips chest version
Dumbell fly
Weighted bench dips
Triceps pushdown
Kuiten -> 1 oefening, nog even kijken wat de opties zijn hiervoor in de gym.

Woensdag. Rug/achter en zijkant schouder/ Biceps
Deadlift
T bar row / one arm dumbell row
Lat pulldown
Dumbell shrugs
Dumbell side raises
Upright row
Preacher curl
Hammer curl

Donderdag: Rust

Vrijdag: Borst/Benen/Voorkant schouder/ Abs
BP / dumbell press
Squat
MP
Leg extension
Leg curl
Kuiten oefening
Hanging leg raises
Toe touchers

MP van vrijdag kan eventueel geskipt worden, ligt eraan hoe me schouders dan aanvoelen.
Mocht ik woensdag pas beginnen dan vervalt de MP van vrijdag sowieso en de BP misschien ook.

Ben je weer beter, kerel?

Misschien dat ik het gemist heb, maar doe je geen FB workouts zoals je zei?

Zit op het randje man, nog wel aardig last van me keel.
Denk ook niet dat het slim is om me in te spannen, dus ik verschuif de training naar morgen/do/vr.
Ga proberen vandaag +10% weg te eten, zodat ik wat kan opladen voor morgen :)

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 14:05 ----------

Misschien dat ik het gemist heb, maar doe je geen FB workouts zoals je zei?

Nee, ik volg een 4 daagse UB/LB split op de Wendler manier, met de 4 grote compounds. Alleen houd ik me niet aan de percentages / verhoging van gewichten van Wendler en de rep outs ook (nog) niet ;)
Edit: Pagina 24 staat mijn jaarplan in een spoiler.

Laatst bewerkt:
Ik volg!

wat is daar mee dan? at er net om te denken om die te bestellen voor door mn shake :P gewoon niet lekker of mengt het niet goed oid

Zit op het randje man, nog wel aardig last van me keel.
Denk ook niet dat het slim is om me in te spannen, dus ik verschuif de training naar morgen/do/vr.
Ga proberen vandaag +10% weg te eten, zodat ik wat kan opladen voor morgen :)

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 14:05 ----------

Nee, ik volg een 4 daagse UB/LB split op de Wendler manier, met de 4 grote compounds. Alleen houd ik me niet aan de percentages / verhoging van gewichten van Wendler en de rep outs ook (nog) niet ;)
Edit: Pagina 24 staat mijn jaarplan in een spoiler.

thee met flink wat honing helpt altijd wel bij mij als ik last heb van mn keel. zijn ook zuigtabletjes (geen keelsnoepjes maar echt pillen pillen) voor, die helpen ook maar ik ben meestal niet van de medicijnen totdat het niet anders kan, je moet er wel rekening mee houden dat als je medicijnen pakt, je niet meer natty bent

:roflol:

Terug
Naar boven