Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Damn quick reply! Als je aanmerkingen oid hebt hoor ik het graag
Thanks iig!
Miss zie ik je nog wel eens bij USC
Staat ergens je schema dat je nu hanteert?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn quick reply! Als je aanmerkingen oid hebt hoor ik het graag
Thanks iig!
Miss zie ik je nog wel eens bij USC
Misschien side raises en dumbbell presses omwisselen.
Nu pak je 2 pressoefeningen en de andere dag alleen een lateral oefening? Of zijn dit 2 hele verschillende dagen, want dan moet je me even uitleggen waarom je schouders pakt op lb dag![]()
Upperbody trainingen duren bij mij een stuk langer dan lowerbody, mede daarom zat ik eraan te denken om 2 oefeningen naar lowerbody te schuiven.Zou SLDL idd inveogen, alhoewel ik vind dat je al aardig wat oefeningen hebt hoor!
Je pakt je zijkant schouders met presses wel mee maar ik denk dat dit redelijk minimaal is. Denk dat het voor je rust (van zijkant schouders) geen kwaad kan. Prima schema denk ik zo!

Vind persoonlijk de SLDL met dumbbells fijner dan met een barbell. Even effectief voor de hams (die wil je juist isoleren met de oefening) en minder belastend (naar mijn gevoel) voor de onderrug.

Vergeten whey bij me melk te doen vanochtend, kwam ik voor de training pas achter. Flesje water vergeten waardoor ik me shake beker gebruikt heb om water in te doen, en de shakebeker is vervolgens van anderhalve meter hoog op de grond gepleurd. Flinke natte plek op de vloer in de gym en shakebeker kapot.
)Alweer een ninja reply haha. Jammer dat je niet vanochtend was trainen, was ik er misschien achter gekomen wie je bent. Waarom doe je eigenijk alles door elkaar, in plaats van alles spiergroep voor spiergroep af te werken? Beperkt de vermoeidheid in je biceps je niet bij pushbewegingen?

Lastig he als het zo druk is en je moet wachten. Kan daar zelf ook de pest over inhebben. Gelukkig is het niet zo vaak heel druk rond mijn trainingstijd.
Jammer dat het het wat tegenviel. Je kan helaas niet alles elke keer doen zoals je wil. Soms moet je door volgorde van oefeningen ook wel eens wat inleveren op gewichten van andere oefeningen. Erg herkenbaar.
Maar nette training hoor!

soms als ik vraag of mensen bijvoorbeeld klaar zijn met iets bieden ze aan om dingen om en om te doen. Soms zelf dat ik wordt voorgelaten. Zal het misschien te maken hebben met dat er bijna geen vrouwen in het kracht honk zijn.