XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Internet ligt er weer uit. Zit weer op internet van kennis met slechte verbinding.
8 dagen geleden een nieuwe internetbox/router gekregen en nu doet internet het alweer niet, net zoals ik 8 dagen terug voor 3 dagen zonder internet heb gezeten. Ik word hier zo schijt chagrijnig van he :mad:
Gaat ook nog eens ten koste van mijn schoolwerk en niet zo'n beetje ook niet, facking t*fus kpn, geouwehoer altijd :fire: Ook lekker met een eigenwijze moeder die er totaal geen verstand van heeft en zich constant ermee bemoeit. **** I'm mad!
Zal de agressie bewaren voor bij de training vanmiddag ipv de router weer stompen te geven...

Vind je training toch aardig kan je t-bar rowbis filmen?

Ik train normaal gesproken altijd alleen, dus dan word het filmen wat lastig :(
Als ik een bekende zie of als iemand uit me klas mee gaat, zal ik eens vragen of die hem kan filmen als het toevallig UB day is. (kan je niets beloven).

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:40 ----------

ik ben evengoed nog jelly op je MP en je BP hoor :p

die dips zijn ook nice!

Thanks Joey, zal wel weer een tijdje dumbell press aanhouden ipv barbell :o

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:41 ----------

Dips gaan vooruit, dat vind ik wel het belangrijkste. Effectieve training ondanks de iets zwakkere BP. Je zult echt merken dat zodra je meer dips doet, andere oefeningen ook vooruit zullen gaan, het is een briljante oefening.

Dips blijven er ook zeker nog even in voor 2 maal per week. Hopelijk doe ik ze over een tijdje weighted voor ik het zelf weet ;)

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:43 ----------

bench is ook niet zo gek als je al zoveel oefenineg hebt gedaan

True that, was eigenlijk niet de planning maar had geen andere keuze.
Benieuwd hoeveel ik pak wanneer ik met bench begin, is al 3 weken geleden dat ik barbell bench press heb gedaan.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:44 ----------

Thanks Tatt.
Tijdje ziek geweest en geouwehoer gehad met mijn gewicht, but we're back on track!

Laatst bewerkt:
Internet doet het weer :) Agressie lekker in de training kunnen stoppen!

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur en 20 minuten.

Deadlift
8x58kg
6x78kg
5x88kg
3x98kg
3x115,5kg -> PR (+2.5kg)
3x115,5kg
3x115,5kg

Squats
10x18kg
8x58kg
8x78kg
5x93kg
5x93kg
5x93kg

Dumbell side raises
10x6kg
10x6kg
10x6kg
10x6kg

Leg extensions
10x55kg
8x85kg
8x85kg
8x85kg

Seated leg curl
8x55kg
6x65kg
6x65kg
6x65kg

Dumbell shrugs
10x32kg
8x36kg
8x36kg
4x38kg -> grip probleem

Hanging leg raises (30 sec rust tussen sets)
20x
15x
10x
8x

Kuit oefening in de leg press machine
4x10x85kg

Feedback & voeding
Tevreden over de training :)
Verhoog nu in kleine stapjes op de main oefeningen, thanks to Tim ;)
Squats iets lager gehouden en wat hoger in reps (vorige keer 3x95kg) omdat ik de deadlift al achter de rug had.
Deadlift was goed te doen, alhoewel me handen wel zeer deden na de laatste set.

Met voeding mik ik op 3700 kcal's. Vanmiddag even gewogen en het gaat weer de goede kant op :D
Schema zegt 10 sneden brood, laatste paar dagen pak ik er hooguit 4-6 en vul ik de rest aan met wat anders. Gister was het schnitzel ipv 6 sneden brood, vandaag zullen het vissticks worden!

Netjes die PR op de DL!

Goed bezig man! :thumbs:
Pijn in de handen zal wel gauw afnemen na gewenning ;)
Vind vooral fijn om te zien dat je daadwerkelijk rustig op gaat bouwen.
Ben benieuwd hoever je gaat komen hiermee!
In theorie dus 37.5kg er bovenop tegen einde van dit jaar... lijkt me mooie progressie :D

Balen van je internet... Das echt klote. Hoop dat het snel weer naar behoren werkt.

Nette training weer! en de kleine stappen met verhogen doe ik wel vaak. Kan je er steeds wat bijpakken!
mooie PR op DL! je gaat lekker!

Goed dat je gewicht ook weer wat omhoog gaat.
en ja.. als iets anders beter gaat dan 6 bth nu. waarom niet he! :)

Thanks! Heb het gevoel dat ik hier niet snel op vastloop met deze verhogingen :)

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 19:32 ----------

Goed bezig man! :thumbs:
Pijn in de handen zal wel gauw afnemen na gewenning ;)
Vind vooral fijn om te zien dat je daadwerkelijk rustig op gaat bouwen.
Ben benieuwd hoever je gaat komen hiermee!
In theorie dus 37.5kg er bovenop tegen einde van dit jaar... lijkt me mooie progressie :D

Thanks bro!
Lijkt mij ook wat slimmer om zo op te bouwen, me ego wil het natuurlijk niet toegeven maar met +5kg was ik snel vastgelopen wss ;)
In theorie zei ik ook tegen mezelf de 150kg DL te halen eind dit jaar, met die +37.5kg kom ik op 153kg uit, dus heb ik ook nog 1 weekje speling voor als ik nog een keer ziek word oid :)
Stukjes passen precies in de puzzel zo, nogmaals bedankt!
Train jij trouwens op vaste tijden of stem jij het af op je school/werk tijden?

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 19:37 ----------

Balen van je internet... Das echt klote. Hoop dat het snel weer naar behoren werkt.

Nette training weer! en de kleine stappen met verhogen doe ik wel vaak. Kan je er steeds wat bijpakken!
mooie PR op DL! je gaat lekker!

Goed dat je gewicht ook weer wat omhoog gaat.
en ja.. als iets anders beter gaat dan 6 bth nu. waarom niet he! :)

Internet is terug gelukkig :) Paar groepsprojecten die vandaag af moeten, dus het is wel flink stressen als je dan afhankelijk bent van een 'slechte internetprovider'.
Tim had een mooie theorie over het verhogen met kleine stappen + inderdaad dat je steeds kunt bijpakken en niet vastloopt ;)

Gewicht is nog een geheimpje tot einde van de maand, maar ik heb er vertrouwen in!
En idd, 10 sneden brood is flink wennen en volgens mij heb ik het nog geen enkele dag gered.
Eerst at ik brood altijd met boter, maar als ik op 10 sneden brood boter ga smeren kom ik op 30g vet en 300 kcal's aan boter :o
Gelukkig ben ik flexibel in dat soort dingen, broodje hamburger of broodje knakworst gaat er beter in dan brood, dus hap hap :D

Laatst bewerkt:
Thanks bro!
Lijkt mij ook wat slimmer om zo op te bouwen, me ego wil het natuurlijk niet toegeven maar met +5kg was ik snel vastgelopen wss ;)
In theorie zei ik ook tegen mezelf de 150kg DL te halen eind dit jaar, met die +37.5kg kom ik op 153kg uit, dus heb ik ook nog 1 weekje speling voor als ik nog een keer ziek word oid :)
Stukjes passen precies in de puzzel zo, nogmaals bedankt!
Train jij trouwens op vaste tijden of stem jij het af op je school/werk tijden?

Nou perfect dan dus inderdaad :thumbs:
Ik stem het af op school/werk maar meestal eind ochtend/begin middag.
Train nu alleen maandag en de vrijdag in USC op woensdag train ik bij maat in z'n homegym.

Sterk man ik zat af t vragen hoe stel jij die t-bar eig

Nou perfect dan dus inderdaad :thumbs:
Ik stem het af op school/werk maar meestal eind ochtend/begin middag.
Train nu alleen maandag en de vrijdag in USC op woensdag train ik bij maat in z'n homegym.

Van de woensdag wist ik idd, zoals ik zei; ik post niet veel maar ik volg je log zeker ;)
Zodra ik ga cutten kom ik bij jou voor adviezen :P

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 23:37 ----------

Sterk man ik zat af t vragen hoe stel jij die t-bar eig

We hebben er 2.
Deze variant heb ik gebruikt:

:

tbar.jpg - 44685

Van de woensdag wist ik idd, zoals ik zei; ik post niet veel maar ik volg je log zeker ;)
Zodra ik ga cutten kom ik bij jou voor adviezen :P

Hehe oké ;)
Nah dat mag en kan altijd.
Hoop je tegen die tijd ook gedegen advies te kunnen geven.
Ga zelf wel lekker op het moment nu -0,7kg per week ongeveer :D

Vandaag weer getraind, erg matig imo.
Was redelijk vroeg en het zat weer niet allemaal mee *whine whine*
Melk was op zag ik vanochtend + handschoentjes vergeten bij de training.
Niet helemaal fasted, maar had alleen een whey shake met water op voor de workout en was nog niet helemaal wakker/fit.

Upperbody. Trainingsduur 40 min.

Incline dumbell press
10x18kg
5x26kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

One arm dumbell row
10x18kg
7x26kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

Dumbell shoulder press
10x18kg
5x26kg
5x26kg
3x26kg -> moeite met grip/pijne handen

Chins up
3x6xBW

Dips chest version
3x8xBW

Dumbell flyes (20 sec rust)
8x20kg
6x20kg
4x20kg

Triceps pushdown
8x28kg
8x28kg

Feedback
Ontevreden :mad:
Heb met opzet de MP een keer weggelaten en de dumbell shoulder press gepakt, voor variatie.
Ook 3x5 werksets ipv 5x5, er zat gewoon geen energie in. Alhoewel ik twijfel om de werksets op 3x5 te houden, ik kijk het nog even aan. Vind 5x5 toch flink wat, vooral omdat ik niet verhoog maar gelijk op me max begin vanaf de eerste 5 reps (na warm up ofc).
Ook nog even gewacht met het verhogen van de incline dumbell press, ik was er mentaal niet klaar voor.
Ook zonder handschoentjes was lastig, omdat ik altijd met handschoentjes trainde zijn mijn handen de 34kg dumbells gewoon niet gewend. Die van 20kg en 26kg gingen nog wel.
Zie mezelf niet snel meer trainen voor school begint, ik was al bang dat ik slecht zou gaan presteren.
Ondanks alles, toch nog een redelijke pomp in me chest!

Voeding
Vanwege een erg korte en slechte training houd ik de voeding vandaag op 3500 kcal's.
Morgen gewoon weer 3700 kcal's als de training loopt zoals gepland.
Zit ook een beetje te mikken op +2kg per maand, dus ik zal blijven puzzelen en de ene dag wat meer eten dan de andere, om te zorgen dat ik hier niet te ver onder zit of overheen ga.
Zullen geen grote verschillen zijn, hooguit 200-300 kcal's, afgestemd op hoe mijn training is verlopen :)

jammer dat t allemaal niet wou lukken man, volgende keer beter.

misschien komt het omdat je teveel met dumbells traint, ik raak die dingen bijna nooit aan :P

jammer dat t allemaal niet wou lukken man, volgende keer beter.

misschien komt het omdat je teveel met dumbells traint, ik raak die dingen bijna nooit aan :P

Babyskin handjes @ 34kg dumbells = niet funny :P
Ik train inderdaad meer met dumbells dan barbells, barbell alleen voor deadlift, squat en MP eigenlijk (wel gelijk 3 vd 4 main oefeningen tho).
Vind shrugs met dumbells ook fijner dan barbell zodat er geen stang tegen me klokkenspel aan bumpt :o
Morgen + volgende week gewoon keihard knallen :D

Gewoon eelt kweken op die handjes, baby:D

Ach wel redelijk nette training bro!
Niet elke training kan perfect gaan hè ;)

Gewoon eelt kweken op die handjes, baby:D

Ja man, dump de handschoenen!
Denk dat je grip daardoor ook matig is man!
Gewoon aan wennen en eelt kweken inderdaad.

Vanaf morgen weer knallen, heb vrijdag rust genomen.
Zitten denken aan een deload week maar aangezien ik een paar dagen ziek was en nu ook weer 3 dagen rust heb, stel ik de deload week sowieso nog een tijdje uit.
Ga deze week op UB 2x met BP beginnen en MP gewoon daarna, omdat ik op de 2e UB dag een PR wil gaan zetten op de BP(dumbells). Heb het gevoel dat, dat lekkerder zal gaan als ik de eerste dag ook met volle focus op de BP begonnen ben.
Zie dat mijn MP en BP niet lekker in evenwicht zijn vergeleken bij andere, dus MP als main oefening overslaan voor een weekje moet kunnen :o

Gelijk even een pic geschoten, eerste rug pic :) Pose zal wel niet perfect zijn, lat spread ging niet lekker iig.
Working on that V!
Edit: Pic lekker scheef, geen idee hoe ik hem draai

2013-09-19 22.37.33.jpg - 44842

Nice pic! :)

Thanks Marina, wou eigenlijk nieuwe pic schieten + posten eind van de maand bij mijn gewichtsupdate ed, maar kon niet wachten om deze erop te zetten :o
Gelijk een avatar nu :rolleyes:
Eindelijk een plek gevonden om me mobiel neer te zetten voor pics, met een goede verlichting erbij.

Terug
Naar boven