ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Internet ligt er weer uit. Zit weer op internet van kennis met slechte verbinding.
8 dagen geleden een nieuwe internetbox/router gekregen en nu doet internet het alweer niet, net zoals ik 8 dagen terug voor 3 dagen zonder internet heb gezeten. Ik word hier zo schijt chagrijnig van he
Gaat ook nog eens ten koste van mijn schoolwerk en niet zo'n beetje ook niet, facking t*fus kpn, geouwehoer altijd
Ook lekker met een eigenwijze moeder die er totaal geen verstand van heeft en zich constant ermee bemoeit. **** I'm mad!
Zal de agressie bewaren voor bij de training vanmiddag ipv de router weer stompen te geven...
Ik train normaal gesproken altijd alleen, dus dan word het filmen wat lastig
Als ik een bekende zie of als iemand uit me klas mee gaat, zal ik eens vragen of die hem kan filmen als het toevallig UB day is. (kan je niets beloven).
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:40 ----------
Thanks Joey, zal wel weer een tijdje dumbell press aanhouden ipv barbell
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:41 ----------
Dips blijven er ook zeker nog even in voor 2 maal per week. Hopelijk doe ik ze over een tijdje weighted voor ik het zelf weet
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:43 ----------
True that, was eigenlijk niet de planning maar had geen andere keuze.
Benieuwd hoeveel ik pak wanneer ik met bench begin, is al 3 weken geleden dat ik barbell bench press heb gedaan.
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:44 ----------
Thanks Tatt.
Tijdje ziek geweest en geouwehoer gehad met mijn gewicht, but we're back on track!
8 dagen geleden een nieuwe internetbox/router gekregen en nu doet internet het alweer niet, net zoals ik 8 dagen terug voor 3 dagen zonder internet heb gezeten. Ik word hier zo schijt chagrijnig van he

Gaat ook nog eens ten koste van mijn schoolwerk en niet zo'n beetje ook niet, facking t*fus kpn, geouwehoer altijd
Ook lekker met een eigenwijze moeder die er totaal geen verstand van heeft en zich constant ermee bemoeit. **** I'm mad!Zal de agressie bewaren voor bij de training vanmiddag ipv de router weer stompen te geven...
Vind je training toch aardig kan je t-bar rowbis filmen?
Ik train normaal gesproken altijd alleen, dus dan word het filmen wat lastig

Als ik een bekende zie of als iemand uit me klas mee gaat, zal ik eens vragen of die hem kan filmen als het toevallig UB day is. (kan je niets beloven).
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:40 ----------
ik ben evengoed nog jelly op je MP en je BP hoor
die dips zijn ook nice!
Thanks Joey, zal wel weer een tijdje dumbell press aanhouden ipv barbell

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:41 ----------
Dips gaan vooruit, dat vind ik wel het belangrijkste. Effectieve training ondanks de iets zwakkere BP. Je zult echt merken dat zodra je meer dips doet, andere oefeningen ook vooruit zullen gaan, het is een briljante oefening.
Dips blijven er ook zeker nog even in voor 2 maal per week. Hopelijk doe ik ze over een tijdje weighted voor ik het zelf weet

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:43 ----------
bench is ook niet zo gek als je al zoveel oefenineg hebt gedaan
True that, was eigenlijk niet de planning maar had geen andere keuze.
Benieuwd hoeveel ik pak wanneer ik met bench begin, is al 3 weken geleden dat ik barbell bench press heb gedaan.
---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:44 ----------
Thanks Tatt.
Tijdje ziek geweest en geouwehoer gehad met mijn gewicht, but we're back on track!
Laatst bewerkt:

Agressie lekker in de training kunnen stoppen!