Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ahw kijk daar is al een aardig goede V-shape te zien man, goed bezig!![]()
Goede training ook daarnaast, hoe gaat met je gewichtsverloop dan?

Thanks bro!
Begin zelf ook wat tevredener te worden over me rug
Gewichtsverloop gaat lekker, zal aankomend weekend een update erop zetten met hoe het verlopen is.
Ondanks dat ik een paar dagen ziek ben geweest, moet ik me alsnog inhouden om niet te ver over die 2kg per maand heen te gaan (aangezien dit de 1e bulk maand is mag het wel wat meer dan 2kg zijn, maar ik moet wel gaan opletten vanaf begin volgende maand)
Merkte vandaag bij de training ook wat krachttoename gelukkig, heerlijk dat gevoel!
Doe anders gewoon om de zoveel weken een vetmeting bij USC
Is dan wel zo'n electro ding maar die is stom genoeg aardig accuraat als ik zag bij maten van me en mezelf.

2kg per maand is veel hoor, zou hier niet overheen proberen te gaan.
Idd, ik zou echt niet meer gainen dan 1kg per maand. Be patient or get fat!![]()

1kg was inderdaad mijn doel eerst, maar kreeg van Tim te horen dat 1kg per maand aan de lage kant kon zijn.
Dit is pas me eerste bulk dus hoop ook nog wat beginner gains mee te pakken en ik wil mezelf niet te kort doen en die gains missen, dus mede op advies van Tim en me eigen verwachtingen, aim ik hem wel iets hoger dan 1kg per maand
1,5kg-2kg is voorlopig het doel tot 2014, dan kan ik in de laatste 2-3 maandjes alsnog gas terugnemen naar 1kg per maand.
Vind het sowieso best lastig in te schatten allemaal, iedereen heeft er wel een andere kijk op natuurlijk en ik neem zoveel mogelijk advies aan omdat ik over veel dingen heen kijk, maar als de één A zegt en de ander zegt B dan wordt het een beetje een doolhof![]()
Klopt, 1kg is aan de veilige kant, maar ja, het is subjectief! Ik zou in ieder geval het vetpercentage elke maand blijven controleren. Vetgains zullen heus wel voorkomen in een bulk, maar als het te veel stijgt, moet je natuurlijk tijdig ingrijpen en je kcal inname verminderen, maar je weet wat je doet. Succes!
-D

Ik heb dat apparaat nog niet gezien, ik zal eens gaan kijken
Gewoon in het 'cardio gedeelte'?

Lekkere training gehad zo te lezen! en lekker ook dat je kracht toename voelt!
Het is inderdaad een balans vinden met gainen. Maar zo te horen kom je daar wel uit!
Keep it up he!

Moet je gewoon ff vragen aan één van die begeleiders daar voordat je gaat trainen![]()