XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Goeie rug!

• Topic Starter Topic Starter
Weer een training achter de rug. Was goed druk dus weer wat oefeningen moeten switchen. MP is vervangen door dumbell shoulder press.

Flat dumbell press
10x18kg
6x26kg
5x34kg -> PR (op flat bank standje iig)
5x34kg
5x34kg

T-bar row (gewicht excl stang)
10x35kg
8x60kg
8x70kg -> Rep PR
5x72,5kg -> PR
5x72,5kg
8x60kg

Dumbell shoulder press
8x22kg
5x28kg
5x28kg
5x28kg

Close grip lat pulldown
10x47kg
6x57kg
6x57kg
6x57kg

Dumbell flyes
10x22kg
8x22kg
8x22kg

Chest dips
3x8xBW :)

Dumbell curl
8x16kg
8x16kg
6x16kg

Triceps pushdown (gewicht vergeten)
8x...
8x...

Feedback
Lekkere training! Precies wat ik nodig had.
Altijd het gevoel dat de training na de rustdag niet geweldig gaat verlopen, omdat voeding in het weekend meestal minder nauwkeurig is + een cheat dagje, maar de trainingen na een paar dagen rust gaan toch het beste bij mij.
Verder weinig te melden eigenlijk :o

Voeding
3700 kcal's. Pizza als post workout :D
Pre workout circa 600 kcal's.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:42 ----------

Thanks bro. Rug liep altijd achter, maar het begint ergens op te lijken sinds ik deadlift :)

Ahw kijk daar is al een aardig goede V-shape te zien man, goed bezig! :thumbs:
Goede training ook daarnaast, hoe gaat met je gewichtsverloop dan?

Ahw kijk daar is al een aardig goede V-shape te zien man, goed bezig! :thumbs:
Goede training ook daarnaast, hoe gaat met je gewichtsverloop dan?

Thanks bro!
Begin zelf ook wat tevredener te worden over me rug :)
Gewichtsverloop gaat lekker, zal aankomend weekend een update erop zetten met hoe het verlopen is.
Ondanks dat ik een paar dagen ziek ben geweest, moet ik me alsnog inhouden om niet te ver over die 2kg per maand heen te gaan (aangezien dit de 1e bulk maand is mag het wel wat meer dan 2kg zijn, maar ik moet wel gaan opletten vanaf begin volgende maand) ;)
Merkte vandaag bij de training ook wat krachttoename gelukkig, heerlijk dat gevoel!

Thanks bro!
Begin zelf ook wat tevredener te worden over me rug :)
Gewichtsverloop gaat lekker, zal aankomend weekend een update erop zetten met hoe het verlopen is.
Ondanks dat ik een paar dagen ziek ben geweest, moet ik me alsnog inhouden om niet te ver over die 2kg per maand heen te gaan (aangezien dit de 1e bulk maand is mag het wel wat meer dan 2kg zijn, maar ik moet wel gaan opletten vanaf begin volgende maand) ;)
Merkte vandaag bij de training ook wat krachttoename gelukkig, heerlijk dat gevoel!

Doe anders gewoon om de zoveel weken een vetmeting bij USC
Is dan wel zo'n electro ding maar die is stom genoeg aardig accuraat als ik zag bij maten van me en mezelf.

2kg per maand is veel hoor, zou hier niet overheen proberen te gaan.

Idd, ik zou echt niet meer gainen dan 1kg per maand. Be patient or get fat! :)

Doe anders gewoon om de zoveel weken een vetmeting bij USC
Is dan wel zo'n electro ding maar die is stom genoeg aardig accuraat als ik zag bij maten van me en mezelf.

Ik heb dat apparaat nog niet gezien, ik zal eens gaan kijken :)
Gewoon in het 'cardio gedeelte'?

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 20:12 ----------

2kg per maand is veel hoor, zou hier niet overheen proberen te gaan.

Is ook zeker niet de bedoeling. Door 5 dagen ziek zijn was ik 1,5kg kwijt en het zat er na een weekje weer terug aan. Het schommelt momenteel heel erg in ieder geval, ik probeer hem op die 2kg te aimen maar het zullen wel wat grammetjes meer of minder zijn.
Welkom terug trouwens, goede vakantie gehad?

Idd, ik zou echt niet meer gainen dan 1kg per maand. Be patient or get fat! :)

1kg was inderdaad mijn doel eerst, maar kreeg van Tim te horen dat 1kg per maand aan de lage kant kon zijn.
Dit is pas me eerste bulk dus hoop ook nog wat beginner gains mee te pakken en ik wil mezelf niet te kort doen en die gains missen, dus mede op advies van Tim en me eigen verwachtingen, aim ik hem wel iets hoger dan 1kg per maand ;)
1,5kg-2kg is voorlopig het doel tot 2014, dan kan ik in de laatste 2-3 maandjes alsnog gas terugnemen naar 1kg per maand.
Vind het sowieso best lastig in te schatten allemaal, iedereen heeft er wel een andere kijk op natuurlijk en ik neem zoveel mogelijk advies aan omdat ik over veel dingen heen kijk, maar als de één A zegt en de ander zegt B dan wordt het een beetje een doolhof :o

Edit: Einddoel in gewicht is 90kg voor ik ga cutten. Cutten naar 10%-12% vet en merk vanzelf hoeveel gewicht er over blijft.

Laatst bewerkt:
1kg was inderdaad mijn doel eerst, maar kreeg van Tim te horen dat 1kg per maand aan de lage kant kon zijn.
Dit is pas me eerste bulk dus hoop ook nog wat beginner gains mee te pakken en ik wil mezelf niet te kort doen en die gains missen, dus mede op advies van Tim en me eigen verwachtingen, aim ik hem wel iets hoger dan 1kg per maand ;)
1,5kg-2kg is voorlopig het doel tot 2014, dan kan ik in de laatste 2-3 maandjes alsnog gas terugnemen naar 1kg per maand.
Vind het sowieso best lastig in te schatten allemaal, iedereen heeft er wel een andere kijk op natuurlijk en ik neem zoveel mogelijk advies aan omdat ik over veel dingen heen kijk, maar als de één A zegt en de ander zegt B dan wordt het een beetje een doolhof :o

Klopt, 1kg is aan de veilige kant, maar ja, het is subjectief! Ik zou in ieder geval het vetpercentage elke maand blijven controleren. Vetgains zullen heus wel voorkomen in een bulk, maar als het te veel stijgt, moet je natuurlijk tijdig ingrijpen en je kcal inname verminderen, maar je weet wat je doet. Succes!

-D

Klopt, 1kg is aan de veilige kant, maar ja, het is subjectief! Ik zou in ieder geval het vetpercentage elke maand blijven controleren. Vetgains zullen heus wel voorkomen in een bulk, maar als het te veel stijgt, moet je natuurlijk tijdig ingrijpen en je kcal inname verminderen, maar je weet wat je doet. Succes!

-D

Ik weet 'nog' wat ik doe :o
Vetgains begin ik nu al een klein beetje te merken tbh.

Oplossing is precies wat je zegt; ik ga mijn vetpercentage gewoon bijhouden en vervolgens een mooie balans vinden tussen gewicht gains en vet gains.
Thanks D!

pr
pr
pr
pr
pr

lekker bezig weer hoor :P

Lekkere training gehad zo te lezen! en lekker ook dat je kracht toename voelt!
Het is inderdaad een balans vinden met gainen. Maar zo te horen kom je daar wel uit!
Keep it up he!

Lekkere training gehad zo te lezen! en lekker ook dat je kracht toename voelt!
Het is inderdaad een balans vinden met gainen. Maar zo te horen kom je daar wel uit!
Keep it up he!

Was idd heerlijk, benieuwd naar de DL van morgen, zal weer een zware klus worden :o
Ik pas nu ook me kcal inname een beetje aan deze laatste week van de maand, zodat ik een beetje goed uit ga komen op me gewicht eind van de week. Vanaf begin volgende maand even VP meten en bijhouden :)
Thanks! :)

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 23:21 ----------

Moet je gewoon ff vragen aan één van die begeleiders daar voordat je gaat trainen ;)

Alright, thanks :)

Gigantisch veel spierpijn in me abs, terwijl het gister een upperbody dagje was :dunno:
Over 2 uurtjes even heen en weer naar Nijmegen om te trainen, ben enorm lui deze middag.
Probeer de drukte te vermijden... dit word de eerste keer dat ik 's avonds ga trainen bij deze gym dus ben benieuwd.

Hoe is je DL gegaan?

DL is verzet naar vrijdag, ben vandaag aan de squats gegaan :D

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur.

Squats
10x18kg
8x58kg
5x78kg
5x88kg
3x100,5kg -> PR
3x100,5kg
5x100,5kg -> BAM

Leg extensions
10x55kg
6x95kg -> PR (+10kg / -2 reps)
6x95kg
6x95kg

Seated leg curl
10x55kg
6x65kg
6x65kg
6x65kg
Damn wat voel ik deze burnen, elke keer weer!

Calf press @ leg press machine, burnsetje
40x75kg

Dumbell side raises
12x6kg
10x7kg
8x7kg

Dumbell shrugs
10x32kg
8x38kg -> PR
8x38kg
8x38kg

Weighted crunches
10x 8.75kg
10x 8.75kg

Hanging leg raises
10x
10x
8x

Feedback
Weer een heerlijke training, PR's everywhere!
2e dag deze week dat een training me bijna perfect bevalt, feels good :)
Moet even kijken hoe ik het voor de rest van de week doe, ik wil namelijk een PR op de MP zetten maar ook een op de incline db press, helaas vallen deze oefeningen op dezelfde dag..
Training rate: 4,5 / 5

Voeding
Circa 3400 kcal's (+400). Kleine beetje teruggeschroefd deze week ivm bodyweight.
Zit momenteel op het gewicht dat ik eigenlijk aan het einde van de maand wou zitten, maar ik wil wel gewoon blijven gainen nu ik lekker op de PR's ga. Zal woensdag (rustdag) gewoon nog op onderhoud zitten zodat ik donderdag kan knallen en in het weekend misschien licht onder onderhoud, aangezien wegen zondag plaats zal vinden.

Stevige training hoor, netjes ook die squats.

Begint al een aardige rug te worden, nice man.

Terug
Naar boven