Weer een lekkere training gehad opzich. Na een half uurtje scheurde mijn zwembroek (die toch 2 maten te groot was

), dus heb het daarna snel afgerond aangezien het gat precies bij mijn kruis zat.
Upperbody. Trainingsduur 55 min.
Rotator cuffs warmup
MP
10x18kg
5x38kg
5x55,5kg -> PR (+2kg / +2 reps!)

5x55,5kg
4x55,5kg
7x48kg
Incline dumbell press
8x22kg
5x28kg
2x36kg -> PR
3x36kg -> PR!
8x32kg
5x32kg
3e werkset op de 36kg was ik niet klaar voor, vond het wel best zo
BOR
10x18kg
8x38kg
6x58kg
6x63kg
6x63kg
Hier kwam ik erachter dat zwembroek gescheurd was na een rare blik van iemand
Dips chest version
10xBW
8xBW
8xBW
Chin-up
3x6xBW
Hammer curl
10x14kg
10x14kg
Triceps pushdown
10x28kg
8x31,5kg
8x31,5kg
Feedback
Wederom lekker getraind

Beetje met de benen bij elkaar gehangen bij dips en chin-ups zodat het gat in me zwembroek niet te zien was, ook bij hammer curl en triceps pushdown benen tegen elkaar

Bij MP nog een tip gekregen van iemand die naar me toe kwam, dat ik me benen niet tegen elkaar moest zetten maar stabiel moest gaan staan. Heb deze tip maar meegenomen, alhoewel ik met opzet benen bij elkaar zetten om leg drive tegen te gaan (benen wat wijder uit elkaar staat idd wel stabieler, dus denk dat ik dat maar aanhoud, leg drive is te vermijden).
Vanavond met een paar mensen uit de klas uit en blijf bij iemand slapen die op kamers zit.
Dit maakt de voeding wat raar, eerste keer dat ik het zo aanpak, maar goed:
250gr kwark
1 liter halfvolle melk
2 whey shakes
Post workout: Macaroni + gehakt
Voldoende eiwitten heb ik in ieder geval. Neem ook 1 whey shake mee voor na het uitgaan.
Denk dat ik zo'n 1000 kcal's onder onderhoud zit, wat wss wel opgevuld gaat worden met flink wat drank.
Morgen wel gewoon school + training, dus ben benieuwd

inb4 hangover training. ( PR op deadlift staat nog wel op de planning voor morgen, isolatie mag wat minder zijn ).
Drank: Halve liter jonge jenever of cognac + 1 -1,5 liter cola