AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk begint het terug te komen! en de maand is inderdaad nog niet om! Het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht! Ik kreeg opdracht dinsdag te wegen.. Ik dacht eerst ook.. waarom dinsdag?? gewoonlijk was het maandag. Maar ja.. toen bedacht ik me ook.. goh.. das nieuwe maand. :D

hahaha.. leuk he als je dat dan kan zeggen! :D UB gaat gewoon lekker bij je.. kuiten hoor ik wel vaker dat ze achter lopen. Nou dan kan je die mooi slopen he bij je volgende training! ;)

Dan heb ik zelfs tot dinsdag ipv maandag :o
Gelijk even vet % laten meten dan. Denk dat ik die kerel nog wel wat kan leren, kan hem het beste doorsturen naar deze site denk ik :) Kuiten hoor ik idd bij 80% van de mensen haha, kreeg laatst nog een opmerking van me moeder dat ik dunne onderbeentjes heb :P

Kan iemand mij toevallig vertellen of een refeed ook nodig is in een body recomp?
Vraag dit voor een klasgenoot voor me die vanaf maandag mee wil knallen ;)
Heb hem net geholpen met voedingsschema en alles, dit was het enige wat ik me nog afvroeg eigenlijk

Dan heb ik zelfs tot dinsdag ipv maandag :o
Gelijk even vet % laten meten dan. Denk dat ik die kerel nog wel wat kan leren, kan hem het beste doorsturen naar deze site denk ik :) Kuiten hoor ik idd bij 80% van de mensen haha, kreeg laatst nog een opmerking van me moeder dat ik dunne onderbeentjes heb :P
Yep.. een extra daggie! Hier ook voor het wegen. Meten kan ik helaas niet.. maar ja.. boeit bij mij ook nog niet zoveel. ;)
En die kerel.. gewoon even DBB laten zien! :D
kuitjes.. komen wel.. gewoon lekker slopen...komt het vast wel goed!:)

Trainingen gaan lekker zie ik :thumbs:
Welke dagen train je nu zoal?

Kan iemand mij toevallig vertellen of een refeed ook nodig is in een body recomp?
Vraag dit voor een klasgenoot voor me die vanaf maandag mee wil knallen ;)
Heb hem net geholpen met voedingsschema en alles, dit was het enige wat ik me nog afvroeg eigenlijk

Refeeds zijn alleen essentieel naar mijn mening bij een kcal tekort ;)
Met een recomp doe je normaal gesproken toch afwisselend boven en onder onderhoud eten.
Geen idee hoe jij dit heb geadviseerd echter :)

Trainingen gaan lekker zie ik :thumbs:
Welke dagen train je nu zoal?

Refeeds zijn alleen essentieel naar mijn mening bij een kcal tekort ;)
Met een recomp doe je normaal gesproken toch afwisselend boven en onder onderhoud eten.
Geen idee hoe jij dit heb geadviseerd echter :)

Thanks man, ik train ma/di en do/vr :)
Ik heb hem een cut geadviseerd (als zijn bf % klopt wat die zei), maar dat wou die niet, omdat die niet in gewicht wil droppen maar wel droger wil komen. Hij begint volgende week pas dus met beginnergains leek een recomp me wel een optie.

Edit: Als richtlijnen heb ik hem +10% / -30% opgegeven, dus je zou het ook gewoon een lichte cut kunnen noemen of zie ik dat verkeerd? :o

Second edit: Waar the f*ck zat ik met mijn gedachte, +10/-30 is gewoon een cut. Ik haalde de termen even compleet door elkaar heen...snel met schaamte me bed in nu! :(

Laatst bewerkt:
Weer een training achter de rug met een klasgenoot. Hij deed het beter dan ik verwacht had!
Ook even vet gemeten en dergelijke.

Mega druk, dus was weer wat switchen. Ook merkte ik dat ik licht krachtverlies geleden heb, maar dat is niet raar na een avondje flink aan de zuip (dit is me eerste training sindsdien). Desondanks niet geheel ontevreden.
Heb niet echt de max opgezocht deze training.

T-bar row
10x30kg
8x50kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg

incline dumbell press
10x18kg
10x22kg
5x28kg
6x34kg
5x34kg
5x34kg (laatste rep lichte spot)

Dips chest version
3x8xBW

Wide grip lat pulldown
8x28,5kg
8x28,5kg
8x28,5kg
De gewichten op deze waren anders dan op de vorige lat pulldown, dat moet wel!
Vorige keer 8x57kg...

Dumbell shoulder press
10x20kg
6x24kg
6x24kg
6x24kg

Hammer curls
10x14kg
10x14kg
10x14kg

Triceps press machine, burnsetje
40x45kg

Feedback
2.5/5 voor deze training.
MP geskipt omdat er constant geen rek vrij kwam en had alsnog erg veel moeite met de training.
Was harder gesloopt dan normaal na afloop :(
Was ook niet klaar om de 36kg incline dumbell press te pakken, vorige keer wel 3 reps gepakt erop maar toen voelde ik me ook echt top toen ik begon aan de training.
Morgen legday :)

Voeding
Eten als een beest!
Lange tijd niet meer boven onderhoud gegeten (donderdag was laatste keer, maar het voelt aan alsof het een dikke week geleden is). Vandaag lekker +800, postworkout is pizza :)

En de resultaten van de test :o :

2013-09-30 19.40.45.jpg - 45143

2013-09-30 19.41.02.jpg - 45144

2013-09-30 19.41.12.jpg - 45145

Goed vetpercentage en basis voor de bulk, probeer dat nu regelmatig (1x per maand) te controleren en tijdig in te grijpen als er iets mis gaat. Voor de rest veel succes! :)

Netjes man je vetpercentage!
Gewoon om de twee weken blijven doen ;)
Kan je tijdig genoeg ingrijpen en is ook zeker leuk voor later om het verloop te zien!

Gaat lekker zo he! je vet% staat er netjes bij! TOP!
en een training hoef je niet altijd te maxen he. je spieren werken evengoed wel! ;)

Goed vetpercentage en basis voor de bulk, probeer dat nu regelmatig (1x per maand) te controleren en tijdig in te grijpen als er iets mis gaat. Voor de rest veel succes! :)

Thanks D, had verwacht dat die rond de 14% lag dus ben erg tevreden over de test :)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:51 ----------

Netjes man je vetpercentage!
Gewoon om de twee weken blijven doen ;)
Kan je tijdig genoeg ingrijpen en is ook zeker leuk voor later om het verloop te zien!

Thanks Tim, ben er tevreden over :)
Kreeg ook nog vragen over welk trainingsschema ik volgde en waarom geen split en dergelijke, wel een leuk gesprekje gehad daar.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:53 ----------

[/COLOR]
Gaat lekker zo he! je vet% staat er netjes bij! TOP!
en een training hoef je niet altijd te maxen he. je spieren werken evengoed wel! ;)

Thanks Marina, benieuwd naar jou weging van morgen! Wel loggen he! ;)
Was nu ook nog even als 'opwarmertje' omdat er iemand met me mee trainde, vind het verschrikkelijk lastig om voor hem in te schatten welke gewichten die moet pakken, en al helemaal op 5 reps. Wil hem natuurlijk niet met een blessure opzadelen.
Morgen DL, is al 2 weken geleden, dus ben benieuwd wat het gaat worden :)

Laatst bewerkt:
Thanks Marina, benieuwd naar jou weging van morgen! Wel loggen he! ;)
Was nu ook nog even als 'opwarmertje' omdat er iemand met me mee trainde, vind het verschrikkelijk lastig om voor hem in te schatten welke gewichten die moet pakken, en al helemaal op 5 reps. Wil hem natuurlijk niet met een blessure opzadelen.
Morgen DL, is al 2 weken geleden, dus ben benieuwd wat het gaat worden :)
Ik ben ook benieuwd ja.. heb weer 2 weken volop geknald. we zullen zien. Was wel enorm veel stress en overwerk vorige week.. dus afwachten. Merk dat ik nu alweer trek krijg! hahahah.

Tja.. iemand die je net kent inschatten is lastig... maar je weet nu wat meer neem ik aan? Kan je volgende keer toch je eigen gewicht weer pakken he!

Zet hem op met je DL! PR pakken? Ik duim voor je!

Ik ben ook benieuwd ja.. heb weer 2 weken volop geknald. we zullen zien. Was wel enorm veel stress en overwerk vorige week.. dus afwachten. Merk dat ik nu alweer trek krijg! hahahah.

Tja.. iemand die je net kent inschatten is lastig... maar je weet nu wat meer neem ik aan? Kan je volgende keer toch je eigen gewicht weer pakken he!

Zet hem op met je DL! PR pakken? Ik duim voor je!

Genoeg eten met dat overwerken he! Maar dat lukt jou wel :)
Mijn doel is sowieso een PR op de DL, maar ga nu wat extra warm up setjes pakken en voorbereiden op pijne handjes :D
117,5kg of 118kg gaat het worden (moet me gruwelijk inhouden om niet gewoon die 120kg van de grond te trekken :o)

Heb niet alles gelezen maar leek erop dat je ook rust had genomen ? :)
Je bent goed bezig aan je avatar te zien.

Heb niet alles gelezen maar leek erop dat je ook rust had genomen ? :)
Je bent goed bezig aan je avatar te zien.

Welkom terug bro, zat net in je logje te kijken en je plan ziet er strak uit! ;)
Niet echt rust genomen, kan me niet eens herinneren waarom DL zo lang geleden is :o
2x LB geskipt van de 8x tot zover deze maand en de laatste 2 trainingen iets meer gericht op squat ipv DL, dus dat zal het hem zijn.

Het gaat lekker :) VP en gewicht staan hierboven, toevallig vandaag laten meten in de gym. Gewicht was een stuk hoger, maar was vorige week een dagje uit (veel zuipen = iedere 30 min pissen :P) en ben dus erg veel vocht verloren (bijna 2kg lichter na dagje uitgaan)
Kracht gains gaan wel lekker.

Ah ok, ik dacht die deadlift verslaafde heeft 2 weken geen deadlift gedaan dus moet wel rust zijn :P
Die metingen zien eruit als een vreemd iets voor mij maar wat ik herken ziet er goed uit xD

Thanks @ compliment voor mijn plan, ben zelf erg benieuwd naar resultaten want als die goed bevalt zal ik hem ook tijden cleanbulk gaan toepassen.

Genoeg eten met dat overwerken he! Maar dat lukt jou wel :)
Mijn doel is sowieso een PR op de DL, maar ga nu wat extra warm up setjes pakken en voorbereiden op pijne handjes :D
117,5kg of 118kg gaat het worden (moet me gruwelijk inhouden om niet gewoon die 120kg van de grond te trekken :o)
hahahah..hoe herkenbaar!:rolleyes: altijd meer willen he! ;)

Ah ok, ik dacht die deadlift verslaafde heeft 2 weken geen deadlift gedaan dus moet wel rust zijn :P
Die metingen zien eruit als een vreemd iets voor mij maar wat ik herken ziet er goed uit xD

Thanks @ compliment voor mijn plan, ben zelf erg benieuwd naar resultaten want als die goed bevalt zal ik hem ook tijden cleanbulk gaan toepassen.

Schiet me nu te binnen dat de ene DL mis vorige vrijdag was (dag na uitgaan) en de andere die week ervoor op vrijdag, en de vorige dinsdag heb ik squats gedaan. Dus precies 2 weken vanaf morgen :P
Alhoewel het me niet slecht bevalt, keeping my hands safe :o
Sinds vandaag met een kerel uit me klas trainen die het 3 maanden wil volhouden... kijken of die morgen na zijn eerste leg day met mij nog zo denkt :fire:

Goed dat je terug bent en ik volg je uiteraard! :thumbs:

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:43 ----------

hahahah..hoe herkenbaar!:rolleyes: altijd meer willen he! ;)

When do we want it? NOW! :P
Vind 120kg ook een mooier getal dan 117.5 of 118, vind het niet leuk om met 2,5/3 kilo's te werken :o

Volgende keer weer dubbel zo hard knallen!

Hoe ging de DL?? toch stiekum die 120 kg gepakt?? :D

Gaat lekker hier zeg, die 120 dl is een makkie man :)

Terug
Naar boven