Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Gister getraind, daarna nog naar een vriend toegegaan dus geen tijd gehad om te loggen.
Bij deze:

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur 10 minuten.

Deadlift
12x20kg
6x60kg
6x70kg
5x90kg
3x120kg -> PR
3x120kg

Dumbell shrug
8x30kg
8x38kg
6x38kg
Eigenlijk 1 setje te weinig maar was druk, dus snel de leg press in beslag genomen

Leg press
10x85kg
6x125kg -> PR
6x125kg
6x125kg

Leg extensions
10x55kg
6x95kg
6x95kg
6x95kg

Seated leg curl
10x45kg
8x65kg
6x65kg
6x55kg -> Kapot!!

Calf press @ leg press machine, burnsetje
40x75kg

Hanging leg raises
12x
10x
10x

Feedback
Normale training, niks bijzonders. Tekort gedaan op de shrugs, maar een PR op de leg press was toch lekker.
PR op de DL ook mooi natuurlijk, alhoewel ik wel bang was ervoor aangezien de magnesium op was :o
Zin in squatten, vrijdag!
Trainingsmaat van me is vrijdag jarig dus die vroeg of ik donderdag mee uit ging. Kans is groot dat ik dit doe, ook al ben ik bang voor de gevolgen en ondanks dat ik vorige donderdag ook al ben uit geweest. Ging vroeger echt totaal nooit uit en wil toch genieten van het studentenleven, maar me lichaam spreekt het wel erg tegen omdat ik optimale gains wil halen eigenlijk :( Dilemma's...

Voeding
Iets minder dan normaal, ik had weinig tijd aangezien ik 21:30 terug was en ik nog even langs een vriend op wou en vandaag vroeg op moest. Zat op 3500 kcal (+500).
Vandaag een rustdagje op onderhoud.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:16 ----------

Hoe ging de DL?? toch stiekum die 120 kg gepakt?? :D

Dat heb je goed geraden! :P
Niet eens omdat ik het graag wou, maar de schijfjes van 1,25kg waren allemaal bezet en vond het onzin om daarop te gaan wachten. Heb DL ook geskipt vorige week en wil op die 150kg komen eind dit jaar, dus vond het geen ramp voor 1 keertje. Vanaf nu gewoon netjes met 2,5kg verhogen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Lekker die PR's!

Gaat lekker hier zeg, die 120 dl is een makkie man :)

Thanks super, hij was zeker goed te doen :) Had de 5 reps niet hoeven te proberen tho :o

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:21 ----------

Thanks Tatt!
Heb nu een 'methode' (via Tim) om minimaal te verhogen, met 2,5kg dus.
Dit om de spieren zoveel mogelijk prikkels te geven en mindere kans om snel vast te lopen.
Op gevoel kan ik +5kg verhogen maar ik wil natuurlijk optimale resultaten, dus ik houd lekker de methode aan ;)

Als je niet wil zuipen, is cola light altijd een mogelijkheid. :p

Als je niet wil zuipen, is cola light altijd een mogelijkheid. :p

Liefst met wat vodka erdoorheen :o
Cola light zou het beste zijn voor de gains inderdaad, maar ik ben een erg stille jonge die alcohol nodig heeft als we naar een club gaan. Zonder alcohol ga ik de dansvloer niet op :P
Gelukkig heb ik weinig nodig om los te komen, 4 glazen sterke drank is genoeg voor me :)

Liefst met wat vodka erdoorheen :o
Cola light zou het beste zijn voor de gains inderdaad, maar ik ben een erg stille jonge die alcohol nodig heeft als we naar een club gaan. Zonder alcohol ga ik de dansvloer niet op :P
Gelukkig heb ik weinig nodig om los te komen, 4 glazen sterke drank is genoeg voor me :)

Gewoon cola light met vodka drinken. Is bewezen dat je eerder dronken wordt door sterke drank met light versies te mixen dan met normale versies.
+ minder kcal. Denk dat je met 4 colalight-vodka aan een kcalletje of 300 zit. Belangrijkste is dat je niet gaat binge-eten na uitgaan ;)

Gewoon cola light met vodka drinken. Is bewezen dat je eerder dronken wordt door sterke drank met light versies te mixen dan met normale versies.
+ minder kcal. Denk dat je met 4 colalight-vodka aan een kcalletje of 300 zit. Belangrijkste is dat je niet gaat binge-eten na uitgaan ;)

Dat ga ik onthouden! 0,35 liter vodka zal ook wel niet gigantisch veel inzitten (halve fles van 0,7liter over van vorige keer).
Binge is geen probleem bij mij, mijn eetlust daalt enorm als ik drink dus zorg ik ervoor dat ik van te voor gewoon genoeg eet en zo'n 500 kcal over houd ;)

Dat ga ik onthouden! 0,35 liter vodka zal ook wel niet gigantisch veel inzitten (halve fles van 0,7liter over van vorige keer).
Binge is geen probleem bij mij, mijn eetlust daalt enorm als ik drink dus zorg ik ervoor dat ik van te voor gewoon genoeg eet en zo'n 500 kcal over houd ;)

100ml vodka is 232kcal ;)
Gewoon iets terug in carbs en de rest schijt aan hebben, je verbrandt meestal nog wel een hoop in de kroeg. Zeker als je gek gaat doen:D

100ml vodka is 232kcal ;)
Gewoon iets terug in carbs en de rest schijt aan hebben, je verbrandt meestal nog wel een hoop in de kroeg. Zeker als je gek gaat doen:D

Vorige week donderdag uit geweest, heb 1000 kcal's over gehouden voor het indrinken / uitgaan.
Vervolgens 350ml vodka op en een biertje + een burger (hoefde deze niet maar vrienden van me hadden er een meegenomen voor me, dus ja). 1,5kg afgevallen! Wel veel vocht natuurlijk, maar alsnog.
Ben ook wel helemaal los gegaan op het podium van 02:00 tot 05:00 zonder pauze, wss meer verbrand als met een flinke KT sessie :P
Na dit keer uitgaan houd ik het wel even rustig met het uitgaan, maar voor een verjaardag moet t kunnen :)

Hahahah.. super die PR op DL. Waarom had ik dat zomaar al verwacht? :rolleyes:
Maar ik snap het wel. Soms wil je dan gewoon niet wachten en denk je what the hell... gewoon maar wat hoger doen dan. :D Top hoor! lekkere training!

congratz op je deadlift :)

Vandaag wezen trainen in de 2 tussenuurtjes die ik had :)
Denk dat ik vanavond niet uit ga, nog niet helemaal zeker over tho.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur.

Standing MP
10x18kg
5x38kg
3x48kg
3x58kg -> PR!
3x58kg
3x58kg
Tevreden

Flat dumbell press
8x20kg
5x26kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

One arm dumbell row
8x22kg
5x36kg
5x36kg
5x36kg
Voel dat ik bij deze minder warming up nodig heb

Dips chest version
10xBW
10xBW
8xBW
Volgende keer 3x10 hopelijk, had voor de laatste set nu wat weinig rust genomen

Chin up
8xBW
6xBW
6xBW
Nog steeds zwak, maar wel erg gecontroleerde uitvoering

Preacher curl
10x30kg
8x30kg
8x30kg

Triceps pushdown
10x31,5kg
8x35kg
6x35kg

Feedback
Niet slecht, MP gaat nog steeds lekker op de PR's!
Flat dumbell press merkte ik weinig vooruitgang, maar hierbij wil ik de gewichten pas verhogen wanneer ik de 36kg op de incline red met 3 werksetjes of wat barbell bench press heb gedaan.
Rug begint op looks wel bij te trekken in verhoudingen maar baal wel van de chin ups, vooral omdat ik me row's niet slecht vind :( Pull ups net zoveel moeite mee als chin ups.

Voeding
3700 kcal's weer vandaag (denk eigenlijk wat hoger), vanavond broodjes shoarma eten voor het eerst in een erg lange tijd dus even kijken hoeveel daarin zit maar zal meer zijn dan 600 kcal's die ik voor het avondeten tel :o
Semi cheat met een klein zakje pepernoten in de bus net :D Als vervanging voor wat sneden brood.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 16:46 ----------

Thanks Joey!

Laatst bewerkt:
Niet zo moeilijk doen om wat cheatmaaltijden, gewoon meenemen in je schema of wat extra cardio ;)
Je moet ook kunnen genieten he kerel!

Die legpress, is die plate loaded?

Niet zo moeilijk doen om wat cheatmaaltijden, gewoon meenemen in je schema of wat extra cardio ;)
Je moet ook kunnen genieten he kerel!

Die legpress, is die plate loaded?

Precies, mijn vet ligt nog laag vind ik, voor in de bulk, dus ik doe niet moeilijk. Geen probleem als ik de 4000 kcal aantik :)
Nee niet plate loaded, en het is een stoel die je wegduwt + jezelf erop. Bij me oude gym was het altijd een plaat die je wegduwde (niet plate loaded), vandaar dat de gewichten wat lager liggen bij de leg press ;)

Dikke MP kerel, gratz. Goede lowerbody training trouwens :rolleyes:

Precies, mijn vet ligt nog laag vind ik, voor in de bulk, dus ik doe niet moeilijk. Geen probleem als ik de 4000 kcal aantik :)
Nee niet plate loaded, en het is een stoel die je wegduwt + jezelf erop. Bij me oude gym was het altijd een plaat die je wegduwde (niet plate loaded), vandaar dat de gewichten wat lager liggen bij de leg press ;)

Ik ken hem, klote dingen.. zit je al erg snel te maxen.

Succes, bijna zelfde stats als mij dus ben benieuwd.

Goede MP!

Terug
Naar boven