Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Nice MP inderdaad! en lekkere training zo te zien. :)

Herkenbaar die legpress. Wij hebben er ook zo een. Je duwt jezelf op een stoeltje weg en dan met steekplaten (of hoe je dat ook noemt.. waar je zo een pen inzet) Gaat veel zwaarder als een plaat wegduwen inderdaad...

Nice MP inderdaad! en lekkere training zo te zien. :)

Herkenbaar die legpress. Wij hebben er ook zo een. Je duwt jezelf op een stoeltje weg en dan met steekplaten (of hoe je dat ook noemt.. waar je zo een pen inzet) Gaat veel zwaarder als een plaat wegduwen inderdaad...

Thanks dame! :p
Vind die leg press opzich wel te doen, het deel van jezelf weg te duwen.
Maar de gewichten zijn niet realistisch, aangezien je het gewicht pakt waar je de pin induwt + het stoeltje dat je weg duwt + je eigen bodyweight. En ook vervelend dat de leg press met stappen van 10kg gaat, maar ben in deze gym op leg press nog nooit tot me max gegaan eigenlijk :)

Thanks dame! :p
Vind die leg press opzich wel te doen, het deel van jezelf weg te duwen.
Maar de gewichten zijn niet realistisch, aangezien je het gewicht pakt waar je de pin induwt + het stoeltje dat je weg duwt + je eigen bodyweight. En ook vervelend dat de leg press met stappen van 10kg gaat, maar ben in deze gym op leg press nog nooit tot me max gegaan eigenlijk :)
Graag gedaan heer! :D
Ja ik vond het in het begin ook erg wennen inderdaad. Je houdt geen rekening met jezelf en het stoeltje. Bij ons gaat hij ook per 10 kg. Daarom pak ik er soms zo een blok van 2,5 kg bij en soms 2 die je los op de bovenste plaat van de gewichten kan zetten. Per 10 kg is vaak net teveel voor me. :o
En voor ik hier op max ben.. hahha.. zit pas op 122,5 en hij kan tot ruim 200 geloof ik. Duurt nog wel effe;)

Dik die MP man, keurig!

Harde MP bro!

Ik ben er 2 weken niet en damn je bent flink vooruit gegaan.
Gratz met je MP.

Ik zal jou ook volgen man, heb je laatste trainingen even bekeken maar ziet er goed uit! Vooral die MP's, damn doe ik je niet na :P

Thanks broski's! :)

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 20:25 ----------

Ik ben er 2 weken niet en damn je bent flink vooruit gegaan.
Gratz met je MP.

Thanks Inex. Voelt aan alsof je een maand weg bent geweest ipv 2 weken tho :P

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 20:26 ----------

Ik zal jou ook volgen man, heb je laatste trainingen even bekeken maar ziet er goed uit! Vooral die MP's, damn doe ik je niet na :P

Welkom :)
Ieder zijn sterke kanten, die BOR doe ik jou niet na ;)

Haha, voelt ook als een maand aan bij mij qua spierpijn xD.

Goede mp bro. Als ik dat vergelijk met een paar maanden geleden: MASSIVE improvement!

Succes, bijna zelfde stats als mij dus ben benieuwd.

Thanks, jij had ook een logje toch? Kan hem niet meer vinden :P

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 16:56 ----------

Goede mp bro. Als ik dat vergelijk met een paar maanden geleden: MASSIVE improvement!

Thanks D, de krachtgains in de bulk gaan precies zoals ik hoopte, maar de MP zelfs beter dan dat :)
Vooral omdat schouders niet eens me sterke punt is/was als je kijkt naar andere schouder oefeningen buiten de presses om :o

Laatst bewerkt:
Weer getraind natuurlijk! Had vandaag wat last van me linkerknie als ik erop duwde, dus wou even aankijken of ik er bij het trainen geen last van had. Leg press weggelaten voor deze keer.

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Barbell squat
10x20kg
6x60kg
6x80kg
6x90kg
3x102,5kg -> PR
3x102,5kg
3x102,5kg
Geen last van knie, had nog wel spierpijn als ik diep ging daarom 3 reps ipv 5 gedaan (geen spotter)

Leg extensions
10x45kg
8x95kg -> Rep PR
8x95kg
6x95kg

Seated leg curl
10x35kg
8x55kg
8x55kg -> KAPOT
10kg lager gedaan op deze met 2 extra reps, form -> weights

Dumbell side raises
10x6kg
8x7kg
8x7kg
Nog wat spierpijn in me schouders door de MP van gister

Calf press @ leg press machine
12x75kg
15x85kg
12x95kg
12x95kg
12x95kg
12x95kg
20x75kg
Grow calves, grow!

Toe touchers
3x12

Hanging leg raises
3x10

* nog een ab oefening, op je elleboog leunen terwijl je schuin ligt en naar beneden zakken, naam niet kunnen vinden... soort zijwaartse planking*
2x10

Feedback
Geen slechte training. Met opzet wat meer abs gedaan, kreeg in eens zin om te knallen na die calf presses.
Seated leg curl nog geconcentreerder uitgevoerd dan ik normaal al deed, lekkere burn van gekregen, net zoals van de leg extensions. Squats vielen me aardig zwaar, maar zal nog niet vastlopen de komende tijd denk ik.

Voeding
Gister de broodjes shoarma geskipt omdat de macaroni op moest, dus vandaag de broodjes shoarma :D
Zullen er 2 of 3 worden wss.
Circa 3700 kcal's.

Merk wel dat ik op upperbody dagen altijd meer trek heb dan bij lowerbody dagen, maar ik krijg dan ook vaak een beetje een misselijk gevoel na de training bij been trainingen.

Hey, hou eens op met zo snel vooruit te gaan :(
Just kidding bro, je gaat verdomd lekker man !

Nou, het valt niet mee op elke week te verhogen met het gevoel dat je nog totaal niet snel zal vastlopen.
Heb zelf al paar keer tegen een plateau aangezeten en zo.

Je gaat lekker zo! en je verhoogt elke keer weer! dus het gaat gewoon goed! :D

Nou, het valt niet mee op elke week te verhogen met het gevoel dat je nog totaal niet snel zal vastlopen.
Heb zelf al paar keer tegen een plateau aangezeten en zo.

Ja oke, maar bulk -> cut, als het gaat om gewichten verhogen :P
DL begin ik wel aardig wat moeite mee te krijgen ondertussen :o

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 13:06 ----------

Je gaat lekker zo! en je verhoogt elke keer weer! dus het gaat gewoon goed! :D

Thanks Marina, geniet van je weekendje weg! :thumbs:

Gister een binge-eetaanval gehad. Was niet de bedoeling en het was erg lang geleden, dus tel het maar als cheatdag (die eigenlijk vandaag was).
Na de 2 broodjes shoarma die als avondeten telde, ben ik doorgegaan op pepernoten en kipnuggets uit de frietpan, met 2 kleine blokjes chocolade als toetje :o
Moet mezelf eraan herinneren dat ik meer water moet drinken trouwens, ga er vanaf vandaag wat meer aandacht aan besteden.
Waarom staan die damn pics altijd omgekeerd als ik ze post :mad:

2013-10-04 22.16.10.jpg - 45293

Zieke hoeveelheid shoarma :roflol:

Terug
Naar boven