Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog een broodje in de rooster gelegd omdat ik zoveel shoarma over had na die 2 broodjes 
Vreetzak !
Oh dus DL begint eindelijk wat moeilijker te worden ?.

Kan je ook prima elke week etenZie het probleem niet hoor
![]()
Goeie testboost ook![]()
Was het gewoon totaal vergeten dat ik het eerst zoveel at, schoot me in eens te binnen toen me moeder vroeg of ze shoarma mee moest nemen 
Mee eens, het zal ook wel vaker erin verwerkt worden nuWas het gewoon totaal vergeten dat ik het eerst zoveel at, schoot me in eens te binnen toen me moeder vroeg of ze shoarma mee moest nemen
Even een ander vraagje; Zijn decline presses van belang? Ik heb ze al gigantisch lang niet meer gedaan, incline wel vaker dan flat. Zou ik decline's toe moeten voegen om het een beetje in evenwicht te houden tov de vele incline's die ik doe?
Nah, declines zijn imo wat overbodig.
Als je flat en incline doet zit je prima

Hahaha.. thanks. Dat doe ik ook wel ook... erg bourgondisch! veel vlees en vis en kan het wel hebben ook!

Hahaha.. thanks. Dat doe ik ook wel ook... erg bourgondisch! veel vlees en vis en kan het wel hebben ook!
Nice shoarma! jummie... maar vast wel zonder de knoflooksaus? Moet een keer kunnen he!
Gewicht is flink omhoog geschoten toen ik vanmorgen woog, maar maak ik me niet zo druk om, het schommelt toch veel bij mij 
Dag na flink bunkeren nooit wegen he!Klinkt goed!
Ik heb de tube mayonaise erbij gepaktGewicht is flink omhoog geschoten toen ik vanmorgen woog, maar maak ik me niet zo druk om, het schommelt toch veel bij mij
![]()
heeft toch geen zin. Met ik nu ook niet doen! hahahha.. kan ook niet gelukkig! nog maar 3 dagen 2x per dag uit eten... en luxe hotel ontbijt elke ochtend.
zal wel goedkomen denk ik zo! 

Dag na flink bunkeren nooit wegen he!heeft toch geen zin. Met ik nu ook niet doen! hahahha.. kan ook niet gelukkig! nog maar 3 dagen 2x per dag uit eten... en luxe hotel ontbijt elke ochtend.
zal wel goedkomen denk ik zo!
![]()

Alleen focus ik me dan niet te veel op de getallen, dat doe ik gewoon 1x per 2 weken
Zal zo eens een kijkje in je log nemen 

Nice hoor!

Zou voor massa bij de aanhechting eerder (incline of flat) dumbbell flyes doen man!
Cables zijn wel lekker voor constante spanning dus is voornamelijk ook persoonsgebonden.
Ben zelf gewoon meeste van de vrije gewichten i.p.v. cables/machines hehehe
Wel chill van alle complimentjes dat is altijd fijn om te horen![]()
Had inderdaad altijd dumbell flyes maar vanwege de contante spanning dacht ik de cable flyes eens te proberen 

Inderdaad lullig van je blessure, vooral als je er sinds januari last van hebt. Ik zou toch even langs de fysio gaan, ik zou het in ieder geval niet meer negeren bro.
Jammer van die blessure man, kan behoorlijk demotiverend werken. Maar gewoon de oefeningen pakken die je wel kan doen! Nette PR op incline dumbell press, flinke gewichten al. Die curls zijn ook niet verkeerd, ik pak met EZ altijd minder dan met een oly barbell, wat er dus op neer komt dat jij met een EZ meer pakt dan ik met een oly bar![]()

Die broer heeft je gewoon hard gedissed omdat z'n zusje de D wou! Of je hebt gyno
Z'n zusje had vroeger een crush op me dus wie weet

Mooie training hoor en nice PR's! enne.. die chin ups gaan volgende keer gewoon 3 x 8 lukken hoor! Dat red je echt wel!
Wel balen van je blessure... niet te lang negeren maar op tijd naar laten kijken hoor. Zonde als het erger gaat worden.
KLinkt inderdaad als een lekkere dag en met een voldaan gevoel naar huis gaan he!Nice hoor!
Ik weeg me alleen als ik opdracht krijg van mijn pt... en anders niet.. denk ook maar beter nu van niet ook.![]()