ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Vanavond lowerbody workout. Samen met een maat getraind. Was wel een redelijk korte workout (35 min).
Deadlift
10x40kg
8x60kg
6x70kg
4x80kg -> PR
Front squat
8x40kg
8x45kg
Squat (smith machine
)
10x40kg
8x60kg
5x70kg
3x75kg -> PR
Standing Calf Raises ( smith machine )
10x60kg
10x70kg
8x75kg
Gewichten op de deadlift en squat gaan langzamerhand omhoog. Vandaag voor het eerst front squats geprobeerd, zonder squatrek. Deze ga ik langzaam verhogen, heb de beweging van clean and jerk nog niet 100% onder controle. Beetje last van mijn polsen bij front squat omdat ik de bar niet kan neerleggen om hem even goed vast te pakken na een clean and jerk. Ik houd bij front squats de barbell net onder mijn kin.
Wil de deadlift en squat aan het eind van de zomervakantie op de 100kg hebben zodat ik daarna aan wendler kan beginnen. Squat PR's zullen wel in de smith machine gaan en front squats langzaam opbouwen voor techniek.
Voeding vandaag:
1 appel
4 sneden brood met kipfilet ( kon nog niet koken ivm nieuwe keuken, vervanger voor eieren )
Whey shake
Pizza
Shake kwark, melk, whey en olijfolie
500ml halfvolle melk
Creatine shake met dubbeldrank
Deadlift
10x40kg
8x60kg
6x70kg
4x80kg -> PR

Front squat
8x40kg
8x45kg
Squat (smith machine
)10x40kg
8x60kg
5x70kg
3x75kg -> PR

Standing Calf Raises ( smith machine )
10x60kg
10x70kg
8x75kg
Gewichten op de deadlift en squat gaan langzamerhand omhoog. Vandaag voor het eerst front squats geprobeerd, zonder squatrek. Deze ga ik langzaam verhogen, heb de beweging van clean and jerk nog niet 100% onder controle. Beetje last van mijn polsen bij front squat omdat ik de bar niet kan neerleggen om hem even goed vast te pakken na een clean and jerk. Ik houd bij front squats de barbell net onder mijn kin.
Wil de deadlift en squat aan het eind van de zomervakantie op de 100kg hebben zodat ik daarna aan wendler kan beginnen. Squat PR's zullen wel in de smith machine gaan en front squats langzaam opbouwen voor techniek.
Voeding vandaag:
1 appel
4 sneden brood met kipfilet ( kon nog niet koken ivm nieuwe keuken, vervanger voor eieren )
Whey shake
Pizza
Shake kwark, melk, whey en olijfolie
500ml halfvolle melk
Creatine shake met dubbeldrank

.
Wtf, for real.