XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

lees ff de stickie van reefeed, zal het een en ander verklaren ;)

refeed gewoon 500 kcal boven onderhoud, 1gr of minder vetten per kg bw, 2gr eiwitten per kg bw en de rest zoveel mogelijk aanvullen met carbz

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, zal na de refeed even posten wat het geworden is.

Vanavond Lowerbody getraind. Barbell was hele tijd bezet door 2 gasten die een half uur aan het bench pressen waren, dus geen front squats.
Trainingsduur 40 min.

Leg press
12x165kg
10x180kg
8x201kg
8x228kg ( hoger gaat de leg press bij de gym niet :( )

Squat smith machine
10x50kg
10x60kg
3x80kg -> PR :o
3x85kg -> PR :)

Romanian deadlift
10x70kg
8x70kg
3x80kg
Geen PR meer, merkte dat er weinig kracht was met deadlift op het eind, maar de bench press stang was de eerste 30 min bezet dus helaas. Volgende keer met deadlift beginnen :)

Voeding:
1 whey shake
5 gekookte eieren
4 sneden brood met kipfilet
Spinazie, aardappelen en kipfilet
1 Appel
1 blikje energy drink
1 gevulde koek
1 shake met kwark, olijfolie, melk, whey en bosbessen
0,5 liter 0% vet melk

Vandaag geen refeed dag geworden. Moest onverwachts werken en was pas 20.00 thuis.
Wel een BBQ achter de kiezen:
- 2 hamburgers
- 3 braadworsten
- 6 chicken wings
- Half stokbrood
- 2 heineken
- Liter coca cola

Vanavond nog even wat kwark, melk en whey. Overigens een rustdag :)

Damn nette legpress man! :)

Thanks bro :) Vreemd genoeg de oefening pas 5 trainingen gedaan nu, en squats zijn ook nog zwak, dus vond het een beetje raar :p Eerste machine in de gym die ik op de max aankan, feels good xD
Wel flinke bovenbenen altijd gehad met aardig wat kracht erin

Vanochtend gebeld om weer onverwacht te werken, 2 uurtjes geslapen :(
Hele dag al gigantisch brak, val bijna in slaap. Training stond gepland om 21:00 maar ik ga nog even kijken wat ik ga doen. Eerst wat eten en kijken of ik wat energie kan verzamelen

lekker, na legpress nog even pr zetten om de squat!
volgende pr zit er dus zo in ;)

Sterke legday inderdaad, netjes! Lijkt het je trouwens niet fijner om eerst squats en daarna leg press te doen?

lekker, na legpress nog even pr zetten om de squat!
volgende pr zit er dus zo in ;)

Dat voelde erg lekker inderdaad, had vreemd genoeg nog erg veel energie na de leg press, zodoende.
Squat op naar de 100kg :D Wel in smith machine, dus zodra ik een gym met squatrek heb zal die wel 60-70 kilo max zijn en dan vanuit daar alsnog opbouwen, maar goed :p

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 15:01 ----------

Sterke legday inderdaad, netjes! Lijkt het je trouwens niet fijner om eerst squats en daarna leg press te doen?

Thanks bro! Zo doe ik het normaal inderdaad, dit was de eerste keer dat ik begon met leg press, was benieuwd of ik de max weight erop aankon ghehe :o Vreemd genoeg voelde die 228kg als een warm up voor de squats. Leg press staat ook op de 1e verdieping en de free weights + bench press en dat soort meuk op de 2e verdieping, dus kwam langs de leg press op :)
Had ook weinig spierpijn in mijn benen dit keer, maar wel voor de eerste keer echt flink last van m'n glutes.

Even buiten de trainingen om. Ik heb bij jou net die supps lijst bekeken en ben zelf ook even gaan rondkijken, ik zocht iets voor carbs eigenlijk. Als ik bij USC ga sporten duurt het namelijk wel zo'n 50 min voor ik thuis ben ( met looptijden enzo erbij ), dus zal ik wss een shake drinken op de terugweg in de bus. Dit word natuurlijk whey, maar ik wou ook graag wat carbs fixen, omdat mijn meal wss anderhalfuur na me training is.
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/waxy-maize-starch/body-fit-sportsnutrition/waxy-maize-starch/

Lijkt jou dit wat? Zal zo'n 100gr per dag worden, 20gr voor en 60gr na de training. Komt ook uit op precies 300kcal's wat wel fijn word in mijn bulk, aangezien ik het alleen op trainingsdagen neem. Kan ik op rustdagen op onderhoud zitten en op trainingsdagen maakt die waxy maize het overschot verschil :)

Oh en supersized, feel free to reply, de vraag is niet speciaal gericht naar DJR89 ;)

Ik heb waxy maize helaas nog nooit geprobeerd, dus ik ben bang dat ik je daar geen antwoord op kan geven, wegens een gebrek aan ervaring met het product. Ik hoor wel hier en daar positieve dingen over het product, dat wel. Misschien kan iemand die het zelf heeft gebruikt hier meer over vertellen.

Ik heb waxy maize helaas nog nooit geprobeerd, dus ik ben bang dat ik je daar geen antwoord op kan geven, wegens een gebrek aan ervaring met het product. Ik hoor wel hier en daar positieve dingen over het product, dat wel. Misschien kan iemand die het zelf heeft gebruikt hier meer over vertellen.

Ik heb aardig wat reviews gelezen erover en de koolhydraten voor die prijs bevallen me ook wel. 3 kilo voor €10 is erg nice, vooral omdat ik nogal wat moeite heb met koolhydraten binnenkrijgen, naast wat brood en avondeten krijg ik nauwelijks koolhydraten binnen. Vind brinta/havermout niet te vreten. Denk dat ik het wel ga bestellen zodra mijn bulk begint :) Toch bedankt!

Waarom niet ultra fine oats halen en ontbijtshake maken ?
Doe het zelf ook sinds kort en bevalt heel goed.
Gewoon wat fruit, whey en je merkt nieteens dat er oats in zitten.

Waarom niet ultra fine oats halen en ontbijtshake maken ?
Doe het zelf ook sinds kort en bevalt heel goed.
Gewoon wat fruit, whey en je merkt nieteens dat er oats in zitten.

Met melk erbij of water?
Ik heb op B&F ook ultra fine oats voor een leuke prijs gezien inderdaad, maar ik wist niet dat het helemaal opgelost werd, ook al heet het ultra fine :p
Ik eet erg weinig verschillende dingen, kwark krijg ik niet weg door stukjes fruit erin bijvoorbeeld, dus haal ik naturel kwark en gooi ik door me shake. Het moet bij mij of eten of drinken zijn, als ik bv brinta/whey en melk wegzuip, krijg ik stukjes brinta binnen, wat ik niet aankan. Vorige keer een scherp stuk in me keel gekregen, leek wel een splinter, hele pak weggepleurd.

Edit: die ultra fine oats is per serving nog geen 20gr koolhydraten, wel erg weinig of niet?

Trainingsdagen neem ik 300ml water en op rustdagen 300ml melk.
Klopt maar brinta is veel groffer dan fine oats, dit lijkt meer op whey poeder al.
Blender is je grote vriend dan ;)
Heb elke ochtend een lekkere bosvruchten shake met alles erin wat ik nodig heb.

30gram brinta is gelijk aan 30gram ultra fine oats of misschien klein beetje verschil.
Grote verschil zit in de prijs :)

Oke, voor 2,50 euro is het een poging waard, bedankt voor de tip :D Heb stiekem al naar die ultra fine oats gekeken, maar vond het een beetje een rare vraag om naar B&F te sturen, gelukkig ben jij er ook nog :p
Ook al vind ik het weinig carbs... voedingsvezels zijn daarentegen wel goed, want die krijg ik ook nog niet echt binnen!

Naast whey & creatine geef ik geen geld uit aan supps tot zover, dus ik bestel de Waxy Maize + ultra fine oats, is ook hooguit €11 voor 2 kilo van beide :)

Voor de prijs kun je het zeker proberen.
Je hebt dus gewoon de basis supps, prima toch :)

Ben tevreden over mijn supps :) Veel hebben er ook vitamine tabletten bij, wat voor mij ook handig zou zijn omdat ik weinig vitamines binnen krijg, maar ik maak me momenteel alleen zorgen over eiwit/carbs/vetten en creatine omdat het lekker cheap is. Vitamines maak ik me later wel zorgen over.

Wou net gaan trainen, rijden me opa en oma net weg ( ik gebruik normaal hun auto ). Moeder paar dagen op vakantie en kan me fietssleutel nergens vinden :(

Klopt, sinds kort ook zelf vitamine erbij.

Damn dat is naar kerel, succes met zoeken !

Haha thanks, ik wou vanmiddag rug + biceps doen en vanavond met een vriend chest + triceps + schouders, aangezien het upperbody dagje is, maar misschien wacht ik tot vanavond en pak ik het gewoon in 1 training ;)

Edit: Yeahhh de waggie is back. Nu rug + biceps knallen, van 6 tot 9 rusten, dan chest + triceps + schouders. Eerste keer dat ik een training verdeel over 2 maal op een dag, ben benieuwd. Zal het vannacht posten :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven