supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

Vreemd genoeg de oefening pas 5 trainingen gedaan nu, en squats zijn ook nog zwak, dus vond het een beetje raar
Eerste machine in de gym die ik op de max aankan, feels good xDlekker, na legpress nog even pr zetten om de squat!
volgende pr zit er dus zo in![]()
Wel in smith machine, dus zodra ik een gym met squatrek heb zal die wel 60-70 kilo max zijn en dan vanuit daar alsnog opbouwen, maar goed 
Sterke legday inderdaad, netjes! Lijkt het je trouwens niet fijner om eerst squats en daarna leg press te doen?
Vreemd genoeg voelde die 228kg als een warm up voor de squats. Leg press staat ook op de 1e verdieping en de free weights + bench press en dat soort meuk op de 2e verdieping, dus kwam langs de leg press op 

Ik heb waxy maize helaas nog nooit geprobeerd, dus ik ben bang dat ik je daar geen antwoord op kan geven, wegens een gebrek aan ervaring met het product. Ik hoor wel hier en daar positieve dingen over het product, dat wel. Misschien kan iemand die het zelf heeft gebruikt hier meer over vertellen.
Toch bedankt!Waarom niet ultra fine oats halen en ontbijtshake maken ?
Doe het zelf ook sinds kort en bevalt heel goed.
Gewoon wat fruit, whey en je merkt nieteens dat er oats in zitten.

Heb stiekem al naar die ultra fine oats gekeken, maar vond het een beetje een rare vraag om naar B&F te sturen, gelukkig ben jij er ook nog 

Veel hebben er ook vitamine tabletten bij, wat voor mij ook handig zou zijn omdat ik weinig vitamines binnen krijg, maar ik maak me momenteel alleen zorgen over eiwit/carbs/vetten en creatine omdat het lekker cheap is. Vitamines maak ik me later wel zorgen over.