AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Je plannen klinken inderdaad goed en zwaar. Gewoon proberen en wie weet bevalt het je wel heel goed!
Dus ja.. een lastige opgave?? welnee.. een fikse uitdaging he! :D

Oke dan noemen we het een fikse uitdaging! ;) Haha :o
Duurt nog 2 dagen helaas, heb er nu al zin in.
Heeeeel misschien verzet ik hem naar morgen, maar dan moet ik met de auto erheen dus dat word allemaal nog even puzzelen :) Gratis bus is toch handig door de weeks :P

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 19:45 ----------

Strak plan!

Wat je evt. zou kunnen doen is de laatste rep-out set tot failure uitvoeren (hoeft niet elke keer, maar afwisselen is zelden verkeerd!).

Daar dacht ik zelf ook aan, maar totaal vergeten bij het maken van dit schema, ga ik zeker doen!
Thanks! En ook voor de inspiratie, als ik jou training niet bekeken had kwam ik nooit op dit idee :)

Oke dan noemen we het een fikse uitdaging! ;) Haha :o
Duurt nog 2 dagen helaas, heb er nu al zin in.
Heeeeel misschien verzet ik hem naar morgen, maar dan moet ik met de auto erheen dus dat word allemaal nog even puzzelen :) Gratis bus is toch handig door de weeks :P
Ja.. een fikse leuke uitdaging! en ja.. 2 dagen wachten.. ik ook.. met mijn nieuwe schema.. dus dat zal mij ook wel zwaar gaan vallen. :D
Tja... als je met de auto kan... soms wil je gewoon te graag iets proberen he! ;)

Even een pic geschoten, verveel me echt vandaag :roflol:
Form weer shitty natuurlijk :o
Heb even rondgekeken naar een fysio en die zit hier wel in de buurt, dus aankomende week kijken of ik een afspraak kan regelen. Blessure punt is lastig aan te wijzen op de pic maar het is rondom het gebied van me linker lat waar een omgekeerde L lijkt te staan :p Op de pic ook niet heel goed te zien vanwege de form maar heb er aardig wat last van dat me schouderbladen naar achter steken (angel.... nog iets heette het geloof ik).

2013-10-12 21.04.12.jpg - 45512

2013-10-12 21.09.06.jpg - 45513

Scheef kloteding:mad:

Edit: via tinypic upload ook scheef, dan maar niet!

Eerst effe foto roteren en opnieuw opslaan. Dan uploaden.

Je ziet inderdaad wel wat verschil tussen links en rechts.. maar echt duidelijk is het niet. Hoop dat je een fysio vind.
enne.. lekkere brede rug!

Eerst effe foto roteren en opnieuw opslaan. Dan uploaden.

Je ziet inderdaad wel wat verschil tussen links en rechts.. maar echt duidelijk is het niet. Hoop dat je een fysio vind.
enne.. lekkere brede rug!

Ga het onthouden voor de volgende keer ;)
Verschil zal niet door de blessure komen denk ik en vind het vervelend dat ik er soms last van heb, als het constant was dan had ik er allang naar laten kijken, nu heb ik steeds het gevoel ''misschien trekt het wel weg, heb er immers vrij 'weinig' last van''.
Fysio is er wel maar ik woon in een piepklein dorpje, dus ik hoop dat ze weten wat ze doen. Als ik advies krijg over stoppen met trainen oid kunnen ze het mooi vergeten, zo eigenwijs ben ik dan wel weer :o
Thanks! :)
Andere poses had ik wat moeite mee, zoals via de zijkant. Zal binnenkort eens front double biceps proberen.

Zo, stevige rug! Netjes ;)

Ga het onthouden voor de volgende keer ;)
Verschil zal niet door de blessure komen denk ik en vind het vervelend dat ik er soms last van heb, als het constant was dan had ik er allang naar laten kijken, nu heb ik steeds het gevoel ''misschien trekt het wel weg, heb er immers vrij 'weinig' last van''.
Fysio is er wel maar ik woon in een piepklein dorpje, dus ik hoop dat ze weten wat ze doen. Als ik advies krijg over stoppen met trainen oid kunnen ze het mooi vergeten, zo eigenwijs ben ik dan wel weer :o
Thanks! :)
Andere poses had ik wat moeite mee, zoals via de zijkant. Zal binnenkort eens front double biceps proberen.
Das altijd met pijntjes die komen en gaan of alleen licht opspelen he.. dan denk je van laat maar.. is volgende keer weer weg. Maar toch zit het in de weg... Dus geen slecht idee er eens naar te laten kijken.
En ja.. of je iemand treft die goed is.. je weet het niet.. klein dorp.. maar misschien wel een hele goede fysio. ;) Zit er niet een bij je gym? Kan je die eens vragen anders.
enne.. stoppen.. hell no way!! Er zijn vast oplossingen!
Ben benieuwd naar je andere pics.. Ik zou ook wel eens een foto update willen hebben voor mezelf.. alleen is zo lastig om zelf te doen. :p

Word zelf al scheel als ik naar die omgekeerde foto kijk joh :roflol:

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 22:38 ----------

Das altijd met pijntjes die komen en gaan of alleen licht opspelen he.. dan denk je van laat maar.. is volgende keer weer weg. Maar toch zit het in de weg... Dus geen slecht idee er eens naar te laten kijken.
En ja.. of je iemand treft die goed is.. je weet het niet.. klein dorp.. maar misschien wel een hele goede fysio. ;) Zit er niet een bij je gym? Kan je die eens vragen anders.
enne.. stoppen.. hell no way!! Er zijn vast oplossingen!
Ben benieuwd naar je andere pics.. Ik zou ook wel eens een foto update willen hebben voor mezelf.. alleen is zo lastig om zelf te doen. :p

Ik maak mijn pics ook zelf, best vervelend idd. Heb nu een plek gevonden voor de camera, maar te weinig ruimte voor een front/back double bicep. Waar ik eerst nooit een pic van me rug kreeg, krijg ik nu alleen maar pics van me rug :o
Fysio bij de gym kan ja, moet even kijken hoe het met de verzekering zit. Zal eerst deze in het dorp eens proberen, alhoewel me moeder niet echt tevreden was daarover, maar dat was ook een heel andere klacht.

Word zelf al scheel als ik naar die omgekeerde foto kijk joh :roflol:

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 22:38 ----------

Ik maak mijn pics ook zelf, best vervelend idd. Heb nu een plek gevonden voor de camera, maar te weinig ruimte voor een front/back double bicep. Waar ik eerst nooit een pic van me rug kreeg, krijg ik nu alleen maar pics van me rug :o
Fysio bij de gym kan ja, moet even kijken hoe het met de verzekering zit. Zal eerst deze in het dorp eens proberen, alhoewel me moeder niet echt tevreden was daarover, maar dat was ook een heel andere klacht.

Scheel niet, krijg er wel nekpijn van :roflol:

Mijn BOR is dan wel zwaarder, maar mijn rug bij lange na niet zo breed. Jou lats hebben een gehele breedte, die van mij enkel bovenin. :P Ziet er goed uit man!

Meer wijdte en meer spek kwijt :p
Wel lastig beoordelen omdat je pose anders uitvoert ;)

Mijn BOR is dan wel zwaarder, maar mijn rug bij lange na niet zo breed. Jou lats hebben een gehele breedte, die van mij enkel bovenin. :P Ziet er goed uit man!

Thanks Johan ;)
Ben eerlijk gezegd wel onder de indruk van me rug als je kijkt naar de oefeningen, chin ups faal ik ernstig bij en pull up / wide grip lat pulldown doe ik niet door blessure. Rug zou puur van het deadliften en 1 row per UB training moeten komen en dan zijn mijn row's niet indrukwekkend zoals je weet :p

Heeft puur met aanhechting te maken!
Sommige hebben aanhechting vanaf onderen andere meer van boven.
Kun je niks aan veranderen is puur genetics!
Natuurlijk wel grote/dikte van de spier, maar hoge lats zullen hoge lats blijven!

Meer wijdte en meer spek kwijt :p
Wel lastig beoordelen omdat je pose anders uitvoert ;)

Bedoel je tov de vorige rug pic? :o
Pose is inderdaad anders, ik probeer hem zo breed mogelijk te krijgen, wat bij deze pose wat beter lukte ;)
Was ook meer een pic voor de fun omdat het een saaie zaterdag is, beetje werken aan de posing skills :rolleyes: Die andere pic was geloof ik van 2 weken terug dus zou niet veel verschil moeten zijn :p

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 23:41 ----------

:roflol:

Gelukkig krijg ik dinsdag wat handwerk van de fysio (het is een vrouw en ik bedoel dus een massage..van mijn nek..)
:rolleyes:

Ik maak het je wel moeilijk met die scheve pic als je al nekpijn had hé :roflol:
Zelf ook ff langs de fysio op volgende week!

;)

Vandaag (semi)-cheat dagje, zo even Nijmegen in dus neem de melk gewoon mee. Hopen dat de regen nog wegtrekt maar 't zal wel niet.

voeding vandaag:
- kapsalon
- 1 liter volle melk
- Kwark/melk/whey shake
- 2 gebakken eieren met 2 sneden brood

Circa 3000 kcal, op onderhoud dus. 160p / 150f :o

Ik hoop maar dat de fysio in het dorp wat is.
enne.. die rug van je... sommigen hebben het gewoon in zich he! ;)
mij lukt het nu 5x5 chin ups en ben nog een ieletje :o
Lekker gegeten dus he! enne.. nog getraind?

Ik hoop maar dat de fysio in het dorp wat is.
enne.. die rug van je... sommigen hebben het gewoon in zich he! ;)
mij lukt het nu 5x5 chin ups en ben nog een ieletje :o
Lekker gegeten dus he! enne.. nog getraind?

5x5 chin ups staan ook in mijn schema voor de volgende trainingsdag ;)
5x8 ga ik namelijk niet redden :roflol: Misschien 5x6...
Gister ook als tip gelezen dat het niet slim is om tot failure te gaan als je chin-ups wil opbouwen (reden weet ik niet meer), wat ik voorheen wel deed.
Tot nu toe alleen de eieren op + de melk, maar ze hebben heerlijke kapsalons bij Nijmegen in de buurt en aangezien ik toch langs Nijmegen op ga, moet ik die kapsalon wel halen (1x per maand oid).
Alleen daarna krijg ik niks meer binnen tot de shake voor ik ga slapen, maar komt goed :)
Telde kapsalon altijd als 1000 kcal's maar ze zijn meer richting de 1500 kcal's kwam ik net achter :o

Niet meer getraind, morgen weer :D

Terug
Naar boven