AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Laatste paar dagen erg druk geweest met groepsprojecten, kreeg ook vandaag te horen dat er maandag een tentamen is terwijl de tentamenweek officieel pas begint over 2 weken. Morgen volgt er weer een training, upperbody inclusief deadlift en 1 kuit oefening om vandaag te compenseren

DAMN die military press, je gaat echt lekker vooruit man
Mp zat op 1 september 3x45kg, dus 15kg erop in anderhalve maand :)

Wow sterke MP! Je bench kan ik ook alleen maar jaloers op wezen, kortom; goede training man! :p

Nice MP!

http://www.troll.me/images/mah-n**ga/my-n**ga.jpg

Thanks all :D

Laatst bewerkt:
Erg druk dus allemaal he. Wel lullig van dat tentamen. Maar zal wel goedgaan denk ik?
Train ze vandaag! Even lekker sporten doet vaak wel goed he! :)

15 kg in anderhalf maand is erg veel, ze blijven maar stromen die pr's... heerlijk ;)

Erg druk dus allemaal he. Wel lullig van dat tentamen. Maar zal wel goedgaan denk ik?
Train ze vandaag! Even lekker sporten doet vaak wel goed he! :)

Hoop het, het is Excel :o Maar die formules zijn nog verrekt lastig! 2 dagen om ze erin te knallen :rolleyes:
Trainen deed zeker goed :)

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 20:47 ----------

15 kg in anderhalf maand is erg veel, ze blijven maar stromen die pr's... heerlijk ;)

Kleine stapjes van 2,5kg per week bevallen me uitstekend, nog steeds geen plateau bereikt. Plateau mag ook nog wel even wegblijven, dere bulk :D

Weer een (killer) training achter de rug. Ook Tim nog gespot bij het USC :thumbs:

Was upperbody met de compounds van de lowerbody erbij. Trainingsduur 1 uur 40 minuten :eek:

Deadlift
10x18kg
8x48kg
3x78kg
3x98kg
3x113kg
3x125,5kg -> Pr, easy :o

Incline dumbell press
8x20kg
5x28kg
5x36kg -> VPR, met veel moeite
5x36kg
5x36kg
repout 11x30kg

Dumbell shoulder press
5x22kg
6x26kg
7x26kg
6x26kg

Squat (oefening stond er niet in voor vandaag, maar het rek kwam vrij en moest toch wachten, dus knalluh!)
10x18kg
5x48kg
3x78kg
3x88kg
3x105,5kg -> PR
5x98kg

Chin-ups
3x8xBW finally!

Dumbell flyes
8x24kg
8x24kg
6x24kg

Dumbell shrug
10x32kg
10x38kg
10x38kg
8x38kg

Preacher curl
10x30kg
5x35kg
5x35kg

Triceps pushdown machine
10x65kg
8x75kg
7x75kg

Feedback
Prima training, genoeg PR's :)
Incline dumbell press houd ik nog even op dit gewicht voor ik verhoog naar 38kg dumbells, kostte me genoeg moeite

Voeding
Circa 3600 kcal's.
400 kcal's pre workout, rest post workout. Pizza in de oven :D
Gister ook al kapsalon op (2e x deze week) tijdens een rustdag, maar goed; IIFYM ;) Krengen bevatten 70gr eiwit :o

Laatst bewerkt:
Hmm.. excel ... visual basic ?? Zal je toch wel lukken?? Moet kunnen in 2 dagen.
Fijn dat het trainen lekker was. Ik zei de training vannacht wel. Nu bios pakken. duurt tot 00:30 :D

Flinke gewichten kerel!

Hmm.. excel ... visual basic ?? Zal je toch wel lukken?? Moet kunnen in 2 dagen.
Fijn dat het trainen lekker was. Ik zei de training vannacht wel. Nu bios pakken. duurt tot 00:30 :D

Ehm, geen idee als ik eerlijk ben. Heb het tentamen op me vorige opleiding al gehad, toen heb ik hem verprutst :o
Veel plezier, lange film :P

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:20 ----------

Dat zeker, maar voor MP is mijn motivatie dat DJR89 3x70kg pakt en ik aardig in de buurt kom nu, totdat zijn cut afgelopen is :p

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:21 ----------

Thanks Jay, squat PR na een deadlift PR gebeurt overigens niet meer :o Onderrug kreeg goed op zijn donder, ga liever voor 2/3 PR setjes op 1 vd 2 oefeningen.

1 uur en 40 minuten lol. Speed run. Maar je gaat goed vooruit man t*ring!! Zou denken dat je aan de AAS zit :P

Lekkere training Shady. Ik heb je nog steeds niet gespot in het USC :(

Maar, squatten na het deadliften? Niet bang voor je onderrug? Je volume op de deadlift valt mee maar toch.

1 uur en 40 minuten lol. Speed run. Maar je gaat goed vooruit man t*ring!! Zou denken dat je aan de AAS zit :P

Speed run ja, finished last :roflol:
Train normaal niet langer dan 1 uur 20 minuten maar deadlift,squatten en shrugs zijn toegevoegd aan de training omdat ik LB geskipt heb gister :(
Vooruitgang gaat lekker, alleen BP is ook bij mij een probleempje. Dumbells gaan daarentegen wel aardig :)

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 21:50 ----------

Lekkere training Shady. Ik heb je nog steeds niet gespot in het USC :(

Maar, squatten na het deadliften? Niet bang voor je onderrug? Je volume op de deadlift valt mee maar toch.

Ghehe ik zat net door je logje heen te kijken man. Toen ik er was, was het lekker rustig zo het einde van de middag. Zag dat jij meer pech had :P

Squats na het deadliften was niet echt de bedoeling. Ik heb een hekel aan wachten en switch dan maar wat. Zag het squat rek vrij terwijl ik aan het wachten was voor chin-ups en vanwege het lage volume op de deadlift, ging ik ervoor om een PR te zetten.
Was de eerste keer dat ik op beide een PR zet omdat de training van gister niet doorging, maar liever niet voor herhaling vatbaar :o

Damn, ik doe het je niet na om even PR squat na PR DL eruit te knallen.
Goed bezig !

Damn, goede squat man!! En dat ook nog eens na deadlifts, mooi volume man :)

Gaat lekker hier met al die prs!

lekker getraind en nice PR's! Je hebt het wel uitgehouden met 1 uur en 40 minuten! :D
enne.. ja lange film maar wel goed! Escape plan.

Damn, ik doe het je niet na om even PR squat na PR DL eruit te knallen.
Goed bezig !

Damn, goede squat man!! En dat ook nog eens na deadlifts, mooi volume man :)

Gaat lekker hier met al die prs!

Thanks broski's, de motor draait :D

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 02:32 ----------

lekker getraind en nice PR's! Je hebt het wel uitgehouden met 1 uur en 40 minuten! :D
enne.. ja lange film maar wel goed! Escape plan.

Ja het was behoorlijk rustig dit keer, vind dat wel lekker trainen.
Wanneer het drukker is heb ik meer de instelling dat ik liever een oefening minder doe dan meer vanwege het wachten, dat was nu dus het tegenovergestelde :)
Mooi dat het een goede film was! ;)

t*ring gast, je blijft maar gaan. Verbazingwekkend!

netjes bro, op de squat ben je me al flink voorbij, deadlift zal binnenkort ook wel komen, goeie PRs!

Terug
Naar boven