Fitness Seller

Shady's Recomp Log

5x5 chin ups staan ook in mijn schema voor de volgende trainingsdag ;)
5x8 ga ik namelijk niet redden :roflol: Misschien 5x6...
Gister ook als tip gelezen dat het niet slim is om tot failure te gaan als je chin-ups wil opbouwen (reden weet ik niet meer), wat ik voorheen wel deed.
Tot nu toe alleen de eieren op + de melk, maar ze hebben heerlijke kapsalons bij Nijmegen in de buurt en aangezien ik toch langs Nijmegen op ga, moet ik die kapsalon wel halen (1x per maand oid).
Alleen daarna krijg ik niks meer binnen tot de shake voor ik ga slapen, maar komt goed :)
Telde kapsalon altijd als 1000 kcal's maar ze zijn meer richting de 1500 kcal's kwam ik net achter :o

Niet meer getraind, morgen weer :D
Nou 5x8 zou ik ook nog niet redden :o maar 5x6.. zou wel moeten lukken met de tijd. Ze zitten alleen nu niet meer in mijn nieuwe schema. :p

Nu dat wordt dan straks genieten denk ik zo he! hahahaha... is een goede flinke hap!
Morgen trainen dus he.. Nou hier ook. Als alles goed gaat. :D zin in in ieder geval!

Thanks Johan ;)
Ben eerlijk gezegd wel onder de indruk van me rug als je kijkt naar de oefeningen, chin ups faal ik ernstig bij en pull up / wide grip lat pulldown doe ik niet door blessure. Rug zou puur van het deadliften en 1 row per UB training moeten komen en dan zijn mijn row's niet indrukwekkend zoals je weet :p

Haha ja dat is voor mij herkenbaar, ik kan chin ups al helemaal niet uitvoeren zonder bands. Altijd bands assisted chins dus :o Lat pulldown kan ik ook niet doen, heb die namelijk niet in mijn homegym.. Ik gooi er dan wel een shitload aan rows in. Geloof mij man, ik was voor een half jaar terug ook al blij als ik 5x60 BOR haalde. Dus gewoon blijven doen, die kracht komt wel :)

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:23 ----------

Heeft puur met aanhechting te maken!
Sommige hebben aanhechting vanaf onderen andere meer van boven.
Kun je niks aan veranderen is puur genetics!
Natuurlijk wel grote/dikte van de spier, maar hoge lats zullen hoge lats blijven!

Dan ben ik niet goed gezegend met mijn aanhechtingen :P Ik vind persoonlijk een rug met een gehele breedte het best tot zijn recht komen.
Ik kan enkel nog wat massa er boven op knallen, zal de definitie ook vast wel beter tot zijn recht komen!

IN.

Trainingen gaan lekker man!

Je hebt trouwens bijna dezelfde stats :)

Foto's zien er netjes uit man ! :)

Goeie lats kerel! Heb je ook een frontpic?

Nice die pics, je hebt best lage lat aanhechtingen! Zou willen dat ik dat had!

Heeeeeeeeeeej. Im back. Zie dat je ziek progressie hebt geboekt en nette rug G.

Wou je binnenkort eens samen gaan trainen?

Goed die rug inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Ben een beetje druk geweest laatste paar dagen. Gister onverwacht bezoek van een goede vriend die verhuist is een tijdje terug, dus training verzet naar vandaag (beetje met tegenzin maar goed, zo vaak zie ik die kerel niet).
Genoeg opgeladen na deze 6 dagen rust in ieder geval!

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Warmup: Rotator cuffs

Standing MP
10x18kg
5x38kg
3x48kg
3x60,5kg -> Pr, **** yeah
3x60,5kg
2x60,5kg
6x48kg
10x38kg

Bench press
12x18kg
8x48kg
5x68kg
5x68kg
5x68kg
8x58kg
12x48kg
Bij iedere set ~2 reps over in de tank, maar geen spotter dus deed het voorzichtig. Met spotter poging tot 3x75kg.

Chin-up
5x6xBW

Dumbell shoulder press
6x22kg
5x26kg
4x26kg
4x26kg
8x22kg
Schouders totally wasted

One arm dumbell row
6x30kg
5x38kg
5x38kg
5x38kg
13x34kg repout

Dumbell flyes
8x22kg
8x22kg
8x22kg

Dumbell curl
10x14kg
10x14kg
10x14kg
armen waren al kapot voor ik hieraan begon

Triceps rope overhead
10x17,5kg
10x21kg
8x24,5kg

Feedback
Training ging lekker!
Chest dips vervangen door dumbell flyes omdat ik anders 10 min moest wachten.
Rope overhead was de eerste keer in deze gym, dus even het juiste gewicht moeten vinden.
MP ging easy op de eerste PR set, had nog wel een rep in gezeten :)
Beetje jammer van BP, maar durfde niet hoger te gaan zonder spotter.
Chin-ups ga ik er op beide UB dagen inhouden, hier wil ik gewoon sterker op worden!

Voeding
Circa 3600 kcal's.
600 kcal's preworkout, rest postworkout.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:16 ----------

IN.

Trainingen gaan lekker man!

Je hebt trouwens bijna dezelfde stats :)

Thanks en welkom! :)
Zelfde stats is altijd nice :thumbs:

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:16 ----------

Foto's zien er netjes uit man ! :)

Nice die pics, je hebt best lage lat aanhechtingen! Zou willen dat ik dat had!

Thanks broski's :o
Nooit verwacht dat ik een positieve vorm van genetics had als ik naar me ouders kijk :roflol:

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:19 ----------

Goeie lats kerel! Heb je ook een frontpic?

Thanks man ;)
Frontpic staat op pagina 37, niet echt duidelijk tho.
Zal eens kijken of ik een betere gemaakt krijg binnenkort, mis de front double bicep nog vanwege gebrek aan ruimte op de plekken waar ik de camera goed neer kan zetten.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:20 ----------

Heeeeeeeeeeej. Im back. Zie dat je ziek progressie hebt geboekt en nette rug G.

Wou je binnenkort eens samen gaan trainen?

Thanks ouwe, welkom terug :p
Ja ik vind het prima hoor, zeg maar welke gym. Bij jou was een proefdag gratis zei je? USC kan ik je ook wel gratis naar binnen krijgen als het goed is ;)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:21 ----------

Thanks Sticky!

Erg sterke mp zeg! Vind je dumbbell shoulder press ook nog netjes na die presses :lifter:

Ik zie hem, maar dat is wel wat hoger als 12% zo te zien

Erg sterke mp zeg! Vind je dumbbell shoulder press ook nog netjes na die presses :lifter:

Thanks Jay, MP is idd een van me sterkere compounds :)
Als je niet naar de reps kijkt lag die maar 7,5kg onder me BP deze training :o

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:44 ----------

Ik zie hem, maar dat is wel wat hoger als 12% zo te zien

Dacht ik ook inderdaad, en zal ook wel zo zijn, vooral als ik het vergelijk met andere die 12% hebben. Meting bij de gym gaf 12,5% aan, heb van Tim gehoord dat die redelijk betrouwbaar was.
Zal er misschien 1% van afwijken, dat ik eigenlijk op 13,5% zit oid, maar maakt me niet heel veel uit :)
Meet het nu 1x per 3-4 weken waarbij ik van die 12,5% uit ga zodat ik wel kan zien hoeveel vet er gegained is.

Je ziet er best buff uit man. Volgensmij heb je goed gegained laatste tijd. Volhouden!!

Ja bij mij is een proefdag gratis maar ik ben wel bereid een dagje mee te lopen en dan te betalen hoor. Train liever bij USC xD.

Mooie training! en zeker nice MP!

Je ziet er best buff uit man. Volgensmij heb je goed gegained laatste tijd. Volhouden!!

Ja bij mij is een proefdag gratis maar ik ben wel bereid een dagje mee te lopen en dan te betalen hoor. Train liever bij USC xD.

Ben nu wel een maandje lekker aan het gainen in de bulk, voornamelijk op kracht.
Deadlift en squat verhoog ik nog steeds wekelijks sinds begin september al, en de MP ook bijna altijd.
Oog nu ook wel iets groter maar ben in principe pas 2kg aangekomen sinds begin september :o

Ik krijg je wel free naar binnen bij USC als het goed is :P
Alleen train ik wel altijd uit school buiten vakanties om, omdat ik niet in Nijmegen woon.

Ja maar als je 1kg per maand gained is dat toch okeuj? Moet niet te snel gaan ofc.

Mooie training! en zeker nice MP!

Thanks Marina, we gaan gewoon door :)

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 13:55 ----------

Ja maar als je 1kg per maand gained is dat toch okeuj? Moet niet te snel gaan ofc.

Ja true, mik zelf eigenlijk op 1,5kg zodat ik zeker weet dat ik geen gains misloop, dan maar een kleine beetje vet erbij :rolleyes:
Vind het sowieso lastig, want me gewicht schommelt enorm. Gisterochtend 81,5kg en vanochtend 80,7kg terwijl ik gister op 3600 kcal's heb gezeten met een onderhoud van 3000. Zat zelfs nog een cheatmeal bij waardoor het richting de 4000 kcal's liep wss.
Ben blij als ik de teller per maand tussen de 1 en de 2 kan houden met deze schommelingen :)

DAMN die military press, je gaat echt lekker vooruit man

Wow sterke MP! Je bench kan ik ook alleen maar jaloers op wezen, kortom; goede training man! :p

Nice MP!

my-n**ga.jpg - 325475

Terug
Naar boven