MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag is niet doorgegaan :mad:
Last van keelontsteking en een beetje dat zieke gevoel erbij. Stond al wel bij de bus maar was mijn ov kaart vergeten en voel me nu nog beroerder dan 20 minuten geleden toen ik richting de bus ging.
Zou ook betekenen dat ik pas na 10 uur thuis zou zijn, van een training die me waarschijnlijk niet goed zal gaan bevallen. Tentamens komen er ook aan, dus ik neem liever geen risico dat ik straks goed ziek ben wanneer ze beginnen.
Ga waarschijnlijk de training (LB) verzetten naar morgen en de trainingen van donderdag (chest) en vrijdag (back, incl DL) gaan gewoon door, niet optimaal 3 dagen achter elkaar maar ik moet toch iets.
DL op vrijdag moet lukken als Squats op woensdag gebeurt.
Teveel trainingen geskipt de laatste tijd, dus ik weiger om de training helemaal te laten vervallen.

Vanavond maar even een planning maken hoe ik het leren voor de tentamens in ga delen, begin vanaf morgen met leren en hopen dat ik me morgen goed voel zodat ik gewoon kan gaan trainen.

****ed up bro, beterschap. Vergeet niet dat je gezondheid en studie het belangrijkst zijn!

Prioriteiten stellen broseph. Veel beterschap en succes met het leren.

Eten gaat trouwens ook zo gaar als het maar kan door me keel. Zit momenteel op 2 eieren en 2 liter melk. Komt nog 1 liter melk bij met 250gram kwark en 2 scoops whey, circa 2900 kcal's ben ik tevreden mee.

****ed up bro, beterschap. Vergeet niet dat je gezondheid en studie het belangrijkst zijn!

Thanks D. Kreeg even een flashback naar een maand terug toen ik zo ziek was na een legday en dat was geen pretje, vooral het eten ging lastig. Lag toen ook een volle week uit de running, better safe than sorry :)

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 18:25 ----------

Prioriteiten stellen broseph. Veel beterschap en succes met het leren.

Broseph :roflol: Maat van me noemt me toevallig sinds gister ook de hele tijd zo :roflol:
Thanks Tatt!

Jammer van de training broski.
Ach jij bent zo hardkoor dat die 3 dagen achter elkaar wel moeten lukken toch :p

Balen van het ziek worden. Ik hoor het al meer om me heen.
Beter wat uitzieken dan het erger maken en tentamens missen.
Beterschap.

Al helemaal met die weer, 23 graden hier. whutt!!

Jammer van de training broski.
Ach jij bent zo hardkoor dat die 3 dagen achter elkaar wel moeten lukken toch :p

Het moet maar, no highway option :P
Als ik morgen tenminste beter ben

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 00:46 ----------

Balen van het ziek worden. Ik hoor het al meer om me heen.
Beter wat uitzieken dan het erger maken en tentamens missen.
Beterschap.

Thanks :) Tentamen van maandag ging goed, waar ik maar 2 uurtjes voor geleerd heb :o

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 00:47 ----------

Al helemaal met die weer, 23 graden hier. whutt!!

Heb het altijd wanneer het weer omslaat man :p
5 weken terug was ik ook ziek geworden tijdens leg day, op de terugweg lag ik in de bus met 34 graden en een jas aan van de kou :roflol:

Beterschap G, dit is idd weer om het van te pakken te krijgen. Die verschillen hakken er flink in, neem iig je rust. Trainen met ziekte kan het alleen maar erger maken, is tenminste mijn ervaring.

damn balen man, maar niks aan te doen, is niet het einde van de wereld he!, ik zou wel kijken dat je jezelf niet teveel uitput in 3 dagen achter elkaar trainen daar schiet je ook niets mee op

Beterschap G, dit is idd weer om het van te pakken te krijgen. Die verschillen hakken er flink in, neem iig je rust. Trainen met ziekte kan het alleen maar erger maken, is tenminste mijn ervaring.

damn balen man, maar niks aan te doen, is niet het einde van de wereld he!, ik zou wel kijken dat je jezelf niet teveel uitput in 3 dagen achter elkaar trainen daar schiet je ook niets mee op

Thanks boys. Ik heb de training van vandaag geskipt, net zoals school. Ben lekker gaar wakker geworden en merk nu al dat eten een ramp word. Ook even koorts gemeten; 39,8 graadjes.
''Voeding'' zal ongeveer zijn; 3 liter volle melk, dagelijkse all in one shake en een maaltijd van circa 300-400 kcal's vanavond. Komt uit op een totaal van ~3000, onderhoud dus.

39.8 is erg hoog, zou even naar de dokter gaan!

39.8 is erg hoog, zou even naar de dokter gaan!

Ga het nog even afwachten tot morgen man, vorige keer zat ik op 41 graden en was het een dagje later alweer gedropt naar 39. Denk dat het komt door te weinig groentes de laatste tijd, is ook al een weekje geleden dat ik dat op heb.
Moet eigenlijk ook nog even langs de fysio op, maar dat zal na de tentamens worden.

Klote om te horen dat het erger is geworden.

Ja, klopt dat is vaak het klote moment.
Rust goed uit en bewaar de PR's voor de volgende keer want die komen toch wel ;)

Toch nog even een kleine update op de kracht gains. Update over bodyweight komt volgende week (even bij gym laten checken, gelijk BF erbij). 27 augustus als beginpunt genomen afgezien van DL, omdat ik ongeveer vanaf hier ben gaan bulken.

Deadlift
(begonnen met DL) 1 augustus - 3x80kg
18 oktober - 3x125,5kg

Squat
(begonnen met squat) 6 september - 3x95kg
18 oktober - 3x105,5kg (Na PR op DL)

Bench press
27 augustus - 3x70kg
21 oktober - 4x78kg

MP
27 augustus - 6x40kg
18 oktober - 3x60,5kg

Incline db press
27 augustus - 3x34kg
18 oktober - 5x36kg

Feedback
Squat had wat hoger kunnen liggen, terwijl daar toch de meeste potentie in zit, samen met de DL.
Merk hierbij dus ook dat de trainingen die ik geskipt heb, vaak squat trainingen waren.
Heb er geen haast mee dus zie er geen problemen in :)
Na de tentamens ga ik 1RM's testen, dus over 3 weken pas, heb er nu al zin in tho dus misschien verzet ik het. Moet nog even kijken hoe ik de trainingen ga doen in de tentamenweek namelijk.

Weet al wel hoe ik het ga doen; Trainingen zullen één week lang bestaan uit reps van 8 tijdens de 1RM test (DL blijf ik wel 3-5 reps en squat 5-8). Zo heb ik wat volumewisseling erin en het lijkt me iets te veel van het goede om nog heavy werksetjes van 3-5 reps te doen na mijn 1RM. Heb sowieso al heel lang geen 8 reps meer gemaakt naast de warmup, op de compounds.

Voeding schroef ik even terug naar +500, ik merk dat ik 3 weken doe ipv 1 maand om mijn gewenste gewicht te halen op +700 namelijk.
That's it for now!

Laatst bewerkt:
Balen dat je zieker geworden bent.... :(
Maar je stats gaan lekker vooruit zo! Ben benieuwd naar hoe het vordert met gewicht en BF.
beterrschap. en houdt de koorts aan wel even de HA bellen hoor. :)

Balen dat je zieker geworden bent.... :(
Maar je stats gaan lekker vooruit zo! Ben benieuwd naar hoe het vordert met gewicht en BF.
beterrschap. en houdt de koorts aan wel even de HA bellen hoor. :)

Schommelt heel erg, net als me gewicht :o
Voel me nu niet slecht (koorts is alweer gedropt naar 39.2), alleen 's ochtends voel ik me echt klote en dan is de vraag of het beter of slechter gaat wanneer het richting de middag gaat.
Morgen nog een belangrijke les dus ik zet me eroverheen en ga gewoon naar school (+ trainen als school goed gaat).
Thanks! :)

Verstandig van je om niet te gaan trainen!! Vooral met die koorts bro, ga maar goed uitzieken. Shitload aan kiwi's en paprika's erin knallen doet ook nog wel eens wonderen. Zelf gooi ik mijn vit. C & Vit D ook omhoog bij ziekte.

Die krachtprogressie ziet er netjes uit man, als je bent uitgeziekt kan je weer verder knallen! Sterkte ;)

Terug
Naar boven