Vanmiddag weer getraind, ging niet heel lekker.
Chest / front shoulder / triceps. trainingsduur 1 uur.
Warmup: Rotator cuffs
Bench press
30x18kg
10x48kg
5x73kg
5x73kg
5x73kg
6x68kg
Geen spotter, ~2 reps in de tank left per set
Incline dumbell press
8x22kg
5x28kg
5x32kg

5x32kg

5x32kg
Incline cable chest press
10x65,5kg
8x72,5kg
8x72,5kg
lekkere burn
Dumbell flyes
3x8x20kg
Dumbell shoulder press
8x22kg
8x22kg
6x26kg
6x26kg
6x26kg
Dips chest version
10xBW
5xBW+12kg -> Pr

8xBW
Triceps pushdown machine
8x65kg
6x65kg
8x55kg
7x55kg
Feedback
Deels tevreden. Vond de BP en incline dumbell press wat tegenvallen, maar ik heb dan ook 2 dagen redelijk slecht gegeten vanwege ziekte.
5 chest oefeningen, i know

Maximum chest pump achieved

Wou eigenlijk front pic maken maar het was iets te druk in de kleedkamer, helaas.
Weighted dips zullen volgende keer aangehouden worden, dan zijn ze als 2e chest oefening dus moeten ze beter kunnen.
Vind de chest press echt heerlijk burnen, voel hem van me pecs helemaal doortrekken naar me schouder (wel uitkijken hiermee, in me oude gym was die wat blessure gevoelig toen ik met me schouder zat).
Voeding gaat nog niet top, ga proberen boven de 3000 kcal's uit te komen, grote deel uit volle melk.
Dadelijk wat kibbeling proberen

Merk na 2 dagen matig eten al dat ik wat minder bloated/droger sta, zou bijna willen gaan cutten hehe, maar dat moet nog een paar maanden wachten

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 17:36 ----------
Probeer ook wat fruit en veggies naar binnen te werken (evt. blenden en een smoothie maken). You need dem micro's, son!
Zal vanavond eens wat fruit naar binnen knallen, thanks

Groente is ook al te lang geleden, moet ik meer op gaan letten, vooral met dit weer dat eraan komt

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 17:38 ----------
koorts kan komen en gaan... heb ik zelf ervaren. Maar ook zonder koorts kan je je bar klote voelen...

Ik hoop dat het morgen allemaal een beetje te doen is.
Knap van je macaroni.. ik heb bij ziek zijn altijd trek in gekke dingen...broodjes rosbief en haring enzo.

Beterschap.. nogmaals.
Thanks! Kibbeling krijg ik wel weg meestal, vind het namelijk erg lekker. Ook nog vetten en genoeg eiwitten, dus is wel een pluspuntje. Dat word dus ook me post workout, aangezien een pasta of rijst echt niks gaat worden