MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Kibbeling was heerlijk, zelfs nog een halve zak friet erbij gepakt :o
Eetlust begint weer helemaal terug te komen, vol me ook een stuk fitter na die maaltijd :)
Thanks Marina!
Tja.. voeding geeft energie he! zeker na wat ziek te zijn geweest.

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 06:45 ----------

Thanks bro, was nog wel een beetje aan het bijkomen van het ziek zijn. Denk dat DL morgen ook niet makkelijk gaat met de PR :o
Succes met je DL! vaak als je het niet verwacht kan het soms opeens veel beter gaan als je zou denken! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, Tim alweer gespot :thumbs: Voelde me eigenlijk slechter dan gister, dus heb met opzet de DL weggelaten.
Pit was er totaal uit, geen doorzettingsvermogen en lage kracht. Toch besloten om te gaan; matige training > geen training.
Vannacht om 4 uur wakker geworden, me hele bed was zeiknat en ik zweette me kapot, dus ben maar onder de douche gesprongen. Eerste paar uur school ook overgeslagen omdat ik 7 uur opstaan nooit had gered.

Anyways:
Rug / traps / biceps. Trainingsduur 35 minuten.

Chin-ups
4x7xBW

Triangle pulldown
8x47kg
8x47kg
8x47kg

Seated cable row
8x57kg
7x67kg
6x67kg
6x67kg

Dumbell shrugs
8x30kg
8x38kg
8x38kg
8x38kg

EZ-bar curl
10x30kg
6x40kg
6x40kg
6x40kg

Voeding
Nog steeds erg slecht, geen maaltijd meer op sinds de vis van gisteravond.
Afgelopen 3 dagen heb ik 9 pakken volle melk van 1 liter op, exclusief vandaag :roflol:
Vanavond toch een maaltijd proberen, rest aanvullen met melk en wat kwark voor het slapen.

Gisteravond nog wat pics geschoten, eigenlijk allemaal niet goed gelukt (ben srs 15 minuten bezig geweest)
Zal toch degene uploaden die nog het beste is gelukt, wel slechte licht inval.

2013-10-25 00.23.07.jpg - 45842

Fuark, amper eten en ziek zijn maar toch beste chin ups doen.
Foto mag misschien niet beste kwaliteit zijn maar je ziet wel dat je er goed bij staat :)
Onderarmen zijn denk een zwakke punt ofnie ?

Fuark, amper eten en ziek zijn maar toch beste chin ups doen.
Foto mag misschien niet beste kwaliteit zijn maar je ziet wel dat je er goed bij staat :)
Onderarmen zijn denk een zwakke punt ofnie ?

Was zeer tevreden over de chin-ups idd, vorige keer 3x8 en nu 4x7, toch wat meer reps in totaal :)
Thanks man, en onderarmen zijn zeker een zwak punt ja. Erge is dat ze veel zwakker waren, lijkt wel alsof ze groeien van deadlift mixed grip oid. Denk dat ik binnenkort toch eens onderarmen wat ga isoleren :o

Wristcurl ss reverse wristcurl vind ik persoonlijk wel lekker om te doen.
1x per week bij laatste upperbody training bijvoorbeeld :)

Wristcurl ss reverse wristcurl vind ik persoonlijk wel lekker om te doen.
1x per week bij laatste upperbody training bijvoorbeeld :)

Will remember! Die komen dan op het lijstje te staan bij de obliques die ik ook nog moet gaan isoleren binnenkort. Zat eraan te denken om die isolatie oefeningen begin 2014 erin te gooien, de laatste 2 maanden van me bulk.
Maar misschien vervroeg ik ze wel :)

Mooie training ondanks dat je zo weinig puf had. En nice hoor die chin-ups!
Pic ziet er goed uit ook! Wat een ellende is dat he.. zelf foto's maken van jezelf.... Het lukt mij ook nooit goed.

Zeer slecht zegt ie. Doet ie ff 40kg curlen.

Ken dat, dat je een dag weinig eet en dan die dag erna gaat zitten schranzen als een beer :roflol:

Lekker getraind weer man! Foto ziet er ook goed uit:thumbs:

Mooie training ondanks dat je zo weinig puf had. En nice hoor die chin-ups!
Pic ziet er goed uit ook! Wat een ellende is dat he.. zelf foto's maken van jezelf.... Het lukt mij ook nooit goed.

Thanks, chin-ups gingen lekker :)
Foto's maken is zeer vervelend.. alleen me rug krijg ik er tegenwoordig 'goed' op

Die wristcurls ss reverse wristcurl kun je er gewoon nu al bij doen aan einde van training.
Neemt denk 2 a 3 minuten in beslag.

3 pakken melk per dag is toch wel een PR dan toch of niet xD met een zieke kop nogwel ik zou alles uitspugen man :o

3 pakken melk per dag is toch wel een PR dan toch of niet xD met een zieke kop nogwel ik zou alles uitspugen man :o

Gister gym fail compilations gezien waarbij een paar gasten dus over hun nek gingen bij Deadlift, dat is een belangrijke reden waarom ik geen DL ging doen :roflol:
Drink melk weg als water maar merk wel dat ik vaste voeding tekort ben gekomen de laatste dagen :(

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:11 ----------

Die wristcurls ss reverse wristcurl kun je er gewoon nu al bij doen aan einde van training.
Neemt denk 2 a 3 minuten in beslag.

Kan het met dumbells? Heb ze vroeger wel eens met cable gedaan maar prefer dumbells als dit kan

Ik doe ze zelf ook met dumbells en dan meestal 2 a 3 supersetjes.
Inplaats van onderarmen op bankje leggen kun je die ook gewoon op bovenbenen leggen.
Zou wel rustig beginnen qua gewicht en opbouwen, ook op letten dat de reverse wristcurl wat zwaarder is dus misschien lichter gewicht daarvoor.
In ieder geval zo doe ik het xD

Curls reken je dan de stang mee?
Zo ja voor hoeveel doe je die rekenen?
Stang is 9kg namelijk, sowieso goede vorm en kracht qua curls wat ik kon zien

Stang meegerekend idd, my bad, dan is het 39kg ;)
Thanks bro. Flinke decline bench zag ik in je log, wist niet dat er zoveel oplag :thumbs:

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 01:20 ----------

Ik doe ze zelf ook met dumbells en dan meestal 2 a 3 supersetjes.
Inplaats van onderarmen op bankje leggen kun je die ook gewoon op bovenbenen leggen.
Zou wel rustig beginnen qua gewicht en opbouwen, ook op letten dat de reverse wristcurl wat zwaarder is dus misschien lichter gewicht daarvoor.
In ieder geval zo doe ik het xD

Ga ze volgende week eens proberen, thanks :)

Gister even een ' refeed dagje ' gehad na 4 dagen slecht eten vanwege ziekte, was echt een vreetfestijn :roflol:
Is er flink ingeslagen, ben zo bloated als het maar kan :o
Vandaag toch wat lager in kcal's (~2500-2700) om het een beetje te compenseren.
Donderdag zal de weging plaats vinden. Trainingen sowieso dinsdag en donderdag omdat ik dan naar school ga, wss komt de maandag erbij. 3x is genoeg in de voorbereiding voor de tentamens.
Ub/Lb/Ub met DL of squat bij de laatste UB dag zodat ik die wel beide aangepakt heb.

Refeed kan dan inderdaad geen kwaad! :D als je er maar wel van genoten hebt!
Dus je bent opgeknapt genoeg voor je tentamens en je trainingen zo te horen?
TOP! kan je er flink tegenaan. Sporten is altijd lekker als je het verder druk hebt. Even lekker niet denken aan je tentamens he! ;)
Succes met beiden alvast!

Goed om te horen brosephus! Concentreer je maar op je tentamens.

Terug
Naar boven