MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Je voeding herzien om je doel te halen is prima. Gewoon proberen inderdaad. Liever wat langzamer met minder vet stijging zodat het cutten niet te lastig wordt. Kracht gains geven je inderdaad enorm veel motivatie. Maar aan de andere kant.... lean gainen ook! ;)
En anders kom ik je wel een paar motivatie schoppen geven hoor! :D :p

het gaat je zeker wel lukken!
succes.

Jij met je schoppen, durf je toch niet haha :rolleyes:
Dankje :D De training van morgen zal worden afgekapt of verkort, geef me schouder liever wat extra rust.
Misschien deadlift proberen en wat arm en ab werk oid, maar rug/schouders/borst word volgende week weer getraind denk ik zo :) Alhoewel ik er bij borst geen last van heb, dus misschien 1 compound erin van de borst.
Kijk morgen wel even, ook nog genoeg voor school te doen ;)

Nou reken maar dat ik durf te schoppen hoor! Zullen de mannen op mijn werk kunnen bevestigen! :D :p
Nee.. ik bedoel aanmoedigend he!;)
Goed dat je naar je lichaam luistert! DL zal je vast wel lekker afgaan. Kan je daar even je energie in kwijt. Ga je voor een PR?
Succes vast morgen! Ben benieuwd. :)

• #1.003
Nou reken maar dat ik durf te schoppen hoor! Zullen de mannen op mijn werk kunnen bevestigen! :D :p
Nee.. ik bedoel aanmoedigend he!;)
Goed dat je naar je lichaam luistert! DL zal je vast wel lekker afgaan. Kan je daar even je energie in kwijt. Ga je voor een PR?
Succes vast morgen! Ben benieuwd. :)

Pr op de deadlift is de enige manier van deadliften die ik ken ;)
Alleen wel flinke spierpijn als ik naar beneden zak door de squats van gister, dat probleem heb ik vaker.
Morgen op school een congres van half 4 tot half 8, training zal daarna plaatsvinden tenzij er gedronken word op school, stond namelijk borrelen op de planning met afsluiten :o
50/50 kans dat er getraind/gewogen word dus vanwege drank en studeren :)

Hahah. zo mag ik het graag horen! Op naar die PR!
Herkenbaar wel.. benen die door squatten niet zo lekker gaan met DL. Maar daar zet je je maar overheen he!
Dat wordt een latertje. Ik ben blij dat mijn dag niet van 7:00-18:30 wordt.. er is wat gerommeld in de planning in mijn voordeel! :D
Tja... borrelen of sporten he... we shall see! ;)

Damn, overschot van 700/800 is nogal wat, maar je maakt er wel een zieke progressie mee :P Ik ga voortaan bulken met een overschot van 300. Kan het desnoods nog verhogen als het nodig is. Hoe doe jij dat met rustdagen dan? Eet je minder of nog net zoveel kcal als op je trainingsdagen?

• #1.006
Damn, overschot van 700/800 is nogal wat, maar je maakt er wel een zieke progressie mee :P Ik ga voortaan bulken met een overschot van 300. Kan het desnoods nog verhogen als het nodig is. Hoe doe jij dat met rustdagen dan? Eet je minder of nog net zoveel kcal als op je trainingsdagen?

Rustdagen op onderhoud en trainingsdagen (4x) +700/800. Ga het zelf ook wat terugschroeven nu naar die 300 ja. Alhoewel ik op rustdagen tegenwoordig ook al -100 zit voor de compensatie, maar dat gaat niet meer gebeuren wanneer kcal's op trainingsdagen naar 300 gaat :)

Rustdagen op onderhoud en trainingsdagen (4x) +700/800. Ga het zelf ook wat terugschroeven nu naar die 300 ja. Alhoewel ik op rustdagen tegenwoordig ook al -100 zit voor de compensatie, maar dat gaat niet meer gebeuren wanneer kcal's op trainingsdagen naar 300 gaat :)

Ooh, dan is het nog niet eens zo heel gek als je op rustdagen op onderhoud zit. Verstandig dat je nu richting 300 gaat, je kan het altijd nog verhogen mocht het te langzaam gaan. En dan ook 300 op rustdagen, of dan ook op onderhoud? Ben zelf namelijk ook benauwd om weer vetgainz te maken :o

wat lees ik toch zieke comments van je in de awkward sectie :roflol: credits

• #1.009
Ooh, dan is het nog niet eens zo heel gek als je op rustdagen op onderhoud zit. Verstandig dat je nu richting 300 gaat, je kan het altijd nog verhogen mocht het te langzaam gaan. En dan ook 300 op rustdagen, of dan ook op onderhoud? Ben zelf namelijk ook benauwd om weer vetgainz te maken :o

Rustdagen blijf ik onderhoud aan houden en trainingsdagen dan +300/400 :P
Binnenkort eens een meting doen, eigenlijk morgen maar als training geskipt word dan word het volgende week.
Heb eigenlijk hetzelfde als DJR89, die wil ook gewoon droog staan om vervolgens te bouwen, maar aangezien ik mijn bulk niet wil onderbreken ga ik het rustig aan doen en tijdig beginnen met cutten :) Hopen dat er wat spiermassa overblijft.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

wat lees ik toch zieke comments van je in de awkward sectie :roflol: credits

Ik checkte eerst karma voor dit berichtje en vroeg me al af wat ik fout had gedaan :fluit:

• #1.010
Niet meer wezen trainen gister, wel een paar biertjes achterover getikt op school :o
Zal de komende rustdagen tot maandag lichtjes onder onderhoud eten en vervolgens wegen, ideaal zou zijn om zo'n 300 gram kwijt te raken nog. Ja i know, ik zit in de bulk, maar ik wil niet graag aankomen op rustdagen en begin deze filosofie van mezelf gewend te raken; per maand, 3 weken bulken en 1 week cutten :roflol:
Schema van volgende week word 2 maal fullbody of 3 maal; ub/lb/ub.
Ga wss proberen iets meer sets te draaien op de compounds, alleen ben ik geen fan ervan om een oefening te schrappen..vind 2 oefeningen wel de minimum in de bulk op borst/rug en eventueel schouder.

• #1.011
Vandaag eindelijk weer getraind :D
Stond vanaf vrijdag al te popelen om weer te knallen, aangezien laatste training woensdag was.
Degene die me al een tijdje volgen weten dat een training niet vaak probleemloos verloopt bij mij :o
Erg slechte nachtrust gehad... ik ben pas in slaap gevallen om 05:00 en wekker ging alweer om 07:00.
Lag om 02:00 in bed maar kwam maar niet in slaap. Tentamen is wel goed gegaan gelukkig, terwijl ik me mentaal ook crap voelde :)
Zakte na zo'n 20-30 minuten trainen gewoon in, flink gapen en werd wat duizelig.
Van te voor al besloten om geen DL te doen vandaag dus.
Voeding is ook niet geweldig door dit brakke gevoel, maar goed, here we go!

'' Fullbody '' Trainingsduur 35 minuten.
Warmup Rotator cuffs.

Standing MP
10x18kg
5x38kg
2x58kg
1x68kg :)
1x70,5kg :D
3x58kg
3x58kg
8x48kg
6x48kg

Dumbell bench press
10x22kg
5x28kg
5x34kg
4x34kg
6x32kg
5x32kg
8x28kg

Chin-up
3x7xBW

Dumbell side raises
10x7kg
10x7kg
10x7kg

Voeding & feedback
Mik op ~3300-3600 kcal's. Vanavond 2 broodjes shoarma met mayonaise dus weet de waardes er niet precies van. Pre workout 1 liter chocomel light :o

Lekkere MP man! Dumbell bench gaat ook lekker, flink volume ook gedraait met al die presses.
Mooie training kerel, en je voeding zit het wel goed mee! :D

Lekkere MP bro!

• #1.015
Lekkere MP man! Dumbell bench gaat ook lekker, flink volume ook gedraait met al die presses.
Mooie training kerel, en je voeding zit het wel goed mee! :D

Thanks J :) Bij de dumbell bench kwam ik op het punt dat ik inzakte, vandaar ook afgehaakt naar de 32kg's :o
Voelt aan als een cheat dag met die chocomelk en shoarma :D

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Thanks broski's. Nu nog BP upgraden voor het evenwicht!

Zieke mp

wow die mp is zekers nice, wel jammer dat je niet gedeadlift hebt :p

Thanks J :) Bij de dumbell bench kwam ik op het punt dat ik inzakte, vandaar ook afgehaakt naar de 32kg's :o
Voelt aan als een cheat dag met die chocomelk en shoarma :D

Dan voel je 'm wel, die 32kg's hoef je je ook niet voor te schamen is nog steeds goed sterk :)

Zo zag mijn vorige bulk er dus ook ongeveer uit, maar dan geen light chocomel.. :p

zo, die mp is niet mis

is dat zonder legdrive?

Terug
Naar boven