Vandaag weer een 'uitgebreide' training gehad. Veel social gains gemaakt

Kreeg van een wat oudere man complimenten over me incline dumbell press, beetje mee gepraat.
Later nog een compliment bij shrugs van een oudere man en hem de cable crunch (op een soort incline bankje) uitgelegd.
Heb bij een instructeur nagevraagd over me deadlift techniek en blijkbaar waren er genoeg verbeterpunten..
Pakte een setje van 60kg als warm up met de techniek zoals altijd, en kreeg dus te horen dat ik beter lager in gewicht kon gaan omdat me techniek dit gewicht niet aan kon

Kwam gewoon omdat ik de techniek zo geleerd heb, maar anyway, heb der advies opgevolgd.
Aangepast: voeten dichter bij elkaar, recht vooruit steken (vind dit vooral klote positie) en schouders verder naar achteren trekken. 'Mocht' van de instructeur niet te hoog in gewicht gaan

en vond de form zo toch een stuk lastiger, imo voelt die zo een stuk minder fijn aan, maar me rug is er wel rechter door.
Ook had ik er naast de standaard matten voor de klap, ook een schijf van 20kg bij liggen.
Ik bleek erg veel moeite te hebben met de liftoff op deze techniek dus was het volgens haar slimmer als de barbell wat hoger lag. Nooit blij nadat ik advies gevragen heb
Best set: 5x80kg. Volgende week even de max testen op 3 reps met deze techniek en hopen dat ik nog boven de 120kg uit kom. Kan iemand hier mij vertellen of je voeten echt kaasrecht vooruit moeten staan? Dit voelt voor mijn knieën niet echt lekker aan.
Training: Rug/Borst/Traps/Abs. Trainingsduur 1 uur en 45 minuten inclusief social time.
Incline dumbell press
15x16kg
8x22kg
5x28kg
4x36kg
4x36kg
3x36kg
8x32kg
7x32kg
10x28kg
BOR
10x28kg
8x48kg
5x68kg
5x68kg
5x68kg
Blijf dit een kl*te oefening vinden, volgende keer weer one arm dumbell row's
Dumbell bench press
8x30kg
8x30kg
6x32kg
5x32kg
Machine shrugs (plate loaded) was geloof ik eigenlijk een squat machine, maar goed

8x110kg
10x110kg
is mij net een iets te wijde grip
~Nog wat weighted cable crunches en onderarmen getraind.
Volgende training compenseren: Massive squats door de deadlifts van vandaag & meer aandacht voor de rug door deadlift van vandaag
Voeding zoals gewoonlijk 3300-3500 kcal's en weer één liter chocomelk als Pwo

Vrijdag trouwens even de stand van zaken bekijken a.k.a weegtijd / bodyfat check