Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Weetje wat het is, veel gewicht pakken is gewoon ontzettend blessure gevoelig.. liever wat lichter gaan en de beweging strict doen dan zoiets. Vandaar mijn gezeur erover:heart:

Je hebt gelijk bro, bij flyes voelt het alsof me pecs uit elkaar gerukt worden :P
Dacht altijd dat het de burn was of dat ik de flyes te wijd liet komen, maar misschien komt het gewoon door te hoog gewicht :o

Lekker training. Wel erg veel sets inderdaad. Maar he.. een keer meegedaan en weet je ook dat het niet jouw manier is he! ;) volgende keer gewoon lekker je eigen ding aanhouden!

Tentamen nog goed gegaan?

• #1.103
Lekker training. Wel erg veel sets inderdaad. Maar he.. een keer meegedaan en weet je ook dat het niet jouw manier is he! ;) volgende keer gewoon lekker je eigen ding aanhouden!

Tentamen nog goed gegaan?

Thanks, lekker terug naar me eigen manier inderdaad :)
Tentamen ging wel aardig, tot nu toe wat ik terug heb gehad van cijfers 2 voldoendes en 2 erg lichte onvoldoendes.
Voor 1 uitgeschreven vanwege 'ziekte' en die van vandaag moet ik nog terug krijgen. Minstens 3 stuks die ik moet inhalen dus en daar mag eigenlijk geen 4e bijkomen :o

Moh ff 10 sets flyes:roflol:

Ik doe het je niet na

Your own way is the best way he! ;)
wel balen dat je er 3 in moet halen.
Maar ik duim nog wel even extra voor je voor die van vandaag! :)

• #1.106
Vandaag was het weegtijd @ the gym.
30 september: 79kg @ 12,5% vet (VVM 69,1kg)
12 november: 83.6kg @ 12,8% vet (VVM 72.9kg)
Zal natuurlijk niet helemaal kloppen, het blijft een schatting ;)
Als ik in de spiegel kijk zou ik me vet op ~14% schatten.

Training is ook iets anders gegaan dan verwacht.
Wou in eerste instantie high reps aanhouden op squatten, maar zat wel lekker in me vel door de weging, dus heb het helemaal omgegooid :D

Lowerbody incl traps/zijkant schouder. Trainingsduur 1 uur.

Squat
10x18kg
8x58kg
3x78kg
2x98kg
1x113kg Pr
2x115,5kg Pr
1x118kg Pr :)

3x108kg
10x88kg
Soort Pr's, was eerste keer dat ik me max ging testen

Leg extensions
10x55kg
8x85kg
8x85kg
10x75kg
burn

Seated leg curl
10x35kg
10x55kg
8x55kg
8x55kg
burn, again

Calf press @ leg press machine
20x75kg slow speed
20x85kg high speed
12x95kg slow speed
20x105kg high speed
12x115kg low speed
12x125kg high speed
epic burn, nice!

Dumbell shrugs
10x32kg
10x36kg
8x36kg
moeite met grip, maak ik vrijdag goed

Dumbell side raises
15x5kg
10x6kg
10x8kg
12x6kg

Abs geskipt -> pak ik vrijdag erbij

Feedback & voeding
Wat een training zeg. Was op de bus aan het wachten en me benen trilde helemaal :o
Voelde alsof ik elk moment gestrekt kon gaan :roflol:
Nu een uur later voel ik de burn nog, ghehe :)

Voeding zit op ~3400 kcal's. Word lekker proppen, aangezien ik tot nu toe pas 500 kcal's op heb (pre-workout) en vroeg wil gaan slapen. Zo macaroni met gehakt en een halve liter melk, 21:30 een halve liter melk + 6 sneden brood en 23:00 all in one kwark shake.

Fijne avond! :)

gefeliciteerd per je pr's ! :eek:
Nice work ;)

Je gewicht gaat in ieder geval lekker vooruit met niet teveel vet! Top hoor!
lekkere training ook. Even je max zoeken! Geeft wel een kick dan he! :D
Keep on going! en eet smakelijk nog! hahaha. heb net zelf macaroni op.. nu even bak kwark toetje scoren!

Weer lekker bezig kerel, zo haal ik je nooit meer in xD
Good job :)

• #1.112
Je gewicht gaat in ieder geval lekker vooruit met niet teveel vet! Top hoor!
lekkere training ook. Even je max zoeken! Geeft wel een kick dan he! :D
Keep on going! en eet smakelijk nog! hahaha. heb net zelf macaroni op.. nu even bak kwark toetje scoren!

Thanks, ben erg tevreden over me gewicht en vet :)
Lijkt alsof ik de laatste paar weken een stuk minder vet aanzet dan voorheen, maar ben dan ook van +700 naar +400 gegaan, dus dat telt ook mee.
De 1RM kostte me niet zoveel moeite eigenlijk, kon wel boven de 120kg gaan, maar dat bewaar ik voor de next time ;)
Yummy, hij was lekker!

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Haha bij mij gaan ze vlot omdat ik een beginner ben ( :( )
:o

You'll get there! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Weer lekker bezig kerel, zo haal ik je nooit meer in xD
Good job :)

Thanks bro! :D
Jou tijd komt nog :p

Thanks, ben erg tevreden over me gewicht en vet :)
Lijkt alsof ik de laatste paar weken een stuk minder vet aanzet dan voorheen, maar ben dan ook van +700 naar +400 gegaan, dus dat telt ook mee.
De 1RM kostte me niet zoveel moeite eigenlijk, kon wel boven de 120kg gaan, maar dat bewaar ik voor de next time ;)
Yummy, hij was lekker!
KLinkt goed! dus je gaat nu verder met +400?
Hahaha... toch nog wat speling laten voor de volgende keer he! ;)
Hier was hij ook lekker! :)

Lekker bezig hier! (ik post laatst minder wegens studie, maar ik volg je resultaten wel, gaat goed!)

super bezig! en toename in gewicht in vergelijking met vp is ook om jelly op te worden man

Thanks bro! :)
VP zal niet erg accuraat zijn of ik ben gezegend met monster genen :o

ja goed, maar als je op dezelfde manier meet als de keer ervoor en eventueel een paar keer extra om meetfouten uit te sluiten zal het toch redelijk accuraat moeten zijn :p

Netjes Shady!

Lekkere progressie kerel, goeie squat pr :thumb:

Terug
Naar boven