XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Nette PR's hoor !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
ja goed, maar als je op dezelfde manier meet als de keer ervoor en eventueel een paar keer extra om meetfouten uit te sluiten zal het toch redelijk accuraat moeten zijn :p

De stijging zou idd redelijk accuraat moeten zijn, denk dat die bij beide metingen zo'n ~1% ernaast zat, maar goed. Merk niet heel erg veel van de fat gains tot nu toe, ben ik wel blij mee :)
Tijd om wat meer water te drinken, zit nu steeds maar op 1 liter en wil eigenlijk het dubbele

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Lekkere progressie kerel, goeie squat pr :thumb:

Thanks mannen! :thumbs:
Lekker genieten van de gains nu het nog kan, voor ik het weet is het alweer cut tijd :(

wel een heel mooi resultaat als die metingen kloppen!
hoe hebben ze je gemeten?

• #1.124
wel een heel mooi resultaat als die metingen kloppen!
hoe hebben ze je gemeten?

Elektronische weegschaal met een meter waar je je duimen op moet leggen.
Weet dat elektronische weegschalen echt slecht zijn (ervaring oude gym), maar weet niet precies hoe het zit met dit ding. Zal ook wel niet erg accuraat zijn maar goed :p

Edit: dit is wel erg uitgebreid, er staat zelf alles op van totale lichaamswater, mineralen, eiwitten, taille-heup verhouding, en nog veel meer

Laatst bewerkt:
Electronisch is altijd onbetrouwbaar. Maar als je steeds dezelfde gebruikt geeft het wel een goede indicatie.

Inderdaad zoals Marina aangeeft, een indicatie kan altijd handig zijn en je past hem zelf ook al door te zeggen dat je er iets boven zit.
Prima toch :)

Elektronische weegschaal met een meter waar je je duimen op moet leggen.
Weet dat elektronische weegschalen echt slecht zijn (ervaring oude gym), maar weet niet precies hoe het zit met dit ding. Zal ook wel niet erg accuraat zijn maar goed :p

Edit: dit is wel erg uitgebreid, er staat zelf alles op van totale lichaamswater, mineralen, eiwitten, taille-heup verhouding, en nog veel meer

Tanita.. niet accuraat maar heb je wel enigzins een indicatie.

Harde squat bro!

Damn man, je gaat echt hard! 118kg squat gewoon, wat krijg jij wel niet te eten man? :P

• #1.130
Electronisch is altijd onbetrouwbaar. Maar als je steeds dezelfde gebruikt geeft het wel een goede indicatie.

Inderdaad zoals Marina aangeeft, een indicatie kan altijd handig zijn en je past hem zelf ook al door te zeggen dat je er iets boven zit.
Prima toch :)

Tanita.. niet accuraat maar heb je wel enigzins een indicatie.

Oké top! :)

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:19 ----------

Thanks man! Zou ze vaker moeten doen zo lekker stijgt die :p

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

Damn man, je gaat echt hard! 118kg squat gewoon, wat krijg jij wel niet te eten man? :P

Laatste week vooral broodjes shoarma, halve kilo shoarma voor €2,50 is gewoon ziek :cool:

Vandaag paar biertjes en 4 cheeseburgers, dere gains :trollface:

Laatste week vooral broodjes shoarma, halve kilo shoarma voor €2,50 is gewoon ziek :cool:

Vandaag paar biertjes en 4 cheeseburgers, dere gains :trollface:

Klinkt goed man, en ook niet duur! Ik denk dat ik mijn voeding ook maar eens moet veranderen, kijken of ik ook van die gains maak :roflol:

• #1.132
Zit nog een beetje te twijfelen met de training vandaag en morgen.
Mensen uit de klas doen echt hun best om ervoor te zorgen dat ik mee uit ga vanavond :o
Volgende keer dat het kan op een donderdag is over 8 weken pas, aangezien we dit keer vrij zijn op de vrijdag.
Enige wat me tegenhoud is dat ik morgen wss niet ga trainen dan -> als ik uitga, dan ga ik standaard wasted, no highway option.
Ook word het krap als ik dadelijk nog wil trainen van te voor + dan word de postworkout alcohol (wel na whey shakie :cool:)
Zou er een upperbody dagje van kunnen maken vandaag ipv borst en morgen rug, maar ga het nog even aankijken, rug is al te vaak te soft aangepakt de laatste tijd!

Klinkt goed man, en ook niet duur! Ik denk dat ik mijn voeding ook maar eens moet veranderen, kijken of ik ook van die gains maak :roflol:

Mijn voeding normaal gesproken is:
Avondeten (600kcal)
1 liter volle melk (650kcal)
5 sneden brood met kipfilet (500kcal)
Banaan(100kcal)
energy drink(100kcal)
Creatine met dubbeldrank (200kcal)
All in one shake -> 250gr kwark / 300 ml melk / 1,5 scoop whey / scheutje olijfolie (650 kcal)
3 á 5 eieren met stuk turks brood of normaal brood (circa 600 kcal)
~afgerond alles.

Maakt een totaal van 3400 kcal terwijl bijna de helft ervan uit drinken bestaat (incl kwark shake).
Wil nog best vaak 3 sneden brood pakken en de overige 200-300 kcal's aanvullen met een cheat.. gebeurt eigenlijk bijna elke dag wel :o
Gain er goed op dus vind het wel best zo :D
Op dagen dat ik geen school heb pak ik de eieren met brood en creatine als pre workout en rest post workout.
Met school pak ik brood als pre workout en post workout 1 uur later (busreis) avondeten.
Neem laatste tijd wel vaker melk of chocomelk mee voor als postworkout in de bus :)

Laatst bewerkt:
al flink wasted ondertussen? :p

Hahaha een echte bulk schema man, energy drink :p En wel veel drinkmaaltijden, zo zag mijn vorige bulk er ook uit. Makkelijke kcals en het vult niet zo erg als vast voedsel.

• #1.135
al flink wasted ondertussen? :p

Ghehe helaas uitgaan toch geskipt :(
Zat erg te haasten met dingen regelen en was geen slaapplek vrij bij mede-studenten.
Volgende keer gewoon 2x zo hard!

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Hahaha een echte bulk schema man, energy drink :p En wel veel drinkmaaltijden, zo zag mijn vorige bulk er ook uit. Makkelijke kcals en het vult niet zo erg als vast voedsel.

Moet wel lekker blijven vind ik :p
Na pre en post workouts houd ik vrij weinig over van wat ik nog moet eten eigenlijk, houd alleen de all in one shake over voor het slapen gaan en 1 liter melk voor 's avonds als ik ga hangen met vrienden.
Eten meenemen vind ik wat vervelend als ik met vrienden ben, melk drinken tijdens het chille zijn ze wel gewend ondertussen :rolleyes:
Wanneer ik voldoende eiwitten heb vul ik eigenlijk best vaak de overige kcal's op met cheats. IIFYM is wel mijn ding in de bulk :p

---------- Toegevoegd 15 November 2013 om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 November 2013 om 23:58 ----------

Weer een training gehad. Hoopte op een ziek push dagje maar verliep helaas anders.
Was erg rustig in de gym maar wel alle squatrekken en losse bankjes waren bezet :mad:
Squatrek was zolang/zo vaak bezet dat ik hem niet vrij heb zien komen in het gehele uur...
MP dus geskipt en verplaatst naar morgen, al is het niet ideaal.

Training:
Chest / Triceps / 'Schouders'. Trainingsduur 1 uur.
Warmup: Rotator cuffs

Dumbell side raises
15x5kg
10x6kg
10x6kg

Bench press
20x18kg
10x48kg
5x68kg
6x73kg
5x73kg
5x73kg
6x73kg
6x73kg
Bij de 5-reppers stond er geen spotter, bij de 6 reps wel dus durfde ik iets verder te gaan
Had ook een wat bredere grip dan normaal, voelde wel wat zwaarder aan.

Dumbell flyes
10x16kg
10x18kg
8x18kg
Bankjes nog steeds bezet, heb ze gewoon op de bench press bank gedaan

Standing cable chest press
12x59kg
12x73,5kg
8x79kg

Dumbell shoulder press
8x20kg
Voelde een zeurende pijn in me schouder, meteen gestopt

Dumbell bench press
5x30kg
8x24kg
Schouder nog steeds :(

Triceps pushdown machine
15x35kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg

Feedback & voeding
Erg slechte training, al zeg ik het zelf.
BP viel ook een beetje tegen, ondanks de wat bredere grip.
Morgen toch MP even proberen.
Heb het gevoel dat de schouder pijn erin knalt bij de cable chest press (paar maanden terug in me oude gym voelde ik hem bij deze oefening ook altijd opzetten). Vind het een erg fijne oefening maar laat hem toch achterwege voortaan.

Voeding zit op ~3400 kcal's.
Had een verkeerde pan met eten opgewarmd voor ik ging trainen dus omdat ik die meal heb gemist, heb ik het goed gemaakt met een broodje döner als post workout :)
Döner tent bij centraal station verkoopt ze voor €3,20, dus hij staat op een erg gevaarlijke plek voor mij :o

• #1.136
Net terug van de training.

Rug / Biceps / Traps / Kuiten. Trainingsduur 1 uur 10 minuten (voelde aan als 2 uur)

Deadlift (samen met een andere kerel gedaan, om en om)
10x38kg
8x58kg
8x78kg
5x98kg
3x118kg
3x130,5kg -> PR. Zei voor ik aan het setje begon tegen mezelf: King Kong ain't got shit on me!!! Werkte goed :o
10x100,5kg
Techniek voelde wel lekker, alleen bij het PR setje was techniek bagger door lift off, misschien toch gas terug aangezien ik heavy lift offs niet gewend ben (voorheen touch n go met lift vanaf safety bars)

Standing MP
12x28kg
6x38kg
5x48kg
5x58kg -> Vpr geloof ik
4x58kg
8x48kg

Chin-ups
10xBW
9xBW
Snel bankje overgenomen die vrijkwam, dus geen 3e set

One arm dumbell row
10x18kg
6x28kg
10x32kg
6x36kg
8x36kg
10x34kg
Beetje rustig gedaan, 1e keer dat ik hem weer doe sinds pijn uit de schouder weg is bij pull bewegingen

Cable shrugs (1e keer)
10x86kg -> 3 sec vasthouden bovenin
8x100kg -> 3 sec vasthouden bovenin
8x100kg -> 3 sec vasthouden bovenin
8x147,5kg (full stacked) -> 1-2 sec vasthouden bovenin
Gewichten zijn per kant, bij elkaar bijna 300kg :cool:

Cable side bend
2x10x45kg per kant

Cable curl
2x10x45kg

Calf press @ leg press machine
20x75kg
Dropset: 15x115kg -> 12x105kg -> 10x95kg

Cable crunch superset met dumbell curl
10x10kg - 10x12kg
20x5kg - 10x12kg

Feedback & voeding
Kwam een beetje in tijdsnood omdat ik de bus moest halen.
Vandaar dropsetjes en supersetjes. Biceps zaten goed vol bij de dumbell curls.
Niet ontevreden :)

Voeding zit op ~3500 kcal.
0,5 liter chocomel op in de bus op de terugrit :o

Fijn weekend!

Laatst bewerkt:
****ing beest!

#Zyzz#ForeverMyrin#CellTech

Prima trainingen weer!

Je trainingen gaan lekker door en nice PR's!
Balen als het zo druk is he.. ik ben gelukkig vaak net op tijd om het squatrek te pakken. :D
Lekker broodje döner! al ben ik gek op Lahmacun (turkse pizza) met donnervlees! :o

• #1.140
****ing beest!

#Zyzz#ForeverMyrin#CellTech

Thanks Broseph!

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Je trainingen gaan lekker door en nice PR's!
Balen als het zo druk is he.. ik ben gelukkig vaak net op tijd om het squatrek te pakken. :D
Lekker broodje döner! al ben ik gek op Lahmacun (turkse pizza) met donnervlees! :o

Volgende week wel tijd voor een Pr op de bankdrukker hoor!

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Zojuist nog even onderarmen aangepakt thuis.
Heb hier een soort van erg oldskool barbell liggen die 23kg weegt.

Barbell behind the back wrist curl
20x23kg
15x23kg
10x23kg
Enorm zieke pomp (srs) van die 3 minuutjes, moest toch het eten af laten koelen :o

Terug
Naar boven