BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja goed, maar als je op dezelfde manier meet als de keer ervoor en eventueel een paar keer extra om meetfouten uit te sluiten zal het toch redelijk accuraat moeten zijn![]()

wel een heel mooi resultaat als die metingen kloppen!
hoe hebben ze je gemeten?

Elektronische weegschaal met een meter waar je je duimen op moet leggen.
Weet dat elektronische weegschalen echt slecht zijn (ervaring oude gym), maar weet niet precies hoe het zit met dit ding. Zal ook wel niet erg accuraat zijn maar goed
Edit: dit is wel erg uitgebreid, er staat zelf alles op van totale lichaamswater, mineralen, eiwitten, taille-heup verhouding, en nog veel meer
Electronisch is altijd onbetrouwbaar. Maar als je steeds dezelfde gebruikt geeft het wel een goede indicatie.
Inderdaad zoals Marina aangeeft, een indicatie kan altijd handig zijn en je past hem zelf ook al door te zeggen dat je er iets boven zit.
Prima toch![]()
Tanita.. niet accuraat maar heb je wel enigzins een indicatie.

Damn man, je gaat echt hard! 118kg squat gewoon, wat krijg jij wel niet te eten man?![]()

Laatste week vooral broodjes shoarma, halve kilo shoarma voor €2,50 is gewoon ziek
Vandaag paar biertjes en 4 cheeseburgers, dere gains![]()

)Klinkt goed man, en ook niet duur! Ik denk dat ik mijn voeding ook maar eens moet veranderen, kijken of ik ook van die gains maak![]()

Hahaha een echte bulk schema man, energy drinkEn wel veel drinkmaaltijden, zo zag mijn vorige bulk er ook uit. Makkelijke kcals en het vult niet zo erg als vast voedsel.

Je trainingen gaan lekker door en nice PR's!
Balen als het zo druk is he.. ik ben gelukkig vaak net op tijd om het squatrek te pakken.![]()
Lekker broodje döner! al ben ik gek op Lahmacun (turkse pizza) met donnervlees!![]()