Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Ik zie de PR wel verschijnen dan! :D

Nice.. korte training voor het eten. Kon je de vork nog vasthouden? of was het drinkbaar met 2 handen om de shaker? :p

Jelly at je gruwelijke vooruitgang !
Goed bezig kerel :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Jelly at je gruwelijke vooruitgang !
Goed bezig kerel :)

Thanks bro, begin me wel als een oude vent te voelen nou :(
Heb echt overal pijn :roflol:
Schouder, pecs , kuiten , onderrug , en vooral me traps. Blijkbaar hebben cable shrugs goed gewerkt :)

@ Marina ghehe, lukte nog net :o

Voel je in ieder geval dat je hard gewerkt hebt! :D

• #1.145
Voel je in ieder geval dat je hard gewerkt hebt! :D

Dat zeker weten :o
Denk dat ik binnenkort eens wat hoger ga in reps, even kijken hoe me lichaam daarop reageert (een weekje).
Kan ik dat gelijk als een soort lichte deload tellen, aangezien ik met 8 reps meestal minder moeite doe dan met 3-5 reps omdat ik bij 8 reps meestal nog wel 1 á 2 reps in de tank heb en met 3-5 vrijwel altijd tot failure ga :)

Je gaat lekker man, mooie trainingen weer!

• #1.147
Toch besloten om een deload weekje in te lassen.
Af en toe wat trainingen geskipt laatst, maar nooit echt een deload gehad, aangezien ik de 3x per week trainen toch wel elke keer heb gered.
Ga aankomende week dus iets anders proberen en de trainingsdagen een beetje op school afstemmen.
Zal woensdag en vrijdag fullbody gaan doen, op ongeveer 80% van me max.
80% klinkt aardig wat, maar het scheelt eigenlijk best veel, bv deadlift van 120kg -> 96kg.
Vind dat licht genoeg tbh :o Vooral omdat het maar 2x is + rust van vrijdag tot woensdag + fullbody + dat ik normaal me max altijd opzoek. Heb erg vreemde steken in me kuiten sinds de laatste training, weet niet precies wat het is maar voelt niet als spierpijn.. even aankijken dus.

Je gaat lekker man, mooie trainingen weer!

Thanks kerel :)

Even rustig aan dus he. Misschien is het wel een keer goed ook.
In ieder geval succes week.

Ik ga ook deload weekje doen volgende week ;)

• #1.150
Ik ga ook deload weekje doen volgende week ;)

Zag het net staan bro :p
Twijfelde zelf erover en heb eigenlijk de knoop doorgehakt toen ik het bij jou zag staan :)
Overal pijn sinds vrijdag al :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Even rustig aan dus he. Misschien is het wel een keer goed ook.
In ieder geval succes week.

Moet wel een succes week worden inderdaad, als ik fail op 80% van me max is het wel heel erg :P

Zag het net staan bro :p
Twijfelde zelf erover en heb eigenlijk de knoop doorgehakt toen ik het bij jou zag staan :)
Overal pijn sinds vrijdag al :roflol:

Ja ik merk zelf ook dat ik minder snel herstel nu en ben ook veel sneller moe :o

Ga sws volgende keer niet zo lang wachten met deload want had eigenlijk 1 maand geleden ook al gekund.

• #1.152
Ja ik merk zelf ook dat ik minder snel herstel nu en ben ook veel sneller moe :o

Ga sws volgende keer niet zo lang wachten met deload want had eigenlijk 1 maand geleden ook al gekund.

Bij mij ook inderdaad. Ik zet nu een deload en dan komt het mooi uit om er met kerst/oud en nieuw ook nog 1 te pakken. Sportschool is sowieso ver reizen voor me als ik geen school heb in de kerstvakantie.
Zoek bij mijn trainingen sowieso vrijwel altijd de max op ( probeer zoveel mogelijk Pr's te knallen op compounds ) en assistance ga ik ook door tot ik kapot ben meestal.
Gain er goed op maar merk dat ik wel ff kapot ben nu :o

Bij mij ook inderdaad. Ik zet nu een deload en dan komt het mooi uit om er met kerst/oud en nieuw ook nog 1 te pakken. Sportschool is sowieso ver reizen voor me als ik geen school heb in de kerstvakantie.
Zoek bij mijn trainingen sowieso vrijwel altijd de max op ( probeer zoveel mogelijk Pr's te knallen op compounds ) en assistance ga ik ook door tot ik kapot ben meestal.
Gain er goed op maar merk dat ik wel ff kapot ben nu :o

Ja precies afgelopen trainingen ging ik ook echt tot failure bij bepaalde isolatieoefeningen en ook bij compounds zette ik regelmatig pr's (met name borst en rug) en dat is wel wat vermoeiend qua herstel.

Ik ga denk ik elke 2 maanden even een deloadweekje doen denk ik. Ik ga wel op 50% zitten, dus echt alleen ff pompen. En dan heb ik ook mooi tijd om nieuwe dingen te proberen en eventueel techniek te verbeteren :)

Want armen gaan echt k*t, dus ga volgende week te tijd daarvoor nemen. Heb ik ook niet het probleem dat ik voorvermoeid ben, want zit toch op 50% van het normale gewicht ;)

• #1.154
Ja precies afgelopen trainingen ging ik ook echt tot failure bij bepaalde isolatieoefeningen en ook bij compounds zette ik regelmatig pr's (met name borst en rug) en dat is wel wat vermoeiend qua herstel.

Ik ga denk ik elke 2 maanden even een deloadweekje doen denk ik. Ik ga wel op 50% zitten, dus echt alleen ff pompen. En dan heb ik ook mooi tijd om nieuwe dingen te proberen en eventueel techniek te verbeteren :)

Lijkt me slim man :thumbs:
Wendler opzet die ik hanteer kwa oefeningen (niet kwa verhogen) adviseert ook om op de 4e week een deload te pakken. Ik train zwaarder dan word aangeraden bij Wendler, dus zou ik eigenlijk om de 4 weken deload moeten pakken, of zelfs eerder. Pak nu zelf 80% omdat ik maar 2x ga ipv 4x en na die 2 dagen heb ik sowieso weer 2 dagen rust door weekend. En nu al 5 dagen rust voor ik begin aan die training van 80% :)

Lijkt me slim man :thumbs:
Wendler opzet die ik hanteer kwa oefeningen (niet kwa verhogen) adviseert ook om op de 4e week een deload te pakken. Ik train zwaarder dan word aangeraden bij Wendler, dus zou ik eigenlijk om de 4 weken deload moeten pakken, of zelfs eerder. Pak nu zelf 80% omdat ik maar 2x ga ipv 4x en na die 2 dagen heb ik sowieso weer 2 dagen rust door weekend. En nu al 5 dagen rust voor ik begin aan die training van 80% :)

Ja als je 2 dagen gaat lijkt 80% mij niet verkeerd op zich. Maar na de deload ga ik denk ik ook wel iets rustiger aan doen want elke keer aan je max zitten is kapot zwaar, ben dan echt bang dat ik niet snel genoeg herstel :o

• #1.156
Ja als je 2 dagen gaat lijkt 80% mij niet verkeerd op zich. Maar na de deload ga ik denk ik ook wel iets rustiger aan doen want elke keer aan je max zitten is kapot zwaar, ben dan echt bang dat ik niet snel genoeg herstel :o

True, balans vinden denk ik :)
Begin het er nu ook zwaar mee te krijgen na 2,5 maand op de max te zitten :D

Dit zal de training worden:

woensdag
Bench press (90%) 5x5x70kg
Deadlift (85%) 2x6x105kg
Mp (80%) 3x10x40kg
Chin-ups (80%) 3x8xBW
Dumbell flyes (80%) 3x8x14kg
Weighted bench dips (90%-100%)
Triceps pushdown / rope overhead (90%)
Cable crunches (100%)

vrijdag
Mp (90%) 4x8x45kg
Squat (90%) 5x5x90kg
Bench press (80%) 4x8x58kg
One arm dumbell row (90%) 4x8x32kg
Side raises (90%) 4x10x5kg
Calf press (80%) 4x15x95kg
EZ-bar curl (80%) 5x8x34kg
Side bend (100%)

Ziet er goed uit, lekker high volume!

Lekker hoor !

Ziet er goed uit, met dat volume moet het wel voldoening geven!

• #1.160
Ziet er goed uit, lekker high volume!

Thanks!

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Ziet er goed uit, met dat volume moet het wel voldoening geven!

Denk het ook wel inderdaad :)
Twijfel nu alleen om BP en MP op volle kracht te pakken, aangezien de pushkracht in upperbody nooit veel herstel nodig heeft bij mij. Voel me nu eigenlijk al weer best fit en heb voor mezelf wel wat krachtdoelen gezet die ik wil behalen aan het einde van me bulk ;)
Ga nog even kijken dus, misschien stiekem een Pr eruit persen op de BP!

Terug
Naar boven