MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Hahha... toch PR willen zetten he! :D snap het wel. Ben benieuwd naar wat we te zien krijgen hier woensdag! ;)

Denk het ook wel inderdaad :)
Twijfel nu alleen om BP en MP op volle kracht te pakken, aangezien de pushkracht in upperbody nooit veel herstel nodig heeft bij mij. Voel me nu eigenlijk al weer best fit en heb voor mezelf wel wat krachtdoelen gezet die ik wil behalen aan het einde van me bulk ;)
Ga nog even kijken dus, misschien stiekem een Pr eruit persen op de BP!

Hmm, misschien is het wel verstandig om iets gas terug te nemen. Maar als er veel meer in zit dan lijkt het mij geen probleem, je kan later altijd nog een deload toepassen op BP & MP, en dan de andere oefeningen gewoon vol gas pakken. Naar je lichaam blijven luisteren kerel! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Hahha... toch PR willen zetten he! :D snap het wel. Ben benieuwd naar wat we te zien krijgen hier woensdag! ;)

Hmm, misschien is het wel verstandig om iets gas terug te nemen. Maar als er veel meer in zit dan lijkt het mij geen probleem, je kan later altijd nog een deload toepassen op BP & MP, en dan de andere oefeningen gewoon vol gas pakken. Naar je lichaam blijven luisteren kerel! ;)

That PR feel :p
Squat en DL ga ik sowieso wat rustig aan doen en de rest van de assistance ook.
Ben van plan om triceps wel aan te pakken op full force, op de CGBP, omdat dit een lekkere oefening zou zijn voor BP improvement en ik deze oefening nooit doe.
Biceps kan ik ook wel vol op gaan, samen met abs.
En zoals jij zegt Johan, BP en MP ga ik knallen en desnoods volgende keer een deload.
Vergeet ook niet dat borst en schouders training op woensdag al 6 dagen geleden is hé, dus die hebben hun deload weekje al wel gehad ;)

Ja probeer dat maar gewoon, als het al 6 dagen geleden is dan kan het wel gewoon. Hebben nou wel hun rust gehad. CGBP vind ik wel erg lekker, maar vanwege de smalle grip voelt het k*t aan mijn polsen, heb nu een swiss bar en ga in mijn volgende schema ook weer CGBP doen. Voor BP is deze oefening idd lekker!

Ben benieuwd man, succes! :D

Der word hier bijna meer gespamt dan in arnodsi's log :roflol: misschien een idee om je laatste training ook in je sig te zetten?

• #1.166
Even een mini update. Net iets gevonden (in Arnodsi zijn log :o)

You have weak hamstrings if you:
Have trouble sitting back in a squat.
Don’t have good starting strength in the deadlift, where the most difficult part is getting it off the floor.
Suck at arched back good mornings, RDLs, back extensions, 45-degree hypers, and reverse hypers.
Sink like a ship during Russian leg curls and find yourself cheating like crazy during glute ham raises.
Try to “squat” the weight up when doing rack pulls rather than “stiff leg deadlifting” the weight up.
Are much better at trap bar deadlifts than conventional deadlifts.
Can raw squat more than you can conventional deadlift.
Can sumo deadlift way more than you can conventional deadlift.

Denk dat ik dus beter aan me hams ga werken dmv leg curl of SLDL.
Weet niet of het precies de reden is, maar het zou me niks verbazen aangezien me hams weinig aangepakt worden. Worth a try!
Ga bij de training van vrijdag dus ook hams aanpakken, kleine verandering.

Der word hier bijna meer gespamt dan in arnodsi's log :roflol: misschien een idee om je laatste training ook in je sig te zetten?

Impossibruh!
Heb nu toevallig een deload weekje, normaal gesproken stonden er nu alweer 2 trainingen ;)
Zal het onthouden voor als het uit de hand loopt :)

en dan elke keer je sig aanpassen xd?

• #1.172
Mijn fanbase is toch wel up-to-date, Tatt :trollface:

Heb even schema aangepast (maandag-donderdag blijft hetzelfde; ub - chest/schouder/triceps)

Dinsdag LB:
DL
Leg press
Leg extensions
Seated leg curl -> extra sets
calf press
Shrugs
2 oefeningen abs

Vrijdag Rug/Biceps/Legs:
Squat
SLDL
Chin ups
One arm dumbell row
Seated cable row
Shrugs
Seated leg curl
EZ-bar curl

Klinkt een beetje raar om squatten bij rug te doen, maar dit is fijner voor herstel (weekend herstel ik meestal beter + extra herstel dag voor next train). Normaal duurt herstel van de squats namelijk wel zo'n 5 dagen bij mij :( Door de switch ligt er wat meer focus op de hams ook.
Deze week dus de 'deload' trainingen en volgende week gaat deze verandering in.

Ziet er goed uit en gewoon doen wat jou beste bevalt :)

• #1.174
Vandaag weer een training gehad.
2 jongens uit me klas gingen mee,niet samen getraind, wel spot kunnen krijgen.
Heb me voor de verandering redelijk aan me schema gehouden :)

Fullbody. Trainingsduur 1 uur 30 minuten.
Warmup Rotator cuffs

Bench Press
25x18kg
8x38kg
5x63kg
3x73kg
5x80.5kg -> Pr
4x80.5kg
4x80.5kg

Mp (80%) 3x10x40kg
Was geen 80%, eerder 90% :o

Deadlift (85%) 2x6x105kg -> Veranderd naar Sumo Deadlift, beviel me goed en voelt lekkerder aan.
Volgende keer sumo deadlift dus eens pakken op volle kracht en kijken wat dat te melden heeft.

Chin-ups (80%) 3x8xBW

Dumbell flyes (80%) 3x8x14kg

Close grip BP (oefening is al maanden geleden, pakte hem ook iets te breed geloof ik)
10x33kg
10x48kg
9x58kg
7x58kg

Weighted bench dips
10xBW
10xBW+15kg
10xBW+20kg
10xBW+25kg
10xBW+30kg
8xBW+40kg -> Pr

~nog 2 setjes shrugs & 5 setjes cable crunch.

Feedback & voeding
Geen slechte training.
BP twijfel ik nog of ik ga verhogen of eerst 3x5x80,5kg proberen.
Voor deadlift ga ik dus kijken hoe sumo deadlift me bevalt op hoog gewicht, enige nadeel is dat ik mijn krachtdoel op de deadlift niet ga halen als ik dit doe wss, maar goed, ego aan de kant!
Vrijdag weer een fullbody en ga ik voor een Pr op de squat :)

Voeding zit op ~3200 kcal.
Pre workout: 3 sneden brood met kipfilet | creatine shake met dubbeldrank
Post workout: Banaan | Big american pizza | energy drink
Later op de avond: 1 liter melk
Voor het slapen: all in one kwark shake.

Laatst bewerkt:
Training dus aangepast en je eraan gehouden he! Netjes hoor! :D
Nice PR op BP! En ook op dips!
Kom maar op vrijdag met die PR op quats! Gaat je zeker lukken!

Gefelciteerd met je PR, lekker man! CGBP gaat je ook goed af met zo'n volume. Voelt het goed om te deloaden?
En nice die postworkout :thumbs:

• #1.177
Training dus aangepast en je eraan gehouden he! Netjes hoor! :D
Nice PR op BP! En ook op dips!
Kom maar op vrijdag met die PR op quats! Gaat je zeker lukken!

Squat zit nog de meeste potentie in, hierop ga ik sowieso niet vastlopen dit jaar (denk ik).

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Gefelciteerd met je PR, lekker man! CGBP gaat je ook goed af met zo'n volume. Voelt het goed om te deloaden?
En nice die postworkout :thumbs:

Thanks bro, feels good!
Deload voelt opzich niet slecht, maar dit kon ik niet 100% deloaden noemen.
BP is Pr en triceps heb ik ook goed aangepakt.
Deadlift veranderd in sumo deadlift, maar kon daarop wel zwaarder, voelde wel lekker om wat lichter te beginnen. Moet zeggen dat sumo deadlift me echt lekker beviel :)

Ik wisselde een bankje af samen met een (erg mooi) meisje tijdens de bench dips.
Ze had een schijfje van 5kg erop liggen en ik 2 schijven dan 20kg, kreeg nog een opmerking dat het wel even duurde voor ze daar was :P
Helaas niet echt een gesprek gemaakt met der omdat ik de bus moest halen :o
Pizza is awesome, die big american (texas) bevat 1250 kcal's haha.

Thanks bro, feels good!
Deload voelt opzich niet slecht, maar dit kon ik niet 100% deloaden noemen.
BP is Pr en triceps heb ik ook goed aangepakt.
Deadlift veranderd in sumo deadlift, maar kon daarop wel zwaarder, voelde wel lekker om wat lichter te beginnen. Moet zeggen dat sumo deadlift me echt lekker beviel :)

Ik wisselde een bankje af samen met een (erg mooi) meisje tijdens de bench dips.
Ze had een schijfje van 5kg erop liggen en ik 2 schijven dan 20kg, kreeg nog een opmerking dat het wel even duurde voor ze daar was :P

Haha geloof ik best man! Nee precies, op deze manier is een deload ook niet zo heel erg storend.
Ik heb nog nooit sumo deadlift gedaan, maar hierbij lift je meer vanuit je benen toch?

Nice :roflol: volgende keer vragen of je dat meisje moet helpen met spotten. En als je zelf weer weighted bench dips doet moet je vragen of ze op je benen komt zitten, omdat dat fijner aanvoelt dan die schijven :D
Pizza is zeker awesome man, kan niet wachten om ook weer te bulken. Dat zijn nou net de pizza's die ik vermijd haha

Squat zit nog de meeste potentie in, hierop ga ik sowieso niet vastlopen dit jaar (denk ik).
Nou het jaar is ook nog maar kort he! :p Maar je hebt nog een paar weken om lekker te verhogen!

Nou dat kan ook in ene snel gaan hoor. Ik ging zelf in 3 weken van niets op schoot naar 15 kg en daarna BW dips.:D Dus wie weet ga je dat bankje nog wel eens delen met haar!;)

Lekkere training bro gaat lekker!
In nieuwe jaar maar weer eens training samen pakken of zo ;)

Terug
Naar boven