XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Gefeli met die pr

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Haha geloof ik best man! Nee precies, op deze manier is een deload ook niet zo heel erg storend.
Ik heb nog nooit sumo deadlift gedaan, maar hierbij lift je meer vanuit je benen toch?

Nice :roflol: volgende keer vragen of je dat meisje moet helpen met spotten. En als je zelf weer weighted bench dips doet moet je vragen of ze op je benen komt zitten, omdat dat fijner aanvoelt dan die schijven :D
Pizza is zeker awesome man, kan niet wachten om ook weer te bulken. Dat zijn nou net de pizza's die ik vermijd haha

Vind de deload zo wel lekker idd, vrijdag volle kracht op de squat geeft me voldoening uit de training, ook al is de rest op wat minder gewicht. Zal vast nog wel op biceps voluit gaan, maar is toch weekend rusten daarna :)
Armen merk ik sowieso vrij weinig van met hersteltijd.

Kan beter de dames vermijden in de gym, zoals jij met pizza's in de cut :roflol:
Moet nog wel getraind worden natuurlijk :o

---------- Toegevoegd om 03:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:09 ----------

---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:10 ----------

Lekkere training bro gaat lekker!
In nieuwe jaar maar weer eens training samen pakken of zo ;)

Thanks bro :)
Klinkt als een goed plan! :thumbs:
Mijn bulk loopt door tot ergens in februari, dus hook je voor die tijd sowieso op!

lekker die pr op bench, toch wel nice als er iemand bij staat geeft iets meer vertrouwen :p

Vind de deload zo wel lekker idd, vrijdag volle kracht op de squat geeft me voldoening uit de training, ook al is de rest op wat minder gewicht. Zal vast nog wel op biceps voluit gaan, maar is toch weekend rusten daarna :)
Armen merk ik sowieso vrij weinig van met hersteltijd.

Kan beter de dames vermijden in de gym, zoals jij met pizza's in de cut :roflol:
Moet nog wel getraind worden natuurlijk :o

Precies, als je toch nog een oefening op volle kracht pakt dan is het wat minder vervelend. Ben wel benieuwd naar je squat van vrijdag! Dat moet kunnen man, ik verneem ook weinig van biceps de dag erna. Dat voel je zelf ook het beste ;)

Haha, dat is wel weer zo natuurlijk. Je komt er om te trainen, maar na je training kan je je wel richten op de dames :p

Wa da fack zit je om 3u11 te posten in je log? Doe jij wel eens anabole slaap?

• #1.186
Zojuist thuis weer wat onderarmen getraind, zelfde verhaal als vorige keer.
Kan nauwelijks meer typen na 2x20x23kg barbell behind the back wrist curl :roflol:

lekker die pr op bench, toch wel nice als er iemand bij staat geeft iets meer vertrouwen :p

Die kerel hielp alleen met uittillen en erbij staan, geen spot 'nodig gehad'.
Bij me 2e setje was die niet aan het opletten, dus heb hem maar afgekapt op de 4e rep terwijl er miss wel een 5e in zat. 3e setje was ik wel kapot :o

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Precies, als je toch nog een oefening op volle kracht pakt dan is het wat minder vervelend. Ben wel benieuwd naar je squat van vrijdag! Dat moet kunnen man, ik verneem ook weinig van biceps de dag erna. Dat voel je zelf ook het beste ;)

Haha, dat is wel weer zo natuurlijk. Je komt er om te trainen, maar na je training kan je je wel richten op de dames :p

Gym waar ik zit lopen gigantisch veel dames rond, is niet gezond meer :roflol:
Sportschool is gericht op HBO studenten en universiteit, dus dan kun je het wel raden :P
Denk dat ik vanaf volgende week eens ga kijken hoe RPT stijl me bevalt met Pr's boeken :)
1 setje Pr en vervolgens iets lager in gewicht met een extra rep.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Wa da fack zit je om 3u11 te posten in je log? Doe jij wel eens anabole slaap?

Oh shit, Sherlock :bang:
Wekker om 11.15 :trollface: Aim op 8 uur slaap dus no problem!

Laatst bewerkt:
Gym waar ik zit lopen gigantisch veel dames rond, is niet gezond meer :roflol:
Sportschool is gericht op HBO studenten en universiteit, dus dan kun je het wel raden :P
Denk dat ik vanaf volgende week eens ga kijken hoe RPT stijl me bevalt met Pr's boeken :)
1 setje Pr en vervolgens iets lager in gewicht met een extra rep.

Haha, dat is dan weer het nadeel van een homegym. Moet toch maar eens wat vrouwelijke leden werven. :D
Veel studenten dus, maar dan is de prijs daar ook vaak op aangepast!
RPT is wel nice, alleen dan moet je wel een goede opwarming doen. Dan werkt het zeker wel goed

• #1.190
Weer een training gehad, energie zat er niet echt in door een lange schooldag.

Fullbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Warmup Rotator cuffs

Squat
12x20kg
5x40kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x112,5kg -> PR
5x100kg
5x100kg

Standing MP
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x62,5kg -> PR
5x60kg -> VPR
4x60kg

SLDL (1e keer)
10x40kg
10x60kg
8x60kg
6x60kg -> gestopt vanwege backpumps, wss door squat van te voor

Chin ups
3x7xBW :(

EZ bar curl
4x39kg
6x34kg
10x29kg
:fuu:
voorheen op 8x39kg gezeten de hele tijd

Side raises (90%)
4x10x5kg

~2 setjes side bends en cable shrugs

Feedback & voeding
Chin ups vielen me vies tegen, net zoals de curls.
Zat voorheen 1 rep verwijderd van 3x10xBW en nu dit :(
Energie was er dan ook wel wat uit, maar de MP ging lekker, beetje vreemd.
Lekker weekendje rusten en volgende week wat nieuwe pr's weer!

Voeding op 3400 kcal.
Litertje chocomel in de bus op de terugrit :D

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Haha, dat is dan weer het nadeel van een homegym. Moet toch maar eens wat vrouwelijke leden werven. :D
Veel studenten dus, maar dan is de prijs daar ook vaak op aangepast!
RPT is wel nice, alleen dan moet je wel een goede opwarming doen. Dan werkt het zeker wel goed

Betaal 100 euro per jaar, dus ben er zeker tevreden over :)
Vorige gym was 35 per maand, zonder squatrack en veel te kleine gym voor het aantal members in dit dorpje.
Ook wel een veel betere sfeer hier, al aardig wat gesprekken gehad met een paar gasten.
Vorige gym liepen echt prutsers rond, ook wel leuk soms want ik was een van de 'buffste' in de gym :roflol:
Homegym ben ik wel jelly op aan de ene kant, muziek knalhard en in je blote pens pompen :D

Hmmm.. een training die vol TOP PR's begint en dan in ene een paar tegenvallers...
Misschien was het wel omdat die PR's meer energie hebben gekost he! ;) Kan best!

Vind het er netjes uitzien hoor! Je lift heel wat meer dan ik! hahahah. is ook niet zo gek. :rolleyes:

Lekker rustig weekend voor de boeg? Die PR's komen wel weer!

• #1.192
Hmmm.. een training die vol TOP PR's begint en dan in ene een paar tegenvallers...
Misschien was het wel omdat die PR's meer energie hebben gekost he! ;) Kan best!

Vind het er netjes uitzien hoor! Je lift heel wat meer dan ik! hahahah. is ook niet zo gek. :rolleyes:

Lekker rustig weekend voor de boeg? Die PR's komen wel weer!

Denk dat dat het inderdaad was.
Ik lift misschien meer maar het gaat om de progressie, en daar schiet jij niks te kort in! :)
Ben een weekendje home alone, dus dat zal wel een flink cheatdagje worden vandaag :o

Zojuist even een flink killer schema in elkaar gezet voor maandag, geen armwerk en die onzin, gewoon keiharde presses en pulls! Kan grof worden :D

Post dan je maandag schema kerel, ben benieuwd :p
Beetje show off spelen maar niks showen xD

• #1.194
Post dan je maandag schema kerel, ben benieuwd :p
Beetje show off spelen maar niks showen xD

:bang:
Heb hem in de spoiler gezet :)
Meeste dingen ben ik redelijk zeker van bij de gewichten, BP zal een Pr zijn dus daarbij is het een twijfel geval.
Rest zou ook lichtjes anders uit kunnen pakken, lijkt me wel heavy zo.

BP 2x3x83kg - 4x80,5kg - 5x78kg
T-bar row 5x6x77,5kg
MP 5x5x58kg -> wss laatste 1/2 setjes 1 á 2 reps minder.
Seated cable row 5x5x77kg
Dumbell bench press 5x5x32kg
One arm dumbell row 4x8x36kg
Dumbell shoulder press 3x6x26kg

Ziet er leuk uit, kan de eerste keer tegenvallen maar fock it.
Wie niet waagt, wint niet dus en nog meer cliche zinnen :p

Zolang het maar vooruit gaat allemaal he! Iedereen maakt op zijn manier progressie! En dat doe jij zeker!
Alleen thuis en cheaten he! Ik heb vanavond een feest met 70-80's cover band. Gaat ook tof worden. Zit ook een hele hindoestaanse familie bij.. dus zal goed eten zijn! :D

Ben benieuwd wat je maandag allemaal gaat neerzetten! Veel PR's en lekker knallen!

edit: vlak erna gepost. Zie het al. Gaat een knaller worden maandag! dus die cheat zal je wel lekker wat energie geven! ;)

• #1.197
Ziet er leuk uit, kan de eerste keer tegenvallen maar fock it.
Wie niet waagt, wint niet dus en nog meer cliche zinnen :p

Zolang het maar vooruit gaat allemaal he! Iedereen maakt op zijn manier progressie! En dat doe jij zeker!
Alleen thuis en cheaten he! Ik heb vanavond een feest met 70-80's cover band. Gaat ook tof worden. Zit ook een hele hindoestaanse familie bij.. dus zal goed eten zijn! :D

Ben benieuwd wat je maandag allemaal gaat neerzetten! Veel PR's en lekker knallen!

edit: vlak erna gepost. Zie het al. Gaat een knaller worden maandag! dus die cheat zal je wel lekker wat energie geven! ;)

Begon aan het begin van de bulk ook ongeveer zo, alleen één rug oefening minder en iets minder volume.
Ben de laatste tijd wat teruggezakt en ik begin te beseffen dat me bulk nog maar zo'n 3 maanden duurt. Tijd vliegt en heb wat goed te maken met mezelf ;)
Volume is wel erg rof als er nog opwarm setjes bijkomen bij de oefeningen met 5 setjes, maar we gaan het zien. Herstel zal een groter probleem zijn dan het niet aankunnen :o

Geniet ervan Marina, lekker eten is altijd goed!

Edit: denk dat ik op dumbell press wat hoger in reps ga aangezien BP ook al low reps is!

Je gaat echt hard op de squat man! Wedstrijdje doen wie het eerst 150 squat? :D Ben nu net weer begonnen met benen, feelsgood.jpg

• #1.199
Je gaat echt hard op de squat man! Wedstrijdje doen wie het eerst 150 squat? :D Ben nu net weer begonnen met benen, feelsgood.jpg

Ghehe mijn doel is 3x135kg aan het einde van me bulk, maar misschien zal 1x150kg ook wel lukken :p
Nog zo'n 11 weken te gaan dus bring it :D

Betaal 100 euro per jaar, dus ben er zeker tevreden over :)
Vorige gym was 35 per maand, zonder squatrack en veel te kleine gym voor het aantal members in dit dorpje.
Ook wel een veel betere sfeer hier, al aardig wat gesprekken gehad met een paar gasten.
Vorige gym liepen echt prutsers rond, ook wel leuk soms want ik was een van de 'buffste' in de gym :roflol:
Homegym ben ik wel jelly op aan de ene kant, muziek knalhard en in je blote pens pompen :D

Damn, dat is zeker niet mis! En je kan onbeperkt trainen?
Ben je er wel op vooruit gegaan, alleen jammer dat je nu niet meer de buffste bent :p
Ik blijf gelukkig de buffste in mijn gym. :D Homegym is wel nice, alleen je mist soms bepaalde toestellen etc..

En potverdomme man :o die squat en MP.. Congratz! Alsof het niks is, je maakt echt grote sprongen in een korte tijd.

Terug
Naar boven