BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha geloof ik best man! Nee precies, op deze manier is een deload ook niet zo heel erg storend.
Ik heb nog nooit sumo deadlift gedaan, maar hierbij lift je meer vanuit je benen toch?
Nicevolgende keer vragen of je dat meisje moet helpen met spotten. En als je zelf weer weighted bench dips doet moet je vragen of ze op je benen komt zitten, omdat dat fijner aanvoelt dan die schijven
Pizza is zeker awesome man, kan niet wachten om ook weer te bulken. Dat zijn nou net de pizza's die ik vermijd haha

Lekkere training bro gaat lekker!
In nieuwe jaar maar weer eens training samen pakken of zo![]()

Vind de deload zo wel lekker idd, vrijdag volle kracht op de squat geeft me voldoening uit de training, ook al is de rest op wat minder gewicht. Zal vast nog wel op biceps voluit gaan, maar is toch weekend rusten daarna
Armen merk ik sowieso vrij weinig van met hersteltijd.
Kan beter de dames vermijden in de gym, zoals jij met pizza's in de cut
Moet nog wel getraind worden natuurlijk![]()

lekker die pr op bench, toch wel nice als er iemand bij staat geeft iets meer vertrouwen![]()

Precies, als je toch nog een oefening op volle kracht pakt dan is het wat minder vervelend. Ben wel benieuwd naar je squat van vrijdag! Dat moet kunnen man, ik verneem ook weinig van biceps de dag erna. Dat voel je zelf ook het beste
Haha, dat is wel weer zo natuurlijk. Je komt er om te trainen, maar na je training kan je je wel richten op de dames![]()

Wa da fack zit je om 3u11 te posten in je log? Doe jij wel eens anabole slaap?

Aim op 8 uur slaap dus no problem!Is dit de leven?Oh shit, Sherlock
Wekker om 11.15Aim op 8 uur slaap dus no problem!
brb elke dag om 7u opstaanvalt toch wel mee... 6:00 standaard... soms 5:00... Het went.

Gym waar ik zit lopen gigantisch veel dames rond, is niet gezond meer
Sportschool is gericht op HBO studenten en universiteit, dus dan kun je het wel raden
Denk dat ik vanaf volgende week eens ga kijken hoe RPT stijl me bevalt met Pr's boeken
1 setje Pr en vervolgens iets lager in gewicht met een extra rep.

Haha, dat is dan weer het nadeel van een homegym. Moet toch maar eens wat vrouwelijke leden werven.
Veel studenten dus, maar dan is de prijs daar ook vaak op aangepast!
RPT is wel nice, alleen dan moet je wel een goede opwarming doen. Dan werkt het zeker wel goed

Kan best!
Hmmm.. een training die vol TOP PR's begint en dan in ene een paar tegenvallers...
Misschien was het wel omdat die PR's meer energie hebben gekost he!Kan best!
Vind het er netjes uitzien hoor! Je lift heel wat meer dan ik! hahahah. is ook niet zo gek.
Lekker rustig weekend voor de boeg? Die PR's komen wel weer!

Post dan je maandag schema kerel, ben benieuwd
Beetje show off spelen maar niks showen xD

Ziet er leuk uit, kan de eerste keer tegenvallen maar fock it.
Wie niet waagt, wint niet dus en nog meer cliche zinnen![]()
Zolang het maar vooruit gaat allemaal he! Iedereen maakt op zijn manier progressie! En dat doe jij zeker!
Alleen thuis en cheaten he! Ik heb vanavond een feest met 70-80's cover band. Gaat ook tof worden. Zit ook een hele hindoestaanse familie bij.. dus zal goed eten zijn!
Ben benieuwd wat je maandag allemaal gaat neerzetten! Veel PR's en lekker knallen!
edit: vlak erna gepost. Zie het al. Gaat een knaller worden maandag! dus die cheat zal je wel lekker wat energie geven!![]()

Je gaat echt hard op de squat man! Wedstrijdje doen wie het eerst 150 squat?Ben nu net weer begonnen met benen, feelsgood.jpg

Betaal 100 euro per jaar, dus ben er zeker tevreden over
Vorige gym was 35 per maand, zonder squatrack en veel te kleine gym voor het aantal members in dit dorpje.
Ook wel een veel betere sfeer hier, al aardig wat gesprekken gehad met een paar gasten.
Vorige gym liepen echt prutsers rond, ook wel leuk soms want ik was een van de 'buffste' in de gym
Homegym ben ik wel jelly op aan de ene kant, muziek knalhard en in je blote pens pompen![]()

Homegym is wel nice, alleen je mist soms bepaalde toestellen etc..
die squat en MP.. Congratz! Alsof het niks is, je maakt echt grote sprongen in een korte tijd.