AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Je gaat erg hard vooruit, goed bezig buddy!

Ghehe mijn doel is 3x135kg aan het einde van me bulk, maar misschien zal 1x150kg ook wel lukken :p
Nog zo'n 11 weken te gaan dus bring it :D

haha niet te hoog in je bol krijgen he ;P
als je nu 112 een paar keer drukt zal je echt niet binnen 3 maanden 150 squatten! (in ieder geval niet ATG)
3x135 is ook erg veel vooruitgang, dat is ongeveer 2,5 kg per week.. maar niet onmogelijk :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Edit:
Oh ja, gister trouwens een flinke cheatavond gehad omdat ik home alone was.
Ben begonnen met cheaten om 22:00, samen met een film.
Wat ik me kan herinneren ongeveer:
- pak jodenkoeken
- chocolade kerstman XL
- 2 saucijzenbroodjes
- 2 liter coca cola (1 liter de man)
- magnum ijsje

Later op de avond kwam me oma nog langs met een bord vol met kaasblokjes, 2 pakjes toastjes & filet american en mini snacks uit de frituur :o
Vriend van me legde het af na 3 jodenkoeken en een chocolade kerstman (mini), more for me :D
De coca cola is wel eerlijk gedeeld.
Schade valt me mee, heb het vreemde gevoel dat ik nog iets ben vergeten.

Stond ook nog een kat voor de achterdeur, dus ik en maat van me doen de deur open...
Vervolgens 20 minuten bezig geweest om de kat er weer uit te krijgen nadat die 4 uur binnen heeft gezeten :roflol:
Good times

Damn, dat is zeker niet mis! En je kan onbeperkt trainen?
Ben je er wel op vooruit gegaan, alleen jammer dat je nu niet meer de buffste bent :p
Ik blijf gelukkig de buffste in mijn gym. :D Homegym is wel nice, alleen je mist soms bepaalde toestellen etc..

En potverdomme man :o die squat en MP.. Congratz! Alsof het niks is, je maakt echt grote sprongen in een korte tijd.

Onbeperkt trainen inderdaad. Alleen als ik geen school heb is het wel even reizen.
Morgen school tot kwart voor 5 bijvoorbeeld, als ik dan nog moet sporten ben ik rond 9 uur pas thuis :o
Niet echt een slim idee om mijn 'killer' training morgen te pakken, maar goed!
Thanks man :)

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Je gaat erg hard vooruit, goed bezig buddy!

Thanks bro! :)

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

als je nu 112 een paar keer drukt zal je echt niet binnen 3 maanden 150 squatten! (in ieder geval niet ATG)
3x135 is ook erg veel vooruitgang, dat is ongeveer 2,5 kg per week.. maar niet onmogelijk :)

Tot nu toe is verhogen met 2,5kg per week me gelukt, maar er zal natuurlijk wel een deload weekje tussen zitten, keer een slechte training of minder fit oid waardoor het in de soep kan lopen :o
Ga in ieder geval kijken hoe ver ik kom, desnoods 1x135kg als ik de 3 reps niet haal!

Laatst bewerkt:

Alles kan ik ging in 3,5 maand van 0kg naar 140kg voorbij parallel :)

Goed bezig Shady! :thumbs:
Blijf zo doorgaan!

Onbeperkt trainen inderdaad. Alleen als ik geen school heb is het wel even reizen.
Morgen school tot kwart voor 5 bijvoorbeeld, als ik dan nog moet sporten ben ik rond 9 uur pas thuis :o

Dan is het niet mis, veel goedkoper ga je het echt niet vinden.
Damn, dat is wel zuur. Ben je ook wel kapot na die tijd, ga je die training wel gewoon doen dan?
Cheatavond :roflol: dan neem je het er ook wel goed van haha.

• #1.206

Blijf zo doorgaan!

Thanks bro, gaat zeker gebeuren!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Dan is het niet mis, veel goedkoper ga je het echt niet vinden.
Damn, dat is wel zuur. Ben je ook wel kapot na die tijd, ga je die training wel gewoon doen dan?
Cheatavond :roflol: dan neem je het er ook wel goed van haha.

Word even kijken, ik skip aardig wat colleges namelijk :o
Kan tijdens schooltijd gaan, maar dan word me post-workout geen grote meal omdat ik dan op school zit.
Kan ook gewoon na schooltijd gaan maar dan ben ik erg laat thuis en wat drukker in de gym op dat tijdstip.
Energie is niet echt een probleem omdat ik tegenwoordig nauwelijks meer een wekker zet voor school, tenzij de lessen verplicht zijn, dus ben er sowieso niet voor 12:00 :P
Aardig wat vakken al gehad op vorige opleiding en sommige zijn gewoon onzin om voor naar school te gaan, dat kan ik thuis ook.
Les van 14:00 tot 16:45 is wel verplicht in ieder geval, maar denk dat ik van te voor ga en als post workout een zak pepernoten of chocomel :p

Blijf zo doorgaan!

heerlijk he die beginnergains ;) En dat je op 0kg begint is natuurlijk onzin.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Edit:
Oh ja, gister trouwens een flinke cheatavond gehad omdat ik home alone was.
Ben begonnen met cheaten om 22:00, samen met een film.
Wat ik me kan herinneren ongeveer:
- pak jodenkoeken
- chocolade kerstman XL
- 2 saucijzenbroodjes
- 2 liter coca cola (1 liter de man)
- magnum ijsje

Later op de avond kwam me oma nog langs met een bord vol met kaasblokjes, 2 pakjes toastjes & filet american en mini snacks uit de frituur :o
Vriend van me legde het af na 3 jodenkoeken en een chocolade kerstman (mini), more for me :D
De coca cola is wel eerlijk gedeeld.
Schade valt me mee, heb het vreemde gevoel dat ik nog iets ben vergeten.

Stond ook nog een kat voor de achterdeur, dus ik en maat van me doen de deur open...
Vervolgens 20 minuten bezig geweest om de kat er weer uit te krijgen nadat die 4 uur binnen heeft gezeten :roflol:
Good times

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Thanks bro! :)

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Tot nu toe is verhogen met 2,5kg per week me gelukt, maar er zal natuurlijk wel een deload weekje tussen zitten, keer een slechte training of minder fit oid waardoor het in de soep kan lopen :o
Ga in ieder geval kijken hoe ver ik kom, desnoods 1x135kg als ik de 3 reps niet haal!

waar een wil is.. :)

Laatst bewerkt:
Inderdaad! als jij die 135 kg wil halen gaat het lukken ook hoor!

enne.. nice cheat! :) die jodenkoeken.. de simpele enkhuizer in die plastic bussen met paarse deksel? of davelaar?
zijn lekker inderdaad!

Word even kijken, ik skip aardig wat colleges namelijk :o
Kan tijdens schooltijd gaan, maar dan word me post-workout geen grote meal omdat ik dan op school zit.
Kan ook gewoon na schooltijd gaan maar dan ben ik erg laat thuis en wat drukker in de gym op dat tijdstip.
Energie is niet echt een probleem omdat ik tegenwoordig nauwelijks meer een wekker zet voor school, tenzij de lessen verplicht zijn, dus ben er sowieso niet voor 12:00 :P
Aardig wat vakken al gehad op vorige opleiding en sommige zijn gewoon onzin om voor naar school te gaan, dat kan ik thuis ook.
Les van 14:00 tot 16:45 is wel verplicht in ieder geval, maar denk dat ik van te voor ga en als post workout een zak pepernoten of chocomel :p

Haha, dat is ook niet zo verstandig. :p Dat maakt het lastig, maar wat je zegt van te voren gaan is dan denk ik het handigste. Nice, ik moet altijd een wekker zetten en dan slaap ik er nog doorheen.. Alles wat je al hebt gehad is onzin om nog eens te doen, dus die tijd kan je misschien dan wel benutten aan trainen.
Pepernoten als post workout, je bent wel creatief man! :p

• #1.210
Vanmiddag getraind.
Blijft voor mij niet optimaal om te trainen als ik nog niet lang wakker ben met maar een kleine pre-workout, merk dat ik na een bepaalde tijd wat inzak.
Toch wat minder volume gedaan (geen 5x5) en 1 oefening geskipt vanwege tijdnood.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Warmup Rotator cuffs.

Incline dumbell press
10x18kg
5x24kg
5x30kg
5x36kg
5x36kg
7x36kg -> VPR
8x30kg
Volgende keer 38kg dumbells

T-bar row (gewicht excl stang)
10x20kg
8x40kg
5x60kg
6x77,5kg -> PR
6x77,5kg
8x70kg
Wat backpumps door de lift off helaas

Standing MP
10x18kg
8x38kg
3x58kg :(
8x48kg
7x48kg

Seated cable rows
8x57kg
5x77kg
5x77kg
8x67kg

Dumbell bench press
8x24kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg
7x30kg

Dumbell shoulder press
6x22kg
5x28kg
8x24kg
8x24kg
26kg dumbells waren bezet

Feedback & voeding
Ging lekker.
Incline dumbells was al een tijdje geleden door focus op barbell bench press de laatste tijd.
Wil graag richting de 40kg dumbells maar ook meer pressen met barbell bench, dus zal deze afwisselen met elkaar. Volgende UB begin ik met BP in plaats van MP voor een PR.

Voeding 3500 kcals. Post workout was een whey shake met pepernoten :)

hoezo werk je niet 1 spiergroep af en vervolgens pas de ander?
lijkt mij effectiever

Veel werksets, lekker G.

• #1.213
hoezo werk je niet 1 spiergroep af en vervolgens pas de ander?
lijkt mij effectiever

Moet ik nog steeds een keer proberen.
Vind het wel fijn dat me press kracht wat kan laden als ik tussendoor een pull oefening doe.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Zeker weten ouwe, als ik niet moest inkorten waren het er wat meer :p

Behoorlijk volume met al die presses/rows :p Ik zou ook eerst de ene spiergroep afwerken voor je aan de ander begint, aangezien je spieren dan ook al warm zijn, maar dat is aan jou natuurlijk.

Goed bezig geweest!

Moet ik nog steeds een keer proberen.
Vind het wel fijn dat me press kracht wat kan laden als ik tussendoor een pull oefening doe.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Zeker weten ouwe, als ik niet moest inkorten waren het er wat meer :p

Tja, ben je een bb'er of een pl'er :D

• #1.216
Behoorlijk volume met al die presses/rows :p Ik zou ook eerst de ene spiergroep afwerken voor je aan de ander begint, aangezien je spieren dan ook al warm zijn, maar dat is aan jou natuurlijk.

Goed bezig geweest!

Ik zal het meenemen, aangezien jij al de 2e bent die het zegt :p
Trainde voorheen meer met de focus op BP en MP, dus die kwamen altijd achter elkaar waardoor het al niet meer bleef bij 1 spiergroep afwerken. Afgezien van die oefeningen ga ik het eens proberen volgende week.
Leek me nooit echt chill om na een flinke incline db press nog een flat db press te zetten, but will try!

Ik zal het meenemen, aangezien jij al de 2e bent die het zegt :p
Trainde voorheen meer met de focus op BP en MP, dus die kwamen altijd achter elkaar waardoor het al niet meer bleef bij 1 spiergroep afwerken. Afgezien van die oefeningen ga ik het eens proberen volgende week.
Leek me nooit echt chill om na een flinke incline db press nog een flat db press te zetten, but will try!

3e, ik heb het ook al eens aangekaart :D

Lekkere training en mooie pr's!
Ik krijg ook altijd een schema waarbij ik eerst een spiergroep af moet werken voor ik door mag. :p effe doorzeuren! :D

Terug
Naar boven