ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Net getraind, was wel heel epic.
Was een gigantisch lekker wijf die ik al vaker heb gezien, maar ze zegt nooit iets, heb wel me ogen uitgekeken
Ze kwam met der vingers tussen de gewichten bij de cable fly's 
Zag een kerel die er vorige keer ook sportte, beetje mee gepraat over trainingen en oefeningen. Ook gepraat over die chick, ze ging weg zonder iets te zeggen, terwijl iedereen bij onze gym wel doei of fijne training oid zegt wanneer ze gaan.
Die kerel vroeg waar ik op school zat vroeger, bleek het een oude schoolvriend te zijn van de basisschool waar ik mee om ging toen, 10 jaar geleden. Had hem totaal niet herkent, dus dat was wel epic
Was een row dagje!
Training rug & biceps. Trainingsduur: 40 min.
BOR
12x40kg
10x50kg
8x55kg
6x60kg
T-Bar row ( zelf in elkaar gezet )
8x60kg
10x55kg
8x55kg
Dumbell row 1 hand
8x28kg
8x28kg
6x28kg
EZ bar curls
3x10x25kg
Cable... ( weet niet de precieze naam, in het midden staan en de cables naar je toetrekken in een soort front bicep pose )
10x18kg
8x23kg
8x23kg
Feedback:
Het is nog maar de vraag of ik om 21:00 terug ga voor de rest van mijn upperbody. Ik ben redelijk kapot nu en heb wel een lekkere pomp
Zou met een vriend gaan die regelmatig afzegt, dus ik laat het 'lot' beslissen. Als hij gaat dan ga ik mee, anders skip ik ook wss en pak ik morgen chest, triceps en schouders.
Voeding:
Tot zover:
- 1 banaan
- Creatine + dubbeldrank shake
Postworkout:
- 2 hamburgers
- 1 appel
Nog te gaan:
- Whey shake ( pre-workout voor 21:00 mits het doorgaat )
- Avondmaal -> Pizza of schnitzel ( home alone ) wss @ 23:00 oid. Liever geen pizza vanwege carbs.
- Ongeveer 6 hot wings die nog op moeten, wss op de bbq
- Shake met kwark, whey & olijfolie -> voor het slapen.
Voeding is erg matig. Ik heb weinig honger met dit weer + word elke dag pas wakker rond 13:00 omdat ik geen **** te doen heb. Mijn eet window begint meestal pas rond 16:00. Laat in de avond krijg ik meestal pas honger. Ook is dit de laatste week dat maat van me hier is, voor hij weer teruggaat naar de andere kant van het land, dan wil ik ook nog wel eens makkelijk doen.
Was een gigantisch lekker wijf die ik al vaker heb gezien, maar ze zegt nooit iets, heb wel me ogen uitgekeken
Zag een kerel die er vorige keer ook sportte, beetje mee gepraat over trainingen en oefeningen. Ook gepraat over die chick, ze ging weg zonder iets te zeggen, terwijl iedereen bij onze gym wel doei of fijne training oid zegt wanneer ze gaan.
Die kerel vroeg waar ik op school zat vroeger, bleek het een oude schoolvriend te zijn van de basisschool waar ik mee om ging toen, 10 jaar geleden. Had hem totaal niet herkent, dus dat was wel epic
Was een row dagje!
Training rug & biceps. Trainingsduur: 40 min.
BOR
12x40kg
10x50kg
8x55kg
6x60kg
T-Bar row ( zelf in elkaar gezet )
8x60kg
10x55kg
8x55kg
Dumbell row 1 hand
8x28kg
8x28kg
6x28kg
EZ bar curls
3x10x25kg
Cable... ( weet niet de precieze naam, in het midden staan en de cables naar je toetrekken in een soort front bicep pose )
10x18kg
8x23kg
8x23kg
Feedback:
Het is nog maar de vraag of ik om 21:00 terug ga voor de rest van mijn upperbody. Ik ben redelijk kapot nu en heb wel een lekkere pomp
Voeding:
Tot zover:
- 1 banaan
- Creatine + dubbeldrank shake
Postworkout:
- 2 hamburgers
- 1 appel
Nog te gaan:
- Whey shake ( pre-workout voor 21:00 mits het doorgaat )
- Avondmaal -> Pizza of schnitzel ( home alone ) wss @ 23:00 oid. Liever geen pizza vanwege carbs.
- Ongeveer 6 hot wings die nog op moeten, wss op de bbq
- Shake met kwark, whey & olijfolie -> voor het slapen.
Voeding is erg matig. Ik heb weinig honger met dit weer + word elke dag pas wakker rond 13:00 omdat ik geen **** te doen heb. Mijn eet window begint meestal pas rond 16:00. Laat in de avond krijg ik meestal pas honger. Ook is dit de laatste week dat maat van me hier is, voor hij weer teruggaat naar de andere kant van het land, dan wil ik ook nog wel eens makkelijk doen.