XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Net getraind, was wel heel epic.
Was een gigantisch lekker wijf die ik al vaker heb gezien, maar ze zegt nooit iets, heb wel me ogen uitgekeken :o Ze kwam met der vingers tussen de gewichten bij de cable fly's :)
Zag een kerel die er vorige keer ook sportte, beetje mee gepraat over trainingen en oefeningen. Ook gepraat over die chick, ze ging weg zonder iets te zeggen, terwijl iedereen bij onze gym wel doei of fijne training oid zegt wanneer ze gaan.
Die kerel vroeg waar ik op school zat vroeger, bleek het een oude schoolvriend te zijn van de basisschool waar ik mee om ging toen, 10 jaar geleden. Had hem totaal niet herkent, dus dat was wel epic :p

Was een row dagje!
Training rug & biceps. Trainingsduur: 40 min.

BOR
12x40kg
10x50kg
8x55kg
6x60kg

T-Bar row ( zelf in elkaar gezet )
8x60kg
10x55kg
8x55kg

Dumbell row 1 hand
8x28kg
8x28kg
6x28kg

EZ bar curls
3x10x25kg

Cable... ( weet niet de precieze naam, in het midden staan en de cables naar je toetrekken in een soort front bicep pose )
10x18kg
8x23kg
8x23kg

Feedback:
Het is nog maar de vraag of ik om 21:00 terug ga voor de rest van mijn upperbody. Ik ben redelijk kapot nu en heb wel een lekkere pomp :o Zou met een vriend gaan die regelmatig afzegt, dus ik laat het 'lot' beslissen. Als hij gaat dan ga ik mee, anders skip ik ook wss en pak ik morgen chest, triceps en schouders.

Voeding:
Tot zover:
- 1 banaan
- Creatine + dubbeldrank shake
Postworkout:
- 2 hamburgers
- 1 appel

Nog te gaan:
- Whey shake ( pre-workout voor 21:00 mits het doorgaat )
- Avondmaal -> Pizza of schnitzel ( home alone ) wss @ 23:00 oid. Liever geen pizza vanwege carbs.
- Ongeveer 6 hot wings die nog op moeten, wss op de bbq
- Shake met kwark, whey & olijfolie -> voor het slapen.

Voeding is erg matig. Ik heb weinig honger met dit weer + word elke dag pas wakker rond 13:00 omdat ik geen **** te doen heb. Mijn eet window begint meestal pas rond 16:00. Laat in de avond krijg ik meestal pas honger. Ook is dit de laatste week dat maat van me hier is, voor hij weer teruggaat naar de andere kant van het land, dan wil ik ook nog wel eens makkelijk doen.

Eten is echt een ramp met dit weer he. Moest vanmiddag 500g gehakt met groente naar binnen werken, ik heb er volgens mij een uur over gedaan. Wel een lekkere training dude!

Training is zeker netjes.
Eten is klote met dit weer maar proppen zal je !

Zeg dat wel! Damn 500g gehakt?! Bruut man, ik pak ze zelfs in de bulk niet in zulke porties :p
Proppen kan ik nog wel redelijk, zit alleen met het probleem dat er weinig eten in huis is momenteel en de supermarkt sluit over 10 minuten hier, dus **** it :o

Voeding van gister was een totale ramp, slecht geslapen die nacht ervoor en het voelde alsof ik totaal niet geslapen had. Lege maag + geen honger = totally ****ed. Ben ook bijna in slaap gevallen achter het stuur in de auto, had me ogen 5 sec dicht en toen schrok ik mezelf kapot omdat ik besefte wat er aan de hand was, voelde van te voor alsof ik shotgun zat en zat hooguit 10 meter achter een vrachtwagen die langzamer reed als ik, dus ik had t*ring veel geluk.

Voeding van gister:
- 2 boterhammen met kip
- Groot blik red bull + 2 chocobars ( gehaald bij tankstation nadat ik bijna in slaap viel achter het stuur )
- 4 hot wings op de bbq
- 2 uur 's nachts toch nog maar een pizza gegeten

Ben blij dat me oma dit keer 2 hamburgers voor me had, anders was mijn post workout een shake geworden en nog niks te eten :D

fuark, zou shakes blenderen als een malle dan xD
Zelf ook gedaan met 30graden +.

Damn bro, oppassen met autorijden! :O

En yea, 500g gehakt met verse champignons. Op rustdagen eet ik meestal 2-3 grote maaltijden, waarvan de 1e het grootst is. Lekker low carb, high fat vandaag.

Ja i know, was een beetje vage situatie allemaal. Vriend van me geholpen op het werk, maar ik ben paar dagen alleen thuis dus hij crashde hier. 4 uur slapen, 6 uur wekker, je kent het vast wel :p Heeft ook gerommeld met mijn trainingsprogramma van deze week, ik loop eigenlijk 1 dag achter.

Vanavond niet meer geweest, morgenmiddag chest, triceps en schouders. 's Avonds misschien terug voor benen, met mogelijkheid uit te stellen voor zaterdag.

Voeding voor vanavond beetje aangepast geweest, flinke vreetkick gekregen dus was in 1 meal, rond 1 uur:
- schnitzel
- 10 hot wings
- mars
- 2 cakejes
- Whey shake

Nu nog even film kijken en daarna een keer slapen :)

Wel je foods op orde houden maat! Gewoon van te voren plannen!

Altijd zorgen dat je een bak of 5 met kip/vis/gehakt en rijst/pasta in je vriezer hebt liggen.

Wel je foods op orde houden maat! Gewoon van te voren plannen!

Altijd zorgen dat je een bak of 5 met kip/vis/gehakt en rijst/pasta in je vriezer hebt liggen.

Bedoel je een voorbereidde maaltijd die je opnieuw invriest, of gewoon zoals het uit de winkel komt meteen in de vriezer? Met kipfilet of steak dat in de aanbieding is doe ik wel het, maar vergeet het op tijd eruit te halen :o
Meestal kookt mijn lieve moeder wel wat ik wil, rijst of pasta op trainingsdagen , met spinazie of boerenkool op rustdagen :)

Gewoon zelf even paar pannen op 't vuur zetten. Kilo kipfilet in de pan, kilo pasta koken. Verdelen over bakjes.

In de vriezer. En klaar.

Gewoon zelf even paar pannen op 't vuur zetten. Kilo kipfilet in de pan, kilo pasta koken. Verdelen over bakjes.

In de vriezer. En klaar.

Thanks bro, ik ga het eens proberen ;)
Kipfilet en pasta in 2 aparte bakken dus, is de saus, bv tomatenpuree bij macaroni, ook in te vriezen?
Is de pasta dan sneller klaar dan wanneer je het gewoon kookt wanneer je het nodig hebt ( uit pak dus )?
Weet je toevallig ook hoe lang houdbaar, sowieso een week lijkt me?

Edit: Even wat research gedaan, het is me al duidelijk ;) Afgezien van de vraag over de saus. Is de saus in de pan erbij te gooien zodra je het ingevroren gerecht eenmaal opnieuw gaat opwarmen? Of kan dit mee ingevroren worden in de bak bij de pasta en kip?

Laatst bewerkt:
Neeee!

Afhankelijk van je macro's bereidt je die maaltijden gewoon. De een zal 100gr pasta en 300gr kip pakken, de ander 200gr pasta en 200gr kip, zorg dat het een beetje in je macro's past. Je verdeeld het zo dat je ze uit de vriezer haalt en alleen nog maar in de magnetron hoeft te doen.

In de vriezer moet dit echt weken, zo niet maanden, houdbaar zjin. Als ik rijst met kip doe, doe ik meestal een scheutje saus door de rijst alvorens ik het invries, met pasta doe ik dit niet. Is puur afhankelijk waar je van houdt. Kan uiteraard mee ingevroren worden.

Oke bedankt! :) Ik ga het proberen zodra mijn cut periode afgelopen is.

Waxy Maize is deze week in de aanbieding bij B&F, zie ik net! :)

Waxy Maize is deze week in de aanbieding bij B&F, zie ik net! :)

Ik zie het man, de ultra fine oats ook toen ik gister keek, nu niet meer :(
Maar nog steeds zelfde prijs zodra ik minstens 4kg haal.
CreaPure ook in de aanbieding, wel toevallig want die wou ik al halen. Heb jij ervaringen met deze creatine? €11,50 voor 500g vind ik wel goedkoop, maar zal toch wel gewoon zijn werk doen?

Momenteel in winkelwagen: Creapure, 3kg Waxy Maize, 4 kilo ultra fine oats = €30,20 = gratis shakebeker :rolleyes:
Hopen dat de waxy maize en ultra fine oats wat zijn, anders ben ik screwed..

Zo dadelijk trainen :D

Ja, Creapure is prima hoor! Dat is gewoon creatine monohydraat, het wordt door veeeel mensen gebruikt hier op het forum.

Oke nice, dan word dat hem :) Ik ga toch maar 1kg ultra fine oats bestellen om te proberen eerst. De waxy maize bestel ik wss 3kg van nu het in de aanbieding is. Free shake beker komt wel zodra ik nieuwe whey bestel .

Net terug van trainen.
Chest, triceps en schouders. Trainingsduur: 1 uur.

BP
20x50kg
12x60kg
4x70kg -> Spotter schoot te hulp bij de last rep

Incline db press
10x28kg
5x30kg
5x30kg
10x26kg

Dumbell fly's
8x18kg
8x22kg

Cable fly Low
10x27kg

Cable fly High
8x32kg

MP
6x40kg
4x42,5kg
4x45kg -> PR :)
Volgende keer MP eens testen voor ik aan de borst begin, benieuwd of ik de 50kg+ red

Dumbell side raises
- Bij de 2e rep van 7kg schoot de schouderpijn weer erin, niet verder gegaan.

Latt pushdown ( 3 sec vasthouden )
12x59kg
10x64kg
8x64kg -> burnnnnn

Rope overhead
8x45kg
8x41kg
Wasted!

Feedback:
Lekkere training! Was helemaal alleen na de BP. Zit met gewicht op de BP al een tijdje vast, hier baal ik wel van. Toch vind ik het geen groot probleem, ik focus me nu voornamelijk op deadlift en squat PR's, de BP is nog wel omhoog te krijgen zodra ik aan Wendler begin :)
Moeder weer terug van vakantie en had wat tanktops, shirts en zwembroeken meegenomen, was wel een hel met aanpassen toen ik net terug was van de training, bezweet als een mofo. Begin ook te merken dat de tanktops die ik nu heb, wat strakker beginnen te zitten, terwijl ik in de cut zit.

Voeding:
Pre-workout:
2 broodjes kipfilet
1 appel
Creatine shake + dubbeldrank
Postworkout:
Whey shake met 400ml 0% vet melk
To go:
Avondeten ( dit word friet, aangezien me moeder net pas terug is van vakantie en niet wil koken )
Biefstuk
Shake kwark, whey, melk en olijfolie
1 appel
1 blikje energy drink

Circa zo'n 2700 kcal's.

Vanavond of morgen lowerbody. Als ik dit vanavond doe dan wil ik wel naar de 3000 kcal's.

Nette trainingen kerel.
Helemaal mooi dat kleding te klein word :)

Thanks maat :)
Kwam gister dezelfde gast tegen als die dag daarvoor, toen ik misschien terug zou gaan voor borst die avond, maar is niet gelukt. Kreeg een opmerking: Je kunt zien dat je gister terug bent gekomen voor de borst!
Ben helemaal niet terug gegaan voor borst die avond :o
Krijg van meerdere te horen dat ik 'groter' ben geworden, doet me wel goed eigenlijk :D

Voeding voor vandaag (rustdag):
- 5 eieren
- 1L 0% vet melk
- biefstuk
- Shake kwark, whey, melk, olijfolie
- 1 appel

Totaal: 1600kcal's - 154p - 75f - low carb

Wil eigenlijk iets hoger in eiwitten zitten, dus even kijken of ik nog iets kan fixen, misschien halve liter melk erbij oid.

Zeker mooie training! Toen ik een tijd geleden borst en schouders op 1 dag trainde, begon ik met de Bench press, daarna meteen military press en vervolgens ging ik verder met de rest. Ik zag de 'push' bewegingen als 1 spiergroep, vandaar dat ik ze combineerde. Misschien is dat een idee: eerst de compounds (BP + MP) en daarna het isolatie werk.

Fijn weekend!

Terug
Naar boven