supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

believe me he will
die Koen heeft me een press kracht![]()

Hoe laat ben je gegaan? Misschien heb ik je wel gezien, ben vandaag ook wezen squattenHaha ik zie nu pas dat je me misschien gezien hebt, heb je zwart haar, een bril en doe je je handdoek om de bar met het squatten?

lekker bezig man, sta echt verbaasd hoe snel je bij squats omhoog bent gegaan

Ja man
Ben nog een 2,5kg schijfje komen stelen bij je dus?
Handdoek alleen bij Pr setjes
Ik weet alleen nog dat ik iemand met meer dan 100 kilo zag squatten en dacht, 
Dat weet ik niet meerIk weet alleen nog dat ik iemand met meer dan 100 kilo zag squatten en dacht,
Ga je van de week nog trainen dan? Ik wilde morgen/overmorgen eigenlijk schouders doen![]()
Ik begon flink te twijfelen toen ik een 100kg+ SLDL zag haha.
Donderdag en vrijdag staan nog wel op de planning, alleen niet echt flexibel met tijden omdat ik dan uit school ga trainen.
Donderdag zal rond 15:00-15:30 zijn en vrijdag pas na 16:00.
Na het squatten (wat overigens wel best goed ging, 3x10x9 +8x90) had ik geen zin meer, so badd. Balen van je tijden, donderdag gaat niet lukken, werkcollege, en vrijdag kan na 16:00 pas na 17:30 

Hoe laat ben je gegaan? Misschien heb ik je wel gezien, ben vandaag ook wezen squattenHaha ik zie nu pas dat je me misschien gezien hebt, heb je zwart haar, een bril en doe je je handdoek om de bar met het squatten?

Haha dat waren een paar trieste setjesNa het squatten (wat overigens wel best goed ging, 3x10x9 +8x90) had ik geen zin meer, so badd. Balen van je tijden, donderdag gaat niet lukken, werkcollege, en vrijdag kan na 16:00 pas na 17:30
![]()

Ben bang dat je met squatten flink vooruit zult schieten!
Dinsdag is me vrije dag, dus dan kan ik wel kiezen hoe laat ik ga trainen.
Maandag/donderdag/vrijdag is allemaal na 15:00 en dan is het meestal wat drukker
Mocht ik je niet meer spotten dan kunnen we altijd een keer op dinsdag een training pakken.
Is te lang geleden dat ik samen heb getraind met iemand die zichzelf een beetje pusht, als m'n vrienden meegaan is dat meer voor het sociale aspect 
Volgende week dinsdag ben ik ziek druk bezet, maar volgende week maandag na 15:00 moet lukken. Wat ben je van plan dan te trainen? Stem ik me daar op af, gaan we samen beesten
Is te lang geleden dat ik samen heb getraind met iemand die zichzelf een beetje pusht, als m'n vrienden meegaan is dat meer voor het sociale aspect
![]()

Handdoek?
Handdoek?
Handdoek?
Handdoek?
Handdoek?
Handdoek?
Handdoek?
![]()

Lekkere training! mooie PR op incline DB press! gaat lekker zo!
Balen van je voeding. How come dat het niet zo loopt?