AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

das numero 4, dus gaan we nu niet meer zien he :P :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Weer een training achter de rug.
(Sumo) DL stond op de planning, maar ben toch voor squats gegaan.

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur.

Squat ( RPT )
10x18kg
8x38kg
5x58kg
3x78kg
3x98kg
3x115,5kg -> PR
4x108kg
5x98kg

Leg press
8x75kg
8x105kg
8x105kg
8x105kg

Calf press @ leg press machine
20x75kg
20x85kg
15x95kg
15x105kg
15x115kg

Seated leg curl
12x35kg
Dropset: 10x55kg - 10x45kg
Dropset: 8x55kg - 6x45kg

Dumbell shrugs
10x30kg
10x34kg
10x34kg

- nog wat setjes cable crunch, toe touchers en planks

Training ging wel lekker.
Vrijdag Sumo DL aan de beurt.
Dacht ook krimlo gespot te hebben maar wist het niet zeker :o

Voeding zit op 3300 kcal's.
Litertje chocomel als post workout in de bus en zo dadelijk 2 broodjes shoarma :)

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

das numero 4, dus gaan we nu niet meer zien he :P :)

Ghehe komt goed. Alleen bij MP zal af en toe een uitzondering komen!

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

believe me he will ;)
die Koen heeft me een press kracht :o

Twijfel er niet aan :P
Genoeg voorbij zien komen in zijn log!

lekker bezig man, sta echt verbaasd hoe snel je bij squats omhoog bent gegaan

Hoe laat ben je gegaan? Misschien heb ik je wel gezien, ben vandaag ook wezen squatten :) Haha ik zie nu pas dat je me misschien gezien hebt, heb je zwart haar, een bril en doe je je handdoek om de bar met het squatten?

Laatst bewerkt:
  • #1.225
Hoe laat ben je gegaan? Misschien heb ik je wel gezien, ben vandaag ook wezen squatten :) Haha ik zie nu pas dat je me misschien gezien hebt, heb je zwart haar, een bril en doe je je handdoek om de bar met het squatten?

Ja man :p
Ben nog een 2,5kg schijfje komen stelen bij je dus? :roflol:

Handdoek alleen bij Pr setjes :o

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

lekker bezig man, sta echt verbaasd hoe snel je bij squats omhoog bent gegaan

Thanks Joey, zit nog in de beginnergains bij het squatten :o

Ja man :p
Ben nog een 2,5kg schijfje komen stelen bij je dus? :roflol:

Handdoek alleen bij Pr setjes :o

Dat weet ik niet meer :o Ik weet alleen nog dat ik iemand met meer dan 100 kilo zag squatten en dacht,

r90m1c.jpg

Ga je van de week nog trainen dan? Ik wilde morgen/overmorgen eigenlijk schouders doen :)

• #1.227
Dat weet ik niet meer :o Ik weet alleen nog dat ik iemand met meer dan 100 kilo zag squatten en dacht,

Ga je van de week nog trainen dan? Ik wilde morgen/overmorgen eigenlijk schouders doen :)

Ik begon flink te twijfelen toen ik een 100kg+ SLDL zag haha.
Donderdag en vrijdag staan nog wel op de planning, alleen niet echt flexibel met tijden omdat ik dan uit school ga trainen.
Donderdag zal rond 15:00-15:30 zijn en vrijdag pas na 16:00.

Ik begon flink te twijfelen toen ik een 100kg+ SLDL zag haha.
Donderdag en vrijdag staan nog wel op de planning, alleen niet echt flexibel met tijden omdat ik dan uit school ga trainen.
Donderdag zal rond 15:00-15:30 zijn en vrijdag pas na 16:00.

Haha dat waren een paar trieste setjes :o Na het squatten (wat overigens wel best goed ging, 3x10x9 +8x90) had ik geen zin meer, so badd. Balen van je tijden, donderdag gaat niet lukken, werkcollege, en vrijdag kan na 16:00 pas na 17:30 :(:(

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

doingitwrong.jpg

:p

• #1.230
Haha dat waren een paar trieste setjes :o Na het squatten (wat overigens wel best goed ging, 3x10x9 +8x90) had ik geen zin meer, so badd. Balen van je tijden, donderdag gaat niet lukken, werkcollege, en vrijdag kan na 16:00 pas na 17:30 :(:(

Ben bang dat je met squatten flink vooruit zult schieten!
Dinsdag is me vrije dag, dus dan kan ik wel kiezen hoe laat ik ga trainen.
Maandag/donderdag/vrijdag is allemaal na 15:00 en dan is het meestal wat drukker :(

Mocht ik je niet meer spotten dan kunnen we altijd een keer op dinsdag een training pakken.

Lekkere training en nice PR's weer!

Ben bang dat je met squatten flink vooruit zult schieten!
Dinsdag is me vrije dag, dus dan kan ik wel kiezen hoe laat ik ga trainen.
Maandag/donderdag/vrijdag is allemaal na 15:00 en dan is het meestal wat drukker :(

Mocht ik je niet meer spotten dan kunnen we altijd een keer op dinsdag een training pakken.

:thumbs: Volgende week dinsdag ben ik ziek druk bezet, maar volgende week maandag na 15:00 moet lukken. Wat ben je van plan dan te trainen? Stem ik me daar op af, gaan we samen beesten :) Is te lang geleden dat ik samen heb getraind met iemand die zichzelf een beetje pusht, als m'n vrienden meegaan is dat meer voor het sociale aspect :o

• #1.233
:thumbs: Volgende week dinsdag ben ik ziek druk bezet, maar volgende week maandag na 15:00 moet lukken. Wat ben je van plan dan te trainen? Stem ik me daar op af, gaan we samen beesten :) Is te lang geleden dat ik samen heb getraind met iemand die zichzelf een beetje pusht, als m'n vrienden meegaan is dat meer voor het sociale aspect :o

Maandag heb ik (officieel) school tot 16:45, maar wss mogen we eerder weg en kan ik half 5 wel bij USC zijn.
Heb upperbody op de planning staan met BP als beginoefening voor een PR. Komt dat een beetje uit?
Heb zelden een (goede) spotter dus zou wel handig zijn als het je uitkomt :p

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Lekkere training en nice PR's weer!

Thanks Marina :D

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

Handdoek?

:p

p*ssy traps :(
Kan ook best zonder, moet me niet zo aanstellen :o

• #1.234
Vandaag weer een training gehad.
Had aardig wat tussenuren dus ben wat langer doorgegaan :)

Chest/Shoulders/Triceps. Trainingsduur 2 uur.
Warmup Rotator cuffs.

Incline dumbell press
10x20kg
6x26kg
3x34kg
8x38kg -> flinke PR
6x38kg
5x38kg
6x36kg
Op naar de 40kg dumbells

Dumbell bench press
8x22kg
8x30kg
8x30kg
7x30kg

Dumbell flyes
10x12kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg

Dumbell shoulder press
8x22kg
7x26kg
6x26kg
8x24kg
8x24kg

Standing MP
5x38kg
5x53kg
5x53kg
7x48kg

Dumbell side raises
15x5kg
9x9kg
10x8kg

CGBP
12x18kg
8x48kg
6x48kg
Oefening voelt niet fijn bij me pols dus gaat eruit wss

Weighted bench dips
15xBW
10xBW+10kg
8xBW+20kg

~nog 3 setjes op de fly machine, triceps pushdown en hanging leg raises

Feedback & voeding
Ben tevreden erover. Schouderwerk was niet echt interessant omdat me press kracht al aardig afgezwakt was na de dumbell bench presses.

Ben net pas thuis, omdat ik inzages van tentamens had om 19:00 en daarna met wat jongens uit me klas wezen hangen.
Voeding loopt daardoor ook barslecht :(
Pizza in de oven nu en daarna nog een kwarkshake.
~3300 kcals

Lekkere training! mooie PR op incline DB press! gaat lekker zo!
Balen van je voeding. How come dat het niet zo loopt?

• #1.236
Lekkere training! mooie PR op incline DB press! gaat lekker zo!
Balen van je voeding. How come dat het niet zo loopt?

Thanks Marina :)
Had pizza (1250 kcal/50p) als post workout en voor het slapen all in one kwark shake (650 kcal/60p).
Lijkt me niet echt verstandig om net voor het slapen 2000 kcal naar binnen te werken en had voor de rest op de dag dus ook pas 1300 kcal op met 50 gram eiwit :o
Kwark shake overgeslagen omdat ik kapot was vannacht, dus die neem ik gewoon nu :p

Gruwelijke spierpijn trouwens met wakker worden, hoop dat de training van vandaag niet minder wordt erdoor :o

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Vandaag weer even getraind.
Kreeg rond half 12 pas te horen dat de les van 13:30 verzet werd naar 12:45, dus die miste ik sowieso :mad:
Tijdens het curlen kreeg ik ook te horen dat het tussenuur verviel en dat de les meteen zou beginnen, dus die heb ik ook gemist :mad:
Helemaal geen school gehad vandaag dus, omdat de mede studenten zonder overleg lessen verzetten.

Rug/Biceps. Trainingsduur 55 minuten.

Sumo deadlift
8x60kg
5x80kg
5x100kg
4x120kg
3x130kg
Ging allemaal vrij makkelijk, rustig aan gedaan omdat ik bij conventional dl geëindigd ben op 3x130kg.
Vanaf volgende keer PR's met +2,5kg per week weer.

One arm dumbell row (1e keer staand)
8x28kg
8x32kg
6x36kg
6x36kg
6x36kg

- 3 setjes cable row
- 3 setjes latt pulldown onderhands
gewichten niet genoteerd

Dumbell shrugs
10x30kg
10x34kg
10x34kg

Preacher curl
10x19kg
10x29kg
10x29kg
10x29kg

Feedback & voeding
Ging wel lekker, alleen de dumbell row's vielen wat tegen staand.
Tim ook nog gespot, toen ik net klaar was met de workout! :thumbs:

Zo dadelijk een broodje shoarma als post workout, met later of meteen erna nog een schnitzel.
Totaal ~3400 kcal.

Laatst bewerkt:
Tja.. er wordt vaak gezegd dat meal timing niet uit zou maken... dus ja.. of het dan 2000kcal voor het slapen gaan is...

Training ziet er goed uit!
Wel balen van de verzette lessen... echt irritant...

38 db's van vorige treen zijn wel nice man!

Waarom pak je de 40s niet met de shrugs? Kan jij toch makkelijk of niet?

Wel lekkere treen, vandaag heb ik ook rug ff snel afgewerkt :)

Jezus bro, je deadlifts gaan belachelijk goed vooruit, zeker als je het met een paar maanden geleden vergelijkt! :thumbs:

20101224161625!Son-i-am-proud.jpg

Terug
Naar boven