Zojuist weer getraind, wat is het mistig zeg

Andere bus moeten nemen omdat de bus die ik moest hebben, 200 meter van het station stilstond door een ongeluk en alles geblokkeerd was.
Rug/Biceps. Trainingsduur 1 uur.
Sumo Deadlift
8x28kg
5x68kg
5x88kg
3x108kg
3x133kg -> PR, kreeg door dezelfde instructeur als bij de conventional deadlift te horen dat me rug niet recht genoeg was en waarom ik niet ging opbouwen vanaf 80kg, damn frustrerend

Voor me gevoel ging die echt lekker namelijk, totaal geen backpumps oid.
Edit: Grip op die barbell is zwaar klote met sumo -> waar ik me handen zou moeten plaatsen is het gladde deel van de stang en pak ik hem bij de ribbeltjes (wat gewoon een must is imo) dan komen me handen tegen me benen aan door de sumo pose.
8x108kg
Latt pulldown onderhands
12x37kg
8x47kg
6x67kg
10x57kg
10x57kg
One arm dumbell row
10x22kg
8x32kg
5x40kg -> PR
5x40kg
5x40kg
11x40kg -> Repout + VPR, vanaf rep 8 werd de form wat minder
Seated cable row
12x47kg
8x67kg
8x67kg
8x67kg
Dumbell bicep curl
8x16kg
8x16kg
Toen gebeurde het; bij het neerleggen van de dumbells schoot het erin bij me onderrug.
Hoe ironisch wil je het hebben, een fail vorm op de sumo dl met 133kg en alles voelt heerlijk, leg 32kg aan dumbells neer totaal en snap je rug

Nu een uurtje later heb ik er weinig last van, dus het zal wel geen biggie zijn, ook als je kijkt naar het gewicht waarmee het gebeurde zou het goed moeten komen.
Ga weer even puzzelen aan de deadlift, want hier word ik alles behalve vrolijk van.
Voor mijn gevoel ging die uitstekend maar ja...better safe than sorry
Me krachtdoelen op de deadlift laat ik links liggen en ik ga terug op 5-reppers.
Denk dat ik het volgende keer hervat op 5x120kg (alles onder de 125kg heb ik geen moeite mee, de fail vorm ligt nog steeds aan de lift off omdat ik me rug niet recht genoeg kan houden).
Nog steeds geen kans gekregen om een filmpje te schieten, kerel waar ik mee ging trainen vandaag kreeg te horen dat die moest werken.
Zat zelfs te twijfelen om terug te gaan op conventional deadlift, maar ik ga sumo sowieso dit jaar nog afmaken en dan verder kijken, gotta give it some time.
Denk dat ik me krachtdoelen op de BP ook links laat liggen omdat ik dumbells veel fijner vind dan de barbell.
Zal de barbell bp er gewoon inhouden en PR's proberen te zetten, maar ik ga niks pushen om mijn doel te redden.
Heb een veel te groot ego als het op krachttraining aankomt en daar moet eens verandering in komen

Uiteindelijke doel blijft massa aanzetten en focus me sinds de bulk eigenlijk teveel op PR's op de compounds.
En ik doe nog steeds bodybuilding ipv powerlifting
Op de squat blijft me 'doel' gewoon staan, lekker verhogen met 2,5kg per training tot ik vast kom te zitten en ik zie wel hoe ver ik kom. Ook hierbij ga ik niks forceren.
MP had ik sowieso geen doel voor en die gaat (lees:ging) het lekkerst vooruit.
Voeding
~3400 kcal.