JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, als je er lekker snel doorheen jaagt lijkt het altijd minder. Als je triceps nog meer had gepakt was het helemaal een monster volume, maar volgende keer beter!
Schouders voel ik dus al bij het minste, vooral nu ik van schema ben veranderd voel ik echt alles weer heftig. Maar 2 oefeningen bij schouderkop is wel een mooi aantal, doe ik ook behalve achterkant.
Nee ik ook niet, heb nog een halve zak van 750g gewone, en een 500g zakje chocolade kruidnoten. Zeker wel lekker
Hier ook gourmetten, dat kan je nog wel clean pakken idd. Als je IF hanteert (wat ik dan ook doe) kan je het nog wel beperken.
Bij ons staat een all you can eat bij de chinees gepland, dan gaan zeker wel de remmen los haha![]()

Nou meestal moet er nog wel wat gedaan worden in huis in het weekend.. wassen, stoffen, dweilen etc gaat niet vanzelf.Maar nu even alles ontzien en niets gedaan.
Ze gaan bij mij ook blijven die rotator cuff oefeningen! Het werkt echt goed!
Op zich geniet ik wel van mijn bulk.. zou alleen ook wel fijn zijn als ik ervan aankwam...![]()

Goed dat je geen last meer hebt van je kuit, maar ik zou toch even de fysio om 'green light' vragen of je weer zwaar mag trainen. Geen pijn is niet altijd een indicatie dat alles 100% is genezen.

Tja.. ik zit nu op rantsoen qua bewegen. Eerst eens zien wat het doet als ik in de avond niet mijn 20-25 min wandel... dan verder kijken.Misschien toch wat calorieën verhogen? Zou kunnen dat je gewoon meer verbrand dan je denkt?
Volgens mij is dat bij mij wel het probleem de laatste week ondanks me cheats
Ik hoef thuis vrij weinig te doen, heb ik ff geluk![]()

Tja.. ik zit nu op rantsoen qua bewegen. Eerst eens zien wat het doet als ik in de avond niet mijn 20-25 min wandel... dan verder kijken.
Wel lekker als je niet veel hoef te doen... Tja.. hier gaat het niet vanzelf.
Met fysio dus niet veel wijzer geworden. Maar ach.. als het weg blijft en de strek oefeningen houden het weg is het toch ook prima.![]()

En dat me voeten niet echt recht stonden omdat ze ook groot en plat waren, merkte ik al bij de lift off van de deadlift (omdat me voeten toen niet recht naar voren konden wijzen).
Mij leek de rear delt flyes en side raises een beetje overbodig om beide te doen, maar merkte dat ik toch andere delen aanspreek in me schouder bij de oefeningen dus zal ze erin houden zo
Mis die grote ronde schouderkoppen ondanks me MP een van de meest denderende compounds is dus misschien voeg ik side raises nog extra toe op de vrijdag.
All you can eat waar ik heen ga is zo meesterlijk bro, jammer dat je zo ver weg woont
Verschillende corners: Steakhouse / Chinese & wok / Bakery & ice cream (donut, brownies, alles!) /Italian food / vis / soups & breads / sushi (nieuw) / pancake house & candy bar / Soups & breads.
Enige corner die me ziet is steak house en italiaans, met als toetje brownies, donuts en snoep
Ze hebben ook een heerlijke lounge met tv en wat banken om even tot rust te komen om vervolgens weer door te knallen
Dem food addiction, moet je mij nou eens horen![]()
Ik mis dus ook ronde schouderkoppen, maar misschien ook beter.. mijn armen lijken sws al van iemand die niet lift. 
Hier zitten niet van die top zaakjes zoals jij het omschrijft.. Water loopt me al in de mond
**** man, jij treft het maar daar waar jij woont.
20-25 minuten wandelen zou zomaar de doorslag kunnen geven, ben zelf wel fan van 'kleine veranderingen'
Fysio werd toch vergoed gelukkigEn dat me voeten niet echt recht stonden omdat ze ook groot en plat waren, merkte ik al bij de lift off van de deadlift (omdat me voeten toen niet recht naar voren konden wijzen).
Fysio noemde het eendenvoeten
Meal 1 (heerlijk met turks brood even in de oven!):
een ander heeft platvoeten of hamertenen. Zo hebben we allemaal wat he! 

Zeker weten bro, maar die proteinbreads van jou zien er ook heerlijk uit altijd!

Ik vond 10 reps al high repsHaha, ja als je ze goed uitvoert voel je wel dat ze beide hun functie hebben. Ik kan je aanraden om eens rear delts flyes te pakken met high repsIk mis dus ook ronde schouderkoppen, maar misschien ook beter.. mijn armen lijken sws al van iemand die niet lift.
Damn, jammer dat ik zo ver weg woon idd..Hier zitten niet van die top zaakjes zoals jij het omschrijft.. Water loopt me al in de mond
**** man, jij treft het maar daar waar jij woont.
Hehe, hier ook.. ben echt gek op eten!!![]()
Maar zal het volgende keer eens verhogen in reps op hetzelfde gewicht als het lukt 

20 min wandelen kan toch zo'n 100 kcal's schelen (gok maar wat hoorOf het nu echt in die 20 min wandelen zit... we zullen zien...
Wel fijn dat fysio vergoed werd. Altijd handig! en ach.. eendenvoeten..een ander heeft platvoeten of hamertenen. Zo hebben we allemaal wat he!
Nice meals!en dat turkse brood is zoooo lekker!
)
Nee man gewoon vieze bulk! Waar ik de gevolgen van moet gaan ondervinden tijdens me cut binnenkort

En ik heb de laatste training nog wel in me sig gezet, voor jou!Pff moet hier altijd pagina's terug bladeren voor ik een training tegen kom. Ik denk dat ik een paar mensen op negeer ga zetten om het hier overzichtelijk te houden.![]()

die gaat later wel weer weg met je cut.Ach ja.. maar op 100 kcal zal ik ook niet snel aankomen denk ik zo.... maar het maakt wel verschil.20 min wandelen kan toch zo'n 100 kcal's schelen (gok maar wat hoor)
En het weer is er ook niet echt voor, of je moet het lekker vinden om 's ochtends wat op te frissen
Inderdaad lekker dat brood!

Lekker he seated cable row. Vooraal als je dan in de spiegol kijkt jwt zie je dikke lat & bicep.

T-bar row: Voorheen lette ik vrij weinig op de hoek omdat ik dacht dat het niet veel uitmaakte en leunde ik achterover ipv voorover, zat er flink naast met die gedachte. Leunde nu flink voorover, zoals bij een BOR, waardoor de ROM veel groter werd + veel betere MMC.
Lekker vanaf 50kg opbouwen dus.
Lekkere training! T-bar row sta ik ook altijd zover mogelijk voorover. Bijna parallel aan de grond met mijn rug... dan is het wel zwaarder maar voel je hem ook goed!
Seated cable row pak ik nu breed en hoog. Ook super gevoel!
en ja.. met bulk hoort dat buikje erbij he.die gaat later wel weer weg met je cut.

Ik vond 10 reps al high repsMaar zal het volgende keer eens verhogen in reps op hetzelfde gewicht als het lukt
Nja dat restaurant is wel zo'n 30 minuten rijden voor mij, maar dat heb ik er wel voor over
2x daar geweest met me ex vriendin en der ouders, die vader doet ook al 3 jaar lang aan krachttraining (best een beest), geweldig hoe ik met die kerel los ging en me ex en der ma met open mond stonden te kijken![]()
damn, dat is wel nice.. Dan waarderen ze ook eerder jou levensstijl. Met toeschouwers is het wel lachen ja