BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die PR zal vast wel gauw komen!

Thanks kerelMooie pr man
En wat beviel er niet precies aan rack pulls?

ik snap niet hoe jij elke week die ohp blijft verhogen man, als ik een blender heb straks ga ik ook eens een keer zon wondershake van je proberen

Thanks kerel
Denk dat het gewoon door me mobiliteit komt, kon geen juiste houding vinden
Sumo DL zijn me het lekkerst bevallen tot nu toe, wss omdat er daar niet veel druk op de onderrug komt te staan en ik vroeger altijd al wel last van me onderrug heb gehad. Zal deze dan ook weer gaan doen en wat terugzakken in gewicht.
). Ik wil je geen oefening aanpraten hoor maar vind zelf rack pulls echt heerlijk 
Als ik voor over sta word het ook smijt werk.
maar naturel valt er ook nog genoeg te behalen Ok maar op zich is je rom wel kleiner dan deadlift dus op zich lijkt mobiliteit dan niet echt een probleem maarja als het niet goed aanvoelt zou ik het gewoon niet doen. Als sumo deadlift goed aanvoelt zou ik gewoon die doen. Kan op zich ook geen kwaad om wat langer te oefenen omdat je nu rack pulls eigenlijk maar 1x gedaan hebt en je kunt dan natuurlijk ook niet verwachten het meteen onder de knie te hebben (ja leuke woordspeling he). Ik wil je geen oefening aanpraten hoor maar vind zelf rack pulls echt heerlijk
![]()

Hmm.. je weet nu in ieder geval wat het allemaal is. Maar niet zo fijn ...
Maar zo een opmerking??wtf??

), dus misschien dat die zo erop kwam. Zei maar tegen hem dat ik goede genen heb, vind mijn progressie zelf namelijk niet geweldig voor mijn trainingstijd 
Hmm even voorzichtig aan doen met je schouders. Reverse flyes doe je wel op een bench? Zet m incline, ga met je knieën op de zitting en borst op de rugleuning steunen. Dan pak je je rear delts clean, en cheat je ook niet zo gauw.Als ik voor over sta word het ook smijt werk.
AAS kan altijd nog, je test levels blijven vast niet altijd sky highmaar naturel valt er ook nog genoeg te behalen
![]()

inclusief wheels, rug en alle zooi erbij natuurlijk 

Best veel biceps in vergelijking tot benen vind je niet?

Metingen zijn ook nooit 100% accuraat he.. dus ja.. spiegel blijft toch het beste.
Toch netjes met je benen ingetaped. Als je weer gewoon lekker mag knallen met je benen komt dat vast allemaal weer snel terug hoor.
Niet te veel waarde hechten aan de metingen. Je kunt beter afgaan op de spiegel of foto's wat betreft progressie.

Gvd goos. Wij moeten eens samen trainen (vraag ut weer lol) want ik wil jouw buffe ass wel eens naast mijn ecto zien.

Ja homie moet in januari weer terug naar die plek dus ben januari / februari weer loesoe. Kunnen daarna wel een keer afspreken of ergens in Januari?![]()