XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Vandaag weer getraind, energie zat er niet 100% in dus had het slechter verwacht.

Chest/Biceps. Trainingsduur 50 minuten.
Warmup Rotator cuffs.

Bench Press
20x18kg
8x48kg
5x68kg
5x80,5kg
3x80,5kg
Gestopt vanwege gebrek aan spotter

Incline dumbell press
8x22kg
5x30kg
3x36kg
3x40kg -> PR
3x40kg
5x38kg

Dumbell flyes
10x12kg
10x18kg
10x18kg
10x18kg

Chest dips
10xBW
6xBW+10kg
5xBW+14kg
4xBW+16kg
Alle weighted setjes zijn PR's :)

Preacher curl
12x19kg
10x29kg
10x29kg
10x29kg
Word steeds zwakker hierop :o

Feedback & voeding
Not bad :cool:
Had weer eens haast omdat ik de bus wou halen, anders had ik nog wat extra biceps gepakt.
Squat is hem niet geworden omdat het rek bezet was, volgende week weer squatten.
Morgen een verjaardag en donderdag een kerstviering, dus word weer zuipen :o

Voeding op 3500 kcal's. Zo dadelijk pizza en net litertje chocomel in de bus op :)

Slechter dan verwacht maar wel een mooie training! :)
Veel plezier morgen op de verjaardag.

Vind het prima training en mooie pr's :thumb:

Hoe vaak rijdt die bus trouwens?

Lekkere training man, incline db press overstijgt in deze training je bench press :thumbs:

• #1.325
Ga trouwens nog even nadenken of ik sumo-deadlift of de conventional deadlift ga doen.
Heb van beide nu een kleine periode een pauze genomen vanwege me onderrug, volgende week ga ik weer aan de slag ermee.

Slechter dan verwacht maar wel een mooie training! :)
Veel plezier morgen op de verjaardag.
Thanks! ;)
Onbeperkt drinken, dus kan leuk worden :o

Vind het prima training en mooie pr's :thumb:

Hoe vaak rijdt die bus trouwens?
Ben er ook zeker niet ontevreden over :)
Wou sowieso die 40kg's pakken (max weight van dumbells), mikte op 5 reps maar ben met 3 ook tevreden, lekker reps opbouwen vanaf nu.

Bus rijdt normaal om het half uur, maar na 17:00 uur rijdt die om het uur :(

Lekkere training man, incline db press overstijgt in deze training je bench press :thumbs:

Thanks man :D
Ben veel beter met db presses dan met de barbell :o

Laatst bewerkt:
Sterk, heel sterk! :thumbs:

sterke training kerel! Mooie pr ook

• #1.328

sterke training kerel! Mooie pr ook

Thanks broski's! :)

Gister feest gehad van me opa, hadden een zaal afgehuurd met onbeperkt drinken.
Hoorde mensen om me heen praten tegen me oma, over wat ik in me armen spoot en hoe vaak ik naar de sportschool ging :roflol:
Vorig jaar op het feest van me opa, die mensen gezien op ~70kg, nu op 85kg bulked up :o

Opa en oma beide naar bed kunnen afvoeren na het feest, geweldig om te zien hoe die voor hun leeftijd nog wasted raken. Zelf 5 biertjes op en 10 malibu-cola, voelde hem ook aardig hangen.
Nu nog een presentatie maken voor morgen!

*lol* wat spuit jij? nou.. ijzer! :roflol:

Cool te zien hoe oudjes ook kunnen genieten he! :)

Succes met je hangover-presentatie-voorbereiden!

Sterke bench!

• #1.331
*lol* wat spuit jij? nou.. ijzer! :roflol:

Cool te zien hoe oudjes ook kunnen genieten he! :)

Succes met je hangover-presentatie-voorbereiden!

Thanks ;)

Nee man :roflol:
K*t bench :o

Hier me hang-over breakfast :meal:
Wou eigenlijk een broodje döner of kapsalon halen, maar de snackbar is nog gesloten :(
Gewicht weer eens met 1,5kg gedropt door het vochtverlies, dus ga flink eten vandaag :D

2013-12-15 13.33.24.jpg

dag beginnen met spareribs :thumbup:
Haha ja altijd het zelfde liedje als je familie tegen komt, sommige mensen vinden blijkbaar ook fijn om je even in je biceps teknijpen. Met de gedachten ''is this real life'' XD

• #1.333
dag beginnen met spareribs :thumbup:
Haha ja altijd het zelfde liedje als je familie tegen komt, sommige mensen vinden blijkbaar ook fijn om je even in je biceps teknijpen. Met de gedachten ''is this real life'' XD

Ja man, heerlijk! En thee ook, alleen doe ik zelden omdat ik er 4/5 suikerklontjes ingooi :o
Iedereen in die zaal was 50+ met wat overgewicht, mirin hard :trollface:

Goed ontbijt na een kater! Ik eet ook graag een hamburger of steak met een biertje (srs) om een zware kater te bestrijden.

5x80,5 is niet niks hoor :p

Lekker ontbijtje zo! Suiker met thee denk? :D

• #1.336
Vandaag weer getraind. Kwam tijd tekort voor schouders, heb maar 1 oefening gepakt hiervoor.
Word dus wat schuiven deze week zodat ik alsnog schouders aan pak.
Krimlo ook nog gespot en even mee gepraat.
Was gigantisch druk dus ook een rare volgorde :(

Rug/schouders. Trainingsduur 1 uur.
Warmup rotator cuffs.

Seated cable rows
12x40kg
10x57kg
8x67kg
8x67kg
8x67kg

Chin-up
8xBW
7xBW

Incline pull machine
3 setjes

T-bar row (excl stang, is geen olly bar dus weet t gewicht niet)
10x35kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Rack pulls
8x38kg
5x78kg
3x108kg
Niet echt mijn oefening :o
Was vooral veel tijd kwijt omdat ik hier met de instructeur ging babbelen, ook even gehad over mijn problemen met de deadlift. Deze instructeur was ziek chill :)
Misschien de foam roller binnenkort eens proberen na hand van het gesprek en speciale lessen waarbij ze je mobiliteit vastleggen aan de hand van bepaalde bewegingen die je moet maken.
Kreeg te horen dat SLDL in zijn opinie beter was dan rack pulls voor me rug, maar mijn lowerbody herstelt te traag om me hams nu aan te pakken en woensdag weer.

Standing OHP
8x38kg
5x58kg
1x68kg
0x78kg fail
1x73kg -> PR
Ben voor single reps gegaan omdat ik al merkte dat ik veel te veel tijd te kort kwam.
Wou toch nog iets doen, dus heb hiervoor gekozen.

Feedback & voeding
Zal van me borst/triceps/biceps dag een push dag maken inclusief shrugs en side raises (donderdag).
Woensdag benen + abs + biceps.
Donderdag wss uit met de klas, dus ik houd rekening ermee dat ik vrijdag niet zal trainen :o
Morgen fysio afspraak, wss krijg ik een scan dus ben benieuwd :)

Voeding op 3400 kcal's. Tegenwoordig eet ik wat meer als pre-workout, voorheen altijd ~300-500 kcal als pre-workout, nu zo'n 1000 kcal. Anders moet ik 3000 kcal wegwerken tussen 18:00 en 23:30, en alhoewel het goed te doen is, lijkt het me niet optimaal.

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Goed ontbijt na een kater! Ik eet ook graag een hamburger of steak met een biertje (srs) om een zware kater te bestrijden.

Bij me oude gym hadden ze een zieke sauna, ging daar altijd in zitten met een biertje en wat te eten, dat ik van te voor bij de bar haalde :o

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

5x80,5 is niet niks hoor :p

Lekker ontbijtje zo! Suiker met thee denk? :D

Zit al een tijdje te klote op de bench, maar doe het niet vaak genoeg om progressie te boeken ;)
Merk dat me bench wel ondersteunt bij dumbell presses, maar me BP word niet sterker van dumbell presses :(

Ben een ekte ekte suikerfreak :p

Balen van de drukte. maar ziet er wel uit of je even lekker getraind hebt!
Succes morgen bij de fysio

Sterke PR op OHP man! Goede training weer :)

• #1.339
Balen van de drukte. maar ziet er wel uit of je even lekker getraind hebt!
Succes morgen bij de fysio
Ging wel lekker, alleen chin-ups blijven een ramp bij me :o
Wou ze weighted doen maar deed ze dit keer op een andere plek in de gym, waar de grip weer net iets anders is. Misschien eens 5-reppers maken op weighted binnenkort :)

Sterke PR op OHP man! Goede training weer :)

Thanks kerel! ;)
1e fail ooit op 1RM ghehe :o

Mooie pr man :thumb:

En wat beviel er niet precies aan rack pulls?

Terug
Naar boven